The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_lcapEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_voting_barEn tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En tur i skoven (Alison og Robyn)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 9:34 pm

"Slip ham. NU." Sagde Natalie og kom hurtigt over til Alison.
Hun tog hurtigt fat i Alison's arm og klemte hårdt til.
Alison blev nød til at give slip.
Drengen løb den vej hans søster var løbet.
Natalie gav slip.
"Slem Alison." Skældte Natalie ud.
"Det er børn. De skal have lov at leve deres liv før man dræner dem." Sagde Natalie vredt.
"Jeg troede du havde manerer Alison." Sagde Natalie vredt.
Børn! Hvad tænkte hun på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 11:56 pm

Robyn stod bare og kiggede på Alison og Natalie med halvstore øjne. Hun stirrede efter den vej, som drengen og pigen var løbet. Hun så på Natalie og Alison igen med et undrende blik. Hun ville egentlig ikke blande sig, eller hvad. Nej, hun så atter den vej imod pigen og drengen var løbet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 10:19 am

Alison så på hende, som et barn der ikke havde fået sin vilje. Hun gned sit håndled, som gjorde rimelig ondt. Så krydsede hun armene, og trådte et skridt væk fra Natalie.
"Så finder jeg da bare noget andet at spise." svarede hun, og prøvede at lyde helt ligeglad, selvom hun faktisk ikke var. Det sårede hende, at Natalie havde sagt nej. Og hun var sulten.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:16 pm

"Du må ikke dræbe børn eller bare drikke noget fra dem." Sagde Natalie truende.
Hvis Alison drabte et barn ville Natalie straks angribe hende.
"Alison vi skal nok finde noget mad til dig men det bliver en voksen." Sagde Natalie bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:40 pm

Alison kunne ikke se forskellen på at dræbe et barn, eller en voksen. De skulle alle sammen alligevel dø på et tidspunkt, selv hun skulle dø - ligesom Elias.
"Så gider jeg da bare slet ikke at have noget." mumlede hun surt, og gik over til Robb i stedet for.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 3:21 pm

"Gider du lige Alison. Det der er langt under mit standard." Sukkede Natalie.
Natalie var træt af Alison's barnlige opførsel.
"Og så går du hen til Robyn. Alison jeg gider ikke den der opførsel." Sagde Natalie irreteret.
Natalie ville så gerne slå Alison lige nu.
"Alison. Please stop. Jeg vil så gerne slå dig og det er ikke godt" Sukkede Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 11:09 am

Alison så om på hende, med fuldstændig udtryksløse øjne. Hendes far havde sagt præcist det samme, engang til hende. En af de første gange, greven af Wales var kommet på besøg. Alison havde åbenbart snakke for meget, og han havde trukket hende med ud i et af kamrene og sagt: "Please Alíssion. You make me want to beat you. I will not see that behavior again, understood?
Hendes øjne blev blanke, men de var fortsat følelsesløse. "Javel." svarede hun, både til Natalie, og til sin fortidsfar.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 12:32 pm

Okay hvad tænkte Natalie.
Ordet javel havde hun ikke regnet med.
Da hun så i Alison's øjne var hun i tvivl om Alison var der.
"Alison er du der?" Spurgte Natalie forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 4:01 pm

Robyn stod bare og kiggede fra Natalie til Alison. Hun havde stadig ikke lyst til at blande sig. Hun slog armene omkring sig selv og fugtede sine læber. Mon hun kunne komme væk? Så kunne de to også få lidt privatliv. Hun rystede kort på hovedet, da hun ærligtalt ikke havde lyst til at gå alene rundt. Hun betragtede Natalie med et dybt og undersøgende blik. De var søstre, Natalie var klart den ældste, hvilket Robyn sagtens kunne høre. Hun så på Alison med et undrende blik. Hun skar ansigt og så atter, atter den vej, som de to små børn var løbet.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 4:27 pm

Natalie løb den vej de to børn var gået.
Hun fandt de to børn.
De kunne ikke finde ud af skoven.
Natalie løb med dem ud af skoven.
Så kom hun ind ideres tanker og ændrede lidt på sandheden.
Så nu troede de hun var en søs pige der hjalp dem ud af skoven og at det var vilde dyr der havde dræbt deres forældre.
Hun gik stille i byen og satte dem ved politistationen.
Så gik hun tilbage til skoven.
Da hun var inde i skoven løb hun.
Så var hun tilbage ved Robyn og Alison.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 4:40 pm

Alison havde fået taget sig sammen, i den tid hvor Natalie havde været væk. Hun var fast besluttet på ikke at vise nogen som helst form for svaghed, fra nu af.
Hun gjorde mine til at gå. "Jeg finder lige noget jeg kan spise." For at være sikre på at de ikke fulgte efter hende, sagde hun: "Og jeg har det bedst med at spise, alene."
Hun lagde hovedet på skrå, og overvejede at kramme en af dem, bare som en slags farvel. Robyn havde det vist ikke så godt med fysisk kontakt, og Natalie.. Tja, det ville vel ikke være så svært?
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 6:33 pm

"Jeg syntes lige du sagde at du ikke ville have noget hvis du ikke kunne få en af de to små børn." Smilte Natalie hånligt med et frækt glimt i øjet.
"Men man kan vel' bare ikke altid tro på dine ord." Sagde Natalie hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 6:40 pm

"Selvfølgelig kan man ikke tro på hvad jeg siger, Natalie. Jeg er et monster, som har lyst til at spise små børn." Pludselig var hendes stemme lige så hånlig som Natalies, og tanken om at kramme hende, var brændt op i pludselig vrede. Man kunne altid stole på hvad hun sagde, i hvert fald når det var noget alvorligt de snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 7:00 pm

Natalie smilte stadig hånligt.
"Alison vi er ikke monstre. Vi er uforstået væsner." Sagde Natalie som om Alison var et lille dumt barn.
"Jeg ved godt vi dræber mennesker men det er bare sådan vi er skabt." Sagde Natalie som om Alison var blevet mere dum end før.
Lige nu var der bare vrede mellem Alison og Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 7:47 pm

Alison havde inderst inde ondt af Robyn, fordi hun skulle stå og føle sig akavet over at se på dem. Men det var ikke Alisons skyld at det fortsatte. Hun syntes at det var Natalie som var dum, og ikke fattede et vink med en vognstang.
"Det er det der gør os til monstre. At vi drikker blod." argumenterede Alison, med en tonløs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:20 pm

Natalie hvæsede af Alison.
Hun ville bestemt ikke være et monster.
"Alison er det sådan du ser på dig selv. Det virkede ellers ikke sådan da du skulle til at angribe børn." Natalie sagde børn som om Alison skulle til at dræbe sin egen moder og ikke børn.
Natalie gad ikke at det her.
Hun syntes det var langt under hendes standard.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:26 pm

"Jeg er et monster, slut prut. Hvis man er et monster, kan man vel sagtens leve som om man er et monster ikke sandt?"
Alison lænede sig lidt fremad, med et trist udtryk. "Jeg vil ikke være din fjende Nelly, men det er sådan jeg ser på mig selv. Som et monster, med konstant bloddryppende tænder. Sådan ser jeg ikke på andre, jeg dømmer dem ikke. Men sådan er jeg. Det er et lidt ømtåleligt emne. Jeg er et monster, og det kan ingen ændre på."
Hendes øjne var blanke, men hun nægtede at græde.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:31 pm

Natalie kiggede stadig ondt på Alison.
Natalie ville ikke være vred på Alison men hendes vrede var ikke så nem at komme af med.
Et monster et monster et monster blev Natalie ved med at høre i sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:34 pm

"Det er på tide at jeg går." sagde Alison så, og begyndte at træske ud af skoven. Hun så ingen grund til at flygte, for Natalie ville nok ikke følge efter hende. Tankerne kørte rundt i hovedet på hende, og gav hende en smule hovedpine. Hun var et monster, og sådan var det. Det kunne selv en Oprindelig ikke gøre noget ved.
Hun ville lade de to søstre være alene.

Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:45 pm

//Går du bare Sad //

"Nå. Hvad skal vi så lave nu?" Spurgte Natalie i et lidt venligere tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:49 pm

Robyn trak sig en smule væk og stirrede efter Alison. Hun havde fulgt med i deres skænderi, selvom hun ikke ønskede. Hun ville ikke blande sig. Hun så så på Natalie med halvstore øjne. "Æh?" var det eneste hun lige kunne komme med. Hun anede ikke hvad hun ellers skulle sige, eller gøre.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 8:58 pm

Natalie tænkte lidt på om Robyn var bange for hende.
Hvis man ikke pissede hende af var Natalie fin nok.
Men hvis man gjorde hende vred kunne hun nemt finde på at rive en til blods.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 29, 2010 9:06 pm

Natalie tænkte lidt.
"Skal vi gå efter hende?" Sagde Natalie stille.
Hun ville ikke undskylde.
Natalie var ikke lige sådan en der sagde undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven (Alison og Robyn)   En tur i skoven (Alison og Robyn) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven (Alison og Robyn)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Skoven ~Sam
» Hey Robyn ^_^
» Skoven [Jolie]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: