The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_lcapBare dejligt...Gideon - Page 4 I_voting_barBare dejligt...Gideon - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare dejligt...Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:07 pm

han så længe på hende og nikkede til sidst "du har ret, jeg foragter mig selv, alt ved h´mig selv, dette" han viftede hånden foran sig selv "er ikke den sande mig, inden i er jeg skvattet, lille og ynkelig, ingen ville se på mig hvis jeg så sådan ud i virkeligheden" sagde han kort og stille, for ja inderst var han arrede, bange og ja ynkelig.
han rynkede brynet "menneskelighed kommer ikke fra hvad vi er, men hvad vi gør og hvem vi er, en vampyr er jo heller ikke særlig menneskelig vel, men det kan den blive ved at opføre sig ordenlig, ikke dræbe mennesker og den slags, altså opføre sig som et menneske så godt de kan, for at være menneskelig skal du ikke nødvendigvis være menneske, for der er mange mennesker der ikke er tilnærmelsesvis menneskelige" pointerede han og tømte sit glas
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:18 pm

"Indtil videre foragter jeg dig ikke og derfor kan jeg ikke se hvorfor du selv skulle gøre det, men du må jo havde en meget, helt utrolig god grund til det"sagde hun med et venligt smil og drak noget af colaen, den var forfriskende kold, og dens kulde gjorde intet eftersom hun havde fået varmen i kroppen igen og ikke længtes efter noget som var varmt mere.
"Men nu mente jeg det ikke helt sådan"påpejede hun med et strengt blik og ville egentlig ikke ind på vampyrer. Hun kunne klare drenge med vinger, men ikke nogen som slog ihjel, det måtte vente til en anden god gang mente hun. Desuden ville det ikke være så godt hvis hun igen flippede ud, hun ville helst ikke blive kendt i byen som pigen der går i panik og bare flipper ud.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:24 pm

han trak på skulderne "at blive tæsket a min far og bror, samt blive hakket ned af min kære mor hjælper jo ikke så meget på det hele" påpegede han og hældte mere vin op i glasset, men til sidst blev han træt af det og drak i stedet fra flasken "du kender mig ikke godt nok til at udtale dig om dette, du stak af før, hvad skulle forhindre dig i at gøre det igen" spurte han og kørte en hånd igennem håret.
han rynkede brynet og fnyste og hvad skulle du så mene spurte han og lagde hoved på skrå, hvad hun nu end mente var han da nysgerrig om, siden hun ikke mente det sådan, men hun havde stadig set på ham, som var han et misforster
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:31 pm

Hun fik et bekymret medlidenhed udtryk i hendes øjne, da han snakkede om at blive tæsket af hans far og bror. Det med at blive hakket på kunne hun godt sætte sig ind i, men hun var nu aldrig blevet slået. Kun en enkelt gang havde hun fået hendes mor så meget op at koge at hun havde tilegnet sig en lussing, men andet havde det ikke været.
"Hvordan ville du ellers have mig til at reagere på den slags? Ikke alle tager det roligt"forsvarede hun sig selv og sank sammen i stolen, da hendes dårlige humør sneg sig ind på hende igen og begyndte at trække hende ned.
"Du er jo ikke menneske som sådan...du er jo en engel? Eller det som det kaldes, jeg mente ikke noget med om du var et misfoster eller for den sags skyld ond eller god" sagde hun med surmulende stemme og lod blikket falde til tallerknen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:40 pm

han sukkede og himlede med øjnene "ja ikke se på mig som om jeg lige er kommet ud fra et fysisk laboratorie, jeg er ligeså meget menneske som du er, jeg har et bankende hjerte, alle mine vitale ordganer, jeg har ligeså meget menneskelighed som du, jeg har samme erfaring inde for de samme ting som du, ja jeg er har vinger, men det er sgu den eneste forskel vi to har ud over vores køn og alder" snerrede han og rejste sig op, han tog flasken tømte de, smed penge på bordet og så skarpt på hende "jeg kunne ligeså godt havde været bøsse, hvordan ville du så havde reageret spurte han og slog ud med armene, dette pissede ham virkelig af,
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:44 pm

Kim så bare surmulende på ham mens han snakkede. Hun kunne meget bedre lide ham når han legede hest. Men han kunne jo heller ikke altid opfører sig som hendes hest. "Gideon, der er en som du skal møde"sagde hun pludselig med en utrolig rolig og neautral stemme, som om alt havde været helt normalt. Hun rejste sig op fra stolen og skubbede pænt stolen på plads ind til bordet. Hun så bare på ham, hun ventede egentlig ikke at han sagde noget, bare at han rejse sig op og fulgte efter hende.
Hun havde nu ikke haft planer om at slæbe ham med hjem, men var hun heldig var hendes mor godt i gang med at arbejde foran hendes computer til at opdage at hun kom hjem med en.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:51 pm

han rynkede brynet, men fulgte dog efter hende, da hun skramlede stolen væk, dog kom der en tjener forbi med en flaske rødvin, som han snuppede, hvorefter han lagde to hundrede på pladen, for så at gå efter hende "hvad nu" spurte han og drak fra flasken, mens han stille fulgte efter hende, han blev lidt overrasket over at det var hun havde fulgt ham hjem til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:54 pm

"Du skal møde manden i mit liv"svarede hun bare og så kort tilbage på ham, hen over skuldren og blinkede drillende med det ene øje. Hun ignorrede at han havde givet sig til at drikke, hvis det var det han var i humør til måtte han selv styrer det. Hun åbnede døren og skubede den nok op til at han ville kunne nå med ud efter hende. Hendes hænder søgte hurtigt ned i hendes lommer og hendes skulder skød op mod hendes øre, som en reaktion på kulden. Der var et lille stykke hjem til hende, men i rask travl ville det ikke tage så lang tid igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 9:59 pm

han hævede øjenbrynet og gik ved siden af hende, fuldkommen ubemærket over hendes lille blink, han var virkelig ikke i humør til det, særligt ikke nu hvor han havde været sur, når han var sur eller trist var det virkelig bedst han skulle slappe af først, for eller endte det værre, men med alkoholen, kunne han slappe af og fokusere "aha, det var da hyggeligt og hvem er så det, en guldfisk" spurte han dog med en smule morskab i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:10 pm

"Du får at se"sagde hun med et muntert smil spillende på hendes læber. Når hendes gåture ikke virkede på hendes humør, så hjalp Bulldog hende altid. Lige nu kunne Gideon godt bruge Bulldog, han var altid dejlig at snakke med. Han dømte ikke, han lyttede bare til det man havde på hjertet. Hun havde forkælet ham siden hun fik ham.

Husene var tydeligt dyre, men ikke alt for prangende. Hun gik langtsomt ned ad vejen uden at kigge på husene. Hendes opmærksomhed faldt på et hus bygget i røde mursten med 2 etager. Haven som hørte til huset var grøn og der stod kun en potteplante på den lille terrasse, dog var den vissen på grund af kulden. Hun gik op til døren og så kort tilbage på Gideon for at se om han fulgte med. Hun åbnede forsigtig døren og lyttede efter hvor i huset hendes mor befandt sig. Hun kunne tydelig høre lyden af hendes mor som skrev på sin computer inde fra stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:14 pm

han hævede øjenbrynet og fulgte efter hende, da han så huset stoppede han kort op "ligner næsten mit eget, bare en smule mindre" sagde han og tog endnu en tår af vinen, da de kom ind så han sig omkring, ja her var helt klart anderledes end hjemme hos ham, James manglede og alle hans malerier gjorde også.
han stoppede op da han hørt lyden af et tastatur "skal vi ikke sige goddag til din kære mor, jeg er sikker på at hun gerne vil vide hvem du har med" han blinkede og gik mod det der lød som stuen, nysgerrig for hvad han ville finde også var han vel i en halvfuld tilstand en smule sjofel, men eller helt fokuseret, i både gang og sind
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:27 pm

"Nej!" skyndte hun sig at hviske halv højt og greb fat i hans t-shirt ved skulderen. "det må vente"sagde hun halv strengt og lyttede efter om hendes mor var stadig i gang med at arbejde. Hun smilede da hendes mor ikke havde opdaget det mindste. "Da jeg gik hjemmefra i dag var vi ikke venner, så nej du må møde hende en anden gang" sagde hun mens hun trap ham hen mod trappen som ville føre dem ovenpå hvor hendes værelse var. Hun slap ham og listede op ad trappen og gik hen ad den lille gang, hvor der stadig stod uåbnede flyttekasser. Hun åbnede døren til hendes værelse og gik ind. Hun lod den stå åben så han selv kunne gå ind.
Man kunne ikke se de hvide vægge for alle tegningerne som hang rundt omkring, ibland tegningerne var der også akvarel tegninger og malerier. Alt var lavet på papir da hun inden lærreder havde haft til at male på. Alle slags motiver fandtes på hendes væg, mennesker, dyr og landskaber.
Hun havde et sort skrivebord placeret under vinduet, overfor døren. Hendes seng var placeret op ad venstre væg og hendes skab og en reol var placeret op ad den højre væh. I mellem skrivebrodet og den ende af sengen hvor hendes hovedpude lå, var der placeret et fuglestativ, hvor en lille fugl ville kunne sidde og synge. På væggen over hang der et stort fuglehus som hun selv havde lavet og dekoreret med mange farver. "Kom frem Bulldog"kaldte hun med et stort smil og gik hen mod fugle huset, samtidig med at en lille blå undulat kom frem fra det. Den satte af og satte sig straks pippende på hendes fremstrakte hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:37 pm

han gispede og lod hende trække sig med sig "øv det kunne ellers være sjov, måske er din mor en køn kvinde grinede han, rystede på hoved og tog endnu en tår af sin vin, den dulmede nerveren og fjernede dårlige minder, alt var væk og han var med et glad igen.
han stivnede da han så hendes værelse "meget fint, selv er mit hjem fuldt med kunst, jeg sælger så min," hviskede han og rettede igen øjnene mod hende, da hun fiskede en fugl frem, han rynkede brynet og tog endnu en tår af sin vin "en fugl haha, ja jeg har vinger gud man" han satte sig på hendes seng og lænede sig tilbage på den ene hånd, imens han drak af vinen, betragtede hende ud af øjenkrogen
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:42 pm

Hun aede den lille blå undulat på hovedet og kyssede den på hovedet, mens hun lavt roste den for den søde undulat den var. Hun vendte sig endelig mdo Gideon med et smil og satte sig ved siden af ham på sengen. "Spilder du gør du selv rent"sagde hun med et halv strengt muntert blik og rakte Bulldog frem mod ham. Bulldog lettede med det samme og satte sig i Gideons hår, den havde altid haft et eller andet med at udforske fremmedes hår og den elskede at gemme sig i Kim's.
"Vidste du at undulater ikke er blå fra naturens side? Det er faktisk kun den grønne farve som kommer fra naturen, de andre farver har mennesker tvunget frem for at give købere flere valgmuligheder"sagde hun med et smil og lænede sig op ad væggen, hun passede dog på, da der også hang tegninger på den væg.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:46 pm

han rynkede brynet "jeg spilder ikke, jeg har drukket på et skib der vippede uden at spilde" sagde han og stillede flasken ned igen, da fuglen landede på hans hoved. dette fik ham til at side helt stille "skider den på mig er du færdig" advarede han alvorligt, han brød sig ikke om at noget skulle sætte sig på ham, mindede for meget om fange skab og den slags, det havde han været nok udsat for, ikke mere af den slags.
han så på hende og rynkede brynet "aha nu sidder den på mig og hvad så nu" spurte han og hævede øjenbrynet, han havde absolut ingen ide om hvad der nu skulle ske, faktisk var han på bar bund
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 10:51 pm

Kim sukkede opgivende af ham og rystede svagt på hovedet af ham. Hun rakte ud og tog Bulldog fra ham og satte ham på sit eget hår, han gik med det samme i gang med at kravle rundt i det og lege Tarzan.
"Gideon du er altså ikke til at blive klog på. Du vil meget gerne have ondt af dig selv og du er ikke meget for at man vil overbevise dig om at du ikke skal have ondt af dig selv. Men være lidt mere glad for dig selv"sagde hun og rejste sig forsigtigt op, så hun ikke risikerede at Bulldog faldt ud af hendes hår. Hun satte sig på den sorte kontorstol og lænede sig ind over skrivebordet, støttede albuerne i bordpladen og hvilede hagen i hænderne, mens hendes blik blev rettet mod den tomme gade, hvor nogle stykker havde sat julelys op.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:01 pm

han rynkede brynet "jeg spurte bare, det var et simpelt spørgsmål intet andet, jeg var bare nysgerrigt vedrørende hvad der skulle ske" han trak på skulderne og tog igen flasken "fortæl mig hvorfor jeg skulle være glad for mig selv, kom nu, jeg har aldrig gjort noget rigtigt og nu bare for at fortælle dig noget jeg aldrig har fortalt nogen, hvilket jeg nok gør fordi jeg er en lille smule fuld" han var det modsatte faktisk lidt mere fuld, han grinede og tog endnu en slurk "da jeg var 15 kyssede jeg en dreng, og det var underligt, jeg tror det øjeblik fandt jeg ud af at jeg var til begge køn" grinede han og så op i loftet
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:07 pm

Kim's blik var fæstnen på vejen mens hun lyttede til hans stemme, mens hans snakkede. Et muntert smil voksede frem på hendes læber ved det sidste han sagde. Hun vendte sig halvt mod ham og rakte tunge af ham. "Tro mig skat du er uskyldig i forhold til mig. Når jeg er fuld er piger og drenge det samme for mig"sagde hun muntert og tænkte på alle de gange hun var vågnet med fremmede ved sin side. Det var ikke noget hun var videre stolt over, men hun kunne ikke andet end at se muntert på det. Hun var dog kommet fra det igen, og hun tillod sjældent at hun blev fuld. Hendes dømmekraft døde totalt efter et par drinks og så kunne man få hende til alt stort set.
Bulldog kravede frem på hendes skuldre og pressede sit lille hoved mod hendes kind. Hun smilede til den og rejste sig fra og satte sig over til Gideon, helt op ad ham. "Men tak, for at du fortæller mig det også selvom det er fordi du er lidt fuld"sagde hun med et smil og kyssede ham venskabeligt på kinden, samtidig med at Bulldog lettede og fløj tilbage til dens fuglehus for at tage en lur, som den egentlig havde gjort hele dagen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:12 pm

han grinede og så hende nøje, og rynkede brynet "uhh har du været sammen med en pige, det er så...sexet" hviskede han og rystede på hoved, han lagde flasken fra sig og stirrede op i luftet med et undrende udtrykke. da hun satte sig ved siden af ham og kyssede hans kind stivnede han og så på hende med store øjne, stille lagde han en hånd på hendes kind og kyssede hende, han vidste ikke hvorfor, det var vel nok alkoholen eller måske...nej det var alkoholen der gjorde ham lidt bims i bøtten, men okay
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:17 pm

Hun smilede stille da han lagde en hånd mod hendes kind, hun havde dog ikke regnet med at han ville kysse hende, men hun trak sig ikke væk. Hun gengældte det forsigtigt og lod kort hendes hånd søge op i hans hår og nusse det. Men hun vidste dog at det var for tideligt at sige om det var på denne måde hun kunne lide ham, og skete der for meget nu kunne det ødelægge et muligt venskab. Forsigtigt trak hun sig væk fra ham igen, med et lille kønt smil spillende i hendes mundvig. Han havde nogle dejlige bløde læber. "Har du fået lidt for meget at drikke?"spurgte hun med et muntert glimt i øjet, men hendes lille smil forblev kønt og gemte sig ved hendes mundvig hele tiden. Hun regnede kun med at han havde kysset hende fordi han havde fået for meget, andet ville være absurt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:29 pm

han lod hånden glide ned over hendes ryg og trykkede hende mod sig, mens hans læber stadig å blidt mod hendes, mens da hun trak sig væk, fjernede han hånden og grinede "en lille smule" han holdte hånden op og grinede, før han lagde sig ned i hendes seng, stirrede op i loftet "William hvorfor forlod du mig" hviskede han og stirrede kun op i luftet som om han så sin brors ansigt for sig
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:33 pm

Hendes smil forandrede sig ikke, men hun fik et muntert glimt i øjet. "Hvem er William?" spurgte hun dæmpet og lagde sig ned på ryggen ved siden af ham. Hendes seng kunne ikke kaldes for en dobbelt seng, men der var plads til at de kunne ligge ved siden af hinanden når de jo ikke var de største mennesker i verden. Hun drejede hovedet så hun kunne se på ham i mens. Hendes smil var for svundet, da hun var bange for at han skulle blive vred eller lignende, for at hun spurgte ind til det. Han tog det meget personligt når det kom til hans familie, det forstod hun også godt. Selvom hun kun ikke tog det så tung hvis folk snakkede om hendes familie, hun så ikke engang hendes forældre som en rigtig familie.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:38 pm

hans så trist ud "det min bror der forsvandt da jeg var ti år, han var 15 år, min bedste ven, det var ham jeg plejede at tegne da jeg var ung, vi havde vores eget sted vi kaldte det, kunstens land, ens vi var der, ja så gjorde vi alt, han stod for det meste model også tegnede jeg ham, vi havde det så sjovt og han været den eneste der afholdte mig fra at begå selvmord dengang, han var den der gjorde mit liv bedre i de mørke tider, mit livs lys, men da han forsvandt blev der mørkt igen og nu famler jeg i mørket" hviskede han og sukkede, det var kun på grund af alkoholen at han snakkede så roligt ellers ville han havde været blevet tosset og nægtede at svare
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:46 pm

Kim lyttede med et trist udtryk i de grå øjne. "Det gør mig ondt at han forsvandt" sagde hun stille og lod blikket søge op til loftet. Hun havde altid gerne ville have søskende, så hun ikke alene skulle lytte til hendes forældre råbe af hinanden, så havde hendes barndomsminder nok ikke kun gået ud på råb, skrig og skæld ud. Men alligevel ønskede hun ikke at andre skulle opleve det, det var ikke rart og man påtog sig alt skylden for det. Hun vidste jo at hendes forældre kun havde fået hende for at rede ægteskabet, ikke for at vise deres kærlighed. Havde de ikke fået hende havde de måske fundet ud af det og levet sammen.
"Jeg ville ønske at havde haft sådan en bror"sagde hun stille og trak vejret dybt. "Det ville være lige meget om han også forsvandt, bare tanken om at have haft sådan en bror ville være nok" sagde hun lavt til sig selv og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 11:54 pm

han nikkede "han var perfekt, jeg elskede ham mere end noget andet, ja han var den jeg elskede og jeg hadede når han var sammen med hende sammen med Paige, jeg følte han til sidst glemte mig og da jeg ville sige det til ham var han væk, han forsvandt hen over natten, hans værelse var fuldkommen ødelagt rodet til" hviskede han og sukkede, han lagde armene over kros og vendte ansigtet mod hende, en lille tåre gled ned af hans kind og han bed sig i læben, han savnede virkelig William, han hade at det var Blayne der stadig var her, hvorfor kunne det ikke være William i stedet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare dejligt...Gideon - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare dejligt...Gideon
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ny bog, eller bare et sted at sidde? - Gideon.
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: