The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Justin (429)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Anna (418)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_lcapSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_voting_barSolen skinner så dejligt ~ Zoey  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Solen skinner så dejligt ~ Zoey

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:22 pm

Stedet ~ Drowning Creek
Tiden ~ Sent på eftermiddagen, en lørdag
Omgivelser ~ Ingen andre end Jonthan, endnu
Vejret ~ Solen skinner, ingen vind og en helt blå himmel
Påklædning ~ Mørke bukser og hvid t-shirt og sorte converse
Jonathan sad ved Drownings Creek, og nød det dejlige vejr. Siden han var flyttet til havde vejret været skønt og han kunne ikke få sig selv til at opholde sig i huset hele tiden for at få det ordnet, selvom han virkelig burde. Han skulle begynde på sit nye arbejde om mandagen og han glæde sig meget, dog var han også ret nervøs. Han var udlært tømmer og det var ikke så svært at finde et job for ham, hvilket han glædede sig over, for ellers ville han aldrig være i stand til at betale lånet for huset.
Solen skinnede ned over ham og varmede hans hud op. Han kunne ikke lade være med at smile, han havde altid elsket solen og dens varme. Han havde lyst til at smide sig ned på ryggen og tage en lille lur, men han stod dog i mod. Han lænede sig dog en smule tilbage og lod hænderne støtte sig bag sig, da han sad på græsset, lukkede øjene og vente ansigtet mod solen, som om at han ville optage flere D-vitaminer på denne måde.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:02 pm

Zoey, en kendt pige i Mystic Falls, kom vandrende mod The Drowning Creek. Hun tog det roligt og forhastede sig ikke. Hun så meget afslappet ud med sine hænder dybt begravet i lommerne på sine lårkorte cowboyshort, sin hvide løse trøje og hendes sorte converse. Hun havde for en gangs skyld ikke højhælede sko på. Hendes gang var også meget afslappende og rolig. Hu havde sit blik vent mod jorden som for at se hvor hun gik.. Og som altid var hun så lydløs at man kun kunne høre hendes skridt hvis man koncentrerede sig om dem og intet andet.
Zoey kom nu helt ned til søen. Hun løftede blikket og kiggede sig rundt. Hun fik øje på en person et stykke væk. Det var en mand i starten af tyverne. Hun så sig omkring igen. Ventede han på nogen? Hun så på ham igen. Hun konstaterede at det gjorde han nok ikke. Hun bevægede sig langsomt i hans retning og så ikke. Hun forblev gående ved søens bred. Hun spekulerede lidt hvad hun skulle sige til ham hvis hun gik derhen. Et hovedryst og et suk fik hende til at opdage at hun bare var dum. Hun hende havde masser af venner, kammerater. Ham her bed hende nok ikke når han var et menneske. Hun havde igen vendt blikket mod jorden og lod det nu stige endnu en gang. Hun fik øje på ham igen. Solede han sig? Hun blev nysgerrig. Hun var altid nysgerrig. Han så ny ud. Hun tvang sig selv til at gå derhen og få besvaring på sine spørgsmål. Hun gik roligt i hans retning. Da hun var ca. 2 meter fra ham, sagde hun noget. "Heys" Det var det bedste hun kunne finde på lige nu.

//Sorry tiden ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:08 pm

Jonathan hørte ikke at der var nogen i nærheden, han sad bare stille og nød solen uden at røre sig. Han lod sine tanker vandre i retning af hans forældre som var grunden til at han var flyttet til Mystic Falls. Han havde ikke rigtigt kunne få det til at fungere når han boede så tæt på hans forældre, og derfor var hans eneste løsning at pakke sine ting og flytte. Det eneste der ellers ville have holdt ham tilbage var hans søster, som endnu ikke var myndig. Hun var stadig 17 år og boede hjemme, men han havde sagt til hende at når hun var færdig med gymnasiet måtte hun gerne komme og bo ved ham.
Jonthan blev revet ud af sine tanker da han hørte en smuk stemme. Han åbnede øjene og så en pige stå lidt fra ham. Han blev lidt flov over at han bare havde siddet der med lukket øjene, for han vidste ikke hvor længe hun havde været der. Hun havde bevæget sig meget stille for han havde ikke hørt hende. "Hey" svarede han hende og smilte venligt til hende. "Hvor længe har du været her. Jeg hørte dig slet ikke" spurgte han og lo lidt flov over sig selv.


//Det gør ikke noget (: //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:23 pm

Zoey lagde hovedet lidt på skrå og betraktede ham. Han så godt ud, det kunne hun ikke lyve sig fra. Hun smilede og ler lidt over hans reaktion. Hendes smil blev hurtigt undskyldende. "Hvem, mig? Jeg er kun lige kommet. Men det er du ikke regner jeg med," sagde hun roligt. Hun lod sin ene hånd kører over hendes tilbagesiddende hår, til hun endte ved sin knold. Bagefter faldt hånden og fandt sig til rette i lommen igen. Hun kiggede på ham med et venligt og imødekommende smil. "Venter du på nogen eller sidder du bare helt alene og nyder solen?" Hun lod kort sit blik glide op mod solen som udsendte en dejlig varme. Et smil fyldt med behag og inderlig glæde strejfede kort hendes læber, før de atter formede det venlige og imødekommende smil som blev rettet mod ham. Ham hun endnu ikke vidste hvad hed. Det slog hende at han nok heller ikke anede hvem hun var. "Hvor er mine manere? Mit navn er Zoey," sagde hun en smule flovt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:31 pm

Jonathan nikkede da hun spurgte om han snakkede om hende. Han var lettet over at hun lige var ankommet, så hun ikke havde stået længe og måske set ham sidde helt ubevidst om at hun var der. "Du har ganske ret, jeg har siddet her et godt stykke tid. Men vejret er så dejlig at jeg ikke har lyst til at tage hjem" svarede han hende og smilte venligt og imodkommende til hende. Jonthan rystede kort på hovede inden han svarede hende. "Nej, jeg venter skam ikke på nogen. Jeg er lige flyttet til så jeg har ikke rigtigt noget at vente på" lo han muntert.
Da hun vendte sig mod solen kunne han ikke lade være med at se hvor smuk hun var, specielt her i solen hvor hver en lille detalje blev fremhævet. Han skubbede hurtigt de tanker væk da hun præsenterede sig selv. "Dejligt at møde dig Zoey. Jeg hedder Jonathan" svarede han og smilte igen venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:44 pm

Zoey smilede lidt mere da hun så et han blev lettet. Det var måske godt nok at hun var gået hen og sagt heys til ham, så han vidste at hun var der. Hun nikkede. "Aha.. Jamen så velkommen til Mystic Falls, byen hvor alt kan ske," sagde hun næsten højtidligt. "Men altså hvis du ikke vendte på nogen.. Vil du så ikke lære en af Mystic Falls beboer at kende?" Hun smilede venligt til ham. Hun ville gerne vide hvem han var.
Hans lille bemærkning før hans præsentation fik hende til at smile lidt mere. Hun nikkede. "Jamen det er også dejligt at møde dig Jonathan." Hun smilede venligt til ham. Hun lod kort blikket glide rundt. "Hmm.. Må jeg sætter mig?" spurgte hun da hun atter vendte blikket mod ham igen.

//Undskyld det blev lidt kort (: og jeg skal logge for nu, men jeg lover at svare når jeg kommer på igen ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:51 pm

Jonathan lo lidt da hun bød ham velkommen til byen. "Mange tak. Det lyder som om at der sker en masse her" spurgte han lidt efter. Han kendte ikke til noget af alle de magiske ting der kunne finde sted. Han vidste ikke at der hverken fandtes heske eller vampyr, han var bare et helt almindeligt menneske. Hans ansigt lyste op i et stort smil da hun spurgte om han havde lyst til at lære en bebor at kende, og det ville han rigtig gerne. "Meget gerne, jeg er glad for at møde nye mennesker, og specielt når jeg ikke rigtig kender andre i forvejen her." sagde han og nikkede da hun spurgte om hun måtte sætte sig ned. "Du er meget velkommen" sagde han og smilte igen.
Jonathan havde ikke været i byen længe, men han syntes allerede meget godt om den. De få mennesker han dog havde mødt havde alle sammen været åbne og venlige overfor ham. Han håbede at det ville blive ved med at gå ham så godt som det gjorde nu. "Så du bor alså her i byen, hvad laver du så i hverdagen" spurgte han og hentydede til om hun havde arbejde eller skole, måske begge dele.


//Det gør skam ikke noget. Og vi skrives jo bare så (: //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:28 pm

Zoey smilede til ham. "Nja.. Egentligt ikke, men alt kan ske alligevel" sagde hun, med et skuldertræk. Hun regnede med, at han ikke kendte til alt det overnaturlig. Et kort stik af misundelse ramte hende lige i siden. Hun ville gerne være uviden og ikke vide at det var den slags hun omgik sig med. Det havde ikke skabt hende andet end problemer.. Eller jo, to rigtigt rigtigt gode venner hun ikke ville give væk for noget. Ellers havde hun kun lidet under alle problemerne. Hun nikkede da han svarede. "Jamen, så stille jeg mig da gerne til, for at du kan lære en af kende" Hun smilede venligt til ham. Hun nikkede taknemlig og satte sig ned ved siden af ham.
Zoey plantede hænderne godt i jorden bag sig og missede lidt mod solen. Hun lod sit sblik falde på ham, da han snakkede til hende. Hun smilede til ham og nikkede. "Ja, jeg gør. Jeg har boet her i en del år nu.. Hvad laver jeg? Tja, jeg går i skole.. Mit sidste år. Og så ejer jeg Grillen sammen med Matthew Jackson og jeg ejer selv Baren" sagde hun og trak på skulderne som om det ikke hvor meget. Mange blev mundlamme over hende. At en pige kunne overskue så meget.. Der var bare ingen der kendte hendes baggrund, ikke den fulde. Hun var ikke engang sikker på at hendes familie gjorde. Alt det hun kunne, alt det hun havde været igennem.. Hun glemte det selv nogen gange. Hun tænkte lidt. "Og jo.. Så har jeg 4 heste udenfor byen som jeg skal passe hverdag.." tilføjede hun lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:39 pm

Jonathan kunne ikke lade være med selv at smile da hun smilede til ham. Han var allerede begyndt at syntes godt om byen. "Så en stille og rolig by, men med gang i den en gang i mellem" spurgte han og fiskede efter svar. For han håbede på at byen var et sted hvor de fleste kendte hinanden og alt der ikke var alt for meget larm og kriminalitet, men der måtte alligevel ikke være alt for dødt.
Jonthan fulgte hende med øjene da hun satte sig ned ved siden af sig. Han flyttede sit blik til hendes ansigt da hun begyndte at fortælle om hvad hun lavede i hverdagen og sådan. Han så overrasket på hende og lo kort. Han havde ikke regnet med at hun havde så mange ting at se til og så meget at holde styr på. Hun var medejer af grillen og ejede baren. Det var alligevel ret vildt i hendes alder, han kunne ikke rigtigt bedømme hendes alder. Hun så meget moden og smuk ud og hun talte også sådan, men der var alligevel noget sødt og piget over hende, det syntes han i hvert fald. "Hold da op. Hvordan får du tid til alt det" Spurgte han hende da hun også havde fortalt om sine heste. "Der må da være mange afleveringer og lektier med skolen, meget arbejde når du ejer grillen og baren og så har jeg hørt at heste kræver meget tid og omsørg" han vidste dog ikke så meget om heste, for hans forældre havde aldrig haft råd til kæledyr. "Jeg tror jeg ville eksplodere hvis det var mig der havde så meget at se til" sagde han og var ret imponeret over at hun kunne klare alt det og stadig havde tid til at gå ture, som foreksempel denne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:35 pm

Zoey træk lidt på det. Hun tænkte lidt over hvad hun skulle svare. Byen var ikke en dødbider by, tværdigmod. Der boede mange unge mennesker, som gjorde det til en dejlig ung by. Der var mange fester og sådan.. Men der var selvfølgelig også alle dødsfaldende. Uvidne mennesker kaldte det dyreangreb, hvorimod Zoey, som vidste hvad det var, kaldte det vampyrangreb eller ulveangreb. Hun bed sig lidt i læben. "Altså.. Det er ikke en stille by, tro mig det klare alle de unge. Det er en meget speciel by, lad os sige det sådan" Hendes smil var lidt uskyldigt men også venligt.
Zoey rettede sig mere op og satte sig i skræderstilling. Hun lagde sine hænder på sine knæ og så på ham. Hun smilede skævt over hans reaktion. Hun lænte sig lidt mere frem og lod sit blik søge ned mod græsset. Hun lod sin ene hånd glide over græsset og smilede stille. "Jeg ved det ikke. Jeg gør det bare. Baren ligge ovenpå Grillen så det er ikke svært at passe det på en og samme tid, og skolen.. Tja, jeg kan følge med selvom jeg er lidt yngre en dem der plejer at gå på sit sidste år. Jeg er vel bare heldig?" Hun vendte sit ansigt mod ham og smilede til ham. Hun nikkede lidt. "Om der er.. Nogen gange springer jeg over lektierne for at nå det altsammen. Og hestene kræver pleje og omsorg hver evig eneste dag. De skal rides, fodres, lukkes ind og ud, strigles, vaskes.. Deres bokse skal måges ud og fyldes igen med nyt halm.. Det kan hurtigt tage fem timer.. Men efter en periode så vender man sig til det" Hun trak lidt på skulderne og smilede til ham. Hun tænkte lidt. "Hvad med dig? Hvad laver du? Altså du er lige kommet til byen, men du må da have lavet et eller andet?" Hun så nygerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:50 pm

Jonathan nikkede da hun kort fortalte om byen. "Ligemeget hvad er jeg sikker på at jeg kommer til at elske den" sagde han med et stort smil på læben. Han regnede ikke med at der ville være så mange dødsfald som der i virkeligheden var, men det var jo også fordi at han slet ikke kendte det vampyre, varulve og hvad der nu ellers fandtes, han regnede bare med at de dødsfald der ville være var naturlige.
Jonthan var stadig meget imponeret, for det var da ret vildt at hun havde tid til alt det. De fleste andre mennesker ville falde om af stress eller udmattelse, men hun klarede det. "Heldig? Jeg tror nu mere at du er den slags menneske der presse sig selv til at få alle tingene gjort" sagde han med et smil på læben. Det indtryk havde han fået af hende. "Hvis du nogensinde får brug for hjælp, skal du bare sige til. Hvis stalden til dine heste går i stykker eller du får brug for en til at hjælpe dig med at muge ud så er jeg her" sagde han venligt. Han kendte hende ikke, men han ville alligevel gerne tilbøde at hjælpe hende, for hun virkede som en sød pige og det kunne jo ikke skade at være hjælpsom, specielt ikke som ny i byen.
"Jeg er tømmer. Jeg har altid været godt til at bruge mine hænder og være kreativ til at bygge og god til at sammensatte ting. Så det har altid ligget mig nemt at være tømmer" startede han. "Og i min fritid kan jeg godt lide at surfe og løbe. Jeg elsker at være aktiv og så vil jeg gerne være god til alle slags sport, men det er jeg desværre ikke" lo han. Da han var mindre var han voldsom konkurence menneske, men det var heldigvis bliver lidt bedre med tiden og han var ikke så dårlig en taber som han plejede at være.


//Jeg må hellere til at tøffe i seng, så vi skrives jo (: //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 1:39 am

Zoey smilede da han kom med sit svar. "Du vil helt sikkert elske byen.. Men bare nogle gode råd fra en venligsjæl.. Gå aldrig hjem alene i mørke.. Gerne være en, to, tre stykker. Bliv aldrig så fuld, at ud ikke ved hvad op og ned er. Og jeg beder dig, bliv ikke forført af nogen som helst guddomlige smukke kvinder. De er... Forfærdelige!" Hun gys da hun sagde det sidste, men hendes undertone kunne nemt forveksles med jalousi.
En lidt piget latter, som passede til hendes alder, undslap hendes læber. Hun smilede til ham. "Sådan kan man også se mig. Men okay jeg indrømmer, at jeg er en pige der ikke stopper før jeg har fået alle tingene gjort" sagde hun ærligt til ham. Hun nikkede taknemmeligt. "Nu ved jeg da hvem jeg skal komme til hvis jeg mangler hjælp" Hun smilede til ham og slog hænderne let mod hinanden, for at børste dem. Hun plantede dem bagefter bag sig, ligesom hun havde gjort tidligere. Hun lukkede øjnene let og nød solens dejlige varme.
Zoey lyttede godt efter hvad det var han sagde, selvom hendes øjne var lukket. Hun kunne godt ligne en der kun tænkte på sig selv. Hun nikkede lidt. "Tømmer? Hmm.. Er det ikke et hårdt job?" spurgte hun, med et skævt krusende på sine læber. Hun åbnede øjnene og vendte atter blikket mod ham. Hun lyttede interesset til det han fortalte. "Surfe? Er det sjovt?" spurgte hun ham efter lidt tids tænken. "Løbe det gør jeg også selv" tilføjede hun. Hun smilede og bøjede benene lidt, så de lignede et omvendt V
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 12:35 pm

Jonathan lyttede til hendes råd med et lille smil på læben, for hvis man ikke kendte til den rigtige fare lød det meget sjovt at hun gav ham disse råd. Han nikkede som tak for de råd hun havde givet ham, men han kunne ikke lade være med at le lidt af den med de guddomlige smukke kvinder. "Det er et råd jeg ikke har hørt før. Men hvorfor er de så forfærdelige" Hun havde gjort ham nysgerrig, for hvad skulle en kvinde kunne gøre ham.
Han smilte til hende da hun sagde at hun vidste hvem hun skulle komme til. "Du siger bare til og jeg er der" sagde han muntert. Han havde ikke noget i mod at hjælpe folk, og da specielt ikke den venlige Zoey, som han lige havde mødt.
Jonathan sad og betragtede hende mens hun lukkede øjene og nød solen. Han trak lidt på skulderne selvom han vidste at hun ville ikke se det. "Tjo, jeg er i hvert fald udmattet når jeg kommer hjem, men jeg elsker det" sagde han med et stort smil. "Det er rigtigt sjovt at surfe. Har du aldrig prøvet det før" spurgte han hende venligt. Det havde taget ham lang tid at lære, men det havde været det hele værd. "Hvis du har lyst vil jeg gerne tage dig ud og prøve det en dag." tilbød han hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 9:19 pm

Zoey sad lidt og kiggede på ham. Hun skulle tænke over hvad hun skulle svare. Et underligt svare dukkede op i hendes hoved. "Det har lyder som en underlig sammenligning. Men.. Altså de er som havfruer! De tiltrækker mænd med deres sirene sang og bang så klapper fælden!" sagde hun. Det var en typisk Zoey-samligning. Hun kom til at tænke på om hun mon skulle fortælle ham lige om sin personlighed, men valgte at lagde vær. Han måtte selv finde ud af det.
Zoey smilede lidt stort. "Mange tak. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp i stalden" Hendes smil ændrede sig langsomt fra halv stort til skævt. Hun syntes da det var rart at en person ville hjælpe hende, det gjorde hun. Problemet var bare om han ville når han fandt ud af hvor stor den ene heste var. Hun kunne forstille sig at han ville have den samme reaktion som Matt ville have. Han skulle en dag trække hestene ud og var sprunget tilbage i chok da han havde set den største hest af dem alle. Hun begyndte at klukke stille ved mindet.
Et lille nikke gjorde hun. "Det er en dejlig ting at være udmattet. Så ved man, at man har lavet et godt stykke arbejde" Hun smilede til ham. Sådan havde hun det i hvertfald. Hun rystede på hovedet da han spurgte om hun havde prøvet at surfe. "Nej, det har jeg ikke" Hun blev overrasket da han tilbød hende det. Hun smilede til ham. "Det vil jeg gerne," sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 12:25 pm

Jonthan smilte lidt da hun nævnte havfruer, for der var ikke mange der havde brugt dem som en sammenligning med smukke piger. "Du siger at jeg skal holde mig fra de smukke kvinder, right" spurgte han bekræftende og så smilende på hende. Han ventede et kort øjeblik inden han fortsatte. "Så vil det sige at jeg også skal holde mig fra dig" spurgte han, og mente det hele som en kompliment. For han havde jo ikke kunne lade være med at ligge mærke til at hun så rigtig godt ud.
Jonthan nikkede da hun sagde at hun godt kunen bruge lidt hjælp i stalden, og han ville med glæde hjælpe hende.
"præcis" gav han hende ret med hensyn til at være udmattet når man kom hjem efter arbejde. Da hun sagde at hun meget gerne ville prøve det en dag, kunne han ikke lade være med at lade et lille smil løbe over hans læber. "Det lyder godt. Så en gang når vejret passer til det, kan vi tage afsted. Jeg har ekstra surfbræt og det hele, så det behøver ikke at tænke på."


//Undskyld det ikke lige er blevet alt for langt Smile //

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitimeFre Jan 03, 2014 12:49 pm

Zoey nikkede bekræftende til hans første spørgsmål. "Det er præcis det jeg siger." Hun begyndte at le. Hun tog det som et kompliment. "Hvis du mener jeg er smuk, så bør du nok tage din afstand." Hans smil var kort flirtende, men så rystede hun på hovedet og en piget latter flød over hende læber. "Spøg til side. Jeg er ingen trussel. Jeg er bare mig. Der er ikke noget havfrueligtover mig" Et skævt smil fandt hendes læber.
Hun kunne godt lide at han havde samme mening omkring arbejdet. Da han fortalte at de kunne surfe en dag det var vejr til det, smilede hun stort. "Fedt! Det glæder jeg mig vildt til." Hun begyndte at tænke over hvordan han mon så ud i bade bukser. Pludseligt gik det op for hende hvor godt han egentligt så ud. Han var hendes type. Hendes tanker fik rødmen til at blusse i hendes kinder. Hun lukkede hurtigt øjnene og vendte ansigtet mod solen.
"Hvordan føles det? Altså at surfe? Hvad er det du synes er fedt ved det?" Hun forsøgte at skubbe sin rødmen lidt til side, for hun var ikke i tvivl om han havde opdaget det. Iøvrigt var det vel okay, at rødme? Hun havde ikke tænkt på en dreng sådan i længe, for havde hun ikke tilladet sig selv, så det var ikke nogen overraskelse at hun rødmede.

// undskyld jeg overhovedet ikke har svaret, men jeg har ikke vidst hvad jeg skulle svare Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Solen skinner så dejligt ~ Zoey  Empty
IndlægEmne: Sv: Solen skinner så dejligt ~ Zoey    Solen skinner så dejligt ~ Zoey  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Solen skinner så dejligt ~ Zoey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Snart er solen gået i seng, og så står månen op
» Bare dejligt...Gideon
» and who would you be //Zoey//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: