The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Vampira (833)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Daniel (796)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Kristen (683)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Gideon (535)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Justin (429)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Anna (418)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Tessie (391)
En hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_lcapEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_voting_barEn hyggelig spadser tur //Tessie// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En hyggelig spadser tur //Tessie//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 8:52 pm

Sted: Ved søen.
Tid: Eftermiddag.
Omgivelser: Ikke andet end det der plejer at være.
Vejr: Skyfrit og dejligt.
Årstid: Forår.
Påklædning: Et par Jeans, en Sort T-shirt, og sko.
_________________________________________

Eric sad ved på en bænk, med et bord. Han sad lænt ind over bordet og betragtede sin ring. Han var glad for at han havde den, for ellers skulle han jo gå glep af denne dejlige dag. Hun tog en dyb indånding, og smilte sit tilloggende smil. Han kunne godt tænke sig at en eller anden satte sig ved ham, eller gik en tur. Han så rundt
.
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 8:57 pm

Tess gik ned mod søen.
Hun havde, som altid, en masse at tænke på.
Den her gang omhandlede det heldigvis kun én dreng, og ikke to.
Det var bestemt en lettelse fra sidst.
Hun kom ned til søen og kunne lugte en vampyr.
Han sad på en bænk, og hun så derhen.
Han var ikke så klam som blodsugere plejede at være.
Selvom han stank var lige så slem som altid.
Hun gad ikke til at tale til ham, men vidste han kunne læse hendes tanker.
Hvis han nu bare rejste sig, gik hen til hende og de gik en tur.
Det ville hjælpe Tess meget med at få tankerne på afstand.
Og det var lige præcis det hun havde brug for.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 9:09 pm

Lugten af Ulv ramte Eric. Hans blik skød på, og han fik øje på en pige. Hendes tanker virkede stressene, og så handlede de om den samme dreng. Han hørte også at en gå tur ville gøre godt, så han rejste sig op. Han stak hænderne i lommerne, og gik afslappet mod hende. Han så hende ikke som en trusel, som alle andre vampyrer ville. Nej han så hende som en stresset pige, der manglede lidt selvskab. Han smilte til hende. "Heej," sagde han. Han trak den ene hånd op af lommen, og gjorde en lille gestus til at de kunne gå en tur. "Vil de?" spurgte han formelt, og smilte. "Jeg er Eric Night O'media, og undskyld hvis jeg kommer og afbryder din indre stemme der taler om det samme," sagde han, og smilte til hende. Han så hende ind i øjnene. Han hypnotiserede hende ikke. Nej han så bare ind i hende sjæl. Den rene og uskyldige sjæl.


Sidst rettet af Eric Tors Feb 03, 2011 4:16 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 9:22 pm

Tessie smilte lidt til ham da han fangede hvad hun Ville.
Hun tog hans hånd og smilte lidt mere.
"Tessie McBride. Du er rar af en igle at være" sagde hun stille.
Det var ikke for være ond, det var bare noget hun sagde uden at tænke over det.
"Undskyld.. Jeg..." sagde hun roligt og tænktsomt.
"Jeg er lidt stresset for tiden. Ja lad os gå" sagde hun afsluttende og tog sin hånd til sig igen.
Han virkede venlig nok.
Faktisk rigtig sød.
Hun var ligeglad med om han kunne høre hendes tanker.
Igen faldt hendes bekymriner på Daniel og hun ble tabt for omverden.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitimeMan Jan 31, 2011 9:37 pm

Eric smilte til hende over hendes valg at betegne ham på. "Jeg overleve nok Tessie," sagde han, og smilte til hende. "Men jeg fortrækker at du kalder mig Eric," sagde han, og smilte. Han klappede let hendes hånd og slap den så. "Det er okay at være stresset. Det bliver selv vam..Igler som du sagde," sagde han, og rystede på hovedet. Han hørte tydeligt hendes tanker, og smilte over den usagte bemærkning. Han smilte og nikkede til hende. "Ja lad os gå," sagde han. Han så ud over søen, og lyttede lidt til hende bekymringer om denne Daniel. Han fik helt ondt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig spadser tur //Tessie// Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig spadser tur //Tessie//   En hyggelig spadser tur //Tessie// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig spadser tur //Tessie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En kold dag <> Tessie
» Kan du huske mig? Når nej vi har aldrig mødt hinanden ^^ = Tessie ^^
» En hyggelig vandrertur - Sky ;)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: