The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Justin (429)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Anna (418)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_lcapSikke en dag! *Alle må være med xD* I_voting_barSikke en dag! *Alle må være med xD* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sikke en dag! *Alle må være med xD*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 9:41 pm

Sted: Skoven? ^^
Tid: Middag
Omgivelser: Det normale.
Vejr: Overskyet, men tørrer vejr.
Påklædning: Et par blå jeans, en grå bluse, med lange ærmer, og tennissko.

Zoey sad med benene trukket indtil sig, og forgrædte øjne. Hun så frem for sig. Hun fattede det stadig ikke. Hvordan kunne det lad sig gøre? Hun løftede igen hånden, og lukkede øjnene, og konsentrede sig, alt hvad hun kunne, men åbnede øjnene. Intet skete, med den halskæde der lå i hendes skød. "Hvorfor!?" Spurgte hun, med en forgrædt stemme. "Hvorfor min kræfter!?" Hun hulkede stille, og gemte ansigtet i sine hænder, som lå på hendes knætopp
e..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 10:33 pm

Daniel havde bestemt sig for at løbe en tur. Han var så småt begyndt at få sin gode form tilbage, og han ville gerne beholde den, så han var trukket i løbe tøjet, taget sin ipod i ørene og skyndte sig ud af døren. Han ville ud i naturen og løbe, så han satte af i retningen af skoven. Han fulgte en lille sti gennem skoven, han huskede tydligt at denne sti ville føre ham hen mod Zoey og hans hemmelige lysning, hvor de havde leget ninja. Han kom til at smile ved tanken. Han havde ikke set Zoey i lang tid og han savnede hende sådan, han undrede sig lidt over hvad hun gik rundt og havde så travlt med.

Og underligt nok, som Zoey var i hans tanker, fik han øje på hende lidt længere henne. Hun sad og græd, så det ud til. Men han var stadig for langt væk til at være sikker, så han satte farten op og nærmede sig hende hurtigt. "Zoey, hvad er der galt" spurgte han og satte sig ned ved siden af hende, da han nåede hende.



//Håber ikke det gør noget at jeg svarer Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeFre Aug 05, 2011 11:34 pm

//Det er helt okay Very Happy Du er altid velkommen Wink //

Zoey sad længe i samme stiling. Hun sad helt stille. hørte ikke Daniel før, han kom helt tæt på, og snakkede til hende. Hun blev siddende stille, og forsøgte at dæmpe sine hulk. Hun hade at græde overfor sine venner, og er sær Daniel, da han var en af hendes bedste venner. Hun opgav det. "Alt er galt.." hulkede hun. Hun følte sig vildt sårbar. Hun vovede dog at løfte hovedet, og se på ham. Hun vidste hendes øjne var rødlige og forgrædte. Hun kunne ikke lade vær, at lægge armene om halsen på ham, og kramme sig indtil ham. "Mine kræfter er væk," hviskede hun, med en hæs stemme. Hun tog en rystende indånding, for ikke at starte et nyt hulke-anfald.

//Min krea rækker desværre ikke viildt langt ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeMan Aug 08, 2011 7:33 pm

Daniel lagde også armene om hende og gav hende et blidt klem, mens han lyttede til hende.

"Væk? Hvordan kan de bare være væk" spurgte han stille lidt efter. Daniel vidste ikke særlig meget til det med hendes magiske kræfter, men han vidste at hun var glad for dem, selvom at hun var irriteret over dem nogle gang, når hun ikke kunne styre sig.

Daniel ville så gerne hjælpe hende, men han vidste ikke hvordan. Han havde ingen kræfter, han var bare en ganske almindelig dreng, hvad kunne han gøre. I hvert fald ikke andet end at lytte til hende, og være hendes ven. Hvilket var hvad han havde tænkt sig at gøre. "det er jeg forfærdelig ked af at høre. Kender du en måde at få dem tilbage på" spurgte han og vidste at hvis hun gøre ville hun nu nok prøve det.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 12:05 pm

Zoey sad stille, og rystede på hovedet. "Han kan bare tage mig, og jeg kan ikke gøre modstand," hviskede hun forpint, og egiostisk. Hun vidste at ville Matthew se hende, ville hun være færdig. Han havde ikke taget det pænt, da han fandt ud af at hans søn havde været meget sammen med hende på det seneste.
Zoey så på ham. "Ja de er væk," sagde hun, og så ned. Hun bed sig lidt i læben. "Jeg er blevet skræmt af noget," nærmest hviskede hun. Hun så på halskæden, som hun havde fået ved sin bedstemors begravelse. Den var ret køn. Det var en sølvkæde, med et stort lilla sten som vedhæng. Hun tag en dyb indånding.
Zoey så på ham, og snøftede lidt. "Det skal du ikke være.. Det er bare mig der er et stort flæbehoved.." Hun sukkede, og pillede lidt ved halssmykket. "Jeg skal rense mit sind for det der har skræmt mig... Men jeg aner ikke hvordan jeg går," sagde hun, og tørrede sine kinder for tårer.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 1:34 pm

Daniel vidste at hvis ikke Zoey havde sine kræfter var hun lige så sårbar som ham. Og da Zoey sikkert havde et par fjender eller 2 var det ikke sikkert for hende.

"Er det Matthew, du snakker om" spurgte han forvirret. Han kendte ikke rigtigt andre mandelig vampyr, han kunne i hvert fald ikke lige komme i tanke om nogen. "Du bliver nødt til at lade som om du stadig har dine kræfter, indtil du får dem tilbage" sagde han stille.
"Har du en idé om hvad det kunne være" spurgte Daniel hende, han ville ikke være tryg for at han vidste hun havde sine kræfter tilbage igen. "Noget med vampyrer eller er det noget med dine kræfter der kan være grunden" spurgte han en smule forvirret, han kendte jo ikke så meget til det, så han vidste ikke helt hvad der var logisk og hvad der ikke var.

Daniel smilte trøstende til hende. "Du finder en måde, det er jeg sikker på. Du er klog og smart. Damn du er Zoey Black Bird" sagde han og strøg hende trøstende over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 8:55 pm

Zoey nikkede. "Ja.. Det er ham," sagde hun, dybt trist. Hun huskede dengang hun havde været hans. Hun lukkede kort øjnene, og sukkede. Dengang havde han ikke forsøgt at dræbe hende. Hun så ned. "Det har jeg prøvet men.. De kan mærke det på mig." Hun så ned. Hun virkede virkeligt opgivende. Det var ellers aldrig for hende, fordi hun altid var så optimistisk.
Zoey nikkede, og bed sig i læben. Hun så flovt ned. Hun smilede lidt over hans forslag. Hun kiggede på ham, og smilede lidt. "Jeg er ikke bange for vampyrene.. De kan dræbe mig.. Jeg er lidt ligeglad.. på nær at jeg vil ikke forlade jer," sagde hun, lidt trist. Hun smilede igen. "Mine evner er jeg kun bange for at miste.. Sagen er at.. Jeg er skræmt over mine følelser.. Jeg elsker min kæreste men.. Jeg har følelser for Matthew, og hans søn," sagde hun, og sukkede dybt.
Zoey så på ham, og rødmede lidt. "Tak for opbakningen Daniel.. Men selv Zoey Black Bird kan være dum," sagde hun, lidt trist, og så ned. Hun var glad for hans støtte, og omsorg.. Det var det hun havde brugt for.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTirs Aug 09, 2011 9:10 pm

Daniel lyttede stille til hende. Han vidste hvor stærk Zoey var, både når hun brugte sine kræfter, men også hvor rent hendes hjerte var, der skulle meget til for at slå hende ud. "Det kommer forhåbentlig ikke så langt" sagde han og gøs ved tanken om at nogen skulle gøre hende fortræd. Han elskede hende, hun var jo hans bedste ven og han ville ikke miste hende.

"Måske skal du finde ud af hvad du vil med alle de følelser. Vil du blive sammen med din kæreste, eller er det en helt anden" startede han stille. "Hvem skal bare være dine venner og hvem skal ikke. Måske er det sådan du skal starte" forslog han.

Daniel kunne ikke lade være med at le lidt. "Du er jo min ninja-mester, du kan klare alt, hvis du bare sætter dig for det" sagde han og kom igen til at le ved tanken om den dag de havde i deres hemmelige lysning.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeTors Aug 11, 2011 9:41 pm

Zoey smilede lidt. Hun tørrede øjnene, og var ret ligeglad med hvordan hendes make-up sad. Hun hadede at være svag, men lige nu glemte hun det lidt. Hun rystede på hovedet. "Nej.. forhåbentligt ikke," sagde hun, og forstillede kort sig selv dø. Hun gøs, over tanken der bagefter sprang i på hende. Ville nogen opdage hun var væk? Hun var helt sikker på at Daniel, og Tessie ville. De andre tvivlede hun lidt på.
Zoey sad stille, og tænkte lidt. En masse følelser gled over hendes ansigt, med en følelse, kom igen og igen. Tristhed. Hun havde mistet Matthew for længe siden, og hun vidste at hvis, hun nogen sinde valgte Jesse, mistede han livet. Hun ville heller ikke mistet Enrique, selvom hun en sjældent gang så ham. Hun sukkede trist. "Jeg tror jeg ved hvad jeg vil, og hvad er rigtigt.." hun sagde det lidt lavt, og så ned. "Jeg bliver sammen med min kæreste.. Det er for det første det rigtige.. og for det andet vil jeg ikke miste ham, selvom vi sjældent ser hinanden," sagde hun og så på ham. Et lille smil havde bredt sig på hendes læber.
"Alt er et stort ord," sagde Zoey, med et lille smil. Hun lo en smule. "Men alligevel. Du har ret.. Jeg kan klare næsten alt jeg sætter mig for," sagde hun, og smilede lidt mere. Hun var ved at være mere sige selv. Hun huskede selv på den dag i den hemmelige lysning. Hun kun ikke lave vær at klukke stille.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitimeLør Aug 20, 2011 7:26 pm

Daniel sad og betragtede Zoey i mens hun tænkte. Han kunne ikke lade være med at være glad for at han flyttede til, for ellers havde han aldrig mødt Zoey. Hun var virkelig hans bedste ven og han vidste slet ikke hvad han skulle gøre uden hende. Han ville altid hjælpe hende, hvis hun ville få brug for det, og han vidste at det også være sådan den anden vej rundt. Zoey var en der altid ville hjælpe og redde andre, hvis hun kunne.

Daniel smilte til hende. "Er der andet der trykker dig, som kan forhindre dine kræfter " spurgte han stille, han vidste jo ikke helt om det var så enkelt at finde ud af det med drengene, for at få hendes kræfter tilbage, men han håbede at det ville.



//Undskyld tiden og mit meget ukreative svar :O Jeg bliver desværre allerede nødt til at logge :/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sikke en dag! *Alle må være med xD* Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en dag! *Alle må være med xD*   Sikke en dag! *Alle må være med xD* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en dag! *Alle må være med xD*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En morgen på kirkegården ~alle må være med
» Nu på skolen.. Kender ingen.. - Alle må være med :)
» Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: