The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Vampira (833)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Daniel (796)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Kristen (683)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Gideon (535)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Justin (429)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Anna (418)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Tessie (391)
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_lcapMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_voting_barMatt? Når ham! ^^ ~ Matt I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Matt? Når ham! ^^ ~ Matt

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:17 pm

S; Biblioteket
T; 16;32
O; få mennesker, MANGE bøger ^^
V; lidt sol ^^


Tamora sad på biblioteket med en bog. Hun læste noget om vampyre. Kun myter selvfølgelig. Men efter hun var blevet bidt havde det moret hende meget at læse om gammel overtro. Alt det med kors og spejle var ret morsomt. I hvert fald i Tams verden.
Inden hun var blevet bidt havde hun sikker troet på det. Men inden hun var blevet ulv havde hun ikke troet på noget som helst.
Hun begyndte på et ny kapitel. Noget om hvordan de blev skabt og at de lå på kirkegården når det var solskin. Hendes hånd fløj op til hendes halskæde. Bare for tjekke om stenen nu var der.
Historierne og teorierne var ganske interessante. Pludselig var der en lugt der forstyrrede hende. Hun kendte den. Hun havde selv haft en lignede. Hun så op for at se hvilken varulv der var kommet.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:36 pm

Matt kom ind på bioleteket. Hans humør var nomalt... Ikke mega glad, ikke mega trist, og ikke mega dårligt. Nej bare sådan lige midt i mellem. Han gik ind, og gik målrettet mod en af reolerne. Han gik mere målrettet end han var. Han anede ikke hvad han skulle læse, så da han kom ned til reolen, lod han blikket glide hen over titlerne. Han sukkede dybt, og først nu lugtede hun lugten af Vampyr. Hans blik flakkede rundt, til han fik øje på... Tess!? Han rystede på hovedet, og kom i tanke om at Tessie, havde en søster der lignede hende på en prik. Han kunne dog ikke lagde være med at tænke Tess, hver gang hans blik så hende. Han tog en bog, og gik langsomt ned om bordet hvor Tessie/Tamora - Han tvivlede på hvem det var af dem - sad. Han satte så overfor hende. "Dav," sagde hun, neuternt...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 9:42 pm

Tamora havde haft øjnene på Matt hele tiden. Hans tanker havde hun også fulgt. Det morede hende bestemt også. Hun så på ham da han satte sig overfor hende og smilte blidt.
" Dav. Tamora. Stol på din næse" sagde hun smilende. Hun lo en smule. Hans forvirring var en smule nuttet. Hun var blevet forvekslet mange gange efter hun var kommet. Men det var ikke noget hun tog nært. Som så meget andet syntes hun det var ganske sjovt. "Og du er Matt, ik?" spurgte hun blidt. hun kendte svaret allerede, men det ville være lidt uhøfligt ikke at lade ham presentere sig. Hun lagde bogen ned på bordet. Drengen var lidt mere interessant end at læse om sjove myter.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeOns Jan 19, 2011 8:09 am

Matt lagde bogen, og kiggede nøje på Tamora.
"Hmm.. Tamora.. Tessie's søster ikk'?" spurgte han, lidt usikket. Han kneb mistænktesomt øjnene sammen. "Jo.. Matt det er mig," sagde han.
"Sig mig engang Tamora, Hvad er der egentligt sket, siden jeg aldrig har hørt om dig?" spurgte han. Han følte sig underligt til trukket af hende, det gjorde han også da han så hende første gang sammen med Zoey...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeOns Jan 19, 2011 8:16 am

Tamora lo en smule over han spørgsmål. "Om jeg er hendes søster? Se lige engang på mig" savrede hun med et smil. Hun flyttede sit pandehår væk fra hendes øje så hun kunne se ham ordentligt. Han var utroligt pæn, så hun forstod ikke hvorfor Tess ikke havde valgt ham. Matt var trods alt stærkere.
"Tessie vidste ikke noget om mig til for nogle dage siden. Derfor. Desuden tror jeg ikke hun er så vant til mig endnu. Forståetligt nok" forklarede hun. Hun smilte stadig med et sødt smil. "Men. Nu ved du noget om mig. Din tur til at fortælle lidt. Ligesom en leg" sagde hun og lo en smule.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 10:08 pm

Matt kiggede nøje på hende. *Tvillinger. Så tydeligt!* Han skubbede bogen til siden, og smilte lidt til hende. "Hvad vil du vide om mig?" spurgte han, og lænte sig ind over bordet. "Du må spørge om alt," sagde han, og trak på skulderne. Han havde jo fortalt Tess, så meget så...

//Sorry kreaen...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:32 am

Tessie smilte til ham. "Hvad jeg vil vide? hmm.." hun tænkte lidt. " Jeg vil vide hvorfor du kom hertil" svarede hun. Bogen hun havde læst i skubbede hun væk. Hun lænte sig over mod Matt. Han måtte være kommet hertil af en eller anden grund. Det var alle her.


// Det går ^^ Jeg havde ikke selv så meget krea ^^
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 12:36 pm

Matt lo.
"Hvorfor jeg er kommet til Fell's Church? Jo nu skal du høre.... Min forældre flyttede her til da jeg var 16...Så blev de myrdet...Jeg flyttede væk. Og efter nogle år kom jeg tilbage, fordi jeg blev draget," sagde han, og smilte til hende.
"Og dig? Hvorfor er du kommet her til?" spurgte han...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 12:43 pm

Tamora smilte til Matt. "Fordi ledte efter Tessie. Og fordi jeg flygtede fra mit hjem. Byen virkede tiltrækkende og jeg ville blive her til jeg havde fundet ud af hvor Tessie var henne i verden. Men det ordnede sig selv" svarede hun med et smil.
"Du kender min søster rigtig godt, ikke?" spurgte hun. Hun vidste godt de ikke var på talefod lige nu, Ham og Tess, men han kunne vel godt snakke om hende?
"Hvorfor er du sur på hende? Hun valgte og blev glad. Burde du så ikke støtte hende og være en god ven istedet for at være egoistisk?" fortsatte hun med et smil. Det ville nok bringe dårlig stemning, men hvis hun ikke spurgte, hvem gjorde så? Tessie, Zoey og Daniel gjorde ihvert fald ikke.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:48 am

Matt nikkede.
"Ja jeg kender din søster pågrund af Zoey," sagde han. Han havde tilgivet dem begge. Han var også glad på Tess' vegne..Men nu var han ensom. Han ville gerne snakke med dem igen. Han rakte ud og rørte bildt Tam's kind.
"Det skal du ikke bryde dit kønne hovede med. Du har alt for meget at tænke på i forvejen," sagde han, med et smil. Et chamerende smil, og et glimt i øjet.
"Hvor er du egentligt smuk," sagde han, og trak hånden til sig, i en langsom og imodvilje bevægelse. Han lænte sig tilbage, og beundrede synet af hende. Han kunne ikke rigtigt sammenligne Tessie, og Tamora med hinanden. Nej, de var vidt forskellige, på være deres charmerende måde. Det var kun deres ydrer der lignede hinanden, og det var virkelig forvirrende, hvis men ikke var et overnaturligt-vidunder. Han smilte til hende.
"Du vil virkelig gerne vide det, ikke? Jamen så skal jeg forklare," sagde han, før hun kunne nå at svare. "Jeg er glad på Tess' vegne. Jeg var ked af det, vred og havde en følelse af at være blev brugt, og så smidt ud. Men nu hvor jeg tænker over det, kunne hun ikke få nogen bedre end ham Daniel. Jeg er for gammel," sagde han, og trak på skulderne. "Hun er 16, og jeg er 20. Der er altså en forskel." Han smilte til hende, og trak igen på skulderne.

//Yes!! Lidt kreativitet xD

Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:58 pm

Tamora fulgte med i det mens han forklarede. Hun kunne godt lide hans berøring. Hun kunne i det hele taget godt lide ham. Hun huskede da hun så ham i caféen. Hun kunne ikke lade være med at smile.
Hun forstod godt hans følelser for Tessie.
"Smuk? Mange tak. Du er virkelig sød. Høflig og rar" sagde hun med et sødt smil. Han havde en slags magt over hende. Han fik hende til at føle sig speciel selvom der gik en magen til hende rundt i byen.
Hun blev lidt trist da han sagde han var ked af det. Sådan skulle han jo ikke være. Han skulle være glad og frisk. Smile og være stærk. En rigtig drengerøv. Det var sådan han skulle være.
" Aldersforskel? Hmm..." sagde hun tænkende. Hun smilte lidt og så ind i Matt's øjne. "Er jeg så også for ung?" spurgte hun med søde øjne og et uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:24 pm

Matt lo.
"Det var så lidt," sagde han, og smilte til hende. Han så på hende. Hun så pludselig trist ud.
"Du skal ikke være trist Søde," sagde han, og lænte sig instinktivt frem mod hende igen, hans hånd kærtegnede hendes kind. Han skubbede en tot af hendes hår om bag hendes øre. Han smilte og rystede på hovedet. Han trak på skulderne.
"Det er din afgørelse," sagde han, med sit Charmende, drengeagtige smil.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:29 pm

Tamora så på ham med et smil. Hun lænte sig frem mod ham og ville virkelig gerne kysse ham. De følelser havde hun aldrig haft for nogen før.
"Jeg synes ikke du er for gammel" sagde hun med et sødt smil. Hun blinkede med øjnene og smilte. "Men selvfølgelig.." sagde hun så og så ned.
"Hvis du synes der er for stor forskel" afsluttede hun og begyndte at læne sig tilbage igen. Hun håbede inderligt han ville stoppe hende.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:48 pm

Matt kunne godt lide at der ikke var meget afstand mellem dem. Han modstod hendes fristene læber ind til videre. Han smilte til hende.
"Hvis du syntes det er ligemeget, så syntes jeg også," sagde han, og uden at tænke det, rakte han ud, og lagde hånden bag hendes nakke. Han trak hende hen mod ham. Han pressede sine læber mod hende...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:16 pm

Det gik lige efter Tam's plan. Det passede hende helt fantastisk. Hun lagde en hånd på hans hals og kyssede med. Lige nu var dejlig. Et øjeblik der bare var perfekt. Hun kyssede vidre og ville ikke slippe igen. Hun ville dø af luftmangel hvis det var det der skulle til for at holde kysset.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:01 am

Hans hånd gled hen over hendes kind, mens han holdte kysset igen. Han afbrød kyssede da nogen gik forbi dem. Han smilte til hende. Han rejste sig, og gik rundt om bordet. Han satte sig ved siden af hende, og smilte. Han lænte sig tilbage, og så rundt. Han nikkede mod personerne der gik forbi.
"De holder øje," hviskede han, og smilte. Han kyssede hendes kind.
"Vi burde gå et andet sted hen," hviskede han, ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:07 am

Tamora så på Matt. Hun ville nok have rødmet som menneske. Da han satte sig ved hende blev hans duft forstærket og hans blod begyndte pludseligt at vække interesse. "Hjem til dig?" spurgte hun sødt. Hun var gået herhen, så hun havde ingen bil at tilbyde. Han blod havde påvirket hende så hun længtes lidt mere efter ham. Men forelskelsen fra caféen var stærkere. Meget stærkere end tåbeligt blod.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:17 am

Han klukkede.
"Ja lad os det," sagde han, og smilte. Han rejste sig. Han tog hende hånd, og flettede sine finger ind i hende.
"Jeg ejer altså ingen bil," sagde han, undskyldende. "Men en motorcykel gør jeg." Han geidede hende, ud og hen til den. Den havde heldigvis plads til to. Han så på hende.
"Har du prøvet at side bag på før?" spurgte han, med et løftet øjnbryn...
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 12:23 pm

Tamora fulgte med ham og smilte glad. Deres hænder og fingre passede perfekt sammen, syntes hun. "Nej. Men det lyder det spændene" sagde hun. Hun elskede at prøve nye ting, specielt når de ikke var helt sikre. "Du føre an" sagde hun og lo en smule. Det lød spændene.

// undskyld.. Havde virkelig ingen krea :/
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 2:16 pm

Matt nikkede, med et skævt smil. Han greb hjelmen og gav Tamora den på. Han vidste godt at hvis de styrtede ville han komme mest til skade, men han var ligeglad. Han satte op på den og så på hende med at smil.
"Hop på, og hold godt fast," sagde han.

//Der er hellere ikke meget her fra -.-
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 2:26 pm

Tamora så på Matt. Hun grinte en smule da hun fik hjelmen på. "Tak for det" sagde hun med en blid stemme. Hun stod og så lidt på ham da han havde sat sig op. " Egentlig en god måde at score på" sagde hun drillende. Hun satte sig om bag ham og lagde hendes arme rundt om ham. Det føltes helt rigtigt sådan her, og lige pludselig håbede hun der var langt hjem til matt.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 2:46 pm

Matt smilte til hende.
"Ja det er et af de bedste jeg har," sagde han, og sparkede den igang, med denne fod. Han gassede op, med et smil, og drejede ud på vejen. Der var et stykke hjem til ham, men med høj fart tog det ikke langt tid. Han stoppede op i en kø. Han rettede sig på. Han ville tage denne vej for den var hurtigst.
"Det ser ud til at vi skal tage hårnålesvingene," sagde han, til Tamora. Han rettede sig op. Jep det var en lang kø. Han trak på skulderne, og drejede over i den anden vejside. Så vendte han om og kørte tilbage, fordi pensonatet.

//Syntes lige du skulle med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 3:06 pm

Tamora holdt sig tæt ind til Matt. Hun sørgede for ikke at give slip overhovedet. Ikke fordi hun var bange. Det var hun slet ikke. Faktisk nød hun turen. Det var så dejligt befriende ikke at sidde totalt beskyttet i en bil. Hun elskede at kunne mærke vinden forbi hende. "Helt fint med mig" svarede hun bare. Efter lidt slap hun grebet om ham og så sig istedet omkring. Det var en dejlig måde at komme fra sted til sted på. Måske burde hun selv overveje at få en motorcykel? Hun brugte alligevel aldrig sin bil. Efter lidt lagde hun sine arme om Matt igen. Hun lagde sine arme meget tættere om ham end før, men uden at klemme ham.
Tilbage til toppen Go down
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 4:49 pm

Matt smilte for sig selv, og sikrede sig at hun holdte fast. Han kørte vidre, i høj fart. Han havde hele tid skrapt øje med vejen. Han skulle nødigt køre galt. Han synkede farten, da de nåede Hårnålesvingene. De kunne godt være farlige at køre i, så det var grunden til nedsætningen af farten. Han sikrede sig igen at Tamora holdte godt fast, da han svingede rundt i de skarpe sving. Da de var igennem de fem sving, satte han farten op igen, og efter et par minuttes kørsel, nåede de hans hus. Han kørte ind i indkørselen, og stoppede motorcyklen. Han kiggede over skulderen.
"Hvad syntes du?" spurgte han, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 6:53 pm

Tam nød hele turen. Farten, vinden, risikoen, det hele var fantastisk. Da han stoppede foran hans hus slap hun ham og hoppede af. Hun tog hans hjelm af inden hun svarede ham. "Skal jeg være helt ærlig?" spurgte hun med et smil. Hun elskede at drille. "Jeg elskede det! Jeg burde selv få en" sagde hun med et imponeret og glad tonefald. " Jeg bruger alligevel ikke min bil, og byen er ikke større end man sagtens kan komme frem med en motorcykel. Så hvorfor ikke? Tak for turen forresten" sagde hun og afleverede hans hjelm tilbage. "Og tak fo lån"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Matt? Når ham! ^^ ~ Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Matt? Når ham! ^^ ~ Matt   Matt? Når ham! ^^ ~ Matt I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Matt? Når ham! ^^ ~ Matt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD
» Regn, måske? (Matt ^^ )
» Uuuuhhhh... En varulv! Yay ^^ ♂ Matt ♂

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: