The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fantasy (Alma) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Justin (429)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Anna (418)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fantasy (Alma) I_vote_lcapFantasy (Alma) I_voting_barFantasy (Alma) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fantasy (Alma)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:36 pm

Sted: Bibloteket
Tid: 17:23
Vejr: solskin, skyfrit
Omgivelser: bøger, bøger og bøger...uh og så er der også bøger


Eliza stod foran en høj reol, midt i selve biblioteket. Hun stod ved bøgerne med fantasy. Hun havde altid holdt af fantasy, da hun altid havde kunne li ideen om magiske væsner og al det urealistiske. Hun læste aldrig realistiske bøger, da hun altid efter at havde læst de første par kapitler kunne forudse hvad den endte med, og det var jo ikke så sjovt.
Eliza havde en sort stram bluse på med dybudskæring og grå jeans, meget almindeligt tøj og noget hun tit gik i til hverdag. Over sin skulder havde hun en stor mørkeblå skulder taske. I den taske plejede hun at have sin lille gravhund i, når hun gik ind på steder hvor man ikke måtte have dyr med ind. Den plejede at ligge sig til at sove i bunden af tasken, den havde masser af plads, da den var meget lille, selv for en gravhund på dens alder.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:42 pm

Påklædning; Sort bluse, med V-Udskæring, sorte bukser og korte sorte støvler.

Alma var lige kommet ind i Biblioteket, og prøvede at finde fanaty afdelingen. Hun elskede fantasy, hvis man sagde det mildt, hun elskede at forsvinde dybt ned i dens verden, hvor alt kunne ske.
Da hun endelig fandt stedet, stod der allerede en pige der. Alma kiggede på de mange titler, og fandt mange af dem hun allerede havde læst, hun smilte svagt for sig selv, og ledte efter noget nyt hun kunne læse.
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:46 pm

Eliza så kort på en pige, der også ledte efter en fantasy bog. Hun smilede venligt og holdt fast i taskens ene rem, da tasken lavede små lyde af et sovende dyr. Eliza kunne ikke lade være med at smile muntert. Mange var imod at man havde hunde i tasker og bar dem rundt på den måde, men der var intet galt i det syntes hun selv. Tasken skulle bare være rummelig og så skulle hunden ikke have noget imod at være i en.
Eliza lænede sig lidt frem for at læse titlen på en bog. Evermore, den havde hun læst.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:50 pm

Alma kiggede på pigen, og derefter på tasken der lavede mærkelige lyde, "Hvad er det lige du har i den taske?", Spurgte hun med et venligt grin.
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:53 pm

Eliza så på pigen med et muntert smil og så kort på sin taske. "En mastiff" svarede hun med et muntert grin. En mastiff kunne ikke ligefrem være i hendes taske. Hun tog den ene rem ned fra skulderen så hun kunne åbne tasken en smule. Et lille hunde hovede der tilhørte en 7 mdr gammel gravhund tittede frem. Hunden bjæffede skingert af glæde og stirrede nysgerrigt rundt, mens den prøvede at hoppe ud af tasken.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:56 pm

Alma grinte sagte, og smilte stort, "Nurhh.. Hvor er det en sød lille vovse", Sagde hun med et lille grin, hun kiggede på pigen igen, "Men det er måske ikke så smart at medbringe ham eller hende, med på et bibliotek", Tilføjer hun stadig med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 7:59 pm

"Du har nok ret, men var ude at gå med hende og kom her forbi"sagde Eliza med et smil og nussede den på hovedet med en finger. "Jeg mangler en bog at læse i så" sagde hun med et venligt smil til pigen. "Men jeg havde nu ikke tænkt mig at blive her i særlig lang tid, jeg skal lufte Lolli inden jeg skal hjem med hende"
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 10:13 pm

"Okay", Sagde Alma med et venligt smil, "Bare sig til hvis du har brug for hjælp til at finde gode fantasy bøger, for så er jeg, mildt sagt, noget af en ekspert", Hun smilte en smule fjollet til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 9:25 am

"Du må da godt hjælpe med at finde en bog, jeg kan ikke finde en som jeg ikke har læst" sagde Eliza med et smil og fik begge taskens remmer op på skulderne. Lollipop's hovede forsvandt ned i tasken igen, med et lille lavt bjæf gjorde den opmærksom på at nu gad den ikke være i tasken, da den var blevet al for nysgerrig på hvad det var for et sted og nu ville den lege.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 11:10 am

Alma smiler Venligt til pigen, "Altså der er Vildskab, Dødens Instrumenter, Forelsket i en Engel, Dragens kys", Siger hun og peger på de forskellige bøger, "Som er virkelig gode."
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 11:15 am

Eliza ser på de bøger som pigen udpejer og smiler venligt i mens- "Jeg har ikke læst vildskab og forelsket i en engel" tager vildskab ned fra hylden for at læse bagsideteksten. Hun smilede mens hun læste "Den lyder god"
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 11:30 am

"Det er den osse", Sagde Alma med et stort smil, "Kunne læse den igen og igen."
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 7:20 pm

"Tror at jeg låner denne" Sagde Eliza med et smil og så ned på bogens forside. "Skal man egentlig have lånerkort? Jeg er lige flyttet til og jeg har ikke fået lavet et"Tilføjede hun spørgene og så på Alma med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 7:24 pm

"Ved et faktsisk ikke", Sagde hun med et fjollet smil, "Er osse lige flyttet til.. Og jeg advare dig bare lige.. Du kan ikke slippe bogen, når du først er startet.."
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 7:34 pm

"JEg glæder mig allerede, jeg ser lige om jeg kan låne den"sagde Eliza med et smil og gik i retning af biblotekets udlåningsskrank.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 7:42 pm

Alma fandt hurtigt Dødens Instrument #2 og gik efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Ricki
Menneske
Menneske
Ricki


Fulde navn : Ricki Ray Ryans
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 15

Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitimeMan Apr 04, 2011 3:45 pm

Eliza spurgte hurtigt bibliotekaren om men skulle bruge et låner kort, men man kunne godt bruge sit sygsikrings bevis og låne bøger på det. Da hun havde fået lånt boget lidt efter lagde hun ned forsigtig ned i sin taske, så Lolli fik lidt mindre plads, men knu hvor de snart gik ud behøvede hun jo ikke at sidde i tasken mere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fantasy (Alma) Empty
IndlægEmne: Sv: Fantasy (Alma)   Fantasy (Alma) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fantasy (Alma)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  En god dag //Alma
» Ny død og forviret [Alma]
» Besøgs tid ~ Alma, Kris, Grace

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: