The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Vampira (833)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Daniel (796)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Kristen (683)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Gideon (535)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Justin (429)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Anna (418)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Tessie (391)
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_lcapDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_voting_barDu er på mit teritorium nu ~ Anthony I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Du er på mit teritorium nu ~ Anthony

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 1:08 am

Sted - Ruinen af Fells Church
Tid - Eftermiddagstid en lørdag
Omgivelser - Ruiner, et par træer, nedfaldne blade og hvad der nu ellers høre til
Vejr - overskyet, en let blæst, køligt i luften
Påklædning - Normale jeans, en t-shirt der er gemt under hendes sorte vinterjakke og et par slidte converse.

Blæsten rev en smule i siderne. Alligevel bladrede de ikke rundt som de ville. Med en tommelfinger holdte Tessie siderne i bogen på plads. Hun sad på jorden i ruinen af Fell's church, med ryggen mod et mur der knap nok var en meter høj. Det var som regel her hun fandt ro og afslapning når hun ville læse. Derhjemme var det for stressende for hende, men al hendes arbejde lå også der. Nok var Tessie en ung kvinde, stadig teenager, men hun så meget moden ud. Ikke træt og med poser øjnene, men hun så bare voksen ud. Hvis man kendte hende ville man vide dette var sandt. Men for folk der kom udera ville hun bare ligne en meget moden pige. Hun sad med bene over kryds, og begge hænder holdte bogen. Noget af det hun holdte mest af,var at læse. Hun slappede af på denne måde, og hun kunne slippe tankerne omkring alt et kort øjeblik. Hendes liv var ikke blevet mindre hektisk de seneste år, men hun klarede det. Der ud over var hun også varulv, og det var ikke længe siden det havde været fuldmåne. Hendes krop var stadig en smule tung og hærget efter det, men eftersom hun havde gennemgået forvandlingen nogle gange efterhånden, var hun ikke så mærket af det som hu tidligere havde været. Roligt vendte hun en side i bogen.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 9:26 am

påklædning et par slidte jeans og en ipod

endnu en lørdag kom, hvor endnu et skænderi fik hele huset til at eksplodere, disse dage, var han konstant op og skændes, det var hele tiden og som om altid, smed han hurtigt tøjet og trak sine trænings bukser på, hvor på han fandt sin ipod, tændte for den og løb sig en tur.
at løbe gjorde det bare ti gange lettere at håndtere alle disse ting, det gjorde det lettere at slappe af...at koble af og vær rolig. han lod sin hjerne slukkes og løb bare, uden at vide hvorhen..han ville bare løbe. efter noget tid sprang han op på et stykke af en ruin der nok engang har været en væk. han sprang ned og stoppede op for at få vejret

//sorry længden
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 3:33 pm

Tess var begyndte på næste side af bogen og trak vejret fredfyldt. Hun nåede kun lige at tænke det var rart med et sted hvor hun ikek blev forstyrret, da en eller anden hoppede over hendes hovede. Af ren refleks lukkede hun bogen, smed den fra sig og rjste sig op. På få sekunder var hun henne med en hånd på personens skulder, vendte ham om og knurrede, en lyd der ikke var menneskelig. Nok var hun blot en ung pige, men hun havde en styrke selv de færreste mænd kunne hamle op med. Først da hun stod og snerrede af drengen, fik hun ordenligt fat i hans lugt. Hun rettede sig op og så mere rolig ud igen. "Skovånd.." Hun sagde det vuderende, og næsten som om der forklarede alt. "Du er en af dem der bor hos en af tvillinge englene, ikke?" sagde hun og lod sit blik løbe undersøgende over ham. Det var ikke fordi hans udseende interesserede hende, det var mere fordi hun bare var endnu en at holde vampyrene fra. "Jeg har ikke selv mødt dem endnu, men de har skabt rigeligt postyr i byen.. Dit navn?" Hun stod med armene over kors og så på ham med roligt, og alligevel stærkt blik. Der var noget over hende der var svært at gennemskue.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 3:42 pm

idet en kvinde lagde en hånd mod hans skulder, vendte ham om havde han rettet en pistol mod hendes pande, det punkt mellem øjne, han fortrak ikke en mine af hendes knurren, dette fik ham kun til at fjerne afsikringen "hvad kan jeg gøre for dem ma'am" han fjernede sine hørertelefoner og fjernede pistol fra hendes ansigt, dog havde han den i hånden klar til at skulle bruges, dog var det ikke fordi han direkte havde brug for den.
han rynkede brynet og lagde hoved på skrå "det kan man vel godt sige at jeg er, vi ville ikke lave så meget "postyr" hvis det ikke havde været for hans bror...han er pænt sindssyg hvis man kan sige det" han rettede hoved op igen og hævede øjenbrynet "så vidt jeg ved har jeg mange navne, men de vil aldrig finde mit rigtige så de kan bare kalde mig James ma'am" han lagde sin pistol helt væk og lagde derefter ligeså armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 3:55 pm

Hans truen ophidsede hende ikke det mindste, det eneste der rigtigt skræmte hende var sølv. "Pak vandpistolen væk, du kan alligevel ikke skade mig ordenligt" sagde hun afvisende og lod igen sit blik løbe undersøgende over ham. Han var ikek ligesom de andre kitsunier hun havde mødt. De fleste var lalleglade og en smule belastende, ham her virkede langt mere som hendes type. Hun havde taget fejl af hans duft til at starte med, han havde en forvirrende lugt, da han rendte rundt i et hjem med en engel.
Hun nikkede lidt. "Fortæl mig noget jeg ikke ved. Han er sammen med Vampyrenes prinsesse hvis man kan udtrykke det på den måde. For at være ærlig er det en ret stor trussel mod folk i byen, vi kunne godt bruge en som dig til at hjælpe" sagde hun tænksomt, men så ind i hans øjne. Hun var nødt til at have en som ham på ulvenes side, hvis vampyrene fik ham og der opstod en krig mellem racerne, ville det se skidt ud. "Jeg kan overleve med James, jeg spurgte om et navn, ikke en livs historie" sagde hun og viftede lidt med hånden som for at vide hun var ligeglad med resten. "Ret mig hvis jeg er forkert på den, men du er en slags livvagt for englen ikke? Sørger for den anden af dem ikke kommer ind på grunden? I bor i huset der ligger en smule hindsides, mod skoven?" Hun gik langsomt rundt om ham mens hun talte. Nok var hun 10 år yngre end ham, men hun havde meget erfaring med overnaturlie væsner.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 4:03 pm

han fnyste og så på hende, trak ammunitionen ud "bedøvelses pile, nok til at slå en varulv i gulvet, så nej dette er ikke legetøj kære ulvepige" hans ansigt forblev fuldkommen blottet, han havde mødt værre end en varulv, det værste han havde prøvet var nok at vågne op, uden rent faktisk at vide hvem han var, uden at huske...det gjorde noget ved folk, så måske var det derfor han sjældent smilede, hvorfor skulle han der var jo ikke nogen fode ting her i livet.
han hævede øjenbrynet af hendes forslag "det må de snakke med min herre om, det har jeg ikke beføjelser til at sige noget som helst til...også selvom det ville være dejligt at kunne få den bastard ud af byen" han trak på skulderne og rystede på hoved.
han nikkede "jeg er fungerende tjener og ja bodyguard...så ja det er mit job at sørge for at Blayne ikke kommer ind, uden i det mindste at havde fået et bar sove pile" han lagde hænderne om bag ryggen og betragtede hende kort med døde øjne
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 4:10 pm

Hun så på ham og måtte smile lidt. "James, det er fint nok, det der er i de pile ville kunne slå mig ud. Men ulve forbrænder hurtigt den slags, jeg ville være på benene på mindre end to minutter, godt nok efter et black out, men det vil ikke hjælpe meget. Der skal en langt større mængde til end det der er i de pile, uanset hvor koncentreret det er. Men godt forsøg. Imponerende" Hun nikkede anerkendende. I det mindste var han snu nok til at gennemskue hvad hun var. Hvis hun snakkede godt for sin sag kunne det være muligt at han ville hjælpe dem hvis det blev nødvendigt.
Hun himlede med øjnene. "For Guds skyld James, sagde du ikke lige selv at din pligt var at englen var beskyttet? Hvis du er med ulvene hvis det engang bliver nødvendigt er det den eneste måde at gøre det på. Blayne har taget sit valg, den lille blodsugende prinsesse har kløerne dybt begravet i ham, man slipper ikke levende fra Catherine og hendes far" sagde hun roligt og gik stadig rundt om ham mens hun snakkede. "Og du må ikke lade dig narre af mit udseende. Nok er jeg spinkel og tøset, men jeg ville sagtens kunne give en som dig kamp til stregen" Hun snakkede roligt og overvejende. Han var den først kitsuni der ikke irriterede hende efter fem minutter.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 4:19 pm

han trak på skulderne "nej men i den tid de er ude, vil jeg nok sørge for at de ligger bundet, eller også vil jeg bruge noget andet, man går aldrig nogensteder uden at være forberedt på alt" han slog ud med hænderne og i sandhed var han skabt bevæbnet, men det hel var gemt så godt væk at det kun var ham der kunne finde det.
han nikkede "men min herre, fik brækket sin vinge, et par ribben og så stukket ned sidst han mødte sin bror, han lider stadig af traumerne, og med hans baggrund er der god grund til det...men de kan jo komme forbi en af dagende også tage en snak med ham, jeg er sikker på at hvis de kan sætte ham ind i situationen, vil han med glæde sige ja, men indtil da har jeg ikke rettighederne til at sige ja" sådan var han liv bare, Gideons ordre var vigtigere end noget andet, i teorien hvis Gideon sagde han skulle skyde sig selv, så ville han gøre det...også selvom han aldrig gjorde det.
han fulgte hende med øjnene og klukkede, en sød behagelig latter, nok mest fordi man aldrig hørte til den "med al respekt for dem, ma'am, jeg har levet udryddet et par vampyrer eller to, jo ganske vidst vil de give mig kamp til stregen, men jeg skal nok give dem lige så meget kamp" han hævede øjenbrynet og hans øjne forlod aldrig hendes, nok så han bare ud til at stå, men han var i sandhed klar til hver af hendes bevægelser, hvis hun havde noget i tankerne, ville han være klar
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 4:33 pm

Hu så på ham og himlede med øjnene. "Du kan ikek binde mig med noget, jeg ville kunne få det op uden problemer.. Men jeg kan lide din kreativitet og ihærdighed. Faktisk er du den eneste skovånd jeg bryder mig" sagde hun roligt. Det var altid sjovt at diskuterer kamp med andre der havde forstand på det. Det var længe siden hu havde snakket med andre, men det her morede hende faktisk en smule.
"Fint jeg opsøger ham på et tidspunkt. Jeg er ikke fan af at folk ikke selv kan tage beslutninger, men hvis det er det der skal til. Du kunne hurtigt blive vigtig" sagde hun rolig og nikkede en smule. Egentlig var det kitsunien og ikke englen hun var interesseret i. I hendes øjne var engle bare i vejen og endnu flere at beskytte, som om hun ikke havde nok i menneskene i forvejen. Engle hev altid problemer med sig, hvilket hun også fandt en smule irriterende, men de havde jo heller ikke bedte om at komme tilbage til livet.
Hans latter fik hende til at smile, ikke som en hjernedød teenager, men fordi det var rart at se noget menneskeligt i ham. Dog blev hun hurtigt kold igen og endte med at snerre. "Man skal ikke snakke om noget man ikke har forstand på! Du kender ikke Matthew, han kan med lethed være her, rive begge dine arme af og tømme dig for blod, og være væk igen på fe sekunder. Der findes få vampyrer der er så stærke som han, han er en af de ældste, hvis ikke den ældste. Hvis jeg var dig ville jeg holde inde med udtalelser omkring Matthew og hans tøs" sagde hun hårdt. Hun var ikke bange for Matthew, det var bare hendes natur at hade ham, og hun vidste udemærket hvor stærk han var. En af ehndes egne ulve havde hun mistet til vampyrer, hun ønskede ikke at miste en som James. "Jeg har ingen intentioner om at angribe dig, du kunne meget vel blive en af de afgørende brikker mod vampyrene. Men du skal lære at forstå vampyrer så" sagde hun koldt og stoppede sin gang om ham.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 4:43 pm

han trak på skulderne "der er noget der hedder sølv kære også vidt jeg ved er din slags ikke så glad for det...så mon ikke det ville sætte en stopper for deres hjerte banken" spurte han og hævede begge øjenbryn, et næsten fornøjet udtryk vidste sig i hans øjne, men som alle andre følelser, havde de det med at forsvinde et mile sekund efter, han brød sig ikke om at vise følelser, han havde gjort det engang og se hvor han endte op.
han fnyste "jamen mange tak ma'am, jeg tror det er første gang at der er nogen der har udtalt sig sådan...men min skæbne er linket til min herre om de så bryder dem om det eller ej" han trak på skulderne og lagde hænderne i lommerne, overvågede hende skarpt med sine døde øjne, af ren vane, eftersom han havde gjort sådan i hvad snart over 10 år.
han fortrak ikke en mine og lagde hoved på skrå "jeg talte ikke om disse originale, jeg talte om dem ma'am" forklarede han og forstod godt hun blev forvirret, folk som ikke var vant til at være andre dis, de ville ikke helt kunne forstå det alt sammen, så det chikanerede ham ikke ligefrem at hun troede at han snakkede om dem "og desuden frygter jeg dem ikke, ønsker de mig død, har jeg intet at frygte" han trak på skulderne og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 5:05 pm

Hun så roligt på ham og trak på skuldrene. "en kæde ville ikke dræbe mig.. den ville gør fandens ondt, men den ville ikke dræbe mig. sølvkugler derimod.. så ville du have mig, men heller ikke før." hun smilede roligt til ham. det var rart med en smule modstand og konkurrence for en gangs skyld. det ville aldrig gå at diskuterer den her slags med Daniel, han ville få et føl på tværds hvis hun begyndte at snakke om hvordan man kunne dræbe hende, så det var rart at kunne diskuterer den overnaturligeverden for en gangs skyld.
"skæbne? jaja, hvis du vælger at tro på den slags, så gør det, men min erfaring siger mig at skæbnen er lige så sandt som nisser og julemanden" sagde hun med et træk på skuldrene. selv troede hun ikke på det, hendes liv havde været for meget lort til at hun ville tro på noget så naivt som skæbnen.
hun så på ham med et smil og nikkede. "Hmm.. Jeg håber alligevel du forstod min pointe. Matthew er sindsyg, og oven i købet stærk. hvis først han er med Blayne kan du vinke farvel til dit liv, og din herre med. Det er fint du er klar, men hvis du møde matthew og hans lille prinsesse, så hold dig fra dem. jeg vil ikke miste en som dig til ham" sagde hun ærligt. Matthew havde taget for mange allerede, en som James var vigtig, hun kunne ikke sige det tit nok. "jeg kan lide dig.. Rigtig meget. Og jeg snakker ikke tøset kærlighed, du er den eneste kitsuni der ikke har givet mig hovedpine efter de første fem minutter, den eneste der er snu nok til at kunne diskuterer overlevelse. Hvor længe har du været Kitsuni?" spurgte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 5:18 pm

han hævede begge øjenbryn "jeg har dog ingen kæde på mig, men sølvkugler, dem har jeg masser af af den ene eller den anden slags" han trak på skulderne, for ham var dette hverdag, at skulle sørge for hans herres beskyttelse, hvis Gideon gik hen og døde, så ville alt livet sive ud af ham, han ville være pisse ligeglad om han så sårede nogen, han ville dræbe alle på sin vej, der ville ikke være nåde.
han rystede på hoved "nej det gør jeg ikke, men jeg mente dør han, vil jeg ikke længe føle...kan man sige" han lagde hoved på skrå og vidste ikke hvordan han ellers skulle forklare det, efter at havde mødt Gideon...ja så forandrede alt sig, han følte sig ikke længere alene, men faktisk behøvet og med Gideons sindssyge bror, så var han behøvet...i den grad.
han lagde armene over kors og nikkede "jeg er nysgerrig forklar mig hvorfor jeg er så "vigtig" som de så smukt kalder mig" han rynkede brynet og så længe på hende, nu havde hun efterhånden sagt i noget tid at han var vigtig...men hvorfor var han åbenbart så vigtig.
han grinede stille og skar en grimasse "tak, jeg har nok i en tøs...en som bare ikke forstår at det kommer ikke til at ske...forelskede tøser de er så naive" han rystede på hoved og faktisk var der en smule liv i hans ansigt, men ligeså snart hun spurte til hvad han kunne gætte også havde noget med hans alder a gøre, sivede det hele væk "jeg ved det faktisk ikke...jeg tror jeg er 28, men jeg er ikke sikker, jeg tror jeg var 16...eller måske 18 at før det er væk, jeg kan intet huske" han kørte en hånd igennem håret og rynkede brynet, var faktisk tæt på at panikke, hvilket ikke var godt, når han først panikkede...hvilket ikke skete tit, så kunne han gøre ting der ikke var gode
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 5:32 pm

Hun smilede lidt. "Ikke bare sølvfarvede, jeg mener helt ægte rent sølv, ikke sølv betrukket, det ville bare ætse. Få fat på sådanne patroner, så har du mig hvor du vil" sagde hun med et smil og trak på skuldrene. Hun var ikke bange for han gjorde det, desuden kunne hun sagtesn slippe fra ham hvis det endeligt var han en dag ville gå amok og skyde løs på alt og alle. Folk troede tit varulve blev skaded af alt der lignede sølv, hvilket var virkeligt naivt.
Med et nik så hun på ham. "Jep.. Sådan har jeg det også med min kæreste, men det er en lang og kedelig historie, hovedpunktet er jeg forstår dig" sagde hun med et smil. HUn havde været så meget igennem omkring Daniel, at miste ham ville være som at flå hendes hjerte ud. Hun havde altid elsket ham, og var glad for det endelig var lykkedes for dem. For at komme ud af de tanker rystede hun lidt på hovedet. Et smil prydede hendes ansigt da han spurgte. "Hvis det ikke allerede er gået op for dig, hvilket det sikkert er, er jeg Alfa her i byen. Det er mit ansvar at sørger for de skide vampyrer ikke æde hele menneskeheden op. Jeg kan selvfølgelig ikke være over det hele konstant, og vi er nødt til at indse de skal have noget at spise, men som hovedpunkt er min opgave at dræbe dem og redde så mange mennesker som muligt. Her kommer du ind i billedet. Matthew er sindssyg og stabil. Han er vampyrernes leder, de fleste er i hvert fald under ham. Hvis han en dag skulle få den idé at udryde mig og min art, ville en som dig kunne redde det hele. Du ville kunne redde ulvene, menneskerne, englene, heksene, alle. Jeg er nødt til at have de stærkeste med mig" sagde hun roligt med et smil. Nok var hun blot 18 år, men hun havde langt større ansvar og magt end mange andre 18-årige.
Hun nikkede en smule. "Jep, vi bliver hjernedøde når vi forelsker os. Jeg er desværre bange for at der ikke er noget at gøre ved det" Hun var selv en helt anden person i nærheden af Daniel. Hun var lykkelig, og følte hun kunne alt, som om han var en slags Gud eller stoffer for hende. Hun nikkede lidt. " 28.. Skøn alder.." Hun smilede lidt og så på ham indtil hun kom i tanke om noget. "Hay, er det dig der hevet hende den nye menneskepige her til byen? Har du nogen anelse om hvilken fare du har udsat hende for? Har du nogen anelse om hvor mange jeg i forvejen skal beskytte?!" Tess lød knap så mild, og igen knurrede hun dybt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 5:54 pm

han rullede med øjnene og tog endnu en pistol op, hvor han kunne gemme dem, var et mysterie, han fjernede ammunitionen og trak en kugle ud, den så ud til at have en flydende væske i sig "når kuglen rammer dem, spreder alt sølvet sig i deres krop, de har ingen chance for at overleve medmindre de for modgiften, som jeg jo selvfølgelig ikke giver til alle" pointerede han og pakkede det hele væk igen.
han nikkede "så det er rent beskyttelse ser jeg, jamen det er da meget fristende, men Blayne. er. min" hvislede han og tog sig til kravebenet "han skal ned med nakken på grund af all den smerte han har kostet min herre også mit brækkede kraveden, nok har jeg hamrede ham en med et baseball bat, men det er ikke nok" han trak på skulderne og smilede mystisk da han kom i tanke om et par ting han ville gøre med Blayne, men ellers ville han meget gerne hjælpe, at sørge for at andre blev sikre, var en af de ting han helst ville.
han trak på skulderne det kan godt være, men jeg husker ikke meget af mit liv, så det er vel bare en alder for mig..plus jeg få jo mange flere af dem" sagde han og kørte en hånd igennem håret. da hun nævnte han niece, kneb han øjne sammen, nok var han ligeglad med mange, men hans familie dem skulle man ikke røre "denne "menneskepige" som de kalder hende er min niece, den måske eneste af min ikke rigtige familie som jeg kan huske...da hendes familie forlod hende, ville jeg gerne tage hende ind som mit ansvar, hun er min familie og det tror jeg er en god nok grund. hvis de havde en familie medlem tilbage, som var blevet efterladt ville de så ikke være ligeglad med konsekvenserne, ville de så ikke bare hjælpe hende, beskytte hende om det så betød hun skulle være med dem, så de kunne holde øje med hende" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 6:39 pm

Hun så roligt på ham mens han forklarede, faktisk smilede hun over hans detaljerede måde at være forberedt på. Hun smilede og nikked anerkendende. "Godt. Du har styr på tingene. Ulvebane? Er det noget du bære på dig?" spurgte hun nysgerrigt. Det ville ikke overrasket hende, det var trods alt også giftigt for varulve. Hun lagde roligt armene over kors og kunne virkelig godt lide ham og hans forberedt våben. Han ville være den perfekte i kamp, men kun hvis det opstod.
Hun lod lidt og nikkede roligt. "Fint med mig, prinsesse pigen er min. Jeg vil nyde at torturerer hende langsomt, så meget som muligt" sagde hun med et smil. Catherine havde været forfærdelig fra starten. "Du kan slå fra dig. Skønt. Sig mig har du været i hæren eller sådan noget, for det er ikke ligefrem alle drenge der render rundt og kan det du kan" spurgte hun interesseret. Hun håbede lidt han kunne huske den del, selvom det næsten ikke kunne lade sig gøre for ham at kunne alt det uden at huske hvordan han havde lært det.
Hans måde at snakke på huede hende ikke, men hun lod ham snakke færdig. "Hvis jeg kunne havde jeg sendt mine børn væk fra den her by for længe siden. Det er farligt, også selvom de selv er overnaturlige. Jeg ønsker ikke for nogen at de skal leve i den fare som Mystic Falls byder på, heller ikke min kæreste, men jeg kan ikke bare forlade byen. Desværre er mine børn stædig og bestemmer selv hvad de vil, men hvis det var muligt at tvinge dem havde jeg gjort det. Du kan ikke altid være der for din niece, hun kunne i prencippet være i kløerne på Matthew lige nu. Jeg vil råde dig til at give hende den her" Tess trak en halskæde op af lommen, med et lille glas hængende i. "Jernurt. Det eneste der kan holde vampyre en smule på afstand" sagde hun og rakte halskæden mod ham. Egentlig burde hun selv gå med den, men hun var ulv og behøvede det ikke for overlevelse.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 7:59 pm

han nikkede "selvfølgelig" han trak endnu en pistol op og derefter en kniv "spørg mig ikke hvor jeg har plads til det hele, nogle gange skræmmer det mig, men patronerne er ligesom de andre med sølvet bare med Ulvebane, plus klingen her er oversmurt med det helt fra dengang det blev lavet, så når jeg pudser den bliver det i Ulvebane" forklarede han og lod fingeren glide hen over bladet, hvorefter han gemte det væk igen.
han klukkede og nikkede "hun er deres min kære alfa" han bukkede næsten for hende og underligt nok gjorde hun ham bare en smule bedre tilpas, dog smilede han ikke så meget, han kom med et par små miner engang imellem, men det var alt, tre sekunder senere var han ligeså død som før "jeg arbejdede for FBI i 4 år, plus jg har altid været glad for våben og bare tanken om at en anden skulle beskytte mig, når jeg selv kan, ja det er frastødende. jeg tror bare at efter jeg vågnede op uden at vide hvem jeg var, fandt jeg hurtigt ud af at det var en vampyr...det ille jeg aldrig prøve igen, det var virkelig tomt, for jeg følte jeg skulle være et sted, jeg vidste bare ikke hvor" han sukkede og rystede på hoved af følelsen, han havde den stadig engang imellem.
han tog imod halskæden og nikkede "hun får ellers masser af det...i teen, men ja det skal jeg nok gøre...det var bare jeg fik et brev fra hendes forældre, hun er min eneste familie, jeg ønsker hende ikke at være her, men hun er min familie og jeg vil beskytte hende" han trak på skulderne og lagde halskæden i lommen
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 8:12 pm

Hun så på ham med et endnu større smil. "Hvor var du dengang min eks mand var mig utro" sagde hun lavt med et smil og rystede på hovedet. Den gang havde hun givet alt for de ting han rendte rundt med, hun var blevet virkelig vred og havde ønsket han aldrig var blevet en del af ulvene At han oven i købet var hende utro med en af hendes ulve gjorde det ikke bedre. Hun tænkte ikke rigtig over hun som 18-årig stod og snakkede om både stædige børn og sin eks mand, men han ville vel spørger hvis det var.
Med et nik og et smil takkede hun ham. "Skønt.. Jeg har det hele planlagt.. Selvom de bæster er umulige at komme af med, kan jeg vel lade hende ligge et par 100 år" sagde hun med et tænktsomt blik, og tydelig glæde. Hvis hun kune slippe af med Matthew og Catherine var hende liv fuldendt, men hvis hun prøvede uden vampyrene havde sat noget i værk, ville der helt sikkert udbryde en mindre krig i skyggerne. Hun lyttede nøje til ham og nikkede en smule. "Vampyrer er forfærdelige væsner.. Nådesløse" sagde hun med et suk og lagde armene om sig selv. Hun så kort ned, men rystede hurtigt tankerne af sig igen. "FBI.. Meget imponerende, er der noget du ikke kan?" sagde hun med et drillende smil.
Hans svar overraskede hende og hun smilede lidt større. "Bravo. Nok er jeg ikke fan af at der render for mange børn og teenagere rundt i byen, men din niece er da ret godt dækket ind med jernurt i teen og en badass onkel som dig.. " sagde hun med et nik. "Du er virkelig en skøn onkel, også selvom hun sikkert siger noget andet. Jeg kender mine teenagere, de forguder mig ikke ligefrem" hun rystede smilende på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 8:32 pm

han så på hende og hævede øjenbrynet "hvor lang tid siden er det så, så kan jeg måske give dem et svar" han trak på skulderne og lagde hoved på skrå, han vidste godt det var retorisk, men han var ikke ligefrem den med den største humør, faktisk nogle gange havde han slet ikke en, det skulle virkelig være en han holdte af og stolede på, som kunne få ham til at grine over en evt. joke.
han så på hende og nikkede, han kendte skam godt vampyrer, der var en i Gideons familie, men han havde aldrig kunne lide hende, derfor havde han altid råbt af Gideon når han forslog hun skulle komme over...aldrig luk en af dem ind i dit hjem "ja jeg er ikke så god til teenagere, det er entet gør som jeg siger eller sov" han grinede og rystede på hoved, mindede sig selv om da han havde truet hende med sin pistol, dog var der kun bedøvelse i, men bare for at få hende til at tie stille, bare være stille.
han rystede på hoved og hendes komplimenter fik det til at trække i hans mundvige "jeg vil ikke sige jeg er badass, men jeg vil gøre alt i min magt for hun er sikker, sker det at hun bliver vampyr, vil jeg ikke engang der forlade hende, ja hun kan dræbe mig, ja hun kan forråde mig, men jeg vil sørge for at hun har et hjem og folk der elsker hende, nogen som kan hjælpe hende" han trak på skulderne og smilede kort til hende, for det forsvandt og han igen var som død
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 8:52 pm

Hun så på ham med et smil. "Mellem et halvt åt og et helt år siden. Men bare rolig, han har det vist slemt nok som han har det nu" sagde hun med et lumsk smil. Han havde været så dum at komme sammen med Tess' største fjende blandt ulvene. Syrenia var ikke kendt for sin mildhed eller sin tålmodighed, så at bo sammen med hende kunne umuligt være sjovt. At hun var varulv gav kun et endnu større temprament. Will havde det vist som han skulle nu.
Hun lo en smule og nikkede lidt. "Jep.. Forestil dig to af dem på samme tid, begge vrede på dig og med hver sit problem. Så er det ikke nemt at være mor til to" sagde hun med et smil. Tvillingerne havde før gjort hende skør, de var altid vrede på hende og igenetlig kunne hun ikke huske sidste gang de havde snaket sammen uden det var endt i et skænderig. De var også vidt forskellige de to børn, så det undrede hende ikke at der altid var noget i vejen. Deusden var de vokset op imens Will og hende havde problemer, de havde jo ikke ligefrem haft de bedste forbilleder at se op til.
Hun så på ham, og så pludseligt ret trist ud. Hendes blik søgte mod jorden og hun lagde armene om sig selv. "Min datter er vampyr.. Matthews for at det ikke skal være løgn" sagde hun lavt og så på ham. "Jeg har altid hadet vampyrer, jeg er skabt til at dræbe dem. Men tro mig, når en du elsker højt bliver en af dem.. Dine følelser for dem bliver kun større.. " Det var tydeligt at det var moderen i Tess der snakkede lige nu, og ikke den 18-årige teenager. Hendes blik var forpint, og hun lignede en der led indvendigt, hvilket ikke var forkert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du er på mit teritorium nu ~ Anthony Empty
IndlægEmne: Sv: Du er på mit teritorium nu ~ Anthony   Du er på mit teritorium nu ~ Anthony I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du er på mit teritorium nu ~ Anthony
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søvnløs - Anthony
» New town, new start =Anthony=
» Humans. They're All the fucking same. But some of Them tastes Way Better than others! - Anthony

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Fell's Church-
Gå til: