The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_lcapBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_voting_barBeach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Beach Party ^^ (alle der vil) ^^

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:25 pm

Tid: aften
Sted: Stranden
Vejr: let overskyet med lidt aften sol
På klædning: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Liam-payne

Chase havde ikke noget at lave så han gik ned til
sit strand hus. Han sad på terrasen og kikkede ud på vandet.
Han ventede på at nogen ville komme forbi.
Men han havde jo ikke nogen at vente på så han var ret ensom.
Chase ville bare gerne have nogle venner og måske en kæreste.
Han havde en stor formue men viste ikke hvad han skulle gøre ved den.
Chase havde alt det han ville have og en hel del mere.
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:39 pm

Irene var på vej ned mod Drowning Creek. Hun havde ingen kunder haft denne dag, da vejret havde været vampyrvenligt og havde fået hende lokket frem fra hendes skjul. Om dagen arbejdede hun som psykolog og havde derfor en grund til at opholde sig indedøre. Hun sørgede for at have noget at beskæftige sig med i dagstimerne, så hun kunne bevæge sig udenfor og finde noget underholdning efter solnedgang. Hun håbede dog at solen ville blive bag skyerne, da hun havde bevæget sig et stykke fra sit hjem. Men hun ville nok ikke få problemer med at få inviteret sig selv ind hos et menneske.

Hendes lange hår bølgede ned af hendes ryg og svajede let for hvert skridt hun tog. Hendes blå øjne var rettet mod vandet, mens hun lyttede til lydende som var omkring hende. Hun overvejede mulighederne for en jagt, men hun følte sig ikke tørstig på nuværende tidspunkt så hun ville prøve at slappe af. Hun gik helt ned til vandet og stod kun stille i nogle få sekunder, inden hun langsomt begynde at gå rundt om Drowning Creek. Hun pillede ved hendes mange ringe som pyntede hendes slanke fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:53 pm

Chase så at en pige gå rundt. Chase låste døren og hoppede ned fra terrasen.
Han løb ned til pigen. Pigen udviste en aura der lignede en vampyr's
Chase løb hen op foran hende. "Hej. Jeg hedder Chase Ravenhood.
Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:00 pm

Irene hørte lyden af et par fødder som løb imod hende. Hun var med det samme klar over hvad det var, og vende sig først om da der blev talt til hende. Hun betragtede ham og frembragte et venligt smil. Han så ud til at være ung, men det var jo kun hans udseende som var det. Hende selv så lidt ældre ud end ham, omkring de tyve.
Hun nikkede en enkelt gang som en høflig gestus, noget hun altid gjorde når hun mødte en fremmed. "Goddag Chase Ravenhood" sagde hun med en melodisk feminin stemme og lod de blå øjne hvile på hans ansigt imens. Hun var ikke typen som var videre imødekommende som andre, hun have ikke noget imod at en samtale gik stille for sig. Men nogle havde lidt travlt med at få kontakt med andre. "Mit navn er Irene Moore" præsenterede hun sig kort efter og strøg håret om bag den venstre skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:31 pm

"Hej Irene. hvad laver du her ude så sent."
Chase havde nogle anelser om at hun Irene
var en vampyr. Hendes aura var ligesom Chase's
og hendes blodtørst kunne man lige præcis nænne.
//unskyld hvis jeg skriver for lidt. Min krea er døde lige nu xC//
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:09 pm

//Jeg går ikke op i hvor meget du skriver, så det er okay med mig


Irene betragtede kort vandets svagt bølgende overflade mens hun overvejede hendes svar. Hun tænkte også på om hvor længe han havde været vampyr, da det ikke lod til at havde regnet ud hvad hun var. Men for hende udgjorde han ingen trussel, så det kunne være ligemeget for hende. "Jeg er blot ude på en lille gå tur. Hvad med dem selv?"spurgte hun og smilede kort venligt med tænderne. Hun drejede sig så hun havde hele hendes front mod ham og kunne se ham lige i øjnene, i stedet for hun halvt var vendt mod vandet. Hendes stiletter gjorde hende 175 centimeter høj, 7 centimeter højere end hun rigtig var. Hun kunne godt lide stiletter og alt der var feminin, en rigtig kvinde var hun og hendes kønne udseende havde hun fået efter hendes forvandling til vampyr. Inden havde hun haft hudproblemer som så mange andre havde, og andre skevanker som vandaliserede hendes udseende. Men efter forvandlingen havde hun ingen problemer haft og måtte indrømme at det var en af de gode ting ved at være vampyr. Men dog var der også mange dårlige grunde ved at være det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:17 pm

Da Irene smilte så Chase hendes hugtænder.
"Hvor mange år har du været vampyr."
Chase's hugtænder blev stører. Typer som hende
havde overfaldet og prøvet at nakke ham. For det
meste for hans formue. Chase gjorde sine våben parate
for en sikkerhedskyld.
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeTors Apr 26, 2012 10:22 pm

Irene smilede et muntert charmerende smil og slog en let forfinet latter op. "Jamen dog, fik killingen klør?"sagde hun drillende. Hun var fordet meste kun fjendtlig når hun var vred eller tørstig. Men så længe hun ikke var det, opførte hun sig næsten altid pænt sammen med andre.
"Bare rolig knægt, jeg har ikke tænkt mig at røre dig"sagde hun med et venligt smil. Hun havde ikke tænkt sig at skabe fjender lige med det samme. Hun skulle først lære de andre i byen og kende, så hun vidste hvem det var mest klogt at holde med. Hun var ikke ond, men hun gjorde hvad der skulle til for at hun overlevede. Hun havde aldrig skulle tænke på andre end hende selv, og havde ikke nogen grund til at tænke på andre, endnu. Hun begyndte lige så stille at gå langs vandet, hun ønskede kun en fredelig samtale indtil videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Apr 27, 2012 3:27 pm

Chase holdte dem stadig parat for en sikkerheds skyld.
Han stollede ikke rigtigt på Irene. Hendes tale måde.
Hun var en af de typer der gør alt for at vinde eller overleve.
Chase havde prøvet alt for mange gange at blive stukket i
ryggen efter de var blevet venner. Han ville aldrig lade
det ske igen.
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:17 pm

Irene så kort tilbage på ham, mens hun i meget langsomt tempo gik langs vandkanten. Hun kunne se at han var forsigtig og på vagt. Han så lidt grøn ud, men det kunne måske bare være udseendet, men dog at han endnu var på vagt viste at han var bange for at hun skulle angribe. Men hvorfor skulle hun spilde sin tid på den slags, hun havde aldrig været glad for at slås, men havde dog gennemtiden været i slåskamp et par gange, men normalt var hun god til at tale sig ud af problemer.
Hun vendte blikket frem ad og ville ikke sige noget til ham, blev han ved som han gjorde ville det være stort set umuligt at have en samtale med ham. Men det overraskede hende lidt at han reagerede som han gjorde, hun blev tit set som en lille trussel fordi hun ikke lignede en som ville kaste sig ud i slåskamp. Men det kom an på hendes humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:29 pm

Chase fik sin knive til at forsvinde op i ærmet.
Chase løb efter hende. "Undskyld. Jeg har
bare været igennem et meget."
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:38 pm

Irene lod kort blikket falde på ham, da han løb op til hende. Hun nikkede en enkelt gang som tegn på at hun havde accepteret undskyldningen. "Mange har forskellige oplevelser, gode og dårlige. Nogle har flest gode, andre flest dårlige og så dem som har lige mange af hvert. Man reagere forskelligt" sagde hun da psykologen gik op i hende. Hun havde hørt så mange menneskers problemer, som hun ikke ville kalde problemer. Nogle kom med rigtige problemer og dem som kom med selvmordstanker eller andet i den stil, og som ikke kunne få andre tanker. Ja kan kan sige hun hjalp dem med at få tankerne opfyldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:57 pm

Chase gættede lidt på at hun var en psykolog.
Den sætning hun lige sagde mindede meget om
hvad en psykolog ville sige.
Tilbage til toppen Go down
Irene
Vampyr
Vampyr
Irene


Fulde navn : Irene Moore
URL Alder : 478 år ~ 22 år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : Mystic Falls - I min klinik/hjem
Job/hobbies : Psykolog, har min egen klinik
Humør : Right or Wrong?? What is the difference?

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 9:01 pm

Irene fortsatte uden et ord. Hun vidste ikke engang om hun gad at snakke med ham, han virkede for ung til hende. Men desuden plejede hun at holde andre fra sig. Hun delte aldrig sine problemer, og lyttede kun til andre for at kunne få del i deres blod. Hun kunne let forføre en klient og tage noget af deres blod og derefter fjerne sine spor. Andre, dem med selvmords tankerne, slog hun ihjel. Nogle tænkte ofte at hun var godhjertet at hun hjalp andre ved at lytte, men at være psykolog var en let måde at få bragt maden hjem til sig.
Tilbage til toppen Go down
Angela
Menneske
Menneske
Angela


Fulde navn : Angela Ann O'connor
URL Alder : 19
Antal indlæg : 59
Geografisk sted : Er flyttet ind hos Lamia, i hendes utroligt store hus!
Job/hobbies : Arbejder på stripklubben i byen / Elsker at spille guitar og synge!
Humør : Now I believe in angels!

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:38 pm

Angela var ved Drowning Creek, da hun ikke havde andet at lave. Hun kendte ikke rigtigt nogle i byen endnu, hun havde da fået en god ven, Lamia, men ellers havde hun ikke rigtigt fået andre venner. Hun gik lidt i sine egne tanker om byen og hendes nye job. Hun vidste at der var mange der ville rynke på næsen af hende, men hun havde ikke rigtigt andre muligheder og desuden var det ikke så slemt som hun havde troet. Der var udsmidere til at sørge for der ikke var nogle af kunderne der gik over stregen.
Angie så op og fik øje på to personer lidt længere fremme. Hun kendte dem ikke, så hun standsede bare op og vendte blikket mod vandet.
//Håber ikke at det gør noget jeg også svarer ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitimeLør Maj 05, 2012 1:06 am

Lamia's påklædning!

Lamia kom gående hen ad stranden. Hun gik ret tæt på vandet, men dog ikke tæt nok på det til at det ramte hendes sko. Hun havde sorte stiletter på, en stropløs bluse i sort og en polka-prikket nederdel i off-white. Prikkerne på den var sorte og så var der et lille sort bælte der kunne tages af og på, med en lille sløjfe bundet. Nederdelen var en smule højtaljet. Hun havde intet problem med at gå i høje hæle. Selv ikke her på stranden. Her hvor hun gik i sand og de fleste nok ville vælge at tage noget helt andet på. Men nu var hun ligesom også vant til at gå i høje hæle. Hun havde gået i dem lige siden man begyndte på det engang for meget længe siden. For hun var jo ældgammel. Man kunne slet ikke forstå det. Og hun kunne langtfra huske hvor mange år gammel hun egentlig var. Men hun havde dog en fornemmelse af hvornår hun sådan cirka var blevet født. Et sted langt før Kristi. Og det gjorde hende jo ikke så lidt gammel. Men det gjorde jo også bare at hun var en meget mægtig og kraftfuld Vampyr. Plus at hun oven i købet også var en Oprindelig Vampyr. Meget stærkere kunne man simpelthen ikke blive. Det var umuligt. Og det passede Lamia helt fint. Hun gik lidt videre og fik øje på tre personer. To af dem var bekendte, men den sidste kendte hun vist ikke rigtig.. Hun kiggede igen på de to andre. En fyr og en pige. Fyren var.. Hun så nærmere efter. Chase. Ham hun havde mødt for blot en dag eller to siden.. Og så var der pigen. Det var vist.. Angela!! Hun smilte glad. Godt at Angela var her. Så havde hun da en at snakke med. For Chase så egentlig også ud til at være beskæftiget..

//Samme her x3
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Beach Party ^^ (alle der vil) ^^   Beach Party ^^ (alle der vil) ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Beach Party ^^ (alle der vil) ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg føler mig vild xD Hmm.. PARTY!! :D ALLE ER INVITERET, SELV DE SLEMME PIGER OG DRENGE :D
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)
» PARTY - Come and join me!!!!!! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: