The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Justin (429)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Anna (418)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_lcapThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_voting_barThe Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 Empty
IndlægEmne: The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3   The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:10 pm

Sted: Hulen, eller mit palæ. Midt i skoven, et sted.
Tid: 23.03.
Omkreds: Gamle unikke ting, mine hemmeligheder og skoven lige udenfor døren.
Vejr: Rolig vind, som alligevel ville virke hård for mennesker.
Humør: I'm Matthew? xD (Altid det samme.)

Matthew lå på sofaen med en ung pige en over sig. Det mindede godt nok mere om et lig end en pige, hun var ikke i gang med at tilfredsstille ham, ved at give frivilligt blod, nej det løb var kørt. Hvilket også tydeligt kunne ses på hendes utallige bidemærker på arme, hals og bryst. Pigen var smurt ind i blod fra top til tå og var også smittet af på Mattews fine mørke skjorte. Pigen lå død, eller hun var ikke helt død. Hvis man lyttede, som kun en udødelig kunne, var det nemt at høre at hjertet stadig kæmpede under pigens bryst.
Matthew gjorde intet for at hjælpe den stakkels unge pige, som kun lige var noget op i tyverne. Han sad bare godt lænet tilbage i sin store røde sofa, som han så fint havde fået da hans datter, Cat, havde smadret den anden sammen med resten af hans hjem. Det blik der sad, som fastgjort i hans ansigt gjorde alle og en hver klar over at han var skyld i pigens død. Et lille ondskabsfuldt smil gled hen over hans læber, hvorefter han lod sin tunge finde, og slikke resterne, af blodet væk. Med en let og hurtig bevægelse skubbede han pigen ned fra sofaen, så hun landede hårdt på gulvet, hvorefter hendes ellers kæmpende hjerte, gav op.


Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3   The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:43 pm

P:: http://d20sfnglhw75f3.cloudfront.net/images/outfits/5570875/call-me-katherine-katherine-pierce_web.jpg

Elena gik roligt igennem skoven med langsomme skridt. Hun var på vej ud til hulen. Hun havde ikke været der længe, så hun syntes det var på tide, at tage sig sammen og opsøge stedet, med lidt held mødte hun ham igen. Hun nåede op til døren og bankede hun på. Hun gad ikke vente på at han åbnede døren, så hun skubbede den ind. Først tøvede hun lidt med at gå ind, men da hun havde taget det første indenfor forsvandt hun med et smæld fra døren. Hun dukkede op igen stående lænet op af væggen overfor sofaen. Hendes blik vandrede rundt. "Der er noget forandret," sagde hun, som om hun var dum som et menneske. Hun vendte endeligt blikket mod ham. "Var du sulten?" Hun lagde hovedet let på skrå, med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3   The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:06 pm

Selv med det klistrede blodige lig på gulvet og alt det Matthew havde drukket, var det ikke svært for ham at opdage Helena. Han kunne tydeligt mærke hendes fært, selv et stykke væk fra palæet, i skoven. Ikke det stå mindre, så havde han ihvertfald ikke noget imod den fært. Han lod et lille smil glide over læberne i det han mærkede færten, var ganske tæt på. Lige i det døren gik op. En let vind kom blæsende mod hans ansigt og døren blev hurtigt smækkede i derefter. "Har du savnede mig?" spurgte han en smule lumsk og ignorerede hende fine entré. Han kunne ikke lige bide mærke i om det ville genere hende, men det var sådan han var, han kom altid med en kæk lille kommentar, som om han styrede det hele. Det var sådan han levede livet.
"Nu du spørger, må jeg hellere svare ærligt.." han lod en smilet trække blive skævt, da hans ene mundvig træk lidt op ad. Han havde ikke nogen grund til at lyve, men det ville han heller ikke gøre. Han kunne godt lide at tale om døde mennesker, og drab som han havde begået. Det gav ham en følelse af stolthed dybt inden i, uden at det var noget som tydeligt kunne ses på ydersiden. "Jeg fik lyst til hende" fortsatte han med et lille glimt i øjet. Han rettede lidt på sig i sofaen og foldede sine arme bag sit hoved, mens han blot betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3   The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:27 pm

Elena lavede en lille håndbevægelse og fejede hans spørgsmål væk, som om hun ikke havde nogen hensigt i at svare på det. Dog sendte hun ham et lumsk og forførende smil. "Jeg kan da ikke leve uden min lille dosis Matthew," sagde hun. Hun kastede med en skødesløs bevægelse mit hår tilbage over skulderen. Hun betragtede ham og derefter liget. "Hm.. Hun ser ud til at have fået en ordenlig tur." Et skævt smil fandt kort hendes læber og forsvandt hurtigt igen. Hun lod igen blikket glide rundt. "Så.. Du har trang til menneskepiger?" Hun skubbede sig ud fra væggen og gav sig til at gå lidt rundt. Hendes blik var alle andre steder en lige på ham. Hendes hoved var tomt og hendes følelser fanget et sted hvor hun ikke ville lade dem komme frem. Sidst hun havde set som var det ikke endt godt, fordi hun havde været følelsesmæssig svag. Denne gang havde hun styre på alt. Hun vendte så mod ham og sendte ham et blik der ikke kunne aflæses. Hun sad pludseligt ved hans side, og skubbede til liget af pigen, med sin hæl. På hendes læber var der et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 Empty
IndlægEmne: Sv: The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3   The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Secrets will always be there. - Helena min elskede<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ro eller kamp min kære? Dit valg *Helena*
» Old memories.. Old histories.. Alot of secrets.. - Anja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: M-Klanens palæ/Hulen-
Gå til: