The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Justin (429)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Anna (418)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et smut forbi ~ Tessie  I_vote_lcapEt smut forbi ~ Tessie  I_voting_barEt smut forbi ~ Tessie  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et smut forbi ~ Tessie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 8:43 pm

Sted: Tessies hus
Tid: Tidligt om aften, omkring en halv 7 tiden
Vejr: Stadig lyst, dejlig lunt og helt vindstille
Påklædning: Sorte bukser og en hvid skjorte og en sort vest over
Daniel parkede bilen ude foran Tessies hus. Han blev siddende i bilen og kiggede mod huset for et kort øjeblik. Han kom til at tænke på hvor længe siden det var at han havde hørt fra hende, og hvor meget han virkelig savnede hende. Han syntes det var forfærdeligt at gå så lang i mellem at de sås. Øjeblikket var over og han hev nøglen ud af tændingen og stod ud af bilen, låste den efter sig og gik op mod det store hus fordør. Han håbede virkelig at hun var hjemme, for han havde ikke ringet eller skrevet at han ville komme forbi. Men det plejede han hellere ikke at gøre når han tog hjem til hende. For det meste kørte han bare hjem til hende og håbede på at hun var hjemme og ville se ham, men han havde ikke været udefor at det modsatte var hændt.
Daniel stod foran døren og trykkede ringeklokken ind. Han havde altid syntes om Tessies hus. Det var stort og rent og man var altid velkommen, sådan var det i hvert fald for ham. Men han kom til at tænke på hvor ensomt det måtte være. Men det måtte vel ikke være meget anderledes end hans lille lejlighed, men han følte sig også ret tit alene. Han trykkede endnu en gang på ringklokken og ventede tålmodigt på at der ville blive åbnet, hvis hun var hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 10:41 pm

Tessie sad inde i stuen. Hun havde kort spist nogle nudler der kun skulle have noget kogt vand. Hun lavede normalt god mad, men i aften var hun doven. Hun var igang med arbejdet på hendes computer. I hendes skød lå hendes nye kat, Meredith. Katten spandt og Tessie nød det. Det var meget stille i det store hus, så hun var så glad for hun havde fået Meredith. Normalt kunne hun ikke fordrage katte, men efter Luna havde haft en kat, var hun blevet mere rolig omkring det.
Hun kunne hører Daniels bil komme, hun var trods alt varulv. Et smil var hun nødt til at bryde ud med. Hun havde virkelig savnet ham, hun synes der var gået for lang tid siden sidst. Meredith hoppede ned fra sofaen da hun stillede computeren fra sig og luntede ud til døren da dørklokken ringede. Tess trak lidt ned i hendes tøj, hun havde et par normale hyggesokker, korte stof shorts og en t-shirt på. Hun havde haft en helt normal og kedelig dag, så hun havde ikke haft andet end nattøj på. Hun gik ud til døren og puffede Meredith blidt væk med en fod inden hun åbnede døren og smilede kærligt til Daniel. "Heeej. Velkommen til. Kom endelig ind" sagde hun og trådte til side så han kunne komme ind. Hun passede på at Meredith ikke løb ud mens døren var åben. Hun var lettet og lykkelig over Daniel var her.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Apr 04, 2012 10:47 pm

Daniel blev glad da han så at døren blev åben og Tessie stod foran ham i nattøj. Lige meget hvad hun havde på syntes han at hun var meget smuk. Han smilede stort til hende, for gud hvor havde han dog savnet hende. "Heej Tess" sagde han og nikkede som tak da hun inviterede ham indenfor. Han var glad for at hun havde tid til at være sammen med ham, for han vidste at hun også havde meget at se til. Hun var alfa og så havde hun jo også arbejde. Han blev overrasket over hendes kat. Han vidste ikke at hun overhovedet havde en. "Hvornår har du fået kat" spurgte han smilende lidt efter, og trådte indenfor i hendes dejlige hjem.
Daniel bøjede sig frem og trykkede sine læber mod hendes dejlige læber og kyssede hende et øjeblik inden han trak sig en smule væk, så hun ville kunne lukke døren efter sig. "Jeg har savnet dig" sagde han med et smil om læben, for det var virkelig sandt.
//Jeg må hellere smutte i seng, skal tidelig op i morgen Smile Men vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTors Apr 05, 2012 7:05 pm

Hun smilte kærligt til ham og lod ham træde indenfor. "Siden min hund døde. Jeg har brug for liv i huset. Jeg savner andre mennesker i mit hjem.. og børn.." Hun valgte at mumle det sidste, hun ville ikke have han skulle føle et pres. Men hun savnede alligvel at have børn, at have nogen hun kunne tage sig af. Dengang hun skulle lave mad og vasketøj for og til andre. Det hele virkede som alt for længe siden.
Hun lukkede døren efter, Daniel havde kysset hende, og skubbede tankerne væk. Katten valgte at gnide sig mod Daniels ben. Tess lo lidt over det. "Hun kan vist vældig godt lide dig?" sagde hun med et smil. Hun lagde armene omkring ham og krammede ham. "Jeg har også savnet dig Daniel.. Hvor har du gået og gemt dig?" sagde hun og kyssede ham kort. Med et smil tog hun hans hånd og trak afsted med ham ind i stuen. "Jeg er glad for at se dig.. Du må altså være her noget oftere" sagde hun med et smil og kyssede ham igen kort inden hun puffede ham ned i sofan og satte sig overskrevs på hans skød. Hun smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 8:51 pm

Daniel smilte lidt da hun sagde at hun savnede andre mennesker i hendes hus, for han kendte følelsen. For det meste var det bare hende, han savnede at have i sin lejlighed. Han så lidt overrasket på hende da hun nævnte at hun savnede børn. Han vidste godt at hun engang gerne ville have børn igen, men han vidste ikke at hun savnede det nu. Han tog det ikke som hun lagde pres på ham, for han ønskede sig også selv et barn engang. Han ændrede sit overrasket ansigtsudtryk til at glad. Han havde virkelig savnet hende.
Daniel så på Tessies nye kat da den kælent gned sig op af hans ben. Han kunne ikke lade være med at le lidt. "Jamen det er jeg da glad for at den kan" sagde han da hun sagde at den godt kunen lide ham. Men han skubbede hurtigt alle tanker væk fra katten, da hun kyssede ham og skubbede ham ned i sofaen. Han smilte lidt da hun satte sig på ham og han lagde hænderne på hendes hofter og kyssede hende kort inden han svarede hende. "Jeg ville elske at være her noget oftere" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:02 pm

Hun lagde kort mærke til hans ansigtsudtryk og blev enig med sig selv om at hun ikke ville nævne børn igen. Det var også kommet til at lyde underligt, som om hun ville have dem her og nu. Hun var trods alt stadig ret ung. Hun var lettet over Daniel virkede til at tage det meget pænt og smilte kærligt til ham.
Hun så ind i hans øjne og nikkede lidt. Meredith hoppede op ved siden af dem, hvilket gjorde at Tessie vendte hovedet og så på hende. Hun smilte og så på Daniel. "Hun er meget kærlig, men hun har aldrig mødt fremmede før. Jeg får ikke særlig tit besøg" sagde hun og smilte drillende til ham. Hun kærtegnede blidt hans hals og nød at han sad her, i hendes stue igen. Hun kunne huske den gang hun boede i det første hus og hun havde valgt Daniel frem for Matt. Hun kom til at le lidt over mindet og rystede på hovedet for at få det væk, det virkede tåbeligt hun grinte for sig selv. "Du ved du er velkommen til hver en tid. Her er aldrig låst" sagde hun kærligt og så på ham som om han var en engel, som om hun aldrig ville kunne se på hans anisgt igen.
"Jeg har virkelig savnet dig.." sagde hun og mente det helt dybt, man kunne næste føle savnet i luften da hun sagde det. Hun smilte, lidt mystisk, for det var både glædesfuldt, men også lidt trist. Hun lod et par fingre løbe over hans kind for at føle han rigtig var her.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:09 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smile stort da hun kort grinte for sig selv. Han blev nysgerrig og ville gerne vide hvad det var, der havde fået hende til at le. "Hvad er så sjovt" spurgte han og lo kort, da han syntes det var ret komisk.
Men han blev hurtigt seriøst da hun fortalte ham at hun virkelig savnede ham. Han var glad for at hun havde det lige som ham, for hun var stort set den eneste person der fyldte hans tanker og det var hårdt at være væk fra hende, specielt i længere perioder, som når de begge havde travlt. "Måske skulle vi bare flyttes sammen. Så behøves vi ikke være væk fra hinanden så længe af gange" sagde han stille og så på hende. Han vidste ikke hvordan hun havde det med det. Han vidste at hun elskede ham, men om hun var klar til at flytte sammen med ham var et stort spørgsmål, som han vel snart måtte få svar på. Han sad stille og ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:23 pm

HUn rystede lidt på hovedet. "Kan du huske den gang med Matt? Jeg skulle vælge mellem dig og ham. Jeg endte med at besvime.. Er det ikke lidt ironisk at Matt nu har fået et barn med Kristen?" spurgte hun med et smil. Hun synes det var ret ironisk når Matt havde haft noget med Tess og Kris havde været sammen med Daniel, ret længe endda.
Hun så på ham da han snakkede. Hun kunne ikke lade vær med at smile. "Jeg har faktisk tænkt på at flytte længe.. Huset er for stort til mig.." sagde hun lidt begyndende. Det havde længe være i hendes tanker at finde et mindre sted, stadig luksuriøst, hun var klart et luksus menneske, men mindre. Hans forslag var helt perfekt til hende. "Hvis du kan holde ud at bo sammen med mig, er jeg helt klart med på dén plan" sagde hun smilende og nikkede lidt for at understrege hendes svar på hans foreslag. Hun bed sig lidt i læben for at hun ikke skulle eksploderer i en eller anden form for glæde. Hun krammede sig istedet ind til Daniel. "Du er fantastisk! Jeg er glad for jeg mødte dig den dag inde på biblioteket.." sagde hun og trak sig lidt væk og så på Daniel. Hun smilte igen lykkeligt til ham, hun kunne ikke lade vær. Hun så mere levende ud end hun havde gjort længe.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:39 pm

Da Tessie fortalte hvad hun havde grint af, kunne han selv ikke lade være med at le lidt. Det var jo lidt komisk, det var der ingen der kunne benægte. "Jeg husker tydeligt den dag. Jeg var så bange for at du skulle vælge mig fra, for du havde kun kendt mig i et par dage" Sagde han smilende. "Jeg var sikker på at jeg ikke havde nogen chance med en fantastisk pige, som dig" sagde han og kyssede hende kort. Den gang havde hun valgt ham frem for en anden, og for noget tid siden havde han valgt hende frem for en anden. Ret inviklet!
Daniel smilte lettet over at hun også gerne ville flytte sammen med ham. Han ville elske at vågne hver morgen og det første han så var hende. Han ville elske at lave mad, gøre rent og hygge med hende i deres eget hjem. Han kunne slet ikke vente med at flytte sammen med hende, det kunne kun gå for langsomt!
Daniel elskede at mærke hende så tæt på sig, da hun krammede sig ind til ham. Han trykkede hende ind til sig, indtil hun trak sig en smule væk. "Samme her. Og jeg er glad for at hun tog med mig hjem selvom du lige havde mødt mig" sagde han drillede, inden han bøjede sig frem og kyssede hende blidt på munden.
//Jeg skal logge nu, men vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:52 pm

Tessie lo lidt. "Jeg kunne aldrig vælge så dejlig en dreng fra" sagde hun og smilte kærligt til ham. "Jeg var ikke i tvivl om mit valg, jeg var kun bange for at såre Matt. Du har altid været nummer et" sagde hun blidt og strøg en hånd gennem hans hår. Hun nød at mærke ham mod sig, om det var hans hår, hans læber eller hans hænder, bare de rørte hinanden var hun tilfreds. Hun rødmede en smule over hans ros men lod som ingenting, og gengældte blot hans kys da hun havde chancen.
Hun så smilende på ham. Hun huskede hvordan hendes første nat sammen med ham havde været, og ville med glæde gennem gå det hver eneste aften resten af hendes liv. Hun var klar til at tage afsted nu, komme vær fra det her hus, der ikke havde bragt meget godt med sig, bare komme væk, til en ny og bedre tid sammen med Daniel. Det kunne kun gå godt. "Hvad forestiller du dig? Et dejligt lyst soveværelse, hver morgen, en dejlig dreng hos min side.." sagde hun med et smil og lød drømmende mens hun talte. Hun lo lidt over hendes eventyrs-agtige forestilling om fremtiden.
"Jeg ville have gjort alt for dig. Jeg er glad for du tog det så pænt at jeg var et dyr, bogstaveligt talt" sagde hun med et smil og gengældte hans kys, lidt inderligt. Hun havde savnet ham af hele sit hjerte, at mærke hans læber mos hendes var fantastisk, og hun ville ønske hun aldrig skulle slippe ham igen.

// Jeeeeps xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTors Jun 14, 2012 11:34 pm

Det gjorde virkelig Daniel glad, at høre at hun altid havde været sikker i hendes valg, og at det altid havde været ham. For det havde også altid været hende, for selv da han havde været med Kristen havde han savnet hende. Ikke at han ikke elskede Kristen, for det havde han helt bestemt, men han var bare aldrig kommet sig over Tessie. Hun havde altid været i baghovedet hos ham. Han huskede tydeligt den forfærdelig tid efter Tessie havde forladt ham for en anden. Han havde ikke bevæget sig ud fra sin lejlighed i lang tid, hellere ikke engang for at tage i skole. Hvilket også resulterede i at han nær var blevet smidt ud, men det var ikke nogen trusel dengang, for han var så knust efter han havde mister den mest fantastiske pige i hans liv. Men nu var de sammen og han havde ikke tænkt sig at lade hende smutte fra sig igen.
Daniel lo da hun fortalte om hendes forstilling af deres fremtid. Det lød helt perfekt. "Dejligt stort, lyst soveværelse så jeg kan se hver en eneste detalje ved dit smukke ansigt. Og ved hver senge side skal vi have vores eget lille nat bord med natlampe, så du kan sidde og læse inden du går i seng, fordi du er blevet træt af at høre på mig. Og senere vil vores børn komme ind og sprøge om de ikke må sove hos os, fordi de havde haft mareridt. Og vi ville selvfølgelig lade dem sove i mellem os. En stor lykkelig familie" sagde Daniel lidt drømmende. Han kiggede på hende med et lille smil. "Det er sådan jeg forstiller mig vores fremtid" sagde han og lo kort efter.
Daniel smilte lidt ved tanken om deres møde og da hun havde fortalt hvad hun i virkelig var. Han var blevet skræmt, men han var allerede forelsket i hende, selv efter så kort tid, at han ikke ville kunne lade hende stikke af. "Jeg elsker alt ved dig, også din dyredel" sagde han en smule drillende.
Han besvarede kysset ligeså inderligt, mens han trak hende helt ind til sig. Han kunne ikke give slip på hende nu. Han fortsatte bare kysset mens han blidt strøg sine finger op ad hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeLør Jun 16, 2012 11:32 pm

Tess lyttede interesseret på hans forestilling om deres fremtid, og hun kunne ikke lade vær med at smile. Det hele lød perfekte, og det lød som om det var det der ville ske. Da han nævnte ordet børn lagde hun af ren refleks en hånd på hendes mave. Hun havde mistet et barn to gange, men hun var ikke bange for det ville ske igen. Med Daniel ville alt bare være helt perfekt. Det havde det altid været. Hun forstod virkelig ikke hvordan hun havde fået sig selv til at forlade den dejlige dreng. Hun nikkede lidt ivrigt. "Det lyder fantastisk. Dejligt stort lyst hus, med masser af plads til en familie, med dejlige, normale, menneske børn" sagde hun som små tilføjelser til hans historie. "Det lyder som det skal være.." sagde hun forelsket og dybt tryllebundet af hendes utrolige kæreste hun virkelig var lykkelig for. Alt var nemmere og lettere sammen med Daniel. Will havde bare været en hård omgang. Hun skød hurtigt tankerne om Will og hans forlovede væk.
Hun fokuserede istedet på deres kys. Hun nød hans hånd op af hendes arm, og lænede sig ind smule ind mod ham. Det var længe siden de havde været alene og uden nogen kunne se dem. Hun kyssede inderligt og følsomt med, det var som om det bare var mere rigtigt at kysse ham end noget andet. Hendes probelemer og tanker frosvandt, alt handlede kun om ham og deres kys. Hun kærtegnede blidt hans hals og lod hånden forsætte langsomt over hans skulder og ned over hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jun 27, 2012 5:05 pm

Daniel lo kort da hun rettede ham til at deres børn ville være menneskebørn. Og det var det der fik ham tila t tænke over om de så ville være 100% menneske eller de ville have varulvegenet. For at være helt ærlig vidste han ikke særlig meget om varulve og om hvordan det hele egentlig hang sammen, han vidste bare at man skulle se en blive slået ihjel og så ville man blive forvandlet hver fuldmåne. Man skulle selvfølgelig have varulvegenet for at blive forvandet, det var jo ikke mennesker der havde overværet et mord eller noget, som blev forvandet. "Men vil vores børn egentlig være 100% menneske eller hvordan hænger det sammen" spurgte han lidt efter. "Men lige meget hvad, ved jeg at jeg kommer til at elske dem" sagde han glad. Han syntes det var vildt de sad og snakkede om deres børn, men overraskende nok var tanken ikke så skræmmende, som han havde troet.
Daniel fik næsten gåsehud da hun kærtegnede hans hals. Den effekt havde hun på ham, og han elskede det. Han havde ingen planer om at stoppe deres kys, så han lod det fortsætte, men hans stadig nussede hende på armen. Han lagde den anden hånd på hendes lår og nød da hun lænede sig mere ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:05 pm

Tessie så på ham da han spurgte. Hun forstod godt hans sørgsmål, det ville da være rart at vide hvad ens børn var. "De får genet fra varulve, men er helt normale mennesker hvis det ikke bliver udløst. Min familie har ikke vidst de havde genet, det er tilbage fra min tip tip oldemor, så det går i arv, men man opdager det ikke hvis det ikke bliver udløst. Jeg ønsker inderligt for vores børn det ikke bliveren del af deres liv.. " hun så lidt ned da hun kunne huske hvordan det var at skulle gå igennem den første forvandling. Men hun så op igen og smilte til Daniel. "Men som sagt, alt bliver perfekt, vi har hinanden" sagde hun med et smil og en kærlig stemme. Hun synes selvfølgelig ikke emnet børn var særligt skræmmende, hun havde to, godt nok ikke det mest vellykkede.
Hun nød hans berøringer, og ønskede de skulle fortsætte. Den hånd hun ikke havde liggende og kærtegne hans bryst havde hun viklet ind i hans hår, og legede derfor med hans hår. Hun kyssede fortsat med, hun ville for alt i verden lade det her vare evigt. Hun havde aldrig rigtigt været fysisk sammen med Daniel før, så det virkede så spændende og nyt lige nu, hun følte et sug i maven og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTirs Jul 03, 2012 9:37 pm

Daniel smilte og nikkede, da hun fortalte ham at deres børn ville være menneskelige med mindre de udløste ulvegnet. "Så længe de har dig som mor er jeg sikker på at der ikke sker dem noget" sagde han og smilte til hende. "Hvordan udløste du egentlig genet" spurgte han lidt efter. Han mente ikke at han havde fået historien af hende. "Jeg lover af hele mit liv at jeg vil gøre alt for at beskytte vores børn" sagde han og smilte lidt til hende. Det var virkelig sandheden, når de fik børn vidste han at han ville gøre alt for at beskytte dem. Det gældte også Tessie, han ville gøre alt for at beskytte hende, men hun var nok meget bedre til selv. Hun var trods alt ulv.
Daniel stoppede med at nusse hende, men kun for at tage fat i hendes trøjekant. Han slap kysset langsomt, for at tage hende trøje over hovedet på hende, og lade den falde ned på gulvet ved siden af dem. Derefter lænede han sig ind til hende igen og fortsatte kysset, som før.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeTors Jul 05, 2012 11:10 pm

Tessie smilte over ham. Hun blev glad når han sagde 'bores børn'. Det virkede alt for godt til at være sandt, at han virkelig ønskede at få børn med hende. Det gjorde hende til en mild form for lykkelig at høre. Hun nikked lidt til det han sagde. "Er du sikker på den historie er en god ting? Det er ret.. drabeligt.." sagde hun lidt tøvende. Hun var ikke stolt af det overhovedet, og hun synes det var lidt moderisk. Men hun ville ikke nægte ham den, han var hendes kæreste, han havde vel krav på at lære hende af kende. Hun smilte blidt til ham. "Med dig som far er de aldrig i tvivl om at de kan få hjælp eller er elskede.." sagde hun let og blidt og så forelsket ind i hans øjne.
Tess lod ham selvfølgelig gøre det. Hun var en smule nervøs, det var så nyt og spændende, i hvert fald med ham. Hun følte sig ikke pinligt berørt over at smide tøjet for ham, hun stolede på ham, fuldt ud. Hun legede stadig med hans hår, langsomt og kærligt, en lille smule kælent, og havde sin hånd liggende nederst på hans bryst. Hun kyssede glæderligt, og ufrivilligt en smule ivrigt, igen da han genoptog kysset. Hun rykkede tættere på ham, og ville smelte ind ham hvis det var muligt, bare for at være tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 9:45 pm

Daniel smilte lidt da hun spurgte om han var sikker på om han gerne ville høre historien. Han ville meget gerne høre historien om hvordan hun blev forvandlet til varulv, men kun hvis hun ikke havde noget i mod at fortælle det til ham, han kunne aldrig lade det falde ham ind at tvinge hende til noget hun ikke ville. Men han håbede at hun gerne ville fortælle ham det, ikke kun fordi han ville elske at vide alt om hende, men også fordi at han gerne ville have at hun følte hun kunne snakke med ham om alt. "Hvis du ikke har noget i mod det, tror jeg godt jeg ville kunne overleve det" sagde han og smilte lidt kælent til hende. Han kunne slet ikke få blikket fra hende så smuk og dejlig var hun. Hun var den mest fantastiske person i hans liv og han så faktisk meget frem til den dag de kunne udvide deres forhold til en rigtig familie.
Daniel elskede hvordan hun elskede med hans hår. Det føltes dejligt og så fordi at han vidste at det var hendes perfekte finger der bevægede sig lækkert igennem hans hår. Han kyssede hende stadig, mens hans hænder befandt sig på hendes hofter og han lod hende glædeligt rykke tættere på ham. Efter hans mening ville hun ikke kunne komme tæt nok på. Han lagde alle sine følelser som han havde for hende i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 10:01 pm

Tess sukkede kort og nikkede lidt. "Det er en pænt klam historie.. Meeen, jeg var en forkælet tøs fra Island som du ved, og da jeg fyldte 16 skulle det fejres, så jeg var med en 10 stykker i byen, mine forældre var ligeglade, det handlede kun om penge for dem. Så vi var i byen og festede, og da vi skulle hjem gik jeg ud alene først, for jeg ville lige være lidt alene. Jeg stod i en gyde og træk luft da en klam stodder kom frobi. Han prøvede at voldtage mig, jeg har temprament som alle ulve, og det klikkede for mig. Jeg fandt noget ødelagt glad fra et vindue på jorden og stak ham til døde.. Næste fuldmåne blev jeg ulv og mine forældre smed mig ud.. " sagde hun som om alt var ligegyldigt. Det var hende fortid, hun havde fortalt det tit, så hun gad ikke rigtig bruge følelser på det mere. Desuden ændrede det ikke situationen. "Jeg tog selvfølgelig mit kreditkort med og sørgede for at min eforældre ikke kunne lukke min konto" *Smiler skævt og ser ned* Jeg var en klog 16 årig..." Hun sagde ikke mere, for det var alt han skulle vide.
Tess nød klart at sidde sammen med Daniel. Hun mindedes ikke at de havde været så fysisk meget sammen. Hun afbrød kysset, kun for at trække hans bluse af ham. Hun så ned over hans bryst og mave og kærtegnede det blidt med hendes hænder. Bagefter optog hun kysset og trykkede sig ind til ham, lidt ivrigt og villigt, der var noget sexet over Daniel og hans hænder mod hans hofter.

//ingen farve --'
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 10:19 pm

Daniel lyttede til Tess, da hun begyndte at fortælle. Han forholdte sig i ro, også da hun fortalte om fyren der prøvede at voltage hende, selvom det gjorde ham vred. Tanken om nogen anden der prøvede at tvinge hende til noget hun ikke havde lyst til, det var klart det gjorde ham vred. Men som sagt, gjorde eller sagde han intet. Han lod bare Tess fortsatte med at fortælle, for han vidste at hun var en stærk og stædig pige, der ikke fandt sig i nogen som helst. En af de mange ting han elskede ved hende. Da hun nåede til den del af historien med hendes forældre der havde smidt hende ud, undrede han sig over at nogen kunne smide sin datter ud, sikkert når hun havde allermest brug for støtte. Men igen, Tess var stærk! "Tessie, jeg har aldrig mødt nogen som dig før. Hvis det var mig der var tvunget til at forvandle mig til en ulv ved hver fuldmåne og endda bleve smidt ud af mine forældre, så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre" sagde han og smilte lidt til hende.
De havde ikke været særlig meget sammen, i hvert fald ikke fysisk. Der var altid et eller andet der havde afholdt dem fra det. Enten havde Tess børenen eller også var Daniel på arbejde. Så derfor nød Daniel deres kys endnu mere, han kunne slet ikke for nok af hende og han gengældte kysset ivrigt. Da hun trak hans trøje af smilte han frækt til hende og da hun kærtegnede ham blidt med hænderne kunne han ikke lade være med at reagere på det. Han gøs svagt, ikke fordi han frøs eller foragtede hendes berøringer. Det var det modsatte, han elskede hendes kærtegn og dette fik ham bare til at gengælde kysset mere ivrigt da hun igen lænede sig frem og kyssede ham.


//Mystisk for jeg har farve oO
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 10:32 pm

Hun så på ham. "Mine forældre smed mig ud fordi jeg var en værdi genstand for dem. Jeg skulle bare holde kæft og se godt ud. Da jeg blev ulv var jeg ikke længere perfekt for dem, så ville de hellere leve uden mig.. De gav jo også Tamora væk ved fødslen, for de ville sætte alt ind på at få en helt perfekt datter, og set mente de ikke de havde overskud nok til til to piger. Men jeg er også blevet tørret i hoved og røv fra starten.. Jeg skulle aldrig noget selv, alt kunne gøres for mig. Jeg havde et walkin closet på størrelse med en halv stue.. Jeg fik min første hest som 3 årige.." Hun sukkede opgivende. "Vores børn skal ikke blive som jeg blev.. Det er en forbandelse.." sagde hun roligt. Ikke surt eller trist, helt roligt. Hun ville give sin børn det hun aldrig selv fik, accept og kærlighed. Hun smilede til ham. "Ulve har et godt overlevelses gen, jeg handlede på instinkt" forklarede hun ham blidt og kærtegnede hans kind. Hun kunne godt lide at han bekymrede sig så meget om hende.
Tess følte sig en smule nervøs, det hele føltes som en første gang, som om hun var jomfru. Daniel gjorde virkelig noget ved hende. Alligevel var hun helt tryg hos ham, for han havde altid behandlet hende godt, bare den gang de første gang mødte og sov sammen hos ham. Hun havde mange gange tænkt på det øjeblik. Hendes hænder kærtegnede langsomt og sensuelt hans bryst, det var rart at få lov til at røre ved ham, uden at tænke på om nogen blandede sig. Hun åbnede prøvende hendes mund en smule, og lod hendes tungespids køre helt blidt over hans underlæbe for at se hans reaktion. Hun havde ingen intetioner om at stoppe noget lige nu. Hun bredte hendes ben lidt mere, da hun sad overskrevs på ham

//Nu vil det?!
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 10:52 pm

Daniel ville ikke kunne sætte sig ind i hvordan det måtte være at ens forældre kunne ville elske, eller noget der lignede, en hvis man var helt perfekt. Hans forældre havde ikke været sådan, de havde godt nok ikke altid haft super meget tid til at være sammen med ham og hans søster, men han havde altid vidst at de elskede ham for den han var. Han kunne hellere ikke forstå hvordan man som forældre ikke ville kunne elske sin datter betingelsesløst, specielt når den datter var Tess. Han vidste at når de ville få børn ville han fortælle dem hvor meget han elskede dem, han ville beskytte dem og støtte dem gennem hele livet. Daniel så på hende og nikkede da hun sagde at de ikke måtte blive som hende. Og han gav hende ret. Det var smertefuldt nok at hun skulle forvandle sig i smerter hver månede, men hvis det også skulle ske for deres børn ville det være helt u-uholdeligt.
Daniel havde det helt på samme måde. Det var nyt, spændende og dejligt. Og det med at det var nyt gjorde også ham en smule nervøs, hvilket var et godt stykke tid siden han sidst havde haft det sådan. Han lod sine hænder langsomt glide op ad hendes ryg. Han rørte hende ganske blidt. Da hun lod hendes tungespids køre over hans underlæbe, gjorde det ham helt vildt tændt. Han lod hans tungespids ramme hendes og hans hænder på hendes ryg blev straks mere bestemte. De trykkede hende helt ind til sig, inden han langsomt vendte sig en smule og trykkede derefter hende blidt ned mod sofaen. Han lagde sig i mellem hendes ben og hen over hende, dog hold han sin vægt med den ene arm. Nu lå de på sofaen istedet for at sidde på den. Daniel lod sin tungespids fortsat lege lidt blidt med hendes. Mens han lagde den hånd, han ikke brugte til at holde sin vægt med, på hendes kind.


//Det var squ underligt, men nice at det er tilbage Very Happy Jeg må hellere logge nu, hvis jeg skal kunne komme op i morgen tidligt --' Men vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeOns Jul 11, 2012 11:13 pm

(jeg skipper lige snakke delen nu, for jeg føler samtalen var slut xD)

Tess nød alt hvad han gjorde og ønskede hver gang hun kunne mærke han bevægede sin hånd over hendes hud at hun kunne være tættere på ham. Hun var ret så ivrig for at få lov til endelig at få lov til at være rigtigt sammen med ham. Hun havde ødelagt det for sig selv sidst de var sammen. Nu ville hun aldrig give ham fra sig igen, ikke uden kamp. Hun ville ikke kunne klare at miste Daniel igen, det vidste hun selv, men hun var ret sikker på at Daniel ikke vidste hvad hun ville gøre ved sig selv hvis hun mistede ham.
Hun smed de alvorlige tanker væk og nød bare berøringerne. De fysiske lyster fik frit spil i hendes tanker og krop. Hun kunne godt lide det bestemte der pludseligt kom over Daniel, det var ret ikke at føle sig som den der bestemte for en gangs skyld. Hendes tunge legede villigt og ivrigt med hans, og det gjorde hende elektrisk og tændt at kunne smage ham. Da de lå ned lagde hun hendes ben omkring hans hofter. Hun kunne ikke lade vær, hun havde virkelig meget lyst til ham, og ville være så tæt på ham som muligt hele tiden. Egentlig havde hun mest lyst til at rive resten af hans tøj af ham, men så mistede de lidt hele eventyret i at udforske hinanden kroppe.
Hun flettede sine fingre ind i hans hår igen og lagde den anden på hans lænd, hvor hun kælent nussede ham. Hun vidste det var et følsomt område, og håbede det tændte ham en smule mere.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 12:21 pm

Daniel kunne mærke, dufte og smage hende, hvilket fik ham til at være endnu mere tændt. Han elskede hende virkelig højt og ville virkelig ikke kunne klare hvis der skete hende noget eller han mistede hende. Han ville være fortabt. Han var lykkelig over at de endelig var sammen igen, og han havde ikke tænkt sig at miste hende igen. Tanken om at miste hende fik ham til at trykke sig en smule ind til hende, som om han kunne holde på hende så hun ikke forsvandt.
Da Daniel mærkede hendes finger nusse ham på lænden, fik han også en trang til at bare få alt tøjet af hende. men han beherskede sig i hvert fald lidt. Han lod den hånd han havde på hendes kind, glide langsomt og blidt ned ad hendes hals, bryst og fortsatte ned ad hendes mave, til han kom til hendes buksekant. Hendes nussen havde gjort ham helt tændt, så han begyndte langsomt at knappe hendes bukser op, mens han forsat besvarede kysset i mellem dem. Han sukkede kort af nydelse, men sørgede for at han ikke slap hendes læber, og lod tungen forsat lege kælent med hendes.


//Helt i orden ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 12:59 pm

Tess smilede lidt, uden at slippe deres kys på nogen måde, da hun mærkede han pressede sig en smule tættere på hende. Hun elskede at have ham tæt på, og lige nu var hans nærvær alt hun behøvede for at leve. Hun havde det som om hans kærlighed var det der holdte hendes hjerte igang, og hun var overbevist om at hun kun trækkede vejret for at kunne dufte ham. Lige der takkede hun sine ulvesanser for at kunne lugte liiidt bedre end alle andre.
Da hun mærkede hans hånd over hendes krop blev hun nærmest elektrisk. Hans berøring var skøn, mest fordi hun kunne mærke det mod hendes hud og ikke havde sin bluse på mere. Det var mere intimt når det var hud mod hud. Hun knugede sine fingre om hans hår, uden det gjorde ondt på ham selvfølgelig, for at have en fornemmelse og følelse af at han blev hos hende lige nu, og ikke forsvandt eller stoppede noget at det han havde gang i. Hun lod ham glædeligt få hendes bukser op. Imens han gjorde det lod hun den hånd hun havde på hans lænd glide under hans bukser, så den lå på hans røv. Hun fortsatte deres kys, og legede ivrigt med hendes tunge mod hans. Det virkede som en drøm, noget hun længe havde længtes efter, og nu var det virkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitimeMan Jul 23, 2012 4:20 pm

Da Tessie lod sin hånd glide ned i hans bukser, for at lade sin hånd ligge på hans røv, kunne han ikke beherske sig meget mere. Han slap deres kys, men kun får at han kunne få hendes bukser af. Han satte sig op, og langsomt trak han bukserne af hende. Selvom han havde lyst til at flå dem af hende, havde han fået sig så meget under kontrol at han kunne trække dem langsomt og drillende af hende. Han smed bukserne fra sig på gulvet og derefter smilte han til hende, og bøjede sig ned over hende, som han lå før. Daniel pressede igen læberne mod hendes og lidt efter lod han sin tungespids være med i deres kys.
Daniel havde aldrig set nogen så smuk som Tessie. Hun de mest fantastiske øjene, og han elskede når de kiggede på ham. De var fyldt med kærlighed! Hendes lyse krøllede hår, som indrammede hendes endnu smukkere ansigt, og så hendes fantastiske krop. Billedet af hende kun iført undertøj, var i hans hovede og fik ham til at kysse hende lidt vildere og mere ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et smut forbi ~ Tessie  Empty
IndlægEmne: Sv: Et smut forbi ~ Tessie    Et smut forbi ~ Tessie  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et smut forbi ~ Tessie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et smut forbi grillen --> Kristen
» Et smut på bar ~ Kristen
» Another visit! xD ~ Tessie ~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: