The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_voting_barMin Engel <3 ~Angel - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Min Engel <3 ~Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:27 pm

Angel lagde en hånd på hans kind. "Og du er mit et og alt," sagde hun kærligt, og så ham smilende i øjnene. Hun fulgte med ham, og så på ham. "Jeg elsker at møde nye dyr, og menneske, så mig og Orlando vil sikkert komme godt ud af det," sagde hun, med et blidt smil. Hun var virkelig en dyrelsker, så hun glæde sig faktisk til at møde Orlando. Hun håbede bare at han ikke blev sur over hendes fært. Færten en være skovånd havde med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:32 pm

Han smilte lidt. "Jeg fik ham fra et internat. Han var blevet kørt ned. De havde opereret på ham og han var rask, men de havde for mange hund nogle måneder senere så de ville aflive ham. Jeg synes det var synd for ham og valgte så at tage ham til mig. Han er virkelig en dejlig hund" fortalte han smilende. Da de nåede hen til hans bil åbnede han døren til forsædet. Han lukkede det efter Angel og satte sig om på føresædet.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:50 pm

Angel ser på ham, med beundrende øjne "Du er jo hans helt!" sagde hun kærligt. Hun syntes det havde været det rigtige. "Orlando er heldig at han har dig," sagde hun, og smilte til ham. Da de nåde bilen og Jason åbnede døren smilte hun af ham. "Jeg er glad for at den sidst gentelmann ikke er dø," sagde hun, med et smil, og satte sig ind. Hun smilte lidt for sig selv, og spændte selen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:55 pm

Jason grinte lidt. "Helt? Det vil jeg ikke kalde det. Jeg er bare taknemlig for det. Han er min bedsteven. Jeg elsker virkelig at gå tur med ham om sommeren. Jeg laver stortset ikke andet i min fritid" sagde han med et smil. Han satte nøglerne i og startede bilen. Han kørte ud på vejen og afsted mod hans lejlighed. "Jeg har ikke hensigter om at dø foreløbig" sagde han med et smil. Hun var så fantastik.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 2:57 pm

Angel nikkede "du er da hans helt. Du reder ham fra hans livs sidste sprøjte," sagde hun, og gøs ved tanken om den. Hun smilte til ham. "Det har han jo også brug for, han er en hund. En hund skal luftes og have kærlighed, og der er du jo den helt rigtige," sagde hun, med et kærligt smil. Hun lo stille. "Jeg vil ikke have du dør fra mig. Du er alt for meget være til at dø." Hun mente det. Hun ville virkelig gøre alt for at forhindre ham i at dø.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 3:06 pm

Jason smilte. "Jeg elsker at bruge min tid på ham. Det er enten ham eller lektier. Eller musik. Foresten fandt jeg på et omkvæd til en ny sang! Mind mig på jeg skal have skrevet det ned" sagde han med et smil. Efter lidt tids kørsel drejede han ind på en mindre vej og stoppede foran et hus. "Velkommen til min ydmyge bolig." Han smilte skævt og hev nøglerne ud. Han skyndte sig om på den anden side for at åbne døren for hende. "Bare rolig. Jeg blir hos dig Prinsesse"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 3:20 pm

Angel smilte. "Jeg husker dig på det," sagde hun, med et smil. Hun så lidt ud af vinduet, og skulle til at stige ud selv, da Jason åbnede for hende. Hun trådte ud, og smilte til ham. "Det er jeg glad for min egen," sagde hun. Hun krammede ham hurtigt, og kyssede ham på kinden. Hun så rundt. Det så stort ud i mørke. Hun så mod bygningen, og så op på ham. Hun kunne sagtens se hans ansigt i den svage belysning. Hun smilte til ham. "Det er da et fint sted," sagde hun, og tog hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 6:10 pm

Jason gav hende et kort kys og smilte. "Tak. Det er nok plads til mig og Orlando. Og alt mit rod" grinte han. Han lagde en arm om hende og låste bilen. Bagefter gik han hen til døren og låste op. "Jeg advare dig. Orlando står klar på spring med det samme" sagde han og åbnede døren. Præcis som han havde sagt kom hans hund hoppende mod ham og Angel med det samme. Han lo lidt af Orlando.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 6:47 pm

Angel smilte, og kyssede kort tilbage. Hun smilte. "Er der meget rodet?" spurgte hun. Hun gik med ham, og nikkede. "Ja er parat," sagde hun med et smil. Hun smilte til Orlando, og og satte sig op hug. Hun nussede Orlando, da han kom hen til hende. "Han er da sød," sagde hun, og smilte. Hun rejste sig op, og så smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 7:00 pm

Jason smilte over dem. Han lukkede døren bag dem og tændte lys. "Ja, her er rimeligt rodet. Jeg bor alene så jeg gider ikke rydde op" sagde han med et smil. Han så rundt på alle noderne, sangteksterne og tøjet der lå rundt omkring. "Selvom jeg nok ville rydde op hvis du lover at komme forbi noget oftere" sagde han med et smil. Han gik ind i stuen og tændte lyset der.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 7:17 pm

Angel smilte til ham, og så rundt. "Det er da ikke så slemt," sagde hun. Hun så på ham. "Det er okay, men hvis det er en god ting. Jeg havde alligevel tænkt mig at komme ofter," sagde hun, og smilte til ham. Hun tog en af sangteksterne op. Hun læste den. Hun vendte sig mod ham, og så op på ham. "Wow.. Det er jo en god tekst," sagde hun, og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 7:24 pm

Jason smilte. "Vi har plads til en pige, ikke Orlando?" sagde han og klappede hunden. "Du er velkommen hele døgnet rundt Angel. Eller så længe jeg ikke har låst døren" sagde han. Han beundrede hende mens hun læste og kunne ikke lade vær med at grine da hun reagerede på det. "Du lyder så overrasket. Troede du ikke jeg kunne" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 7:41 pm

Angel smilte til ham. "Det er jeg glad for at i syntes. Jeg vil helt klart være så meget jeg kan," sagde hun, og smilte. Hun lo lidt, og rystede på hovedet. "Jo, jeg troede skam du kunne.. men at de var så gode, det havde jeg ikke forstillet mig," sagde hun, og smilte. Hun lade teksten fra sig, og gik lidt videre. "Det er da meget hyggeligt," sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 7:50 pm

Jason smilte til hende. "Der er som sagt altid plads til dig her" sagde han. "Der er den plads der skal være. Vil have noget at drikke? Cola, vand, the?" spurgte han og så på hende. Han var glad for hun kunne lide hans hjem. Hendes menin om alt var begyndt at betyde meget for ham. På kort tid var hun blevet næsten alt for ham. Han tænkte på hende hele tiden. Han drømte om hende om natten og skrev sine sange om hende.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 21, 2011 9:32 pm

Angel smilte til ham. "Tak," sagde hun, med et smil. Hun tænkte så lidt om. "Det ligemeget," sagde hun, så. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun ville have. Hun smilte, og gik lidt videre. Hun smilte lidt over de stykker papir hun tog op stod der enden sangtekster eller noder på. Hun havde altid synes at gå op udforskning i hjem gav et indtryk af hvordan personen var. Jasons hjem havde også hans præg, der fortalte hvem og hvordan han nomalt var. Det hun så var en dreng, der var glad med ikke så godt til at ryde op. Han kunne lide at skrive sange og noder. Det var et godt indtryk hun fik. Hun elskede ham, jo stadig selvom han måske var et rodehovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Mar 06, 2011 11:11 am

Jason smilte til hende og fulgte hende med øjnene. Han kunne godt lide at se hvordan hun udforskede hans hjem. Den måde hun kiggede rundt på og hendes måde at undersøge hans musik var helt speciel. I hvart fald i hans øjne. Han satte sig i sofaen og så op på hende.
"Vil du vende hvert et papir i mit hjem eller må jeg få din opmærksomhed igen? Jeg kan lave kunster" sagde han og smilte drillende til hende. Orlando valgte at lægge sig på Jasons fødder. Jason så ned på hunden og smilte. "Åh nej, jeg er fanget" sagde han og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 5:01 pm

Angel så over på ham, og smilte. "Du må gerne få min opmærksomhed," sagde hun, og lo blidt. Hun gik over til, og sætte mig ved siden af ham. Hun smilte. "Nu har du min fulde opmærksomhed," sagde hun. Hun smilte stort til ham. Hun så ned på Orlando, og lo lidt. Hun rakte hånd frem mod Jasons hund, og lod den snudse. Hun smilte, og klørede den blidt på hovedet. Hun rettede sig op igen, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min Engel <3 ~Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min Engel <3 ~Angel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Angel Smiths Baggrund

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: