The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Justin (429)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Anna (418)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sikke et vandfald - Anna I_vote_lcapSikke et vandfald - Anna I_voting_barSikke et vandfald - Anna I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sikke et vandfald - Anna

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 1:17 am

Sted: Vandfaldet
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Træer og vandfaldet. Ikke nogle mennesker (eller magiske væsner)
Vejr: Solskin og en let brise
Påklædning: http://media.onsugar.com/files/2010/12/49/1/1225/12259097/decf3fe3f5471af7_mcx-kiera-knightly-cold-de-70635575.jpg

Lamia sad og kiggede på vandfaldet. Hun sad på et tæppe hun selv havde taget med. Hun var taget herud for at tænke og få inspiration. Hun havde tænkt sig at digte, hvis hun fandt den inspiration hun behøvede. Det var et stykke tid siden hun sidst havde skrevet et digt. Hun havde haft så travlt for tiden. Med at falde til og få nye venner og sådan noget. Derfor havde hun ikke haft tid til at digte. Og hun havde egentlig heller ikke rigtig haft noget at digte om. Hun behøvede inspiration før hun kunne digte. Det var ikke bare noget man kunne. I hvert fald ikke hvis det skulle være godt, og ikke bare et hurtigt rim, fordi man kedede sig. Nej et digt skulle have følelser, ellers blev det ikke fangende og spændende. Hun sad og tænkte lidt over sin gamle bedste veninde. Hun havde været menneske. Men for 15 år siden havde hun været ved at dø i en ulykke, og så havde Lamia modvilligt forvandlet hende til Vampyr. Hun brød sig ikke om at tage hendes liv fra hende, men det var nødvendigt, og Alexia (Hendes veninde) havde været glad for at hun gjorde det. De havde levet sammen helt indtil for 3 måneder siden. Da var Alexia blevet dræbt af en af Lamias fjender. Og hun havde intet kunne gøre. Hun havde dog fået sin hævn, meen det bragte jo ikke Alexia tilbage, vel? Hun sad og fik tårer i øjnende. Hun tørrede dem væk og begyndte stille at nynne mens hun prøvede at tænke på noget andet. Det lykkedes ikke så godt, for så kom hun bare til at tænke på Andrew. Og ham nægtede hun at tænke på. Hun begyndte at overveje hvem der kunne være en god allieret da hun syntes hun hørte noget. Hun kiggede lynhurtigt over mod det sted hvor hun havde hørt noget, og så noget bevæge sig. Det næste øjeblik stod hun henne ved det træ lyden kom fra. Hun åndede lettet op, da hun så at det bare var et egern. Hun var ikke særlig glad for dyreblod, så hun lod det løbe. Så var hun tilbage på sin plads på tæppet. Det samme sted hvor hun havde siddet før. Hun lukkede øjnene og lagde sig ned. Men hun lyttede stadig efter om der kom nogen..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 1:59 am

Anna kom forbi vandfaldet for at slappe lidt af men ellers fordi der var masser at tænke over. Alle dem hun havde mødt i byen havde fortalt hende at dette populære vandfald var så smukt så smukt og at hun bare skulle se det en eller anden dag hun havde tid. Den dag var så idag og mens hun sad nede ved en bænk der var tæt ved kanten af vandfaldet tænkte hun på sin familie i Frankrig. Hun havde forladt dem eller retterer sagt løbet fra dem. Det var hendes mor der var skyld i det hele og hun ville rigtigt ikke bare sådan gå fra dem men hun var nød til det og hun fortrød næsten intet. Hun savnede derimod sin storebror som også var hendes tvilling Tyler. Han var den i familien der betød mest for hende og han var også den der forstod hende bedst og mest. Han var virkelig en drømme bror som alle sikkert ønskede sog men det var hendes bror og kun hendes og hun ville ikke bytteham for noget som helst i hele den hvide verden. Men ellers kiggede hun bare tomt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 2:10 am

Lamia hørte noget og følte ud. Hun kunne fornemme at der var en Vampyr i nærheden. Måske var dette chancen for at få en ny ven. Hun pakkede tæppet sammen og tog det under armen. Så gik hun hen til Vampyren der sad på en bænk et stykke derfra. "Heys. Må jeg sætte mig her?" Hun smilte venligt til pigen. Hun kiggede på pigen og så, så ud over vandfaldet. Det var simpelthen utroligt smukt. Det var egentlig ret fantastisk, som naturen var så smuk. Og stadigvæk så enkel. Den havde været deer altid, og den var stadig lige smuk. Hun kom til at tænke tilbage på dengang, der ikke var særlig mange skove.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 2:37 am

//Jeg er ikke vampyr O,O


"Self." Sagde Anna venligt og fjernede så blikket fra vandfaldet og kiggede så op på en fremmed hun ikke havde mødt. Eller det kunne godt være de havde mødt hinanden men de havde aldrig talt sammen men det gjorde de nu og det var nok det bedste. Hun vidste ikke hvorfor men hun glædede sig på en måde allerede til at lære denne fremmede pige at kende. Var hun sød eller var hun mon forfærdelig ond? Var hun ung eller var hun en total gammel olding? Alle spørgsmålene kørte rundt i hovet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 2:54 am

// Hvad er du så? Gik ud fra du var pga. din alder.. Men du har jo ikke skrevet hvad du er i din profil.. xD Sorry Embarassed

Lamia satte sig ned ved siden af pigen. "Jeg hedder Lamia, men du kan bare kalde mig Lami eller Mia.." Hun smilte til hende. Så opdagede hun at hun havde taget fejl. Hun var ikke en Vampyr. Hun kunnne ikke helt finde ud af hvad hun var, og det irriterede hende en smule, men ikke meget. Hun skulle jo nok finde ud af det, før eller senere. "Hvad laver du herude?" Spurgte Lamia nysgerrigt pigen.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 2:58 am

// Er i venteliste til oprindelig så vi kan på en måde lade som om jeg er vampyr xD


Anna smilede venligt til hende. "Okay Mia. Jeg hedder Anna." Præsenterede hun sig og kiggede så ud på vandfaldet igen. Det var virkelig fantastisk flot. Alle dem der havde sagt det havde ret for det var helt fantastisk smukt. Hun syntes byen skulle være stolt over den for hun var sikker på det var det flottesste vandfald hun i hele sit liv havde set.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 3:05 am

Lamia mærkede efter en ekstra gang for at finde ud af hvad hun var. Så mærkede hun at hun var Oprindelig. "Hey, er du Oprindelig??" Hun vidste det var dumt at spørge om, men hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. " Og flot navn forresten." Hun smilede venligt til Anna. Gad vide om hun var i familie med hende.. Eftersom de var Oprindelige begge to, kunnne det jo godt være..* Man ved aldrig. Måske har jeg masser af familie som jeg ikke kender til.* Tænkte Lamia.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 3:08 am

Anna blev næsten skræmt da hun spurgte. Hvordan i hede hulen kunne hun hvide det? Så slog det hende at hun sikkert selv var en vampyr... eller oprindelig som hende. "Jo jeg er oprindelig." sagde hun og som hun tænkte før var denne Lamia også oprindelig åbenbart. Hun havde mærket en oprindeligs tilstedeværelse og der var ingen andre end dem så hun var nød til at være oprindelig. "Er du ikke også det?" Spurgte hun så og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 5:05 pm

Det gik op for Lamia at Anna slet ikke vidste hvad hun var og hvordan hun skulle opføre sig.. Altså hun kendte ikke sine fulde krafter.. "Jo det er jeg.. Og endda en meget gammel en af slagsen. Jeg er en af de ældste.. Hvad med dig? Du er ret ny, er du ikke?" Hun så spørgende på Anna. Måske havde hun levet længe, men så var hendes hukommelse blevet slettet eller sådan noget lignende..
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeLør Dec 31, 2011 6:35 pm

"Jeg aner det ikke. Jeg har faktisk ingen anelse. Jeg er vokset op i en hel normal familie. Altså næsten. Min tvillinge storebror Tyler var vareulv. Jeg vidste ikke hvordan det kunne gå til. Mine forældre var helt normale mennesker men... Jeg har altid haft en fornæmmelse af at mig og Tyler ikke var deres rigtige børn." Sagde hun og kiggede ned. Hun vidste faktisk godt de ikke var deres forældre men hvem var så hendes rigtige. Hun havde levet længe og det fandt hun ud af da hun var på et museum. Der stod hendes fuldenavn på et papir over nogle af de ældste oprindelige som menneskerne stadig bare kendte som vampyrer. Hun var meget overasket over det da hun ikke kunne huske særlig meget af sin fortid. Hun kunne huske en del men der var ogå meget ikke var så klart og hun havde ikke lyst til at tænke på at hendes rigtige forældre sikkert var døde og at der var et eller andet galt med hendes bror. Han var vareulv mens hun var oprindelig og det var bare skørt. Var der sket en fejl? Hvordan kunne det gå til? Havde hendes mor måske gjort ham til en hybrid med hendes heksekrafter? Var hendes mor enlig heks? Der var så mange spørgsmål og måske fandt hun aldrig ud af det men der slog det hende at Lamia var oprindelig og det havde jo nok samme mor så hvis hendes mor var heks burde hendes da også være ik?
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 5:39 pm

Lamia kiggede overrasket på hende. "Nå.. Det lyder forvirrende. Og ikke særlig rart. Hvordan har du det så? Er du okay?" Hun vidste godt at hun måske spurgte en smule for meget, når man tænkte på at de lige havde mødt hinanden. Men det var, som det var. Hun havde aldrig hørt om en Varulv og en Oprindelig der var søskende og oven i købet tvillinger. Meget mærkeligt.. Nå. Det ville hun undersøge nærmere på et andet tidspunkt. Hun hadede ikke at vide noget, om et eller andet. Måske ville Anna med, så hun også kunne lære mere om sin familie og sin arv. Det måtte da heller ikke være rart ikke at vide noget om hvor man kommer fra.. Så var hun glad for at hun vidste hvor hun kom fra.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 6:18 pm

"Jeg har det fint. Jeg savner ham bare meget da vi plejede at havde det helt vildt godt sammen." sagde hun og smilede så og fik et flashback om hende og hendes tvillingebror hvor de legede sammen ude i deres store have og hyggede sig meget mens de legede fangeleg og gemmeleg som dengang hed skjul og tag fat eller var det på en anden måde? Det var lidt ligemeget men hun ville gerne hvide det alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 7:35 pm

Lamia kiggede medfølende på hende. " Det kan jeg godt forstå. Jeg har selv lige mistet min bedste veninde. Hun og jeg var virkelig tætte. Faktisk meget ligesom søstre. Og jeg elskede hende som en søster." Hun fik også et flashback der omhandlede hende og Alexia, der lå på Alexias værelse og holdt pyjamasfest.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 7:45 pm

"Er hun død eller er hun bare et andet sted henne?" Sagde Anna og hun fortrød med det samme. Hvad nu hvis denne Alexia var død? Så havde hun sikkert såret Lamia. Eller havde hun? Lamia så ud til at være en meget stærk kvinde men hvad nu hvis dette spørgsmål var et meget blødt punkt for hende?
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 7:51 pm

Annas stemme rev Lamia ud af hendes flashback. Hun hørte hendes spørgsmål, og blev en smule ked af det. Men hun kunne se at Anna fik dårlig samvittighed, så hun ville ikke være skyld i at hun fik endnu mere dårlig samvittighed. "Ja. Hun er død. Hun blev dræbt af nogle af mine fjender. Men bare rolig. Jeg har fået min hævn over dem, så der er ikke nogen chance for at de kommer her. Ingen grund til at være bange." Hun smilte ondskabsfuldt ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeSøn Jan 01, 2012 7:54 pm

Anna smilte selv ondskabsfuldt da hun så Lamia gjorde det. "Hvordan?" Sagde hun og gjorde sig klar på at høre en historie om lidelser og masser smerte og blod. Det påvirkede hende meget når folk selv begndte at blive lidt onde og sådan. Men ellers var hun en meget sød pige som gjorde det rigtige. Også når det gjaldt hævn og lidelser.
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitimeMan Jan 02, 2012 8:46 pm

Lamia så Anna smile ondskabsfuldt og begyndte at fortælle; " Joeh, altså.. Man slipper ikke godt fra at lægge sig ud med mig eller mine nærmeste. Så det jeg gjorde var at fange dem en efter en. De var fem om at dræbe hende og to om at finde frem til hende. Da jeg fandt hende var det tydeligt at hun var blevet tortureret længe. Så jeg fangede de to der havde fundet hende først. Jeg sprøjtede dem med jernurt og sprøjtede det ind i deres blod. Og så lagde jeg den ene ind i en celle og tog den anden med hen til et bed af jernurt. Der lagde jeg ham i to dage og kom så tilbage efter ham. Imens havde jeg lænket den anden til en stol med kæder der var smurt med jernurt. Så stilte jeg et glas blod lige langt nok fra ham, til at han ikke kunne nå det. Og det gjorde ham vanvittig. Til sidst skreg han og bedte mig, igen og igen, om at dræbe ham og få det overstået. Og det lyttede jeg selvfølgelig ikke til. Jeg stak en træpæl i ham. Lige akkurat ved siden af hjertet. Jeg kunne jo ikke have at han bare ville dø uden nogen form for lidelser. Og så hentede jeg en blomsterknop. Jernurt, selvfølgelig. Jeg kørte den rundt meget blidt i hans ansigt, så den ikke ville gå i stykker. Så rykkede jeg ham over til vinduet og trak gardinet fra. Jeg stod og så på mens han langsomt blev til støv. Det havde taget omkring en dag. Da han var blevet helt til støv tog jeg ud for at jage. Da jeg var færdi med at jage tog jeg hen til ham der lå i et jernurtebed. Hans hud var helt rynket og udtørret. Han mindede egentlig i stor grad om en rosin. Han lå og græd. Jeg lo af ham og brækkede så hans hals. Jeg skilte mig af med ligene og gemte nogle ting fra dem. Fire fingre, fire tæer og fire øjne. Jeg ved godt at det er totalt klamt og absurt, men jeg var virkelig pissed off. Jeg havde lyst til at påføre dem titusinde år med lidelser. Så jeg sendte én finger, én tå og ét øje til hver af de fire der havde dræbt hende, sammen med et brev. Inden i brevet skrev jeg én sætning; 'Pas på, måske er du den næste!' og så gik jeg efter den ene af dem. Jeg ventede indtil han havde fået sit brev, så jeg vidste han ville være bange. Da jeg dukkede op i hans lejlighed var han overhovedet ikke bange. Han havde til og med ventet på mig. Det gjorde mig virkelig gal. Endnu mere end jeg allerede var. Jeg ville have at han skulle frygte mig. Så jeg fjernede hans ring og rullede hans persienner op. Han skreg og løb hen mod mig for at slå mig ihjel. Jeg tog en kødkniv fra min støvle og stak ham ned. Jeg skar hans fingre af én efter én, og lo højt mens han skreg. Da han prøvede at flygte tog jeg en spids og tynd træpæl fra min anden støvle og borede den ind i hans hjerte over 298 gange før jeg gik videre til nr. 2 af de 4. Han troede ikke på det der stod i brevet, og han troede slet ikke på at nogen kunne dræbe ham. Så han gik bare undt som han plejede. Jeg fangede ham bagfra, da han var på vej hjem fra en stripklub. Hvor originalt ikk? Jeg bedøvede ham og tog ham hen til en anden heks jeg kender. Vi påførte ham nok smerte til at dræbe ham og lige før han døde, gik jeg hen til ham og sagde; 'Du skulle have frygtet mig!' og så døde han. Jeg efterlod ham til min veninde som skilte sig af med hans lig. Jeg tog hen efter den 3. af de 4. Han var heldigvis for ham klog nok til at frygte mig. Jeg tappede ham for blod og gav ham jernurt til at fylde tomrumet ud. Han bedte mig om at dræbe ham, og siden han havde været klog nok til at frygte mig, var jeg barmhjertig nok til at opfylde hans bøn. Jeg brækkede hans nakke og tog hans hoved med mig. Den sidste af de 4 ventede jeg på hjemme hos ham selv. Han var ude på et job for en Vampyr jeg ikke kendte. Imens han var væk hang jeg nr. 3's hoved op lige inden for døren, så han ville blive virkelig rædselsslagen ligeså snart han kom hjem. Og det virkede. Han skyndte sig hen i køkkenet og tog en kæmpe kniv. Jeg troede han ville forsøge at skade eller dræbe mig, så jeg sagde, med tanketale, til ham; *Du kan aldrig skade mig. Jeg er dig langt overlegen, plus jeg har fået en masse styrke og blod fra dine andre fem venner. Selv hvis det lykkes dig at flygte, vil du aldrig blive fri for mig. Og jeg vil fange dig. Og så vil jeg dræbe dig. Meget meget meget meget langsom.* Jeg trak ordet langsomt ud, så han ville forstå min pointe. Men han gjorde overhovedet ikke som jeg havde forventet. Han tog kniven og skar sit eget hoved af. Så hurtigt at jeg slet ikke nåede at reagere. Blodet strømmede ud, fra både hans hoved og hans krop, og jeg kunne ikke lade være, så jeg sugede ham helt tom for blod. Jeg tog hver evig eneste dråbe. Og så tog jeg hjem, pakkede mine ting og flyttede videre til Canada. Der boede jeg i en måned, før jeg besluttede at undersøge byen her. Jeg følte mig draget af dens magiske kraft. Det er nok også derfor du er her. Er det ikke?" Sådan sluttede Lamia sin lange fortælling. Med et spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Sikke et vandfald - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke et vandfald - Anna   Sikke et vandfald - Anna I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke et vandfald - Anna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sikke smukt dette vandfald er.. - Arielle ^^'
» Sikke en velkomst... }Daniel
» Anna, vær sød... ~ Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: