The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Justin (429)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Anna (418)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_lcapKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_voting_barKirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 3:33 pm

Sted; kirkegården [den gamle]
Tid; Aftenen er på vej
Onkring; Ikke så meget, højt gras grav stene..
Vejr; En let vind, der er ret behagelig i denne varme.
Påklædning; En lille top der minder lidt om min arbejds top, bare i en bluse format. Korte shorts og sandaler.
Humør; Glad, elsker varmen.
________
Kristen kom gående langs træerne i skov kanten, hun havde taget shorts og den lidt korte top på, fordi det var så varmt. Eller måske havde hun det bare vamt, hun var lidt nærvøs og tænkte over det der var sket i den sidste tid. Det var måske også der for at hun ikke så hvor hun gik hen? hun gik bare videre og pludselig var hun henne ved den gamle kirkegård.
Hun røg ud af hendes tanker da hun stod i det høje græs, hun kiggede lidt omkring og vidste godt hvor hun var. Men hun var ikke helt sikker på hvorfor hun var her, hun gik lidt langs gravstenene og kiggede. Hun spærede øjnene op da hun så hendes fars grav.
Hun forstod ikke hvorfor han lå her ude, hun var næsten sikker på at han var blevet begravet på den nye krikegård.
Hun rystede lidt på hovedet, hun måtte have taget fejl. Hun satte sig ned i det høje græs ved siden af hendes fars grav. Hun savnede ham så meget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 4:42 pm

Påklædning; Kig på ava. Og profil for at se halskæden hun har på.
Humør; Lidt trist, da hun leder efter Adrians og hendes mors grav.

________________________________________________________
Alma kom stille gående over mod den gamle kirkegår. Hendes hvide kjole flagrede let spøgelses agtigt om hende og hun havde sin halskæde på som altid, den hun havde fået af sin elskede Adrian. Hun gik målretter over mod den ældste den af den gamle kirkegård, og ledte efter en, nej, to grave.. Den ene havde hun selv gravet, den anden ej.. Hun havde to mørkerøde roser i hånden og fandt endelig graven. Hun kiggede kort på den, mærkede tårene presse sig på, og gjorde intet for at stoppe dem, da hun faldt ned på knæ i det høje græs foran graven, "Adrian..", Hviskede hun lavt, "Jeg er så ked af det.."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:12 pm

Kristen kiggede stadig på gravstenen som efterhånden var dækket af det høje gres og tilgroede planter.
Hun kunne mærke hendes kinder var våde men der var ingen tegn på hulken. Hun stræmmede grebet om noget ukrut og hev det op af jorden, hun smed det på jorden ved siden af og hev endnu et tot op. Hun blev ved indtil man igen kunne se hele stenen og alt det der stod på den. Hun lod sit blik glide hen til det ukrut hun havde revet op, hun tog det i hånden og smed den hen over det høje gress.
Hun læste langsomt hvad der stod på hans sten: "John swan Diggory, du vil blive husket." kristen tørede sine øjne og sukkede.
Hun synes hun kunne høre noget, men regnede med det var en fugl eller noget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:55 pm

Alma hærte godt at der var en anden på kirkegården, men tog sig ikke af det. Hun begyndte at hulke svagt, mens tårerne stadig trillede ned af hendes kinder. Og begyndte hidsigt at hive ukrudtet og det lange græs væk fra graven, og gør den helt fri fra og falder så ned på knæ foran den, "Jeg elsker dig så højt..", Sagde hun hæst og grådkvalt, "Hvorfor skulle du tages fra mig.. Kunne de ikke havde taget min mors mand istedet.. Eller min trolovede.. Bare ikke dig..", Hun begyndte at hulke højere nu, og var næsten helt sikker på at den anden der var på kirkegården ville kunne høre det.. Hun tegnede et pentragram på jorden foran graven, der nu var fri fra græs og ukrudt,(Se på min profil, det er det samme som halskæden ^^) og lagde Rosen ovenpå.. Og smilte svagt, "Du har altid elsket Roser.. Og det pentragram..", Hun hulkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 7:45 pm

Kristen lod en hånd glide gennem sit hår, hun sukkede stille igen. Hun tængte på den tid hun vra sammen med ham, den tid kunne hun knap nok huske, hun spolede lidt i minderne og fandt et special minde frem.
Selv om hun havde dette minde og det var så sørgelig, så var det nok det minde som hun kunne huske mest. Det gjorde hende endnu mere ked af det. Hun kunne se det tydeligt for sig, hvordan Jessica og hendes mor side med tåre i øjnene. Og hvordan hun selv havde grædt da hun på samme tid som dem fik det at vide.
men mest af alt kunne hun tydeligt huske hvordan Hannah havde rejst sig fra stolen i hjørnet og råbt, at det ikke rørte hende det mindste og at hun faktisk synes det kun var rimligt, det som han havde gjord.
Kristen rystede lidt på hovedet og tørede de nye tåre væk. Hun kunne høre noget igen, denne gang var hun sikker på at det ikke var en fugl. En fugl kunne ikke sige sådan, det var tydeligt at der var andre på kirkegården. Hun blev pludselig nysgerig efter hvem det var, men hun ville ikke forlade hendes fars grav.
Hun kiggede lidt og lyttede til lyden, hun kunne ikke genkende den. Da hun lidt efter ikke kunne høre den mere råbte hun ud i luften "Hallo? nogen der?" Det var self. dumt hun vidste jo godt at der var nogen, men hun håbede på at personen ville give sig til kende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 8:08 pm

Alma rettede hurtigt sit hoved op, stadig med tårer ned ad sine kinder, og genkendte Kristens stemme, *Hvad mon hun laver på den gamle kirkegår..?*, Tænkte hun stille, *Hun er for ung til at kende nogen her..*, Alma rystede lidt på hovedet, rejste sig ikke, men sendte hende tanken, Kriz.. Det er bare mig.. Alma. Da hun ikke stolede på sin stemme, den ville sikkert bare knække sammen, hvis hun prøvede at sige noget eller at råbe.. Hun blev siddende, og kiggede ned på graven af hendes elskede Adrian..

~Kort.. I know -.-' Men har ikke så meget krea (^,..,^)
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 4:55 pm

Kristen blev siddende men den forventede stemme fra hvem det nu var, kom ikke. Pludselig kom en tanke ind i hendes hovede. Hun vidste ikke hvor den kom fra, men da hun tænkte navnet Alma vidste hun at det var, hende. Hun kunne jo også sagtens sende tanker og det havde hun jo også gjord før.
Kristen kiggede på hendes fars grav igen og sendte et luft kys til den inden hun rejste sig. Hun ville se hvor og hvad Alma lavede. "Alma?" spurgte hun stille.

Det gør ikke noget dette er også kort :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 5:16 pm

Alma sukkede lidt, kiggede stadig på hendes elskede Adrian's grav. "Herovre, Kris..", Råbte hun, men mærkede så sin stemme knække over og skar en grimasse. Hun lå stadig på knæ foran graven, foran hendes pentragram og sin Rose. Og mærkede stadig tårerne trille ned ad sine kinder, men tog sig ikke af det. Hun ventede tålmodigt på at Kristen nåede over til hende, og fandt hende som Sorgens Spøgelse.. For det var det hun lignede.. Med sin hvide, lidt jordplettede kjole, hendes pentragram om halsen, og uden nogen sko på.. Samt hendes let krøllede, brune hår, vinden legede med.
Hun stirrede bare mod graven, mens hun oplevede dagen igen, den dag han blev dræbt..
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 9:41 pm

Kristen hørte en stemme fortælle hende hvor personen sad, det var self. Alma, det var let at kende på stemmen.
Hun sukkede lidt, hun havde ikke lyst til at forlade hendes fars grav, men hun havde jo allerede gjord det. Hun tænkte lidt over det *Jeg kunne jo bare vende tilbage til hans grav, inden jeg går* tænkte hun som en løsning. Hun fulgte så Almas stemme, og fandt frem til det sted hun havde gemt sig i det høje græs.
Hun så på hende med et trist blik da hun stadig havde sorg i sig, men også fordi hun så Alma sådan. Hun satte sig ned på hug ved siden af hende, så slog hun kort blikket ned på rosen og pentragramet. Hun kiggede så igen på Alma og lade en hånd på hendes skulder. "Alma.. er du okay?" spurgte hun og kiggede på gravstenen foran dem. Hun var lidt nysgerig over hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 9:48 pm

Alma hørte kristen komme, og rystede kraftigt på hovedet da hun spurgte, "Jeg er alt andet end okay..", Sagde hun med en hæs og grådkvalt stemme, og kiggede så op på hende, "Det er Adrian's grav..", Hun mærkede endnu flere tåre trille ned ad sine kinder, og tørrede den hurtigt bort, og rejste sig op. "Undskyld Kriz.. Men jeg skal altså osse lige besøge min mor..", Hun kiggede lidt ned, "Jeg har godt nok aldrig kendt hende.. Men hun betyder stadig noget for mig..", Alma tænkte kort på hvordan hendes mor døde i barselssengen, da hun selv blev født.. "Vil du med..?", Spurgte hun, stadig lidt grådkvalt, "Min families gravsted er ikke så langt herfra.."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 9:57 pm

Kristen så på Alma og rystede lidt på hovedet med en lille grimasse "undskyld.. det var et dumt spørgsmål." Hun kiggede på Alma og gav hende et kram. Hun slap hende hurtigt igen og kiggede på hende da hun rejste sig op.
Hun tøvede kort da hun spurgte og kiggede sig tilbage over skulderen, efter hendes fars grav. Hun så tilbage på Alma og bed sig lidt i læben, hun skulle jo også snart på arbejde og hun havde jo lovet sig selv at sige farvel til sin far. Men hun kunne ikke sige nej. Hun nikkede så og smilte lidt "Kay.. det vil jeg gerne" svarede hun så og ventede stille op at hun skulle føre an.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:06 pm

Alma smilte lidt tilbage til Kristen, "Så kom..", Sagde hun, tog lige den anden Rose, og sendte et lille luftkys til Adrian's grav, men gik så over mod den anden side af kirkegården. Den rigtig gamle del af den. Hun kiggede kort bag sig, for at se om Kristen fulgte med, men fortsatte så. Hun fandt hurtigt familien Fuego's gravsted. Hun så først hendes mors mands grav, tog en kniv op ad sin lomme og kradsede noget ind i stenen, over noget andet hun havde skrevet i sin tid. 'Verdens værste far. Vil altid blive hadet af sin dæmoniske datter', Hun smilte lidt, men gik så videre og fandt hendes mors grav. Hun hev alt det lange græs og alt ukrudet op, så man kunne se graven rigtigt. Det var en smuk, på trods af alderen, gravsten, efter hendes egen mening. Hun lod sig falde ned på knæ, med et lille taknemmeligt smil på sine læber. "Tak for livet mor..", Sagde hun lidt hæst, "Du vil aldrig blive glemt..", Hun tegnede et hjerte med kniven, og lagde så Rosen over det. Hun rejste sig igen, og kiggede på Kristen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma   Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kirkegården er liidt skræmmende ikk? ~Alma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Liidt forvirret
» forbi kirkegården - Bonnie
»  En god dag //Alma

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: