The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Justin (429)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Anna (418)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bare dejligt...Gideon I_vote_lcapBare dejligt...Gideon I_voting_barBare dejligt...Gideon I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bare dejligt...Gideon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:42 am

Tid: 15:32
Sted: Skoven
Vejr: Koldt, skyet og blæst
Omgivelser: Skov..agtigt...


Kim havde bevæget sig ud i skoven, efter et af sine daglige skænderier med hendes mor. Når hendes mor endelig bemærkede hende, var det altid når Kim gjorde noget som hun kunne få skæld ud for.
Den sorte slidte almindelige stræk hue, dækkede det øverste af hendes store brune hår. Det var uglet og fik hende til at ligne at hun lige var stået ud af sengen. Dog rettede hendes simple sorte make-up omkring hendes grå øjne op på det. Det var tydeligt ikke sovet med.
Hendes hænder kolde hænder gravede sig ned i lommen på maven af hendes sorte hættetrøje. Hun havde ikke varmt nok tøj på til at være ude i vinter kulden, men i det mindste var det ikke koldt nok til at der var sne. Hendes skulder var løfter op og var endnu et tegn på at hun ikke havde det videre varmt. Hendes stramme mørkegrå jeans hjalp heller ikke til. Det eneste som var en kende varmt, var hendes sorte militærstøvler, hvor den venstres snørebånd var gået op. Men hun havde haft for travlt med at komme ud af huset til at hun havde nået at finde varmt tøj og binde snørebåndet ordentligt.

Kim fulgte en sti som tydeligt var den som blev brugt mest, hun kendte ikke skoven og ville ikke bruge tid på rigtig at udforske den endnu og i hvert fald ikke imens hun ikke havde ordentlig vintertøj på. Hendes blik var rettet ned på jorden foran hendes fødder, og hun lagde derfor ikke mærke til det omkring hende. En fulg besluttede sig for at lette fra sit skjul i en busk, i det øjeblik Kim var ved at passerer busken. "AAH!" Skrig Kim med en skinger høj forskrækket pigestemme. Det mest trælse ved situationen, var at hun trådte forkert og faldt under hendes skrig og landede i en perfekt bagdel til kold og hård jord position.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:54 am

Påklædning et par sorte hullede, virkelig slidte jeans, han er topløs og har ingen sko på, men kan svagt ane hans tatovering på hoften, dem på armene og hans blå mærke hen over halsen.

vinden rammer ham i ansigt og på kroppen, men af en eller anden grund så nyder han det virkelig, for første gang i lang tid er han ude og flyve, bruger sine store falke agtige vinger, de er dog snehvide, smukke og majestætiske, viser virkelig hvad han er inderst inde..nemlig en engel, så ligegyldig hvor sur han havde været, hvor ligeglad han havde vidst sig, så elskede han disse minutter, at føle sig så fri som han gjorde...det måtte være en velsignelse.
han kunne se alt her oppe fra, hvilket jo bare var en skønhed at se så meget, var virkelig noget man kunne vænne sig til og virkelig holde af. helt ind til knoglerne, og videre ind i sjælen.
han lander rolig og strækker sig, tager sig ikke af sine omgivelser, da der normalt ikke er nogle her ude i den kolde skov og da slet ikke nu, det var alt for koldt, så normalt plejede han at have skoven for sig selv. hvilket han så ikke havde nogen ide om at han i dag ikke havde. han stivnede dog da han hørte hendes pigede skrig, skriget fik ham til at få vingerne ind, så de forsvandt før han vendte sig mod hende, gik hen til hende og rakte hende sin hånd "har de brug for en hånd ma'am" spurte han med en dyb maskulin stemme, der med den britiske accent og den dybe hæshed var ekstremt sexet og behagelig at høre på. de blå øjne var rare at kigge i og næsten umulig at slippe på grund af at de var så blå.
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:02 am

Kim's blik forblev rettet mod jorden, mens hun i tankerne frem sagde alle skældsord hun kendte til og rettede dem mod hendes indtilvidere skod dag. Men det var jo altid skod når man flyttede fra alle ens venner, lige op til den firetyvende december.
Hun rettede først de grå intense øjne mod ham, da hun hørte hans stemme. Hun kneb dem sammen i mistænktsom undren ved synet af hans nøgne overkrop, og kun kort lod hun blikket falde til hans bare fødder. Hans stemme var dog for tiltalende til at hun ville afvise ham med det samme. "Joh.." Svarede hun kort og med en halv flabet stemme, som havde en snert af hendes dårlige humør i sig. Hun rakte en slank kold hånd op, og lukkede fingrende omkring hans, da hun tog den.


//Uha jeg er for træt til at være kreativ, så jeg vil smutte i seng. Go'nat og sov godt Gideon Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:07 am

han lukkede sine varme hånd om hendes og trak hende blidt op "dårligt humør ser jeg, tænk jeg har den bedste kur mod det, uheldigvis kan jeg ikke vise dem den, da de vil tror jeg laver sjov" han små grinede, hvilket var sjældent han gjorde det, så når han endelig gjorde var den behagelig, smuk og smitsom. han gav slip på hende og lagde hænderne om på ryggen, hvorefter han smilede bredere til hende, lagde hoved på skrå og betragtede hende nøje "så fortæl mig, hvordan væltede de og hvad laver de dog her ude i kulden" spurte han og slog ud med armene, for at indikere sneen omkring dem og kulden der var, ikke at han selv lagde mærke til det...men det gjorde han vel ikke, for han havde efterhånden vænnet sig til kulden i sit hjerte.
//helt okay sov godt Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:48 pm

Kim sendte ham et kort smil som tak, da hun stod op igen. Kulden var trængt gennem hendes jeans og havde gjort hendes bagdel kold. Hun tog sig dog ikke af det, hun ville ikke beklage sig over kulden, når han kun stod i slidte jeans, så han brude fryse mere end hende selv. Det havde dog overrasket hende at han havde varme hænder, men den korte tid deres hænder havde været mod hinanden, havde hun fået en smule mere varme i sine egne. Hun fik bare så hurtigt kolde hænder, så det var allerede ved at aftage.
Kim fik et muntert smil frem på læberne, med et stræjf af Du-er-da-lidt-skør-var? over sig, til det han sagde om at han havde en kur mod dårligt humør. Hun lod det dog passere hurtigt og koncentrerede sig om det sidste han sagde. "Jeg vil hellere spørge dig hvorfor du er ude i kulden"sagde hun og pegede på hans overkrop, mens hendes hænder igen var i mavelommen på hendes hættetrøje, så det så en smule underligt ud. Hun valgte at skippe hvorfor hun var faldet, det var ikke videre spændende eller noget som hun gerne ville prale med. Hun ville hellere snakke om hans nøgne overkrop, som ikke var helt værst måtte hun indrømme. Hun trak modstræbende en hånd ud af lommen, for at rette på huen, som hun kunne mærke var ved at glide af. Hun trak den godt ned over det store hår, og lod hånden hurtigt søge ned i den egentlig halv kolde lomme igen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:57 pm

han klukkede og rystede på hoved da hun pegede mod hans bryst "hvis du mener hvorfor jeg er ude i kulden uden overtøj på, er det fordi jeg vel ikke føler kulden mere...jeg tror vel når ens sjæl og hjerte er ligeså koldt som selve vejret, så er der vel ikke forskel på temperaturen" han trak på skulderne og lagde hoved på skrå og betragtede hende trække huen længere ned "men okay i min familie er vi vel alle en smule hjerteløse" klukkede han og trådte hen til hende, selvom alt omkring dem var kolde, var han på en eller anden måde stadig varm, selv hans ånde som ramte hende blidt var varm. han lod sin hænder glide ned over hendes arme og trak hendes hænder op af hendes lomme, hvorefter han lagde dem mellem sine egne hænder, gav dem sin egen varme, mens han betragtede hende nøje "når ma'am hvad laver du så her ude" spurte han og hævede øjenbrynet "jo ud over at falde i sneen" han grinede stille og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:07 pm

Kim kunne ikke lade være med at klukke muntert af hans ord om hvorfor han ikke havde overtøj på. Det var ikke noget hun regnede med at hører fra de drenge hun kendte før hun flyttede hertil. Men de drenge havde dog heller ikke været de mest inteligente drenge på jorden. Dog var nogle af dem heldige, og havde fået udseende til at opveje det.
"Så kan jeg nu ikke være så kold inden i, smed jeg overtøjet ville jeg nu ret hurtigt ombestemme mig og tage det på igen" sagde hun med et muntert smil. Hun var overrasket over hvor hurtigt hendes humør havde ændret sig. Normalt når hun var i dårligt humør på grund af hendes mor, skulle der meget til før hun ikke var sur på alt og alle.
Kim sendte ham et mistænktsom muntert blik, da han trådte helt hen til hende og lod hans hænder glide ned af hendes arme. Hun protesterede dog ikke, hun var ikke typen som var bange for at blive overfaldet, hun skulle nok krasse igen. Hun var dog lidt imod at skulle havde de kolde hænder ud af lommen, men hun ombestemte sig dog hurtigt for at han havde dejlige varme hænder.Hun lod ikke sine tanker spekulerer for meget over hvorfor han var så varm, når det nu var så koldt som det var. "Jeg går en tur...Det er meget almindelig at gøre i en skov hvis ikke du er bekendt med det mester medister..?"sagde hun muntert, og kaldte han mester medister, for at få ham til at sige hans navn.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:20 pm

han lagde hoved på skrå og grinede stille "nej det kan overraske, men okay tag det ikke så tungt du er jo bare et menneske kære" der var drilleri i hans stemme, for ja selvfølgelig mente han hvad han sagde, hun var jo bare et simpelt menneske, hun ville blive gammel også en dag dø, hvis hun da ikke mødte en som forvandlede hende. han gav hendes hænder et blidt klem og hævede øjenbrynet "undskyld mig jeg er ikke bekendt med dette udtryk mester medister, men hvis du søger mit navn hedder jeg Gideon" hans smil blev blidere og han rettede hoved op igen, en smule nysgerrig denne gang "måske er det normalt for dig kære, men andre folk gør også andre ting i skovene, jeg kender da en som ikke går ud i skoven bare for at gå en tur" han grinede og varmede hendes hænder op
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:29 pm

Kim klukkede dæmpet muntert. "Det er også mit eget udtryk"sagde hun med et skævt smil, mens hun lod hendes blik hvile på hans ansigt. Han var køn, i hvert fald behagelig at se på. Men hun måtte minde sig selv om at selv om han var køn, kunne der være noget om snakket med hans kolde indre.
"Jeg har skam også lavet andre ting i en skov, end at gå en tur. Men det er vi ikke gode nok venner til at jeg vil fortælle hvad" sagde hun smilende og lod kort blikket gå til hendes hænder, i hans, som ikke længere var kolde. Hun måtte skaffe sig nogle handsker, gerne nogle som var lige så varme som hans hænder. "Og forresten, hyggeligt at møde dig Gideon. Kald mig Kim" tilføjede hun muntert og bed kort mærke i at hun ikke havde stødt på hans navn før. Det mindede hende i hvert fald ikke om nogen eller noget for den sags skyld.
"Hvad laver du egentlig i skoven, med lidt tøj på kroppen? Havde du lidt fortravl med at flugte fra en pige, så du glemte resten af dit tøj?"spurgte hun med et drillende glimt i øjet. Han kunne godt virke som typen der havde knust nogle hjerte rundt omkring, dog uden at være helt player. Men hun måtte jo ikke dømme ham endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:39 pm

han nikkede og så rundt, betragtede skovens indre og næsten ydre, da hun igen snakkede landede hans øjne på hende "nu synes ej ger du har et antag af noget sjofelt" pointerede han og grinede stille, en rar smitsom latter der kom fra brystet.
da hun præsenterede sig nikkede han og smilede skævt "jamen også hyggeligt at mode dig Kim" han lagde hoved på skrå og i det sekund hun nævnte noget om kvinder, stivnede han og fik et næsten pokerface "nej det er min kære brors specielle" brummede han og fjernede sine hænder fra hendes, han hade at snakke om kvinder, specielt fordi han havde levet i et cølibat liv i omkring 5 år, kun på grund af det der skete med hans bror, han ar skylden at han ikke slog sig ned med en eller anden pige, for så at nyde sit liv. han lagde armene over kors og så rundt "men nej jeg var ikke sammen med nogen kvinde, det har jeg ikke været længe" hans øjne lå hele tiden på hendes og det var tydeligt at se i det mørke udtryk i det ufattelig blå øjne at denne mand havde en meget hård fortid
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:47 pm

"Arh! Det må du lære at leve med hvis du skal være i nærheden af mig. Men husk, det var dig selv som antager hvad det kunne være" sagde hun muntert i forsvar. Hun vidste godt at hun nogle gange hentydede til lidt af hvert, men det var jo altid folk som forbandt det med noget sjofelt. Selvom hun gjorde sit for at de skulle.
"Nåårh så må vi hellere overlade det til din bror synes du ikke"sagde hun og lod smilet blive venligt. Hun ville helst ikke gøre ham i dårligt humør, når han nu havde reddet hende fra hendes eget dårlige humør.
"Kender du skoven godt?" spurgte hun med et smil, og lagde op til at spørge om han ville være med til at fortsætte hendes gå tur i skoven. Måske rettet den mod byen, til de fandt et varmt sted. Så længe hun ikke skulle hjem til hendes mor, måtte det egentlig gerne forblive et koldt sted, om hun så skulle ligge syg resten af julen.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 1:55 pm

han nikkede kort "aha, så sådan er det, men hvem sige du ønsker at være sammen med mig" spurte han og hævede øjenbrynet "hvem siger ikke at efter dette lille møde finder du hurtigt ud af hvor fucked op mit liv er, hvor fucked op min bror er" han lagde en hånd glide hen over sine ribben, mærkede sparkende om og om igen, hvilket kun fik ham til at krympe sig svagt og næsten ubemærket sammen.
han hævede øjenbrynet og så direkte på hende "jeg synes han klare det fint i forvejen, gud ved hvor mange kvinde han ikke har været sammen med i England, den dreng...nogle gange forbander jeg at vi er enæggede tvillinger" han kørte en hånd igennem håret og sukkede svagt og stille.
han rynkede brynet, men nikkede dog ja jeg kender denne skov meget godt, har du da brug for hjælp til at finde ud igen spurte han med en nysgerrighed, han trådte frem mod hende og hans blå øjne var næsten umulig ikke at se i
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:03 pm

Kim gjorde store øjne af ham da han snakkede om hvorvidt hun ville være sammen med ham og om at hans liv og bror var fucked. Hun var dog lidt glad for at hun var enebarn, selvom hun manglede den del hvor enebørn blev forkælet.
"Hør her skatter. Dit liv kommer indtil videre sådan set ikke mig ved, og uanset hvor fucked det er så tror jeg nok at jeg kan klare det. Og så længe jeg ikke kender din bror kommer han mig hellere ikke videre meget ved" sagde hun i en venligt tonefald og lod hendes hænder søge ned i mavelomme igen. Han blev lidt for oprørt når det kom til hans bror, det var nu nok en meget god ting at bide mærke i.
"Men du må gerne følge mig ud af skoven" sagde hun stadig med en venlig stemme og ville have samtalen ned på et roligt niveau igen. Når hun ikke kendte ham, blev det lidt overvældende når han snakkede sådan om sig selv og sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:12 pm

han trak på skulderne "måske gør det ikke det, men jeg synes bare at det skulle være på sin plads at jeg advarede dig inden du kom ind i noget du helst ikke ville ind i" han trak på skulderne og så rundt.
han så længe på hende og nikkede så til sidst "jeg har nogen ting jeg skal have undersøgt på biblioteket, hvis du kunne tænke dig at gøre mig med selvskab" spurte han og holdte en venlig hånd frem mod hende, måske bare for at holde den varm, for når det kom til Gideon så var han ikke det fjerneste som sin bror, han ville aldrig udnytte en kvinde på samme måde som Blayne...aldrig han fandt det direkte utilgiveligt at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:18 pm

"Alle piger elsker drama. Så bare kom an" sagde hun med et muntert glimt i øjet. Hun havde en enkelt gang skabt drama blandt de drenge hun før havde været en del af hendes omgangskreds. Men det havde været den gang hun festede hele tiden og intet huskede den følgende morgen. Nu festede hun kun lidt, og hun holde sig fra stærk alkohol... for det meste. Hun blev meget fri når hun var fuld, og mistede samtidig sin dømmekraft.
"Jeg vil gerne med, jeg har ikke været der endnu" svarede hun med et venligt smil og tog hans hånd da han holdte den hen mod hende. Det var for fristende til at hun kunne afvise ham. "Og der er sikkert også varmere der end her" tilføjede hun med et skævt smil, og pustede til et hårlok som var faldet ned for an hendes ansigt. Og huen holdte på det, så det hjalp ikke bare at puste til det.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:24 pm

han hævede øjenbrynet og stirrede på hende "tror mig du ved ikke hvad du snakker om, der er visse ting som bare ikke skan snakkes om" hans hånd røg op på en blå streg der kørte hen over hans hals, godt nok kunne man svagt ane den, men det var så svagt, men hvis an så godt efter kunne man se det havde form som et reb, det reb han brugte for 3 år siden, i håb om at det ville lindre hans lidelser.
han lukkede sin hånd om hendes og nikkede "jeg skal bare undersøge nogle små ting, vedrørende t familie drap og et selvmord for et par år siden" hans smil blev svagt mindre, men efter lidt tid blev det et ydmygt skævt et. han vendte sig om foran hende og tog blidt fat om lokken, hvorefter han fik den puttet ind under hendes hue, blidt strøg han hende derefter på kinden, før han lod hånden glide ned i lommerne, hvor han fandt et par sorte handsker "dem her kunne du måske have brug for, for helt ærligt ligegyldig hvor fristende det er, kan jeg ikke holde dig i hånden hele dagen" han smilede og lagde handskerne i hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:31 pm

Hun nikkede bare svagt til det med at noget skulle ikke snakkes om. Folk havde lov til at have sine sager for sig selv. Hun skulle nok lade være med at komme ind omkring hans bror. Hun brød sig heller ikke om at snakke om hendes forældre, så hun havde intet imod det.
"Det lyder godt nok hyggeligt" sagde hun drillende, da hun hørte hvad det var han skulle finde noget om. Det var nok ikke noget hun selv sådan lige ville gå på biblioteket for at læse, hun ville nok hellere tage noget med fantasy hvis det endelig skulle være.
Hun lavede en kort munter grimasse ved at rynke på næsen, da han satte lokken på plads. Han var meget behagelig at være i nærheden af, og han hjalp endda på hendes humør.
Hun rakte tunge af ham, da han kommenterede at det var fristende at holde ham i hånden. For det var det jo. "Tak" sagde hun med et venligt dæmpet smil og tog hanskerne på, som var for store til hendes slanke feminine hænder. De var også varme at have på, men ikke lige så dejligt som at holde Gideon i hånden. Men de havde kun lige mødt hinanden, så måske var det for underligt at gå rundt hånd i hånd, for at få varmet hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:41 pm

han fnyste "næ englelig ikke, jeg bliver bare nød til at se om de skriver navne ind i det hele, det er alt" han trak på skulderne og ledte hende igennem skoven og længere ud mod det man kunne kalde virkeligheden på grund af den manglende larm der var inden i skoven.
han nikkede, som for at sige det var så lidt, hvorefter han gik hen mod en bygning, hvorefter han åbnede døren for hende. han lukkede den bag hende og gik op til et bord, der sad en ung kvinde måske i alderen 25, ved bordet og stivnede da hun så den let påklædte Gideon "undskyld mig, kunne de vise mig et drab fra den 13. marts 2007, også et selvmord fra den 21. april 2009" hans smil var skævt og hurtigt nikkede hun og forsvandt ud, efter lidt tid kom hun tilbage med nogle aviser, som hun rakte ham med en svag rødmen. han smilede og nikkede taknemmelig, han så på Kim og hævede øjenbrynet "kommer du kære" spurte han drillende og gik hen mod et bord, hvor han slog sig ned
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 2:53 pm

Kim antog at han var til den slags, han havde jo lov til at have en hobby. Nogle gik op i fiskeri, så kunne man vel også gå op i mordsager.
Hun fulgte roligt med ham og lod munden være lukket, selvom hun kunne have tildens til at snakke. Det var meget behageligt med skovens stilhed, selvom det forsvandt i takt med at de nærkede sig byen. Hun lod blikker glide rundt på bygningen og fulgte efter ham ind, da han holdte døren for hende. Hun smilede som tak og lod hurtigt hendes opmærksomhed gå rundt på det hun kunne se fra indgangen. Hun gik langsomt efter ham, da han gik mod en ung kvinde for at få hjælp. Hun havde tralvt med at se rundt, så hun lagde ikke mærke til at han allerede var færdig med at spørge efter det han søgte.
"Øh, ja"sagde hun med et skævt smil, og fulgte efter ham hen til bordet og satte sig overfor ham. Hun tog huen af og lagde den på bordet. Hun lod hånden køre gennem det uglede store bløde hår, som dog sad overraskende godt trods at det var hattehår.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 3:04 pm

han smilede og nikkede, hans øjne scannede ned over avisen side, da han med et stivnede "fuck!" udbrød han og stirrede på billede af sig selv, det blev taget dengang han var 21, og under billede stod der "unge Gideon Oliver, sørger over sin tvilling brors (Blayne Olive) alt for tidlige død" han stønnede frustreret og tog den ny'er, hvor der der i var endnu et billede af ham, men denne gang fortalte om hans selvmord "åhh nej" hans øjne landede på hende og han var sikker på at hun ville finde hans små udbrud underlige, men hvis man kendte ham, kendte til hans sande fortid, så ville man vide at dette ikke var godt, hans ansigt i avisen sammen med sin brors...ikke ret godt når de skulle gå ud fra at være døde, men jo gik rundt som alle andre mennesker gjorde
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:08 pm

Kim lænede sig tilbage på stolen, og fik den ide at vippe på den, som hun altid havde gjort i de små klasse og som fik lærerne til at skælde ud. De sagde altid at det ikke var godt for stolen, men det havde de nok ret i. Hendes blik var rettet op mod loftet, mens hun ventede på at Gideon skulle blive færdig. Han udbryd fik hende dog til at sænke blikket igen og lagde hendes opmærksomhed falde på aviserne. "Hva så?" spurgte hun nysgerrigt og lagde sig nærmest indover bordet. Hun holdte sig oppe med undersiden af armen som var presset ned mod bordet. "Er det værre end du troede?"spurgte hun og pressere tre fingre mod avisen der lå på bordet for at dreje den rundt så hun kunne se hvad der stod.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:17 pm

han smed avisen ned nok til at billede af ham og hans bror, det hvor de var omkring ti år, de stå med armen om hinanden ligesom venner, og selvom de var så unge kunne man tydeligt se hvem de var. det var artiklen om det forfærdelige der var sket, først forsvandt den ældste bror William, så døde Blayne, den yngste af de to tvillinger, så døde forældrene og til sidst begik Gideon den ældste af de to tvillinger selvmord "jeg havde ikke regnet med dette" sukkede han og lænede sig tilbage i stolen.
//sorry det er så kort Wink
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:24 pm

Hun tog aviserne over til sin side af bordet, men tog kun den som Gideon havde læst i op med et undrende rynke i panden, da hun lænede sig tilbage i stolen. "Mmh..."mumlede hun tænkende mens hendes grå øjne langsomt skimtede siden og derefter lod hun øjnene for alvor fokusere på billedet af de to små drenge, som faktisk lignede Gideon i en lille udgave. Ud af navnene i artiklen var det kun Gideon's navn som hun kendte til.
"Gideon...?"sagde hun spørgende og lagde avisen fra sig, samtidig med at hendes grå mistænksomme øjne var rette mod hans øjne. "Er det...?"sagde hun igen med en spørgende stemme, mens to af hendes slanke fingre fra placeret på billedet, over de to drenges hoveder. Hun lagde hovedet spørgende på skrå, mens hendes øjne forblev mistænksomme.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:31 pm

han rullede med øjnene "perfekt, okay nu er det nu du ser på mig som om jeg er en eller anden freak, men ja det er mig og min kære bror, da vi var ti år, der er en grund til jeg skiftede efternavn og bad min bror om det, men nej han skulle selvfølgelig bare stikke mig en på siden af hoved i stedet for faktisk at lytte til mig" brummede han irriteret, han brød sig virkelig ikke om sit bror "men ja man kan vel sige du sider og snakker til en mand der døde for 3 år siden, det havde du ikke forventet vel" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Kim
Menneske
Menneske
Kim


Fulde navn : Kimberly Wilson
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 114
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Søger / Løbetræning. Tegne og male. Lidt sang. Feste en smule.
Humør : To hide everything behind a smile is easy, I've done it many times ...

Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 11:37 pm

Kim gloede nærmest bare på ham mens han fortalte lidt mere om det. Hun overvejede om det bare var en joke, som han nogle gange fyrede af når han mødte nogle nye mennesker. Måske mente han at det var sjovt, men hun syntes dog ikke helt at det var sjovt. Hun havde aldrig troet på alt det fis om overnaturlige væsner og alt som hørte der under. Hun elskede at læse fantasy, men den slags fandtes kun i bøger og film.
"Er det her en joke?" spurgte hun og sendte ham et strengt blik, for at gøre det klart at hun ikke mente at det var en videre god joke. Hun mente ikke at nogen ville forvente at få den slags at vide, kun folk som troede på spøgelser ville to på at han var død. Når man døde, blev man lagt i jorden og andet skete ikke. Så kunne man ligge der og rådne op. Hun tog huen fra bordet og trak den ned over håret, og lagde derefter hans hansker på bordet, uden at tage blikket fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare dejligt...Gideon Empty
IndlægEmne: Sv: Bare dejligt...Gideon   Bare dejligt...Gideon I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare dejligt...Gideon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ny bog, eller bare et sted at sidde? - Gideon.
» Solen skinner så dejligt ~ Zoey
» Who am I? ~Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: