The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Vampira (833)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Daniel (796)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Kristen (683)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Gideon (535)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Justin (429)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Anna (418)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Tessie (391)
En morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_lcapEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_voting_barEn morgen på kirkegården ~alle må være med I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En morgen på kirkegården ~alle må være med

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En morgen på kirkegården ~alle må være med Empty
IndlægEmne: En morgen på kirkegården ~alle må være med   En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 5:50 pm

Hvor: Den nye kirkegård
Påklædning: Sommer tøj, en lang kjole og sandaler
Vejret: Varmt og sommer
Tid: Om morgenen, men solen er stået op og varmer
Omgivelser: Gravsten, og alt det der nu er på en kirkegård, ingen folk ud over dem der kommer.

Kelly kom gående inde fra skoven og mødte en vej hun ikke kendte. Hun gik hen af den og kom til en kirkegård. Hun var lige flytted til byen og kendte ikke rigtig nogen endnu, hun kendte knap nok området. Hun var flytted her til, for hun havde hørt at de havde en stor dejlig skov. Hun havde hidtil boet inde i byen, men det er ikke et sted at bo for en Kitsuni. Så hun var flytted til Fell's Church for at få et mere frit liv. Hun havde været på jagt i nat og var nu stille på vej hjem. Men hun var stødt på denne forunderlige kirkegår, og gik nu ind. Hun gik meget langsomt rundt og kiggede på gravstenene. Hun håbede lidt på at møde nogen, men lige nu var der ingen på kirkegården. Det havde hun nu heller ikke regnet med, men nu kunne hun føle at der kom nogen, eller noget. Hun gik bare videre og kiggede på gravstenene, for hvis den eller det der kom ville noget henvente det sig nok til hende.


Tilbage til toppen Go down
Alicia
Menneske
Menneske
Alicia


Fulde navn : Alicia Lisa Lautradi
URL Alder : 12 år
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Jeg ved det ikke længere..
Job/hobbies : Leder efter sin søster...
Humør : Jeg ved jeg er lille men jeg føler mig som en voksen. Min barndom forsvandt ret hurtigt i mit liv..

En morgen på kirkegården ~alle må være med Empty
IndlægEmne: Sv: En morgen på kirkegården ~alle må være med   En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 6:25 pm

En pige med lyst hår der var sat op i en knold, og en smuk kjole i alle regnbuens farver. Hun gik på bare fødder, gennem skoven. Hendes ansigt var lidt beskidt, men det var ikke særligt meget. Hendes navn var Alica. Hun boede ude i skoven i en øde hytte, med vand og varme. Hun havde boet der siden hun stak af hjemme fra, pågrund af at en vampyr havde overfaldet hendes forældre... Hun var lidt i tvivl om ham vampyren også havde taget hendes lille søster. Hun rystede tankerne af sig, og forsatte sig vandring gennem skoven. Hun nåde hurtigt hen til den nye kirkegård. Hun ville skyde genvej, med så så hun nogen. Hun sprang om bag en gravsten, og holdte vejret. Hun så satte sig på knæer, så hun stadig ikke kunne ses af personen. Hun så over kanten på gravstenen, og hen på pigen. "Hvem er du?" Hun dykkede ned bagved gravstenen igen. Hvem var den pige, der bare kom herud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En morgen på kirkegården ~alle må være med Empty
IndlægEmne: Sv: En morgen på kirkegården ~alle må være med   En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 10:56 pm

Kelly kunne nu mærke/lugte at det var en pige og at hun var ikke så langt væk. Hun fik bekræftet sin følelse da pigen sagde noget. Hun vente sig om mod lyden og kiggede undrende på en stor gravsten. Kelly smilte lidt og sagde så "Jeg er ny, jeg hedder Kelly, jeg er lige flytted her til, jeg bor midlertidig inde i byen" Hun følte sig lidt akavet at stå og snakke med en gravsten. "Og hvem er så den mystiske pige bag gravstenen om jeg må spørge?" Hun smilte lidt da hun sagde det sidste. Kelly begyndte at gå roligt hen mod stenen og prøvede at kigge om den. Hun stoppede op foran den og ventede på at pigen ville presenterer sig.
Tilbage til toppen Go down
Alicia
Menneske
Menneske
Alicia


Fulde navn : Alicia Lisa Lautradi
URL Alder : 12 år
Antal indlæg : 12
Geografisk sted : Jeg ved det ikke længere..
Job/hobbies : Leder efter sin søster...
Humør : Jeg ved jeg er lille men jeg føler mig som en voksen. Min barndom forsvandt ret hurtigt i mit liv..

En morgen på kirkegården ~alle må være med Empty
IndlægEmne: Sv: En morgen på kirkegården ~alle må være med   En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitimeFre Maj 20, 2011 12:18 pm

Alica sad stille, og lyttede til det stille. Hun dykkede op bag ved gravsten. Hun tøvede lidt. Skulle hun sige det? Hun lidt længere på Pigen Kelly. "Jeg hedder Alica.. Jeg har boet her længe." Hun sagde ikke mere. Hun rejste sig helt på, og børstede sin kjole. Hun blev bag gravstenen. "Hvad laver du her ude?" Hun virkede mistrorisk for normalt var der aldrig nogen her ude nu. Hun lagde forsigtigt sine hænder, op gravstenens top. Hun stod bare og så, på det fremmede Kelly, og afventede hendes svar.

~ Ikke så lang håber det går Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En morgen på kirkegården ~alle må være med Empty
IndlægEmne: Sv: En morgen på kirkegården ~alle må være med   En morgen på kirkegården ~alle må være med I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En morgen på kirkegården ~alle må være med
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Musik en tidlig morgen (: ~Alle er velkommen~
» Kedsomhed ved søen :: alle må være med xD
» Synes alle skal være med i beslutningen - afstemning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den nye)-
Gå til: