The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Bonnie (970)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Vampira (833)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Daniel (796)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Clarissa (761)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Kristen (683)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Gideon (535)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Justin (429)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Anna (418)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Tessie (391)
New town, new start =Anthony= I_vote_lcapNew town, new start =Anthony= I_voting_barNew town, new start =Anthony= I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 New town, new start =Anthony=

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:33 am

Sted - Anthonys/Gideons hjem
Tid - Middag, 12-tiden
Omgivelser - huset, en vej, haven osv.
Vejr - Solskin, klar blå himmel med få hvide skyer
Påklædning - Lyse jeans, en hvid t-shirt med et oversize skjorte over og converse sko.

Nala hoppede ud af bussen med sine tre kufferter. Selvom hun slæbte meget, lykkedes det hende alligevel at komme elegant ud af bussen. Hun var heldig at bussen stoppede et par hundrede meter fra hendes nye hjem. Med et smil så hun sig rundt, dannede sig indtryk af den nye by, her hun skulle bo. Efter lidt tid tog hun fat i hendes kufferter og gik afsted mod huset. Hun vidste hvor det lå, det havde hendes onkel sørget meget grundigt for. Imens hun trak afsted med hendes kufferter nynnede hun roligt for sig selv og så sig om. Det skulle uden tvivl nok blive godt her i byen, hun var sikker. Da hun var kommet til huset trak hun kufferterne med sig op til døren og ringede på. Det var som om hendes smil ikke kunne tørres af, det hele var så nyt og spændende, hun kunne virkelig ikke vente med lære folk at kende, begynde i skole, rende rundt i byen. Byen var stor, der var sikkert en masse hun kunne få gravet frem af eventyr og historier, det plejede ikke at være et problem for hende.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 2:54 pm

Påklædning en sort habit.

han gik rundt ordnede alting, hendes værelse var klar og alle reolerne var perfekte, skabende ryddet og klar til når hun nu engang dukkede op "nej hvor er det spændende din niece, det havde jeg aldrig troet" pludrede Isobel, hendes små udbrud hver halve time, var så småt ved ta gå ham på nerverne og hvis han bare kunne give hende noget bedøvende, så ville det være ti gange mere behageligt. han så strengt på hende og hans blik fik hende straks til at krympe sammen "du opføre dig ordenligt miss Porter" advarede han og rullede med øjnene, da hun klappede i hænderne, bare på grund af dørklokken. han trak vejret dybt og traskede neden under for så at åbne døren "jamen goddag kære Niece" sagde han køligt, som altid var han fattet og vidste ikke en eneste følelse

//undskyld længden Wink
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:06 pm

Nala ventede tålmodigt, så godt som hun kendte sin onkel vidste hun han havde styr på det. Heldigvis gav det hende tid til at se sig lidt rundt. Huset var flot, haven pænt holdt. Den tid hun skulle bruge her kunne umuligt blive kedelig, om ikke andet skulle hun i hvert fald nok sørge for det. Egentlig undrede det hende ikke at hendes forældre ikke ville have hun tog med til New York, hun ville klart være endt i problemer den første dag, så det var sikkert godt nok hun kom til Mystic Falls, selvom hun var vant til lidt mere fest og farver i en by. Hendes opmærksomhed blev dog rettet mod døren da hendes Onkel åbnede. Med et smil gav hun ham et kort kram og tra sine ting med ind. "Du burde prøve at smil en gang imellem, ellers synes folk bare du er uhyggelig" Det var drillende ment, og hun smilte uskyldigt til ham. "Men, det er dejligt at være her" Hendes stemme var spændt og hun så nysgerrigt rundt i huset.

//I orden :3
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:12 pm

han brummede og stod helt stiv da hun krammede ham, dog trak det lidt i hans mundvige og hans smilede svagt, men smilet var der kun i et par sekunder også var det væk, han trak hendes bagage ind og stillede det på trappen, hvorefter han så rundt "ja det her kommer så til at være deres hjem og nu opføre de dem ordenligt, ma'am" sagde han før han forsvandt op på hendes værelse med alle hendes ting. Isobel, den unge kok på de tyve kom ind og straks hendes øjne faldt på Nala, brød hun ud i et stort smil og styrtede hen mod hende, for at give hende et stort kram, hvorefter hun betragtede hende nøje "han sagde godt nok du kom i dag, men han sagde ikke du var så smuk" grinede hun og strøg hende ned over kinden, selv lignede Isobel en model, smuk og perfekt i hendes træk. bag hende kom James gående med armen omme bag ryggen "Miss Porter, jeg tror teen venter" hvislede han koldt, og da hun var gået gik han stille hen mod hende og lagde en hånd på hendes hage "ja de er så sandelig blevet stor" han smilede og rystede på hoved af hende, før han gav hende et ordenligt kram
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:29 pm

Der var meget der fangede hendes blik, specielt eftersom hun var så nysgerrig. Hun så på James da han talte og nikkede en smuke. Hun var ikke opdraget med plig ligesom James, men var da høflig og kunne opføre sig pænt når der var behov for det. "Mit navn er Nala, og du kan lige så godt kalde mig du, jeg er din niece, ikke dronningen af England" sagde hun med et roligt smil. Det var ike fordi hun ikke respekterede ham, men hans måde at tale på var en smule forældet der hvor hun kom fra. Hun nikkede da han gik og skulle først til at gå på opdagelse da den unge pige kom ind. Hun lo over pigen og gengældte hendes kram. "Smuk og smuk.. Desuden overrasker det mig at han overhovedet han talt om mig" sagde hun med et smil. Hendes onkel var vist ikke ligefrem kendt som en der gav komplimenter til højre og venstre. Hun kunne allerede lide at være her, pigen her virkede i hvert fald meget rar. Det var ikke svært at genkende hendes onkels stemmen. Hun himlede over ham og hans kontrol over alt, men på en eller anden måde havde det sin egen charme. "Og du har ikke rigtigt ændret så vidt jeg kan se" Hun gengældte glædeligt hans kram, det var skønt at føle sådan en velkomst, hun følte sig i hvert fald til rette. "Jeg er nødt til lige at spørger, Divina, min hest, er der styr på hende? Jeg kunne ligesom ikke trække hende med i bussen, og jeg hader virkleig at andre har haft ansvaret for hende?" Det ville ikke kunne lykkes hende at slappe af før hun var sikker på nogen havde styr på hvor hendes bedsteven gennem to år var.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:36 pm

han rullede med øjnene af hende "mit arbejde kære Niece gør at jeg skal snakke sådan her, Miss Porter gider du gøre klar til Master Seymours ankomst" bjæffede han af hende og hun nikkede og så ned, tydeligvis i respekt for ham. hun blinkede dog til Nala og grinede "hvis du har brug for at slippe væk fra din onkels tyrani, så kom endelig ud i køkkenet, så kunne vi snakke om alt du har lyst til grinede hun og var endelig helt væk. han stillede sig hen foran hende og hævede øjenbrynet "nåhh ja din kære hest, Louis" råbte han og en ung dreng på hvad 17 år, kom løbende, han havde helt nødebrune øjne og var godt muskuløs "oui James" sagde han med en tyk fransk accent, han tørrede sin pande for sved og nikkede til Nala "er der plas til hendes hest" spurte han og fik straks et nik, han gik kort hen til Nla og kyssede blidt hendes ene kind og derefter den anden "velkommen til galeanstalten mademouselle" grinede han og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:51 pm

Hun grinte lidt over hans argument og rystede på hoevdet med et smil. "Men jeg er ikke dit arbejde og mit navn er Nala, ikke niece" sagde hun kækt. Det var sjældent hun holdte sine meninger tilbage, kun når det virkelig var nødvendigt at holde mund, selvom det også skete ret sjældent at hun mente hun skulle det. Med et nik og et smil så på den unge kok. "Med glæde! Det bliver sikkert nødvendigt hvis jeg skal kunne overleve at bo her" sagde hun smilende og så på hendes onkel. Hun vidste alt hvad han gjorde var venligt ment, men han havde en lidt anden måde at vise det på end andre. "Og hendes navn er Divina, ikke hest. Kalder du alle levende væser ved deres navneord og ikke deres rigtige navn?" spurgte hun drillende. Dog blev hendes opmærksomhed hurtigt ledt hen på den unge dreng der åbenbart hed Louis. "Pleurage.." udbrød hun lavmælt, noget af det eneste franske hun kunne, og med et smil, han var klart ikke en straf for øjet. "Jeg kan godt vænne mig til set her sted" Hun smilede stort, det her var meget bedre end hvis hun skulle have været med hendes forældre. Da han kyssede hende på kinderne lo hun en smule, ikke et typisk træls teenage fnis, men en nærmest melodisk latter. "Jamen mange tak. Det bliver vist ikke et problem at falde til" Det her var langt bedre end hvad hun havde forestillet sig.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 3:59 pm

han rynkede brynet og sukkede "det blev du det sekund du trådte ind kære Niece, nu er du i min varetægt, hvilket vil sige jeg skal beskytte dig og derfor...er du mit arbejde" sagde han og rystede på hoved af hende, han så rundt på alle de malerier der fyldte væggene "okay herrens værelse og maler rum er fuldkommen forbudt område, kun medmindre du rent faktisk har fået lov, men du kan vel spørge ham om du må gå ind på biblioteket, vi har et trænings rum hvis du tør lægge dig ud i noget mere hårdt" sagde han og lagde armene over kors. han sukkede over Louis, der jo bare lyste op over hendes ord "deres udtale mademouselle, den er...c'est magnifique" udbrød han og smilede bredt til hende, hvilket kun fik James til at rulle med øjnene "har du ikke et græs der skal klippes mister Durbellière" hvæsede han og rynkede brynet. han rettede dog hurtigt øjnene mod Nala og sukkede "pas på unge pige, jeg har bedøvelses pile på mig...og tror mig når jeg siger jeg er ikke i humør til det her" advarede han og forsvandt igen. Louis grinede "du skal ikke tage dig af ham, han bider værre end han gør" grinede han og smilede skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 4:14 pm

Hun satte en hånd i siden på sig selv og så på ham. "James, jeg er dit ansvar, ikke dit arbejde. Jeg er 16, jeg kan godt selv klare det meste, så tag det nu roligt" sagde hun og lo lidt igen. Hun følte sig ikke skræmt over hans følelsesløshed, faktisk morede det hende en smule, at han ville have styr på alt. Hun nikkede lidt og forstd havd han sagde. "Værelse og maler rum, strengt forbudt. Forstået. Andre ordre jeg skal tage imod?" sagde hun med et smil. Hun tog ham ikke altid vildt seriøst, det var svært for hende at være alvorlig i mere end fem minutter, og hun følte ligesom ikke at det her var liv eller død. Louis morede hende en smule, han virkede så uskyldig og i godt humør. "Jeg takker, men mit fransk er slet ikke så godt som det burde være" sagde hun med et skuldertræk og smilede blidt. James' måde at afbryde på fik bare Nala til at ryste på hovedet med et smil. "Jep, forstået. Gør som du siger, eller jeg kommer i problemer, jeg ved det. Hvad regner du med jeg gør? Det er jo ikke fordi jeg får huset brændt ned" sagde hun med et suk. Alligevel smilede hun fortsat, det var ikke nemt for hende at være i dårligt humør. Hun lod ham gå og så tilbage på Louis med et smil. "Ja, heldigvis.. Han er ikke så slem, man vænner sig vel til det efterhånden"sagde hun og trak på skuldrene med et smil. "Men helt ærligt, hvad gør jeg for at få ham til at kalde mig Nala? Det der 'Kære Niece' går mig på nerverne i længden" spurgte hun, stadig smilende, helt uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 4:24 pm

han knurrede advarende af hende og trak sit våben frem, han afsikrede den og så koldt mod hende, det var kun fordi Luis fik stillet sig i vejen inden, ellers ville hun ligge på gulvet, sovende på grund af bedøvelse "rolig nu James, ikke noget forhastet" han prøvede virkelig at berolige den tydeligt vrede James. han så ned på Louis og lagde sit våben væk "Gideon, har haft en meget hård baggrund, hvis du er heldig vil han måske fortælle dig hvordan det er at blive svigtet af hele sin familie også kan du forstå hvorfor du ikke skal nærmer dig de steder" hvæsede han og fik hurtigt styr på den følelseskolde facade.
Louis trak på skulderne "Han har været herrens ven siden han var tyve, så han har lært alt man skal gøre, han kender til Gidéon sygdom og hans hvad kan man sige sindslidelse, så gør det let for ham ikke at snakke så meget om herren, han har haft det hårdt...så jeg tror hvis du bare lader hver med at drille omkring vores chef of venter, så skal han nok kalde dig ved navn" sagdeh na og smilede blidt til hende "men hej, igen velkommen" grinede og gav hendes hånd et blidt kys, før vendte sig om og trak sin t-shirt af, kun for så at gå videre med sit arbejde
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:00 pm

Hun så lidt overrasket på hendes onkel, rørte sig ikek rigtigt, da hun nægtede at frygte ham. Hun smilede lidt over Louis og så undskyldende på sin onkel med et forsigtigt smil. "Onkel, jeg tror du misforstår mig fuldstændigt. Jeg har aldrig ment, eller vil mene norget ondt om nogen her i huset. Jeg prøver faktisk bare lidt at lære spillereglerne at kende" sagde hun blidt og med et undskyldende smil. Det var rigtigt nok, hun havde ingen onde intentioner, hun var stort set altid glad, og ville helst have andre var det med hende. Hendes Onkel så dog udtil at blive lidt svær at få med på lige den. "Jeg nærmer mig ikke, okay? Jeg er teenager, ikke oprøre" sagde hun og lagde en smule trodsigt armene over kors, da hun ikke brød sig om at han talte til hende som om hun kunne finde på at gøre noget dybt utilgiveligt.
Louis' forklaring vil lidt mere til at følge med i, i forhold til James' udbrud. Hun nikkede roligt. "Det giver mening. Men igen, jeg prøver ikke at lave sjov med nogen, eller være respektløs, jeg.. Er vare ung og uvidende" sagde hun og trak på skuldrene. Louis forstod hende forhåbenligt en smule bedre en hendes egen onkel gjorde. "Jeg er ikke særlig tålmodig, men jeg skal prøve. Jeg har ikek rigtigt et valg, enten føjer jeg mig eller også får hen gjort en ende på mig" Hun så lidt tænksom ud et kort øjeblik men blev endnu en gang distraheret af Louis. Igen måttehun le over hans måde at opføre sig på. "Mange tak" sagde hun med et smil. Som en hver anden pige på hendes alder betragtede hun ham kort inden han gik. Der var slet ingen tvivl om et hun ville falde til.
Da hun igen var alene så hun sig omkring. "Fedt.. Et forkert skridt og min onkel står over mig og har mig halvt dræbt.. Som om jeg kan finde rundt i det her hus.." Hun snakkede tit med sig selv, en vane hun havde når hun var alene og ikke helt vidste hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:14 pm

han nikkede og så længe på hende, faktisk overvågede han hende, for at sige det mildt "bare pas på, jeg måtte faktisk næsten tigge Gideon for at få dig her over, han mente at en teenager var for hektisk oven på alle hans skader og hans mentale nedsmeltning, så hvis du overhoved ser ham så burde du takke ham meget" hvislede han koldt, lige nu var han virkelig sur, han brød sig ikke om andre skulle nedgøre hans ven, hans chef, de to havde faktisk hjulpet hinanden på måder man ikke skulle tro.
Louis grinede og rystede på hoved "nej James vil aldrig gøre det af med dig, han vil højst tænkeligt give dig et par omgange i trænings salen, hvor det gør ondt, en lærestreg tror mig jeg har været der, jeg har stadig ondt i armen efter han rev den af led, så gør dig selv en tjeneste, for ham ikke til at panike, den sidste der gjorde det, endte op med at blive bedøvet" han trak på skulderne og vinkede til hende, før han forsvandt væk ud i til sit arbejde.
døren gik op og en mand på 23 trådte ind, han havde halvlangt blondt hår, de mest blå øjne man overhoved kunne have også var hna meget muskuløs, han tog sig til ribbene og støttede sig til en stok, det samme sekund han fik øje på hende stivnede han og rynkede brynet "undskyld mig men hvad laver de i mit hjem, James kom lige her kaldte han og hans stemme var nok den smukkeste, den var som en engels, hæs og præget af en meget stærk britisk accent. James var hurtigt ved mandens side "master Seymour sagde han og bukkede respektfuldt for ham
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:28 pm

Hun rynkede panden lidt. "Hvad er det jeg har ghort? Det eneste jeg sagde var at de der rum var forbudte, som du fortalte mig og bad mig om?" Det var ehlt ærligt, hun forstod virkelig ikke hvad hun havde gjort galt, hun mente selv hun bare havde ladt sit livlig væsen komme til udtryk, ikke andet. Hun så ikke selv hvor fejlen lå henne. "Det skal jeg nok.. Som du siger" sagde hun og nikkede en smule. Hendes smil prygede stadig hendes ansigt, ikke fordi hun ikke forstod alvoren, men det var bare hendes natur, ikke noget hun gjorde for at irriterer nogen. Desuden var hun rigtig glad for sin onkel, så hun ville med glæde gøre som han sagde, men hvis hun ikek forstod noget eller var uenig ville han hører det.
Det undrede Nala hvordan Louis kunne grine af det men hun smilede alligevel over ham. "Av.. Gad vide om mine forældre ved havd de har sendt mig ud i, det der lyder ike skide sikkert" sagde hun tænksomt. Muligvis havde hendes forældre planlagt at sende hende til James for at få mere ro på hende, eller for at få hende mere diciplineret. Desværre lå det bare ikke i hende. "Men tak for hjælpen Louis, du er virkelig sød" sagde hun med et smil og vinkede kort igen. Han lod da i det mindste til at forstå hende, og være på hendes niveau.
Hurtigt vendte hun sig om da hun hørte døren gå op, og hun sagde først ikke noget, så bare på manden med et respektfuldt blik, men stadig sit smil. Hun åbnede munden for at svare ham men lukkede den hurtigt da der blev kaldt på hendes onkel. Med et lydløst suk lagde hun armene over kors og så på James. Lige nu var det vistklogest at lade ham føre ordet for ikke at få for meget ballade den første dag. Lige nu frygtede hun mest at James ville presenterer hende ved hendes rigtige navn.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:36 pm

Gideon så længe på hende, målte hende næsten af med øjnene, de øjne der var for blå til at kunne være ægte, ved siden af stod James og fortrak ikke så meget som en muskel, men alligevel forstod de to mænd hinanden meget godt, Gideon kunne se lige igennem de onde og så hvad han virkelig mente når han sagde forskellige ting "dette er min Niece Nala, hende jeg fortalt dig om tidligere" han hævede øjenbrynet og Gideon flyttede blikket fra hende også på James og et smukt smil brød frem på hans perfekte læber "nåh ja, det husker jeg godt" han gik hen til hende og fjernede sin hånd fre ribbene, lagde den mod hendes hage og drejede hendes hoved "sjovt som i har samme øjenfarve, men ikke komme direkte fra samme familie" grinede han hæst og rystede på hoved "jeg hedder Gideon, det er mig der ejer huset her og du er meget velkommen" hviskede han og blinkede drillende til ham
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 10:54 pm

For en sikkerhesskyld holdte Nala bare mund, selvom det var svært for hende. På den anden side ville hun helst ikke have James gik ninja på hende fordi hun sagde noget forkert. Hun så roligt på Gideon,stadig med armene over kors, men dog med et smil, i hvert fald til Gideon. Når hendes blik få gange faldt på James varhun mere spørgende end bare sit typiske lalleglade jeg, men hun holdte mund. Hun smilede opdragent til Gideon med et nik som tegn på det var hende der var Nala, selvom der ikke lige var nogen tvivl. Hun lod ham komme tæt på og studerer hendes øjne med et smil. "Gideon.. Tusind tak for at jeg må bog her, det er virkelig venligt gjort af dig" sagde hun taknemmeligt med et smil, som James havde sagt hun skulle gøre. Hun så på James med et blik der næsten sagde 'Er det godt nok?', men ikek for tydeligt, hun ville ikke virke som en strid tøs overfor Gideon, han havde trods alt lukket hende ind i hans hjem og givet hende lov til at bo her. "Jeg vil virkelig gøre mit bedste for ikke at blive et problem på nogen måde" sagde hun blidt med et smil, og var helt oprigtig.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:04 pm

Gideons smil blev større og bredere, det var helt ufatteligt så meget varme han rummede, men selvfølgelig hvis man kendte han ud over ind, ville man vide at han også bar mere smerte end man havde godt af "det var så lidt kære barn, måske skal alle have chancen for at have en teenager i huset" grinede han drillende, ved denne kommentar, hostede James og tog sig til brystet, men Gideon værdige ham ikke et blik. James rettede sine kolde øjne mod hende og kneb øjne sammen, en ting der havde gjort det hele bedre, var hvis hun havde tiltalt ham som de, deres og dem, så var han helt klart sogt, men nu så det ud til at gå godt med hende. han lod sin hpnd glide blidt op og ned af hendes kind "sikke en skønhed du er" han prikkede hende drillende på næsen "jeg tror jeg har tænkt mig at tegne dig en af aftnerne, selvfølgelig med din accept" han hævede øjenbrynet og så længe på hende, før han trak et bundt tussen kroner frem, han lagde dem i hendes hånd "gå ud og shop lidt, James vil køre dig overalt du ønsker" grinede han og gik ind i stuen "Miss Porter, teen" kaldte han fornøjet og grinede stille. James sukkede og åbnede døren for hende, nu var han jo tvunget til at opføre sig respektabelt overfor hende og lyde hendes mindste bud som en tjener "hvor vil de hen ma'am" spurte han stille og gik hen mod den sorte bil der holdte foran døren, han åbnede igen døren for hende og så længe på hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:19 pm

Hun så på ham med et smil, og hun tolkede hans smil som om hun ikke gjorde noget forkert lige nu. Hun trak på skudrene med et smil og så på ham. "Vi har ryg for at være forfærdelige og smække med døre, men jeg skal holde det på et minimum" sagde hun drillende. Selvfølgelig ville hun ikke blive et problem, hun ville sikkert bruge mere tid uden for huset end i det, i hvert fald i hendes vågne timer. Hun var her jo heler ikke for at skabe uro, bare for at bo her. Hun så på sin onkel og forstod godt hans hentydning, men hun nægtede det simpelthen indtil nogen tvang hende, det var alt for gammeldags for hende, specielt når hun ikke engang skulle tale til en person der var særlig gammel. Som så mange gange blev hendes opmærksomhed brudt, og hun så på Gideon med et smil. "Skønhed og skønhed.. Men mange tak for komplimenten. Det er generøst af dig" Hendes stemme var blid og taknemmelig. Hun lyste helt op da han nævnte at han ville tegne hende. "Selvfølgelig, hvis du virkelig synes jeg er det værd" sagde hun med et smil. Det var svært for hende at gemme hendes iver, men hun prøvede. Hun blev endnu en gang overrasket over pengene og så lidt på ham. "Okay.. Tak?" sagde hun lidt tøvende, men med et smil. Hun så på James med et smil og følte et eller andet sted hun havde sejret lidt, Gideon lod da til at kunne lide hende. "Mit navn er stadig Nala. Du kender byen bedre end mig, i har vel et slags storcenter eller noget?" sagde hun med et smil og fulgte med ham. Hun nød virkelig det her liv allerede, selvom hun håbede på et lidt bedre forhold itl sin onkel end hans kontrollerede måde at leve på og hendes helt modsatte måde.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:29 pm

han klukkede og rystede på hoved "tænk hvis jeg havde været sådan der som barn, så var jeg blevet smidt ud i kulden, så hver du glad for at du lever som du gør min pige" han klappede hendes kind og så over på James der straks igen skiftede fra sur til blottet for følelser "hun er da nydelig synes du ikke grinede han og James skar en grimasse og trak på skulderne, ellers stod han helt stille "jeg forstår at du har lyst til at tjene lidt kontanter, men okay så, jeg står op hver dag klokken halv seks, klokken syv er jeg hjemme igen fra min løbe tur også vil jeg meget gerne have min morgen avis klar til lad mig se tyve minutter over syv, også kan du jo eller hjælpe Miss Porter til du skal i skole og selvfølgelig køre James dig" grinede han og strøg hende over kinden, han nikkede og så længe på hende "alle er smukke og ja jeg vil med glæde male dig" sagde han og gik hen for at sætte sig til rette i stolen.
James sukkede og lukkede bildøren efter hende, hvorefter han satte sig op på forsædet "det kan jeg ikke ma'am, måske senere men lige nu er jeg som en tjener for dem, jeg skal...gøre alt hvad de siger" sukkede han og trak vejret dybt, før han tændte bilen og igen rettede sine øjne mod hende "ja det er der, og så gætte jeg er det er der de vil hen" sagde han og kørte mod centerede, som altid kørte han alt for meget, han var faktisk henne ved centerede på hvad 10 minutter hvor det ville tage alle andre 30, hurtigt var han ude af bilen og henne ved hendes side dør, han åbnede den og rakte hende sin hånd, i ren respekt, som han var tvunget i at skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:41 pm

Hun smilede uskyldigt til ham, det var tydeligt hun ikke rigtigt var blevet udsat for noget forfærdeligt. Hun havde levet i en verden hvor alle konstant holdte hende inde bag sikre rammer, selvom hun ikke selv ønskede det. "Jeg er virkelig taknemmelig for at være her Gideon, det mener jeg virkelig" sagde hun med et smil og så over på James. Et eller andet sted var det ret fedt at hun så hurtigt var blevet accepteret af alle, bort set lige fra ham hun burde kunne bedst med. Tilbudet, eller nærmere Gideons bafaling faldt helt i hendes smag og hun nikkede til ham. "Selvfølgelig, jeg med glæde hjælpe til, bare sig til" sagde hun med et smil. Han kunne be hende om alt, hun elskede at være i gang, det var sådan man levede. "Tusind tak igen, for det hele" sagde hun helt oprigtigt og med et smil der nærmest strålede.
Imens James brokkede sig og prøvede at få hende til at opføre sig som han ønskede kiggede hun lit rundt i bilen for at finde ud af hvor musikken befandt sig, hvordan man rullede vinduer ned, det hele, men uden at pille. Det her var ikke tiden at blive uvenner med James i. "Du er min onkel, ikke min tjener. Men fint, hvis du absolut vil lege tjener så skal du vel også gøre som jeg siger hvis jeg ber dig om at holde op med at kalde mig andet end mit navn, og hvis jeg ber dig om at være min onkel" sagde hun med et lusket smil. Han ville jo ikke kunne sige nej, ikke hvis han skulle gøre som hun sagde. Det var ike for at håne ham, men hun var allerede træt af at blive kaldt alt andet end Nala. Hun tog ikke imod hans hånd, men sprang nysgerrigt selv ud af bilen og så sig omkring. "Det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig, men du snakker til en teenager, ikke et voksent fornuftigt menneske. Den del kommer først om nogle år ved mig" sagde hun med et smil. "Desuden, som du selv sagde, er du min værge. Du skal ikke respekterer mig, jeg skal respekterer dig" Uden videre gik hun roligt afsted mod indgangen til centeret. Hun regnede med han fulgte med hende, selvom han sikkert ikke ønskede det.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeTors Dec 27, 2012 11:54 pm

han standsede bilen og hamrede hånden mod rattet, hurtigt havde han taget sin pistol frem og endnu hurtigere lå skarfet mellem hendes øjne "økay hør her, barn!, dette er ikke for sjovt, okay, Gideon er en respektfuld person, hvis bror er fuldkommen sindssyg, sindssyg nok til at stikke ham ned og ødelægge hans barndom fuldkommen, men nej jeg leger ikke tjener, hvis du ikke har bemærket det så er jeg en fucking tjener, så et forkert ord mere og du ligger og sover på vej hjem og så er jeg aller helveds ligeglad med hvad Gideon siger til det" råbte han og kneb øjne sammen, han fjernede sikringen "er vi fuldkommen enige" han fjernede pistolen fra hendes ansigt og tændte igen bilen, en mand kom hen og bankede på ruden, hvorefter han fik hans FBI id stukkede op mod ruden, denne lille ting fik ham hurtigt til at bakke og forsvinde.
ude foran centerede, talte han til ti "bare et skud og hun er på vej hjem i seng" hvæsede han og trak vejret dybt, dette var virkelig en fejl det opdagede han nu, hun ville aldrig falde til i den finnere kreds, hun kunne ikke engang fatte hvordan man snakkede til husets leder og hun var for helved en gæst, så tiltalte man herren de og ikke du, det er fuldkommen respektløst og han kunne ikke fatte hende "da jeg var i din alder, kendte jeg mere til respekt ogen anden, prøv at vokse op uden at kunne huske din rigtige familie eller din første adoptiv familie, jeg vågnede op på en gåde som 16-årig uden nogen hukommelse" hvislede han og gik lige bag hende, alle de drenge der bare så meget som kiggede på hende, skyndte sig at kigge væk efter at havde fået et koldt dræber blik af ham
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:03 am

Et eller andet sted irriterede hans måde at blive vred på hende mere end hun blev bange. Desuden var hans opgave at passe på hende, så han ville nok ikke ligefrem skade hende mere end nødvendigt. "Jeg er ikke et barn. Det er muligt du ser mig sådan, men det er jeg ikke. Jeg har intet imod Gideon, har den rareste person jeg nogensinde har mødt, du går ikke ligefrem i hans fodspor. Det er ikke mig af os to der er ubehøvlet, jeg gør som jeg får besked, men jeg kan nu engang ikke løbe fra hvem jeg er og blive en robot som dig bare fordi du ber mig om det!" Der skulle meget til at gøre hende vred, men at skælde hende ud uden grund fandt hun sig ikke i. Hun var ikke spor skræmt over ham, om han så sendte ti af hans elskede pile i hende var hun ligeglad, hun var hvem hun var, om han kunne lide det. Hun stoppede op på vejen mod centeret og vendte sig om mod ham. "Jeg har ikke oplevet det der, okay? Er det det du vil have? At jeg skal gå det samme igennem og miste alle mine følelser og glæde ved livet bare fordi du har gjort det? Jeg er ikke dig, og jeg bestræber mig ikek på at være det. Mine forældre har holdt mig spærret inde, jeg har aldrig prøvet at gøre noget selvstændigt, ikke en eneste gang, kun hvis jeg skulle modsætte mig mine forældre" Hun vidste hun var tæt på at få hans bære til at flyde over, men hun fandt sig ikke i det, gæst eller ej, nu var hun hans ansvar. "Du kan lige så godt tænde bilen igen, hvis jeg skal noget som helst lige nu er det hjem til Divina. Det eller du kan bedøve mig, det styre du selv" snerrede hun af ham og gik tilbage mod bilen. Alle de folk der kiggede var hun fuldstændig ligeglad med.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:13 am

han snerrede af hende og var englelig pisseligeglad med hvad folk tænkte om dem, om de så troede det ene eller det andet "ja han er virkelig rar, men sørg du bare for at det fortsætter sådan, for jeg kan skam sige at selv jeg vil aldrig være så ond, men hold kæft hvor er det fristende at give dig til hans sindssyge tvilling bror og hans dulle af en vampyr, hun vil sikkert elske at bide lidt i dig" råbte ham og rystede på hoved af hende, hold kæft hvor kunne hun gøre ham vred.
da hun gik imod bilen, greb han fat i hendes skulder, han skulle lige til at svinge hende over skulderen, men stoppede i sidste øjeblik, lod hende sætte sig ind i bilen, hvorefter han selv gjorde det samme, han talte til ti og kørte hende hen mod huset. denne gang var han hurtigt ude af bilen og hamrede døren i, han var opp ved huset og åbnede døren, ligeglad medo m hun kom med eller ej. Gideon så op fra sin avis, men udtrykket i James øjne fik ham til tie stille, hvorefter han sukkende rejste sig op og gik hen mod Nala "nåhh i er nok surer på hinanden, har du lyst til at tale om det" spurte han blidt og smilede skævt til hende "jeg tror du trænger til en masse forklaring om hvorfor folk pulre så meget om mig" hviskede han blidt og førte hen mod stuen
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:24 am

Nala havde aldrig været en teenager der havde de store tøseture hvor hun var var umulig og råbte, men hun havde til gangæld heller aldrig haft nogen der rent faktisk snakkede med hende. Aldrig havde hun troet at de var muligt at være så vred på nogen. "Så gør dog det, du ville jo elske at slippe af mig! Hvorfor ikke bare selv sørger for at jeg kom af vejen, så var ud af med det problem. Du kan bare ikke klare når folk ikke er enige med dig?!" Hun råbte for første gang i lang tid, det lignede hende slet ikke at blive så sur, men på den anden side lignede det hende fuldkomment at sige hendes mening hvis hun fik chancen.
Hun så irriteret på ham, ikek koldt og følelsesløst som han plejede at gøre, bare irriteret. Turen i bilen hjem sagde hun intet selvom hun flere gange virkelig havde lyst til at forklare ham hvordan tingene så ud fra hendes synsvinkel. Alligevel holdte hun mund. Da James hurtigt var ude af bilen fulgte hun efter, dog med en pæn afstand til ham, hun ville virkelig ikke være i nærheden af ham lige nu. Hun havde aldrig været så vred på nogen før, ikke engang hendes forældre. Hun så på Gideon men flyttede hurtigt blikket igen. "Jeg tror ikke min elskede onkel ville sætte pris på det.. Faktisk ville han sikkert helst se mig afsted væk igen" sagde hun irriteret. Hun lagde armene over kors og så væk, hun havde virkelig ikke brug for flere problemer nu, og hvis Gideon fortsatte ville hun sikkert få sagt noget, eller formuleret noget hun ville fortryde, om ikke andet noget James ville få hende til at fortryde. Hun havde regnet med et lidt varmere velkomst end det her.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Kitsuni
Kitsuni
Anthony


Fulde navn : Anthony James, men han bliver kaldt James af alle
URL Alder : 28
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Hvis det skal være rigtigt er han fra England, men han tror selv han er fra Sidney i Australien, troede at han flyttede til England og at han nu bor han sammen Gideon i Mystic Falls
Job/hobbies : skydetræning og at beskytte Gideon, evt dem han holder af
Humør : Relax darling. I just want us to be even. You broke me collarbone and then you humiliated me...There, now we're even.

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:28 am

Gideon smilede blid til hende og lagde en hånd på hendes kind, blidt flyttede hendes ansigt for at hun kunne se på ham "James elsker dig, det gør han virkelig ellers ville han ikke stå og råbe af dig, hvis han var ligeglad med dig, havde han ikke taget sig den tid at vise nogen følelser overhoved. men James har ligesom mange her ikke været sig selv efter min kære brors sidste møde, kom med så skal jeg forklare det hele for dig" han tog hendes hånd og gav den et blidt klem, hvorefter han tog hende med hen mod en blød smuk sofa, han satte sig ned og stønnede kort af smerte "kom sæt dig med mig kære" han bankede på pladsen ved siden af sig og smilede bredt til hende
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:32 am

Hun så på ham og nikkede en smule. James havde virkelig en træls måde at vide at han elskede nogen på, men hun kommenterede det ikke. "Han dræber mig.." sukkede hun men fulgte med ham. Som altid var hun nysgerrig og ville vide det så selvfølgelig lyttede hun og fulgte med ham. James ville sikkert flippe ud nu, men hun var efterhånden ligeglad, uanset hvad hun gjorde var det åbenbart forkert i hans øjne. Hun satte sig ved siden af ham og lagde hovedet en smule på skrå. Hun var klar på at lytte og finde ud af mere. Det overraskede hende at hendes forældre havde sendt hende herhen, men de vidste sikkert ikke hvad de havde sagt ja til, og det skulle de heller ikke vide. Egentlig havde hun lyst til at trække benene til sig for at sidde bedre, men med James som bagtanke blev hun siddende og følte sig mest som en statue.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New town, new start =Anthony= Empty
IndlægEmne: Sv: New town, new start =Anthony=   New town, new start =Anthony= I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New town, new start =Anthony=
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Fun in Town -> Brendon!!
» I didn't expect to see you here ~Anthony
» New guy in town? -Jefferey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: