The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Justin (429)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Anna (418)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Min Engel <3 ~Angel I_vote_lcapMin Engel <3 ~Angel I_voting_barMin Engel <3 ~Angel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Min Engel <3 ~Angel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 9:35 pm

S: Søen
T: 19:12
O: Vand, gras, træer
V: Lidt varmt, solnedgang

Jason gik ned mod søen. Han havde et par normale Jeans på og en sort t-shirt. Vejret var dejligt lunt selvom det var sent. Han havde aftalt med Angel at de skulle ved søen lidt over syv. Det var klokken ved at være. Han gik ned til vandet og stilte sig. Han kiggede ud over vandet og tænkte på nogle halv færdige sangtekster han havde arbejdet med nogle dage. Det var smukt sådan at stå ved vandet ved solnedgang. Noget han ville elske at dele med Angel.


//Sorry det ikke blev så langt ^^
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 9:51 pm

På: http://www.scan-line.org/wp-content/uploads/2009/06/cock.jpg

En lille ræv kom gående gennem skoven tæt ved søen. Ræven var ikke nomal! Den var nemlig en Kitsuni. Ræven kom tæt på søen, og forvandlede sig til Angel. Hendes brune hår hang ned over skulderne. Hendes kjole var smuk rød. Hun havde ingen sko på, fordi det ville være totalt upraktisk som ræv. Hun kom ud skoven, og så Jason. "Ehm.. Heej," sagde hun, med et kærligt smil. Hun var glad for at se ham. Hun gik hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:03 pm

En perfekt stemme lød bag ved ham. Han vendte sig og så på Angel. Han smilte stort, han kunne ganske enkelt ikke lade være.
"Goddag. Du ser godt ud" sagde han kærligt. Han rakte en hånd frem mod hende og tog hendes hånd. Han kyssede hende blidt og smilte til hende.
"Dejligt du kunne komme" sagde han. Hun var den mest dejlige han kendte.

//ingen Krea :O
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:17 pm

Angel smilte til ham, og rødmede svagt. "Det gør du osse," sagde hun, med et kærligt smil. Hun tog hans hånd, og kyssede ham blidt tilbage. Hun så på ham med et smil. "Jeg havde ellers en masse at lave, men du trak mere end det," sagde hun. Hun så på ham, med beundrende øjne. Hun kærtegnede blidt hans kind, med et smil.

Der er okay ^^ og jeg er ked af at der ikke er længere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:29 pm

Ser på hende med et smil og lægger en arm om hende. "Kom og sæt dig. Solen er ved at gå ned, og det ser helt fantastisk ud. Det minder mig om dig." Smiler skævt og kysser hende blidt. inden jeg vender mig mod solnedgangen med armen om hende. "Du er bare kønnere." Smiler blidt og ser ned på hende.
Tænker over om hun gider det her eller om det er for meget.

Det er okay ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:41 pm

Angel smilte, og kyssede ham igen. Hun trak ham med ned og sidde, med et skævt smil. "Mener du det? Er jeg virkelig kønnere?" spurgte hun, og så på ham med sine rødlige, varme kinder. Hun lænte sig ind mod ham, og smilte. "Jeg elsker solnedgange," sagde hun, og smilte til ham. Hun havde aldrig været så seriøs som nu. Hun plejede at være legesyg og altødelægende. Jason gjorde et eller andet ved hende, så hun blev mere seriøs, og troværdig. Hun så lidt mod solen, og bagefter tilbage på Jason.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 10:53 pm

Jason smilte og satte sig ved siden af hende med en arm om hende. "Hvorfor skulle jeg lyve for dig? Jeg ville ikke sige det hvis ikke jeg mente det" sagde han pg smilte blidt. Bag efter så han på Solen.
"Gør du? Heldigt vi nåede det så" han så smilende mod solen. Så flyttede han blikket ned på Angel efter lidt tid og smilte. Jason kunne godt lide hendes udseende i lyset lige nu. Hun var så smuk, og lignede noget fra et eventyr.
"Min prinsesse"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:05 pm

Angel smilte "Jeg påstår hellere ikke at du lyver. Jeg spurgte bare om du mente det fordi det er det sødeste nogen nogensinde har sagt i mit liv! Og tro mig det er meget meget lang tid," sagde hun, med en kærlig stemme. Hun smilte og nikkede. "Ja. Jeg ser på den tit, men det er alene, og ikke spor romantisk," sagde hun, og smilte. Hun så lidt mod solen, og bagefter op i hans øjne. "Det vil jeg altid være," hviskede hun, og kyssede ham sigende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:10 pm

Jason smilte blidt og så på hende. "Jeg fortæller bare hvad jeg tænker. Du er min muse" sagde han og smilte.
Han så kort på solen. "Det er bedre når man er sammen med nogen man holder af" sagde han og smilte. Han havde aldrig oplevet noget så skønt eller romantisk. Han havde aldrig haft en kæreste, selvom pigerne han kendte fra London havde været vilde med hans sange. Han havde aldrig følt det han følte for Angel. Han kyssede med da hun kyssede ham. Det var svært at lade være.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:20 pm

Angel smilte. "Du er den første," sagde hun, og lo lidt. Hun nikkede medgivende. "Ja sammen med nogen er bedst," hviskede hun, og lagde hovedet på hans skulder. Hun smilte, og kyssede ham blidt og kærligt, inden hun afbryd, og lagde hovedet på hans skulder. Hun smilte, og så på ham. Hun havde aldrig været i et seriøst forhold. De to for dem hun var i, var for at lege en leg hun kaldte sindsygsfordriv. Det gik ud på at hun styrede dem, ved hjælp af a for dem til at tro at hun elskede dem. Det trede var ham der styrede hende med sin charme, og evner. Hun smilte til Jason. "Hvor langt er du egentligt kommet på dine sange?" spurgte hun, lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:31 pm

Han så ned på hende og smilte. "Længere. Men jeg mangler mindst et vers på dem, og så kan jeg ikke helt finde en melodi til omkvædet i 'My heart' men ellers går det fint" svarede han med et smil. "Jeg mangler at min inspiration kommer hjem til mig. Din hjælp ville være fantisk, og lige det der manglede" sagde han. Solen var sunket længere ned nu. Stadig synlig, men knap så højt oppe. Han så mod solen igen og trak Angel tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:45 pm

Angel smilte. "Det lyder perfekt," sagde hun, og smilte. Hun havde et par idéer, og sådan. Hun smilte til ham. "Jeg kan godt komme hjem til dig snart, hvis det er," sagde hun. "Jeg er her og er fuld med hjælp," sagde hun, med et stort smil. Hun så mod den svindende sol, og tænkte op at om nogle timer ville den så op på den anden side. Hun smilte til ham, og lænte sig mere ind mod ham.

Min kreativitet forsvinder Oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeFre Feb 18, 2011 11:55 pm

Jason smilte og så ned på hende. "Det kan vi sagtens arangere. Hvornår er snart?" spurgte han med et charmerende smil. Solen fortsatte med at synke lige så stille ned bag ved horisonten. Han løftede en hånd og kærtegnede hendes pande, hendes kind og hendes hals. Bag efter kyssede han hende roligt og kærligt. Når hun sad der i solen og smilte var det umuligt at modstå hende.

Kender det xD
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:14 am

Angel trak på skulderne. "Når som helst," sagde hun, og smilte stort. Hun så mod solen. Den havde det der rødlig skær, der var så smukt. Hun mærkede hans kærtegnen, og lukkede øjnene. Hun smilte lidt da han kyssede hende. Hun kyssede ham igen. Hun kunne ikke lade være. Hun rettede lidt på sig, uden at slippe hans læber.

He he ^^ Men min er seriøst helt væk ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:19 am

Jason smilte lidt over hende, men fortsatte kysset. Kunne det her blive bedre? Han sad ved søen og en perfekt solnedgang med hans kæreste. Aldrig havde hans liv været mere perfekt end det her. Han kyssede vidre og trak hende blidt helt tæt ind til sig. Han ville aldrig glemme det her øjeblik. Det var mildest talt perfekt. Han nussede blidt Angel på ryggen.

Min er også ved at forsvinde xD
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:31 am

Angel lagde en hånd bag nakken på ham, mens de kyssede. Denne aften var perfekt! Hun havde drømt om denne dag, med ægte følelser. Hun glemt alt omkring dem. Hun afbryd kysset, og lagde sin pande mod hans. "Hvor har du været i hele mit liv?" spurgte hun, med et lille smil. Hun kyssede ham blidt, og lukkede øjnene.

He He xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:36 am

Jason nød det her af hele sit hjerte. Der var ikke noget i hans liv der kunne måle sig med det her. Han nussede hende fortsat på ryggen, også da hun slap hun kysset. Han smilte over hendes spørgsmål. "I England. Og hvor har du været hele mit liv?" sagde han. Han kyssede hende igen og ventede på svar. Han havde aldrig i sine drømme forestillet sig noget så fantastisk ske i hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 9:25 am

Angel smilte til ham. "Jeg har været lidt overalt," sagde hun. Hun så mod solen der næsten var ved at være væk. Wauh hvor tiden fløj afsted når man var to. Hun smilte op på Jason. Det rødlige skær gjorde ham, meget smukkere, og næsten uvirkelig. Hun løftede en hånd, og nussede hans kind, for at se om han egentligt var der. Så kyssede hun ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 12:22 pm

Jason smilte. "Det lyder meget spændene" sagde han. Solen var næsten væk, og det overraskede ham lidt hvor hurtigt det gik i godt selskab. Han smilte da hun rørte ved ham og kyssede med da hun kyssede ham. Han nussede hende i siden, mest fordi hans hånd lige lå der. Den var afgjort den bedste aften i hans liv. Han havde aldrig haft det så godt, eller følt sig så fri eller tilfreds. Alt var bare bedre sammen med Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 4:49 pm

"Det har det osse været," Sagde Angel. Hun kyssede på kærligt, mens hendes tanker fløj rundt om dem. Hun tænkte på ham, og denne aften. Hun havde startet med at være en aften, hvor hun glæde sig til at komme herned til søen. Så var hun draget afsted, og havde mødt sin vidunderlige kæreste her. Nu sad hun her, og kyssede ham. Hun smilte lidt, og nussede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 6:51 pm

Jason slap kysset og så på hende med et smil. "Hvad med at vi tager hjem til mig? Min bil står lidt herfra" sagde han med et smil. Han kyssede hende kort og kørte en hånd gennem hendes hår. Han elskede hende utroligt højt selvom det ikke var længe siden de havde mødt hinanden. Hendes smil, hendes øjne og hendes stemme var det mest fantastiske i verden. Det gav ham en idé til en ny sang. Solen var næsten helt væk nu.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 7:22 pm

Angel smilte til ham. "Det er jeg med på. Jeg vil vildt gerne ser hvor du bor," sagde hun, med et smil. Hun kyssede og hurtigt tilbage, da han kyssede hende. Hun smilte til ham, da han kørte en hånd gennem hendes hår. Hun havde aldrig følt sig så glad for et menneske, eller en dreng i det hel taget. Hun smilte med hjertet til ham. Hun elskede han blå øjne, hans lyse hår, hans smil.. ja alt ved ham, elskede hun, påtrods at de næsten lige havde mødt hinanden. Hun kørte håret over den ene skulder, og så lidt ud mod den forsvundende sol. Hun så mod himlen. Nu var det kun et spørgsmål om tid før solen atter skindede over Fell's Church. Hun så på Jason, og et smil fyldte hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 8:57 pm

Jason grinte lidt. "Min lejlighed er lidt rodet. Og jeg har en hund. Så er du advaret" sagde han. Han kyssede hende en enkelt gang til inden han rejste sig op og rakte hende hånden. Han hev hende op og stå med et smil. "Ved du hvad dine øjne minder mig om? Stjerner" sagde han kærligt. Genskinnet i hendes øjne minede ham virkelig om stjerner på himlen.

Undskyld min søde, men min Krea er helt i bund ^^
Tilbage til toppen Go down
Angel
Kitsuni
Kitsuni
Angel


Fulde navn : Angel Smith
URL Alder : 17
Antal indlæg : 32
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : synger.
Humør : Find ud af det.

Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:08 pm

Angel Smilte stort. "Jeg elsker dyr!" sagde hun. Hun kyssede ham hurtigt igen, og lod ham trække sig op. Hendes kinder blussede, ved hans ord. "Du er så.. sød når du siger det," sagde hun. Hun kunne ikke beskrive det på andre måde. Hun havde aldrig rødmet, før hun mødte Jason. Han havde kræmmet på hende.

Min er også forsvundte smukke, som dug for solen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:15 pm

Jason smilte til hende. "Du er mit guld. Min skat. Min inspiration. Kort sagt, du er alt" sagde han og så på hende. Han lagde en arm om hende og gik mod hans bil. "Orlando, min hund, elsker nye mennesker. Så er du forberedt min egen" sagde han og så ned på hende mens de gik. Orlando havde været hans mest betydningsfulde inden Angel var poppet op i hans liv. Nu måtte Orlando finde sig i at der var kommet en pige ind i hans liv.

Det er helt okay smukke ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min Engel <3 ~Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Min Engel <3 ~Angel   Min Engel <3 ~Angel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min Engel <3 ~Angel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Angel Smiths Baggrund

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: