The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Vampira (833)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Daniel (796)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Kristen (683)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Gideon (535)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Justin (429)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Anna (418)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Tessie (391)
En ny start! - Tessie I_vote_lcapEn ny start! - Tessie I_voting_barEn ny start! - Tessie I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En ny start! - Tessie

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:09 pm

Sted: Tessies hus
Tid: Eftermiddag en onsdag
Omgivelser: Ikke rigtigt andre end Daniel
Vejr: Solrigt og en smule vind. Dejlig lunt
Påklædning: Sorte bukser og en lyse blå skjorte og sin sorte læder jakke over
Daniel var lige kommet fra skole. Han var færdig om 2 ugers tid og han glædede sig rigtigt meget. Det ville være dejligt at slippe for at lave lektier og afleveringer hele tiden. Så ville han kunne fukusere på sit arbejde og sit privatliv. Han parkede bilen tæt på Tessies hus og så op mod det store hus. Han havde stadig ikke fattet at hun boede så smuk, og så helt alene. Han slukkede motoren og så på sin skoletaske som lå på forsæddet ved siden af ham, og på bagsædderne lå et par tasker med tøj, sko og andre nyttige ting. Han havde taget nogle ting med fra huset han havde sammen med Kristen, for han kunne jo ikke rigtigt blive boende der, og han ville ikke kunne få sin lejlighed før om en uges tid, så han sov bare i bilen. Ikke noget problem.
Daniel stod ud af bilen og gik op mod det store hus, han havde glædet sig til at se Tessie igen. Dagen i skolen havde været lang og den havde givet ham rig mulighed til at savne hende. Så han skyndte sig op til døren og bankede på, ventede bare på at hun åbnede.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:25 pm

Tess sad i sofaen inde i stuen og arbejdede. Hun havde arvet alle rettighederne til et stort IT-firma da hendes far var død. Det var det eneste positive fra hendes forældre. Det dejlige var at siden hun var chef kunne arbejde som hun ville, og behøvede ikke arbejde særlig meget om dagen, hun tjente vildt godt på det alligevel. Hun havde arbejdet det meste af dagen og var efterhånden godt træt. Hun lukkede sin computer og gik ud i køkkenet. Det hele var blevet så tomt efter alle var flyttet. Hun tændte ovnen og fandt en bradepande med dej der havde hævet frem. Hun elskede at bage og smilte tilfreds over hvordan det så ud til at ville lykkes. Hun satte dem ind i ovnen og stillede uret så det ville ringe. Hun satte sig ind i stuen igen. Hun så op da det bankede på døren og smilte stort med det samme. Hun havde et par korte short på, og en løs, let bluse. Hun rejste sig hurtigt og gik ud og åbnede. Hun hoppede i armene på Daniel og smilte stor. "Daniel!" Hun havde savnet ham forfærdeligt og kunne stadig ikke forstå det var dem sammen igen. Hun så på ham og smilte. "Kom ind.. Du ser træt ud" Hun smilte varmt og gik indenfor sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:34 pm

Daniel stod smilende og ventede på at hun åbnede op, og hans smil voksede så meget mere, da hun gjorde det. Da han så hendes ansigt som også var oplyst i et smil, blev hans større. Han lukkede armene omkring hende og gav hende et stort kram. Da hun inviterede ham inden for nikkede han som tak og gik inden for. "Det er jeg også. det har været en lang dag i skolen. Men nu er jeg heldigvis snart færdig" sagde han og lo lidt. Han havde glædet sig meget til at han var færdig med det ræs, så han kunne bruge sin tid på at arbejde i stedet for.
Daniel bøjede sig frem og kyssede hende på munden. Han havde tænkt på det kys hele dagen, det var nok derfor at timerne havde sneglet sig afsted. Da han slap kysset så ham på hende med et smil. "Jeg har savnet dig i dag. Det er en skam at du ikke også går der stadig" sagde han, stadig med et smil om læberne. Han kunne slet ikke lade være. Bare det at se hende glad, gjorde ham glad.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:51 pm

Hun smilte til ham og lukkede døren. Hun krammede ham igen glad og kyssede ham inderligt igen. Hun holdte sig tæt ind til ham. "Jeg har savnet dig Daniel.." sagde hun smilende til ham. Hendes dag var gået så langsomt, fordi hun vidste han var i skole og ikke havde særlig tidligt fri. Hun kyssede ham igen og smilte glad til ham. "Sover du ordenligt? Du er lidt mørk under øjnene?" hun lød en smule bekymret for ham. HUn ville ikke ha' han blev syg eller fik stress eller noget, hun ville gerne passe på ham. Duften fra køkkenet nåede ind i stuen og hun nød det. Det virkede helt rigtigt, en hyggelig duft og de to sammen, det var fantastisk. "Jeg savnede også dig.. Jeg er så glad for du snart er færdig" Hun kyssede ham kærligt endnu engang, hun kunne ikke lade vær. "Så.. Har du nogle planer?" Hun slap ham igen og satte sig i sofane så der var plads til Daniel også.


//ikke så kreativt ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 9:57 pm

Daniel elskede lyden af hendes stemme og specielt når hun sagde at hu havde savnet ham. Han smilte lidt over at hun var bekymret for ham, det var dejligt. Men han ville ikek belemmere hende med hans problemer, hun havde sikker nok i forvejen med børnene og så videre. Så det gjorde ham ikke noget at sove en uges tid i bilen, det ville han da nok overleve. "Er det så afslørrende" spurgte han og lo kort. "Jeg har sovet i bilen, og det er ikke helt så behagligt som en seng, men jeg klarer mig" sagde han og smilte lidt igen. Han så muntert på hende da han duftede den dejlige duft. "mmh er du ved at bage" spurgte han lidt efter.
Han havde aldrig oplevet at hun havde bagt, så det måtte være noget nyt, eller noget hun ikke havde gjort mens de havde været sammen. "men du planer for i dag eller for fremtiden" spurgte han. "For det er det samme svar. At være sammen med dig forhåbentlig" sagde han og gengældte hendes kys. Han satte sig ned ved siden af hende i sofaen, og så på hende. Han kunne slet ikke fatte at det var dem to igen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 10:13 pm

Hun så på ham. "Nej Daniel! Du kan da ikke.. Bliv her, det er en ordre!" Hun prøvede at lyde streng men hun kunne ikke lade vær med at smile lidt. "Nej, helt ærligt Daniel, bliv.. Du kan ikke sov i en bil.. Jeg har masser af plads her, vil du ikke nok blive?" Hun sagde det virkelig bedende og med et kærligt blik imens. Hun ville ikke ha' han ødelagde sig selv på den måde, og så håbede hun også på han ville blive hos hende så det ikke behøvede at være så ensomt at gå herhjemme, bare til han fik lejligheden tilbage eller noget. Hun ville ikke ha' at han ikke havde en seng.
Hun lo lidt. "Ja.. Det gør jeg. Jeg håber du er sulten, jeg bager boller" sagde hun smilende og prikkede ham på næsen for at drille ham. Hun nød hvert sekund de var sammen, for hun fattede virkelig ikke hun var hans igen. Hun havde sådan drømt og håbet på det.
Hun lo en smule over ham. "for idag. Men tak.. Det lyder helt fantastisk.." Hun smilte og satte sig overskrevs på hans lår. Hun så ind i hans øjne og smilte. Det var som om deres mørke opslugte hende og som om det passede på hende. Hun kærtegnede hans kind o kyssede ham kort. "Jeg elsker dig Daniel Night.."

//kan ikke få farve på --'
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 6:23 pm

Daniel så på hende, for han ville helt ikke være til besvær for hende. "Kun hvis det ikke er for meget ubeliglighed" sagde han og smilte lidt til hende. "for jeg kan godt klare mig i bilen et par dage til" sagde han så hun ikke skulle føle sig presset til noget, selvom tanken at sove sammen med Tess var ret tiltalende. Daniel så på hende da hun lavede sit bende dog kærlige blik, og han kunne jo ikke stå for det. "okay, jeg vil med glæde sove her" sagde han og kyssede hende hurtigt på munden som tak for at han måtte overnatte.
"Mmmh, det lyder lækkert. Ja jeg er rigtig sulten. Det mad vi får i kantinen er ikke særlig delikat" sagde han og skar ansigt ved tanken om maden, det var ret ulækkert. Og det var altid noget som mystic gryde så man vidste ikke helt hvad der var kød og hvad der skulle være gulerød.
"Ja, hvis du har tid, vil jeg rigtigt gerne bruge tid sammen med dig" sagde han og gengældte hendes kys, og lagde armene omkring hende da hun satte sig på ham. Han elskede virkelig at være tilbage sammen med hende, selvom han var ked af at han skulle såre Kristen, men han ville ikke tænke på hende nu. Han skubbede hende ud af sine tanker og smilte til Tess. Daniel smilte stort da hun sagde det. Han elskede virkelig at høre hende sige det, og nu da de var sammen kunne han svare hende tilbage med god samvigtighed. "Og jeg elsker dig Tess" sagde han og kyssede hende igen. Hvor var han lykkelig.
//Sucks, det kan jeg nemt Surprised Der må have været en fejl på siden da ^^
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 6:37 pm

HUn så på ham og håbede virkelig han ville ta' imod tilbudet. Hun kunne ikke lide tanken om at han skulle sove i en bil. Desuden ville det heller ikke gøre hende noget at skulle sove sammen med Daniel, overhovedet ikke faktisk. "Daniel.." sagde hun bedende mens han stadig overvejede det. Det var egentlig også lidt for hendes egen skyld hun gjorde det. Så hun ikke følte sig alene nu hvor hverken børnene eller Will var her, og hun trængte til at ta' sig af nogen, hvilket kom til at gå ud over Daniel. HUn smilte stort til ham. "Tusind tak" sagde hun og gengældt kort hans kys, der desværre ikke varede så længe som hun synes det skulle.
"Jeg er helt glad for jeg droppede skolen lige nu.. Bare tanken.." hun gøs lidt. Tess var trods alt vokset op under fine forhold, og til det hørte god mad også. Men nu havde hun aldrig brudt sig om skolen, ikke kun på grund af maden. Desuden havde hun været van til at lave mad til to unger, en af dem var endda ulv, og de åd af H til. Så hun havde fået en del træning i alle madlavnings kunskaber. "Så kan du se frem til mit fantastisk bagværk!" sagde hun løftede næsen lidt i sky. Hun lo lidt.
"Daniel, der er altid tid til tid med dig.." sagde hun kærligt, selvom det lød lidt pudsigt. Hun kærtegnede blidt hans pande med en finger og så ind i hans øjne. Det var helt fantastisk han sad her, hos hende. Hun havde aldrig troet det skulle ske igen, og hun var mildest talt lykkelig for at tingene var som de var nu, i hvert fald mellem Daniel og hende. Hun kom til at tænke på børnene og overvejede at fortælle Daniel det. Hun gengældte kærligt hans kys og holdt sig tæt ind til ham. Hun ville sige det til ham, han havde krav på at vide det, men det måtte lige vente til tiden var der. Nu nød hun at være sammen med Daniel, det var vigtigere.

//Jeg kan stadig ikke!! OO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 8:41 pm

Daniel smilte da hun takkede ham, for det burde jo være ham der takkede hende. Det var jo hende der havde givet ham et ordenligt sted at sove, i stedet for bilen. Han kunne godt mærke at de sidste par nætter ikke rigtigt havde givet ham særlig meget energi eller overskud, så en dejlig seng ville være dejligt, specielt sammen med Tessie. "Det er virkelig mig der takker" lo han stille.
"Ville ønske at jeg kunne gøre det samme, men nu er der ikke så lang tid tilbage, så jeg mp bare hænge i. Det har jeg jo lovet Tanya" svarede Daniel og smilte lidt ved tanken om han søster. Daniel så lidt på Tessie og kunne slet ikke huske om han havde fortalt at Tanya var tilbage i byen. Det mente han ikke at han havde. "Har jeg forresten fortalt dig at min søster Tanya er kommet tilbage til mig. Jeg mødte hende på baren og det lyder på hende at hun bliver i byen lidt endnu" sagde han glad og smilte stort til hende.
"Det gør jeg sørme også" sagde Daniel og mærkede sin sult da duften bredte sig endnu mere rundt i stuen. Han kunne godt mærke at sulten plagede ham lidt, men det var dog ikke så slemt igen. Han så på Tessie og kunne slet ikke fatte at han virkelig var her sammen med hende, det var som en drøm. Nogen gange var han helt bange for at han skulle komme til at vågne op fra den. "Det lyder godt" svarede han hende, og nød hendes kærtegn mod sin pande. Han sad stille og betragtede hende, som den første nat de havde sammen. Han så på hende, som om at han aldrig ville komme til at se hende igen. Som han blev nødt til at indtegne hver en lille smul detalje ved hendes ansigt, så han altid ville kunne se hende for sig.
//Hvad med nu?
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 8:53 pm

Tess så på ham og smilte lidt. HUn synes virkelig ikke han skulle takke, det var trods alt hende der fik lov til at sove med ham, hvilket hun kun ville se frem til resten af dagen. Desuden var det det mindste hun kunne gøre nu han ikke havde sin lejlighed, hun havde jo en smule af skylden over at han befandt sig i den situation. "Skal vi ikke bare isge vi begge er glade?" spurgte hun leende og kyssede ham kort. Hun kunne ikke helt lade vær, fristelse var for stor.
HUn så undrende på ham da han nævnte Tanya. Han vidste godt det var hans søster, vampyr søster, men hun vidste ikke hun var i byen. "Er hun? Det er jo fantastisk Daniel! Hvordan er hun?" spurgte hun nysgerrigt. Hun ville gerne høre om Daniels familie, den lille rest der nu var. HUn var ikke helt sikker på hvordan Daniel havde det med hende, hun kendte historien om hans forældre, så hun kunne sagtens forstå hvis han var bange for hende, selvom det nu ikke virkede sådan. Et eller andet sted ville Tessie gerne møde hende, det var jo Daniels familie, men på den anden side var hun vampyr, hvilket ikke var helt fantastisk i hendes øjne, men måske kunne hun lade fordomme ligge. For Daniels skyld.
Hun lo lidt. Hun havde aldrig lavet mad for ham før. Hun havde så heller ikke været gift før, eller haft børn, så det var nok derfor. Hun vidste der ikke var lang tid tilbage før bollerne skulle ud. "Jeg håber så det lykkes for mig i dag, nu du er her" sagde hun med et smil. Det kunne være typisk hendes held hvis det hele brændte på for hende. Hun håbede bare på det bedste, nu hun havde to års træning. Hun smilte kærligt itl ham. "Jeg har en idé.. Om lidt når jeg har taget bollerne ud, så tager vi i poolen mens de køler af.. Det giver også appetit" sagde hun med et smil. Hun håbede han var med på den, hun elskede vand, og derfor også hendes pool. Den var ikke meget brugt af andre end hende, men det gjorde ikke så meget. Desuden synes hun det kunne være hyggeligt sammen med ham, lidt tid i vandet, ved siden af skoven. Meget mere romantisk kunne hun ikke forestille sig det.

//Ja! xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:02 pm

Daniel syntes at det lød som en god idé med at de bare begge to var glade for det. "Jo, det syntes jeg. Du er ret klog vidste du det" spurgte han og gengældte kysset da hun kyssede ham. Han havde overhovedet ikke noget i mod at hun ikke kunne stå tilbage for fristelsen, han elskede bare at have hende så tæt på, så det kunne ikke være bedre end det.
Daniel smilte lidt. "Jeg er så lykkelig for det. Jeg er abre så glad for at hun stadig lever, eller hvad man knu kan sige, men jeg var abre nervøs for at der var sket hende noget. Men hun har brugt tiden på at lære ikke at skade mennesker" sagde han og smilte stolt over hende. Han vidste at det ville blive et problem med Tessie og Tanya, men han håbede at de kunen lægge det til side, for han ville gerne have at Tessie kom godt ud af det med hans søster, men på den anden side kunne han godt forstå hvis de ikke kunne enes. "Faktisk var det hende der overbeviste mig om at gå fra Kristen. Jeg gik til hende efter hjælp og hun spurgte hvem der gjorde mig mest lykkeligst og på den måde kunne jeg se at jeg bare var nødt til at få dig tilbage. Og det virkede til at hun var ligeglad med at du var ulv" sagde han og smilte til hende i håb om at det ville hjælpe en smule.
"den er jeg med på" sagde han og smilte. Han ville elske at få sig en lille svømmetur sammen med Tessie. "Smutter vi når bollerne er taget ud" spurgte han og bøjede sig frem for at trykke sine læber mod hendes igen. Nu kunne han ikke stå for fristelsen.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:17 pm

Tess lo lidt over ham og krammede ham blidt. "Tak for at lyde så overrasket over det!" sagde hun drillende til ham. Hun kyssede med lidt tid, det var for dumt at lade vær. Hun ville bruge resten af sit liv på at kysse ham hvis det kunne lade sig gøre, hvilket ville blive lidt besværligt med mad, drikke. Og omkring fuldmånen. Hun skubbede hurtigt den tanke væk fra sig. hun håbede Daniel aldrig skulle se hende under fuldmånen, hun ønskede virkelig han kunne leve uden det syn. Hun smilte blidt til ham.
Hun nikkede lidt. Hun var ikke selv blevet glad da hun havde fundet Tamora. Men Daniel og Tanya var noget andet. Hun smilte til ham. "Gjorde hun?.. Jeg elsker hende allerede! Hvornår sagde du jeg kunne møde hende?" sagde hun ivrigt og lo en smule. Lige pludseligt var det ikke så vigtigt om hun var vampyr eller ej, hun var skyld i hende og Daniel var samme, og det kunne hun ikke være mere taknemmelig over. Så måtte deres racer altså være ligegyldige i det her. Hvis Tanya kunne acceptere Tess, kunne det vel sagtens gå den anden vej.
Hun nikkede til ham. "Jep så sna.." Hun blev afbrudt af uret ude i køkkenet. Hun rejste sig modvilligt fra Daniel, men kyssede ham kort inden hun gik ud i køkkenet. Hun åbnede ovnen og hev pladen ud. Det så perfekt ud, præcis som det skulle. Hun smilte lidt over det vellykkede syn inden hun lagde grydelapperne fra sig. "Så er der boller til afkøling.." Hun hev dem af pladen og over på en rist så de kunne køle af. Bagefter vendte hun sig mod ham. "Har du noget at bade i?" spurgte hun blidt og smilte kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeTors Nov 24, 2011 9:26 pm

Daniel kunne ikke lade være med at grine også. "ja okay, jeg undskylder" sagde han mens han stadig lo en smule. Hvor var det dog fantastisk at være sammen med Tessie. Han kunne ikke huske hvor mange samtaler de havde haft om at de elskede hinanden, men at de aldrig ville kunne få hinanden. Dem havde de haft mange af, og hver gang havde han sagt at han elskede hende og det havde ikke været nogen løgn.
Daniel smilt og nikkede. Hun havde helt klart været en del af det, selvom at han vidste at han elskede hende og han ville dø for at være sammen med hende igen, så havde han en smule tvivl. Ikke omkring Tessie, mere om han ville kunne få sig selv til at såre Kristen. Men det var prisen det kostede for at være sammen med hende. En dyr pris, men han havde betalt den og nu kunne de endelig være sammen. Daniel elskede tanken om at Tanya og Tessie mødes, det ville forhåbentlig virkede som nogle helt normale mennesker. Det kunne være dejligt at føle det for en gang skyld, men på den anden side var ingen af pigerne normale. Tanya og Tessie var helt specielt i hans øjene. "Vil du gerne møde hende" spurgte han og strøg blidt en finger hen over hendes kind, som et blidt kærtegn.
Da Tessie rejste sig, rakte han armene ud efter hende som om at han ville gribe fat i hende og hiv hende tilbage, men han lod hende dog tage bollerne ud af oven. Han var fulgt efter hende ud i køkkent og så på hende mens hun satte bollerne over på en rist.
"Det har jeg ude i en af taskerne i bilen, jeg har et par shorts et eller anden sted" sagde han og smilte til hende. "Nu skal jeg hente dem" sagde han og skyndte sig ud i bilen. Han var heldig der lå et par shorts øverst i tasken, som han greb og gik inden for til Tessie. "Sådan" sagde han og smilte til hende.
//jeg skal logge af, men vi skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitimeFre Nov 25, 2011 2:08 pm

Hun smilte til ham og kærtegnede hans kind. Det var helt underligt, hun kunne slet ikke lade være med. "Ja jeg vil gerne møde din søster! Du kender jo min" sagde hun og smilte. Hun var ikke selc glad for Tamora, men det lod til alle andre var, så hun havde ikke det store valg. Hun tænkte på Luna, der sikkert kunne får hjælp af hendes søster hvis det var, og kom så i tanke om det hun havde lovet sig selv Daniel skulle vide. Hun så lidt tøvende på ham. "Forresten.. Jeg har noget jeg bør fortælle dig.." Sagde hun lavt og så på ham. "Det er ikke fordi det har den store betydning.. Men siden vi er sammen synes jeg lidt du har krav på at vide det.." Hun havde tænkt over det længe, og hver gang virkede det smartest hvis han fik det at vide. Hun ville ikke holde noget hemmeligt for ham. Hun tog hans hænder og kærtegnede dem blidt inden hun løftede sit blik op, og så ind i hans. "William er ikke far til tvillingerne.." sagde hun lavt. Hun havde aldrig rigtig sagt det højt før.
Hun gav blidt slip på hans hænder da han skulle ud i sin bil. Hun kyssede ham kærligt inden han gik. Hun gik selv ud på badeværelset og fandt hendes bikini. Hun regnede med han klædte om på badeværelset, og så var det klart en fordel hun havde den ved sig. Hun gik ind i stuen og smilte itl ham da han kom tilbage. "Du går bare ud på badeværelset og klæder om" sagde hun kærligt og kyssede ham blidt, hun kunne ikke lade vær. "Den der kommer sidst i skylder en middag" sagde hun drillende og ventede på han gik så hun kunne skifte.



https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/aepj09.jpg
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny start! - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: En ny start! - Tessie   En ny start! - Tessie I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny start! - Tessie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Another visit! xD ~ Tessie ~
» En hyggelig spadser tur //Tessie//
» Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Tessie og Daniels hus-
Gå til: