The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Alone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_lcapAlone at the grill.... - Alexander <3 I_voting_barAlone at the grill.... - Alexander <3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Alone at the grill.... - Alexander <3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:41 pm

Sted - Grillen - eller Cafeen som nogen kalder den.
Tid - aften.
Omgivelser - Mange personer, stressede, men smilende servetricer, der passer deres arbejde.
Vejr - Det regner udenfor.
Påklædning - Et par stramme jeans i mørkeblå, en grå t-shirt samt en grå jakke der går ned til knæerne og et par sorte støvler.

Patricia kom nærmest glidende ind på grillen, da hendes støvler var våde under bunden. Hun så rundt for at se om nogen havde lagt mærke til det. Dat var der heldigvis ikke. Hun listede derfor over i hjørnet hvor der stod et tomt bord. Hun tog menukortet og lagde det på bordet. Hendes kinder var blevet røde, pågrund af hende lille optrin før. Selvom ingen havde lagt mærke til det, så nagede det hende alligevel. Hun sukkede og kiggede intenst ned på menukortet. Hun lod bare tankerne trække hende væk fra hvad der var sket. Hun var egentligt kommet her, fordi at hende og hendes mor havde haft endnu et skænderi, så hun måtte bare ud og væk. Det havde måske nået at gør med alt det der var sket på det sidste. Endnu et suk gled over hendes læber, denne gang var det trist. Hun sad længe i stirrede ned i menukortet.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 9:51 pm

Påklædning: https://2img.net/h/i76.photobucket.com/albums/j4/cnrward/Random%20Celeb%20pics/jake-gyllenhaal.jpg plus et par løse bukser

Alexander havde ikke været hjemme i noget tid, han havde fået sig et job hvor han skulle rejse meget, hvilket både irriterede ham og glædede ham på samme tid, for for det første fik han set mere af verdenen, men for det andet betød det også, at han var oftere og oftere væk hjemmefra og fik mindre og mindre tid sammen med familien, som betød meget for ham, og sammen med sin lille engel ...
Men i hvert fald, han havde liget været hjemme og smide tingene inden at han var smuttet en tur på grillen hvor det var at han så hende. Eller så og så, det var nu mere hendes himmelske duft der fangede ham i det øjeblik han trådte ind på grillen. Hurtigt gennemsøgte hans blik grillen inden han fandt hende siddende i et hjørne for sig selv, med ansigtet dybt begravet ned i et menukort. Synet fik ham bare til at smile og han gik over til hende. "Det er sgu lang tid siden, hvis ikke aldrig, at jeg har set en skønhed der kunne måle sig med din, min engel," sagde han i et drilsk tonefald og et muntert smil om læben, men hans øjne var varme og kærlige. Gud, hvor havde han savnet hende!
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 10:10 pm

Det sitrede i hele Patricias krop, da den alt for velkendte stemme kunne høres. Denne stemme tilhørte den eneste mand hun nogensinde havde holdt af - udover sin far. Denne stemme tilhørte også den mand der havde valgt en anden frem for hende. Hun havde dog tilgivet ham igen, med den betingelse at de kun være venner, hvilket hun ikke engang selv kunne holde. Hun løftede hovedet og så op på ham. Rigtigt nok. Det var Alexander. Varmen blussede i hendes kinder ved hans ord. "Alex!" Hun rejste sig hurtigt op og krammede sig ind til ham. Hun kunne ikke lade vær. "Hvor har du været?" Hendes spørgsmål kom ret hurtigt, alt for hurtigt til at hun kunne stoppe det. Hun bed sig i læben og kiggede op på ham. Hun elskede det smil han altid sendte hende. Hendes blik glide ned på hans læber. Automatisk bed hun sig stille i sin underlæbe. Trangen kom tilbage. Trangen til at mærke hans læber. Hun så feberisk rundt. "Øhm.. Vil du.. Sidde hos mig?.. Eller venter du nogen?" Det sidste kom som en hvisken. Hun så på ham igen og sendte ham et sødt smil. Hun håbede inderligt at han gerne ville sidde hos hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 10:20 pm

Alexanders smil blev kun bredere da han så den røde farve brede sig i hendes kinder. Det klædte hende faktisk, ret meget, hvis han skulle indrømme det over for sig selv. Han grinede da hun rejste sig op og krammede ham. Hurtigt lå hans arme om hende og holdte hende ind til sig. "Hey Patricia," hviskede han ned i hendes hår. Så tæt på kunne han virkelig nyde hendes himmelske duft, som han aldrig helt kunne placere, hun duftede af alt hvad han elskede af dufte, blandet i én duft, dog uden at det blev vammelt eller ulækkert, nej, det gav den mest vidunderlige duft han nogensinde kunne forestille sig. "Arbejde," sagde han med et lille grin da hun slap ham, alt for tidligt efter hans egen mening. Han smilede varmt ned til hende og så godt hvordan hendes øjne strejfede hans læber, og hans smil blev kun bredere da han mærkede sit eget hjerte sætte farten lidt op. Han grinede lidt over hendes spørgsmål og så så bare blidt på hende inden han nænsomt strøg noget hår væk fra hendes smukke ansigt. "Jeg kom kun herind for at spise, jeg havde slet ikke regnet med at få så smukt et selskab," sagde hun ærligt og så på hende med et drillende smil. "Jeg vil gerne sidde med dig." Hans hånd lå stadig på hendes kind inden han langsomt fjernede den og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeOns Feb 20, 2013 10:51 pm

Hun lukkede kort øjnene, da han mærkede hans arme omkring sig. Det var noget der altid kunne få hende til at slappe af. Hun nød dette øjeblik i fulde drag. Hun nikkede lidt. "Nå, ja.. Du rejser jo rundt.." Hun bed sig lidt i underlæben. Jo mere han rejste væk, jo mindre kunne være hjemme og jo mindre så hun ham. Hun vidste at det var selvisk tænk, men hun kunne ikke gøre for det. Hun kunne godt lide hans selskab og det der var mellem dem. Hun så på ham igen, da han strøg håret væk fra hendes ansigt. Hendes kinder blussede igen op, ved hans kompliment. Denne gang fuldte der også et lidt tøset fnis med. "Du kan det der med at få mine kinder til flippe helt ud," sagde hun og lagde sine hænder på sine røde kinder. Lidt efter lod hun hænderne falde. Hun smilede til ham og lukkede kort øjnene, da hans hånd rørte hendes kind. Hver en berørelse havde en effekt på hende. Hun strakte sig på tå og plantede et blidt kys lige ved siden af hans mund, før hun satte sig ned. Hun sendt ham et af sine uskyldige smil. Hun havde næsten glemt alt om sin mor. "Jamen så sæt dig endeligt ned," sagde hun og klappede på bordpladsen overfor hende, som en hentydning til at han skulle sætte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 9:23 am

Alexander så ned på sin egen lille engel med blide og varme øjne. "Desværre, men jeg prøver at være hjemme så tit jeg kan, og så er du altid den første jeg opsøger," hviskede han blidt og så på hende med sit lille, skæve smil der kun trak op i den højre mundvige. Det var faktisk sandt, hun var den første han prøvede at finde når han kom hjem igen, altså, efter at han lige havde været hjemme med sine ting og nye souvenirs. Han klukkede blidt da han så farven vælde op i hendes kinder igen. "Jamen, jeg gør også mit bedste," sagde han med et drilsk glimt i øjet og et skævt smil om læben. Han elskede virkelig når hun rødmede, og endnu mere når han var grunden til det. Han smilede kun endnu bredere da han så hvordan hun skjulte sine røde kinder med hænderne. Han blinkede overrasket med øjnene da han mærkede hendes læber lige ved siden af sin mund, og så var det hans tur til at få lidt farve i kinderne, heldigvis hjalp hans brune hud på, at det ikke var så synligt. Han grinede lidt og nikkede idet han satte sig ned overfor hende inden han hvilede sine albuer imod bordpladen og så sit ansigt i sine hænder imens han så på hende. Han sad lidt lænet over bordet, bare for at være lidt tættere på hende. "Men hvad har min engel så lavet?" spurgte hun nysgerrigt og så på hende med et varmt blik. "Noget nyt?"
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 2:56 pm

Patricia så overrasket på ham, da han nævnte at hun var en første han opsøgte. Hun kunne ikke lade vær med at fnise tøset. "Virkeligt?" Hendes var flydt med overraskelse og glæde. Lidt efter bed hun sig i underlæben. "Men.. Hvorfor opsøger du ikke din familie først? De har sikkert savnet dig." Hun så op og smilede lidt.
Patricia bemærkede at han rødmede, selvom det var svagt. Det fik hende til at smile. Det fortalte hende at han stadig kunne lide hende. Hun så på ham da han satte sig foran hende. Ved spørgsmålet bed hun sig lidt i læben. Hun kørte noget af sit lange hår om bag det ene øre. Hun trak bagefter på skulderne. "Næ.. Ikke rigtigt. Altså jeg ved ikke om du ved at jeg er blevet ansat som bartender." Et lille skævt smil fandt hendes læber. "Og.. Så overvejer jeg at flytte hjemme fra.. Jeg har jo '18 år'" Hun lavede gåseøjne, da hun nævnte sin alder. Hun var ikke 18, overhovedet ikke.
Patricia sad lidt og kiggede på Alexander. "Hvad har du så oplevet denne gang?" spurgte hun og lænede sig nysgerrigt over mod ham, for at komme tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 3:12 pm

Alexander elskede at høre hendes små, tøsede fnis. De klædte hende og lyden af dem fik ham til at smile bredere end før. "Virkelig, virkelig," svarede han igen med et drilsk, skævt smil og en lille klukken. Han rystede lidt på hovedet. "Jo, men de ser mig jo lige når jeg kommer hjem til palæet for at smide tingene, og så får vi snakket lidt der, men ellers er jeg straks ude ad huset igen." Han trak lidt på skuldrene med et lille grin.
Han rystede lidt på hovedet og smilede så til hende. "Nej, det havde jeg ikke hørt, jeg hører ikke rigtig noget om hvad der sker herhjemme før jeg kommer hjem," sagde han forklarende og smilede skævt til hende. "Men det er da godt du har fået et arbejde." Han smilede bredere til hende og grinede så lidt. "Har du kigget på nogen steder endnu?" Han så nysgerrigt på hende og smilede imens. Det med hendes alder vidste han godt, hun var knap og nok et år gammel, men som engel var hun vokset hurtigt og endt med den alder hun havde nu.
Han trak lidt ligegyldigt på skuldrene og så på hende med et muntert blik da hun også lænede sig ind over bordet. "Egyptens pyramider, sphinxen og sådan," sagde han med et lille smil om læben. Hans hud var også mere brun end normalt, hvilket jo afslørede at han havde brugt meget tid ude i solen.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:07 pm

Patricia smilede skævt. "Årh!" lød hendes svar. Hun synes at det var sødt, at han gerne ville se hende som den første. Hun nikkede. "Okay," sagde hun med et smil. Hun havde ikke lige tænkt over, at han skulle hjem med sine ting først og der så kunne snakke med sin familie.
Hun nikkede lidt. "Det er jo logisk nok." Hun nikkede stolt. "Ja, ikke? Og mig som troede, at mit liv aldrig ville blive bare lidt normalt," sagde hun. Hun nikkede lidt og kiggede ned i bordet. "Jo.. Men alle - på nær én - er udenfor byen. Den ene er den jeg holder mig til. Det er en lejlighed lige derovre," sagde hun og pegede ud af det store vindue over på en bygning der kun lå ovre på den anden side af vejen. "Men jeg har ikke penge nok til noget af det endnu. Og jeg beder ikke min mor om hjælp.. Det har jeg gjort en gang og hun mener ikke jeg er gammel nok til at flytte hjemmefra." Hun sukkede opgivende og så ned. "Men jeg ligger alle mine drikkepenge til side, så det lykkes mig sikkert om lang tid." Hun sendte ham et svagt smil.
Hun smilede skævt. "Uhh.. Jeg ville gerne have været med. Jeg har næsten kun set Mystic Falls," sagde hun, og trak bagefter på skulderne. "Men det ser ud til at du har nydt det varme vejr." Hun smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:19 pm

Alexander grinede lidt over hende og smilede så blidt og varmt til hende og nikkede lidt. "Livet bliver aldrig helt normalt for os," sagde han blidt og medfølende imens han smilede skævt til hende. Han kendte godt til det, for før i tiden, faktisk snart et års tid siden efterhånden, blev han altid forvandlet ved hver fuldmåne og selv før hans forvandling, så blev han virkelig hurtigt og let virkelig vred og rasende omkring fuldmåne tid. Det var ret stressende. Men nu ... ja, nu var han nærmest normalt, hvis man altså så bort fra at han kunne forvandle sig til en sort ulv og han kunne drikke blod og få hugtænder og gyldne øjne ... men ellers, ja, så var han jo helt normal. Han lyttede til hende og nikkede med et smil. Han fulgte hendes fingers pegen og nikkede lidt igen inden han så på hende igen med et smil. "Jeg kan godt hjælpe til, hvis det er," sagde han med et skævt smil. Han havde ikke noget imod det, det var jo bare penge. Han rakte sin ene hånd ind over bordet og lagde den over hendes inden han gav hendes hånd et lille klem. "Du siger bare til." Hans blå øjne betragtede hende varmt. "Du kan komme med næste gang, hvis du vil, eller vi kunne tage af sted hvornår det skulle være, bare os to?" spurgte han med et bredt smil. Han ville ikke have noget imod lidt alenetid sammen med hende, bestemt ikke. Han klukkede lidt over hende og nikkede. "Solen er stærk sydpå," sagde han drilsk og smilede varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 5:48 pm

Hun smilede lidt og rystede på hovedet. " næ.. Men du har da i det mindste været lidt normal. Mig derimod... Jeg er født sådan her. Jeg har ingen relation til andet end at skulle være på vagt over for halvdelen af det du er.." Hun sagde det på en kærlig måde, for det var ikke ment som ham. Hun var ikke på vagt når hun var i nærheden af ham, selvom hendes mor mente at hun skulle være det. ".. og leve med de sær ting, der pludseligt kan ske.. Som vægtløsheden. Den er en stor ulempe," sagde hun og smilede lidt. Der var selvfølgeligt også positive ting ved vægtløsheden. Da han tilbød at hjælpe hende rystede hun på hovedet. "Det kan jeg da ikke tage imod. Jeg kan ikke bare nasse penge hos dig," sagde hun. Hun kiggede ned på deres hænder. Hun smilede lidt og gengældte hans klem. Så vendte hun blikket mod ham igen. Hun sendte ham et lille smil i stedet for at svare. Hun så overrasket på ham. "Vil du virkeligt gerne have med en tur, et eller andet sted hen?" Der dukkede et glimt op i hendes brune øjne. Der var ikke noget hun heller ville end være med ham et eller andet sted, hvor der kun var de to. Hun lo lidt over ham. "Det kan ses. Du ligner jo næsten en der kommer fra de varme lande," sagde hun drillende. Hun kiggede rundt. "Skal vi have noget at spise mens vi snakker?" Hun sendte ham et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 7:56 pm

Alexander rystede lidt på hovedet, for at sige, at hun tog fejl. Og hans smilede blidt til hende. "Jeg har vidst alt om andre væsner siden jeg var helt lille og allerede da jeg var ti havde jeg min første fuldmåne," sagde han med et lille, skævt smil, men han vidste faktisk ikke, om hun anede noget om hvordan man udløste varulve genet. Det fandt han sikkert snart ud af. "Og for et års tid tilbage lod jeg mig forvandle til en hybrid, for at slippe for de månedlige smerter." Hans stemme var blevet til en mumlen og hans blik stirrede på et punkt langt, langt bag hende, væk i fortidens smerter og han gøs lidt inden han kom tilbage til nutiden og smilede til hende igen. Han klukkede lidt over hendes kærlige tone og smilede så skævt til hende. Han nikkede lidt og klukkede stille. "Og jeg har endnu ikke oplevet dig vægtløs," sagde han drilsk og smilede skævt til hende. "Det er ikke at nasse penge hvis jeg giver dem frivilligt." Han smilede blidt til hende og så selv ned på deres hænder. "Jeg er ligeglad med hvor mange penge det er, jeg vil bare hjælpe dig." Hans tommelfinger begyndte blidt at nusse hendes håndryg, uden at han rigtig selv lagde mærke til det og han blev ved med at smile til hende.
Han klukkede blidt over hendes overraskede udtryk. "Selvfølgelig vil jeg det!" sagde han med et bredt smil. "Jeg vil hellere end gerne vise dig verdenen. Bare os to." Han så på hende med et varmt blik og smilede fortsat skævt til hende. "Jeg stammer fra Spanien," sagde han forsvarende, men kun i sjov og med latter i stemmen. "Joo, det ville nu være meget dejligt." Han smilede til hende. "Skal du da have noget?" spurgte han så med en blid stemme og så på hende med varme, blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeTors Feb 21, 2013 11:42 pm

Patricia så dybt optaget på ham. Ingen havde rigtigt fortalt hende om deres fortid. Hun bed selv i læben og sendte ham et lidt trist blik. "Det må have været forfærdeligt at.." Hun stoppede og kiggede rundt. Hun havde sænket stemme til en hvisken. "Have dræbt nogen.. Jeg er en ren sjæl, der aldrig har prøvet det, men.. Jeg har set en mand dø for øjnene af mig. Jeg ved hvor svært det var.. Hvordan har det så ikke været at gøre det og bagefter blive straffet med en forbandelse som binder en til måne, istedet for kun at blive straffet med skyldfølelse. Jeg kan ikke forstille mig det.." Hun rystede næsten bedrøvet på hovedet. Da han fortsatte så hun ned. Hendes sstme var lige så lav som før. "Men.. Er det en lettelse at blive hybrid, nå man bliver bundet til blod istedet?" Hun så undrende på ham. På den ene side forstod hun det. Der var ikke længere nogen forvandling ved guldmine, men at skulle leve som vampyre i stedet. Det så hun ingen lykke i. Men det var måske også fordi at hun blev jagtet af vampyre, når hun nærmede sig dem. Da han nævnte at hun ikke havde vidst ham det endnu, kunne hun ikke lade vær med at smile drillende til ham. "Hvis du vil have jeg viser det, kan jeg sagtens gøre dig ønske til virkelighed." Hun fniste lidt. Hun så stille på ham. "Mener du virkeligt, at du gerne vil hjælpe mig med det? Men jeg kan jo ikke betale dig tilbage, ellers bliver det jo til at jeg har nasset penge hos dig," sagde hun og bed sig i læben. Et lille smil fandt dog hendes læber ved hans næste sætning. "Det sætter jeg stor pris på." Hun mente det. Hendes blik gled igen ned til deres hænder. Hun begyndte tænke på hvordan det mon ville være at flette sine fingre ind i hans. Inden hun havde nået at tænke tanken til ende, havde hendes hånd allerede gjorde det. Hun lo blidt. "Hvor er du sød! Hvis du en dag gav mig det tilbud om at tage med dig, så skulle du nok regne med at du hænger på den," lo hun drillende. Hun smilede skævt. "Seriøst? Spaniel? Det lyder som et paradise at være født i," sagde hun og li lidt igen. Hun kunne ikke prale med at hun var født et fanty sted, selvom hun måske ikke lignede en der var født i Mystic Falls. Hun smilede blidt til ham. Derefter nikkede hun. "Jeg er død sulten. Jeg fik aldrig noget at spise hjemmefr," sagde hun med et skuldertrak. Hun mødte roligt hans blik og sendte ham et lidt sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeFre Feb 22, 2013 10:25 am

Alexander trak bare lidt på skuldrene og så ned på deres hænder med et lille, svagt smil på læben. "Jeg er vant til tanken," sagde han stille og smilede roligt og skævt til hende. Endnu en gang trak han bare på skuldrene. "Det ligger i min natur, Patricia, jeg har kendt til risikosen hele mit liv." Han smilede sørgmodigt til hende. "Så jeg vidste hvad der ville ske hvis jeg gjorde det." Han så hende ikke i øjnene, han var helt ærligt en anelse bange for hendes reaktion. Dog havde han jo ikke dræbt med vilje, det havde været en øjeblik i vrede, han havde været helt oppe i det røde felt og det hele havde været så sløret ... det ene øjeblik blev han drillet og mobbet, det næste øjeblik stod han over en dreng, kun nogle få år ældre end ham selv, med en rød pøl af blod rundt om hans hoved, og med en sten i hånden, rød af blod. Og så kom smerten, som havde knækket benene under ham og han var faldet sammen af smerten og nogle få dage senere havde han haft sin første fuldmåne.
Han blinkede og kom tilbage til nutiden og han så på hende med et lille smil inden jeg nikkede. "Jeg behøver ikke at forvandle mig mere, ikke flere fuldmåner, ikke flere forvandlinger," sagde han lavmælt og med et lille smil. "Og jeg kan leve som et helt normalt menneske." Han smilede bredt til hende og klukkede lidt. Han grinede lidt over hende. "Det glæder jeg mig til," sagde han med et skævt smil og blinkede drilsk til hende.
Han trak bare på skuldrene og smilede til hende. "Jeg er ligeglad med penge, min engel, jeg vil med glæde give dig hvad du har brug for til en ny start," forsikrede han hende om og smilede fortsat til hende med et skævt smil. Da han mærkede hendes fingre flette sig ind i hans, så han ned på deres hænder og lagde sine fingre om hendes hånd og gav hende et blidt klem. "Jeg gør mit bedste," sagde han drilsk og smilede skævt til hende. Han trak på skuldrene. "Det er ikke så specielt, min familie flyttede hertil da jeg var fem, så jeg husker ikke så meget af det," sagde han med et lille grin og trak lidt på skuldrene. Han grinede blidt over hende og nikkede lidt. "Så lad os købe noget, er der noget bestemt du vil have?" spurgte han blidt og nussede hendes håndryg ganske blidt imens han rakte over bordet med den anden hånd og strøg en lille hårlok væk fra hendes ansigt inden han blidt kærtegnede hendes kind. Han kunne ikke holde fingrene væk fra hende! Selvom han prøvede med alt han havde i sig.
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 7:02 pm

Patricia nikkede lidt. "Men den må stadig have været forfærdeligt at tænke på." Hun så overrasket på ham. "Hele livet? Det.. Det.. Må have været.. Men du.. Var det et uheld?" Hun kun ikke afslutte sætningerne da hun ikke anede hvordan hun skulle sig det hele på engang, så det sidste var den en sidste tanke i alt forvirringen i hendes hoved. Hun havde snakket med en anden ulv og han havde fortalt at det var et uheld, at han ikke havde kunne stoppe manden som gik amok på ham. Han ville lægge ham ned for at holde ham, men istedet havde han smadret ham i jorden så manden slog hovedet og brækkede nakken så han døde på stedet. Hun havde reageret roligt uden på, men inden i havde hun være et kæmpe rod. Hun mente ikke at døden var en fair ting og slet ikke når det var et uheld. Hun bemærkede at Alexander ikke længere så rigtigt på ham. Derfor lagde hun en hånd på hans kind og smilede blidt og næsten kærligt til ham. "Alting sker af en grund, min kære. Og hvis det ikke var sket den gang så havde vi måske aldrig mødtes," sagde hun komplet roligt, men også medfølende. Hun nussede blidt hans kind og lod til sidst hånden falde igen.
Hun nikkede lidt. "Ja, men du har stadig fået vise behov, som du ikke havde før." Hun bed sig lidt i læben og så ned på deres hænder. Hun ville pludseligt ikke rigtigt komme længere ind på det, for det fik hende bare til at ting på hendes mors mening om det at en som ham, ikke kunne være sammen med en som hende. Hun ville ikke høre tale om det, da hun selv ville bestemme hvem hun ville være sammen med og hvem hun ikke ville. Det var noget hun mente at kun hende skulle bestemme.
Hun smilede til ham. "Mener du det? For.. " hun så ned i bordet. Hun måtte tænke over om det var rigtigt eller om at det var forkert. Hun havde virkeligt brug for at komme væk hjemmefra, men hun ville heller ikke bare nasse hos ham som hun stadig mente at det var. Hun tog en dyb indånding. "For hvis du gerne vil så hjælpe mig, så.. Jeg har virkeligt brug for at komme hjemmefra," sagde hun og smilede lidt til ham. Hun smilede lidt mere, da han klemte hendes hånd. Hun lo lidt over hans kommentar. "Dit bedste er suverænt," sagde hun drillende.hun smilede lidt. "Nå, det var synd. Men det er fedt du ikke kommer herfra," sagde hun med et skævt smil. Hun smilede sødt til ham. "Tjo.. En cola og en bakke pomfritter. Det er altid godt." Hun lukkede øjnene lidt, da han rørte hendes kind. Det føltes rart. Hun sendte ham et blidt smil.

//undskyld jeg ikke svarede igår eller tidligere, men jeg nåede det ikke før jeg skulle smutte igen. Undskyld ^^'
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 9:18 pm

Alexander trak bare lidt på skuldrene og smilede let til hende. "Man vender sig til det, min engel," sagde han blidt og smilede sit lille, skæve smil til hende. Han så på hende et kort øjeblik, og det virkede som om at han havde tænkt sig at sige, at det ikke havde været et uheld. "Jeg havde et meget ... slemt temperement da jeg var mindre, så da jeg var ti ..." startede han og tøvede og så hende roligt i øjnene og med et sørgmodigt smil om læben. "Jeg blev mobbet, tit og ofte, men det blev for meget ..." Han trak lidt på skuldrene og kom med en lav, gøende latter. "Jeg husker det hele som en tåge, men da den klarede op igen, stod jeg med en sten foran ham og han lå på jorden med et hul i hovedet og stirrede op på himlen med tomme øjne, og så var det at smerten overvældede mig." Han skar lidt tænder på grund af mindet og lukkede kort sine øjne. Han var nervøs overfor hvordan hun ville reagere på det. "Han var kun nogle få år ældre end mig, Patricia, han havde et langt liv foran sig, og jeg tog det fra ham." Han skælvede ganske let, men det kunne ikke ses, men hun bemærkede det nok da hun jo holdte ham i hånden. Han så blidt på hende da hun lagde hånden på hans kind og hans skælven stoppede hurtigt da han blev beroliget af hendes berøring og hendes smil. Han gengældte varmt hendes smil og lo blidt over hende. "Vi ville da stadig have mødtes, ikke?" sagde han blidt og hvilede sin kind imod hendes hånd og så varmt på hende. Han tog en dyb indånding, lukkede øjnene og nød hendes himmelske duft og mærkede hvordan den kildede i hans svælg og gjorde ham en anelse tørstig. Da han åbnede øjnene var de en anelse gyldne inden han tvang dem tilbage i deres blå farve. Han smilede beroligende til hende. "Men jeg kan sagtens styre de behov jeg har fået," sagde han blidt og ønskede, at hun ikke havde fjernet sin hånd fra hans kind.
Han nikkede og så på hende med et bestemt blik. "Selvfølgelig, men hvis det bare er fordi at du vil væk hjemmefra, så har vi mange ledige værelser hjemme hos mig, hvis det er," tilbød han hende og smilede blidt til ham. Han klukkede blidt. "Det er jeg da glad for at du synes," sagde han med et bredt smil og nussede blidt hendes håndryg med sin tommelfinger. Han klukkede blidt over hendes ord og rystede lidt på hovedet. "Det eneste jeg kan huske derfra er en hvid stenstrand, jeg er jo vokset op her alligevel," sagde han med et lille grin. Han nikkede lidt inden han så rundt og fik en tjener over til dem hvor han bestilte hvad hun ville have og så en burger med det hele og en dejlig, rød bøf og vodka til, det stærkeste de havde. Han så på hende bagefter og smilede så lidt undskyldende. "Det hjælper på tørsten," forklarede han så inden hun kunne nå at spørge.

//Det er helt okay ^^ Og jeg er for øvrigt nok ikke så meget på i morgen, har halv års dag xD
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeLør Feb 23, 2013 10:53 pm

Patricia smilede lidt og nikkede. "Okay." Hun så bekymret på ham, dog også lidt nervøs, da han ikke svarede med det samme. Tanker fløj rundt i hovedet på hende. Havde han gjort det med vilje? Havde han virkeligt kunne gør det? Men han var da ikke sådan.. Eller var han? Hun bed sig hårdt i læben og holde svagt vejret, da han begyndte at tale igen. Hun lyttede stille og sagde ikke noget. Hendes blik blev lidt fjernt. Tankerne kørte hun forvildet rundt inde i hovedet på hende. Først da han fortalte det hele var så tåget gik det op for hende at det var ikke noget han virkeligt havde gjort ved sine fulde fem. Hun var igen nærværende i sit blik. Hun nikkede lidt. "Det var ikke din hensigt at det skulle gå så vidt, var det vel? Jeg er sikker på at det var et uheld. Det kan slå klik for alle.. Nogle gange er det bare uheldigt." Hun snakkede mest til sig selv. Det skræmte hende altid, når det kom så langt ud. Hun nikkede lidt. "Det var ikke hans tid.. Det var hans skæbne.. Det er trist, men det var ikke din skyld." Hun lød nu mere sikker på det hun sagde, for hun troede på at alle havde en skæbne. Hun troede også på at man kunne ændre sin skæbne, når man stod og skulle træffe et valg. Hun bemærkede at han svagt skælvede og at da hunlagde en hånd på hans kind stoppede det. Det måtte berolige ham på en eller anden måde. Hun så på ham og blive overrasket over det gyldne i hans øjne. Hun var ikke i tvivl om hvad det betød. Hun forstod også hvorfor han var blevet så rolig. Hun havde hørt sin bror snakke om at Luna ikke altid kunne styre sig i nærheden af ham, da duften af hans blod vækkede hendes tørst. Han var altså blevet distraheret i de tanker der havde sat hans skælven igang. Hun smilede lidt og nikkede. "Det er jeg glad for." Hendes stemme var rolig, selv om den nok ikke havde været det i andre situationer, hvor hun ville sidde over for en der kunne tænke sig at mæske i hendes blod. Men hun stolede på ham. Hun stolede på at han kunne styre det og hunsvar ret sikker på at han ikke ville gøre noget mod hendes vilje. Det var ihvertfald det hun indtryk af.
Hun smilede skævt til ham. "Vil du virkeligt gerne have en engel boene hos dig, der hvor din familie bor? Er du helt sikker på det er en god idé.. Jeg mener.. Jeg har ikke rigtigt mødt din familie, så kan jeg da ikke bare trænge mig på." Som altid var hun en meget beskeden person der ikke ville være til besvær. Hun smilede skævt til ham, da hun ikke vidste hvad hun nu skulle sige. Hun kiggede på ham mens han bestillede. Da han nævnte det med vodkaen dukkede der en lille rynke op mellem hendes øjenbryn. Hun skulle til at spørge ham, om han ville være fuld. Hun nikkede og bed sig i læben. Hun kastede diskret sit hår tilbage med den frie hånd. Hun lagde en hånd på sin hals. "Bliver det aldrig for slem? Jeg mener.. Altså.. Når du er i nærheden af mig?" Hun bed sig i læben efter hun havde stilt sit spørgsmål. Hun håbede ikke at det irriterede ham at hun stillede ham så mange underlige spørgsmål, men hun kunne ikke gøre for det. Efter hun var blevet clean for stofferne, var hun bare begyndt at går op ihvordan folk havde det omkring hende. Og lige overfor ham ville hun ikke være uudholdlig for ham at være i nærheden af.

//Det er forståeligt ^^ Det er jeg nok heller ikke selv ^^'
Tilbage til toppen Go down
Alexander
Hybrid
Hybrid
Alexander


Fulde navn : Alexander Fuego
URL Alder : 18
Antal indlæg : 31
Job/hobbies : Hmm.. Flygte fra familien, hvad ellers?
Humør : I'm in love with an angel ... seriously, she's an angel

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 9:25 pm

Alexander så bare blidt på hende da han rystede på hovedet. "Han fornærmede min familie, min mor," sagde han lavmælt og så ned i bordet. Han brød sig ikke om at snakke om sin mor, mest af alt fordi at hun at hun døde ved hans fødsel. Så fornærmede man hende, så slog det uanset hvad klik for Alexander, fordi at han var ked af og savnede den kvinde, som havde født ham, men som han aldrig havde fået chancen for at kende. "Nej, jeg dræbte ham, Patricia," hviskede han så lavt så ingen andre kunne høre dem. Han så hende indtrængende i øjnene. Og jeg har gjort det flere gange efter, undskyld, tilføjede han i tankerne, men han turde ikke at sige det højt.
Han var ikke stoppet med at skælve på grund af den tørst hendes duft satte i gang, men på grund af at hun havde lagt hånden imod hans kind. Den simple bevægelse, den simple gestus havde beroliget ham. Han nikkede lidt og så på hende med blide og varme øjne. "Jeg ville hellere dø end at skade dig, min engel," sagde han blidt og med et skævt smil om læben, men hans blik ... hans blik sagde, at han talte sandheden og intet andet.
Han smilede over hende og rystede klukkende på hovedet. "Min tante ville stensikkert elske dig!" sagde han med et lille grin og så på hende med blide øjne. "Og min granfætter er selv engel, men han var ... lidt forelsket i din mor, på et tidspunkt." Han skar lidt ansigt inden han trak lidt på skuldrene. "Men ellers har vi også en troldmand og et par andre vampyrer, men tro mig, der er ingen der vil skade dig, vi kan alle sammen styre os." Han smilede blidt og opmuntrende til hende.
Han smilede undskyldende til hende, men da han hørte hendes spørgsmål og så hvordan hun lagde hånden imod sin hals, falmede smilet og han tøvede. "Det er ikke så meget så meget dit blod, eller jo, selvfølgelig er det også det," sagde han og prøvede at forklare hende det. Han rynkede på brynet, sukkede frustreret inden han grinede lidt over sig selv. "Nej, det er mere min trang til det her." Han lænede sig over bordet, fjernede afstanden imellem dem og plantede sine læber imod hendes og gav hende et blidt og langsomt kys, der dog kun varede i nogle få sekunder, inden han satte sig ned på sin plads igen. Hans kinder blussede en anelse og han smilede undskyldende til hende. "Det har jeg haft lyst til at gøre lige siden jeg så dig." Han trak vejret som om han lige havde løbet et maraton og hans øjne blev en anelse mere gyldne da hendes blod jo trak i ham, gav ham lyst til at røre ved hende, kærtegne hende, sørge for at hun var i sikkerhed. Men det var nu ingen forandring for ham, for sådan havde han følt allerede inden han var blevet forvandlet.

//Skidt xD
Tilbage til toppen Go down
Patricia
Engel
Engel
Patricia


Fulde navn : Patricia Monique Riley Dood McQuire
URL Alder : Der er ikke godt at vide.
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Er født i Mystic Falls og bor der stadig såe.
Job/hobbies : At løbe og at arbejde i baren.
Humør : I have been in love for a long time.. And I want to tell him.. So badly! And I know he feels the same way... Or I believe so... But how can I say 'I love you and I want to start a life with you' without scaring him away?

Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:48 pm

Patricia fornemmede hurtigt at hans mor var et følsomt emne, hvilket vækkede hendes interesse. Hun ville så gerne vide mere om ham, lære ham helt af kende. Hun ønskede at han ihvertfald kendte ham bedre end som ham hun forelskede sig i, mod sine forældres vilje. "Hvordan fornærmede han hende?" Hendes spørgsmål var kun en lavmælt hvisken. Hun ville ikke prikke alt for meget til det. Hun nikkede lidt og lænte sig lidt frem. "Men det var et uheld. Og det var hans skæbne. Var det ikke dig der havde gjort det, var det sket for ham alligevel," sagde hun, så lavt hun kunne, for at de nærmeste ikke ville kun høre det. Hun fangede hans tanke og bed sig i læben. Hun fortalte sig selv at det bare var noget hun bildte sig ind, selvom hun godt selv vidste at det ikke var.
Hun smilede lidt over den ro hendes berøring gav ham. Det havde været en ren 'refleks' for hende. oveni havde det været hendes egen umåtteligt lyst til at røre ham. Kontakten med hans hud gav hende altid et sug i maven og hævede hendes hjertes banken en lille smule. Hun smilede da han bekræftigede hende i det. Hun kunne se at det han sagde mente han helt inde fra hjertet.
Hun lo lidt. "Tror du?" Det kom bag på hende da han nævnte at hans granfætter havde været vild med hendes mor. Hun rystede på hovedet. "Reifarim? Er min mors gamle flirte din granfætter? Wauw.. Jeg tror aldrig jeg har mødt ham, men jeg har mødt hans eks." Hun gøs, af tanken omkring Elena. "Hun er en skrammende dame." Hun smilede lidt. "Troldmænd, vampyre. Du har en stor familie med mange arter."
Hun gav ham tid til at formulerer sig, for hun ville gerne vide det han havde og sige. Hans kys kom bag på hende. af ren refleks gengældte hun hans kys. Da han brød det skød hendes hånd op til hendes læber, som for at bevare følelsen der. Hun blik blev kærligt og hendes smil genert. Hendes hjerte hamrede i hendes bryst og truede med at hoppe ud af brystet på hende. Hun var lidt stakånde. Trængen til at kysse ham igen, var slem, men hun holdte sig selv i stramme tøjler. "Jeg e..." Hun opdagede hun skulle til at fortælle ham hvad hun følte for ham, så hun klappede i og forsøgte feberisk at finde på noget andet, men det kunne hun ikke. Hun undertrykte et suk og sendte ham et lille smil. "Alex.. Jeg.. Jeg kan virkeligt godt lide dig.. Altså... Sådan rigtig lide dig." Hendes kinder blussede op og hun bed sig genert i læben.  
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alone at the grill.... - Alexander <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alone at the grill.... - Alexander <3   Alone at the grill.... - Alexander <3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alone at the grill.... - Alexander <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Christmas at the grill - Anyone who wants to :D
» I'm drunk an far away from home - Alexander <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: