The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vand om aftenen.. } Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:00 pm

HUn så på. "Stakkel.. Hun har sikkert været skide irriterende. Det ha hun altid været overfor mig. 'Du må ikke dit, du må ikke dat' Herre gud, hun dræber al moskab" sagde hun utilfreds og så lidt utilfreds ud. Hun brød sig slet ikke om hendes alfa, men det var en person sag. "Undskyld. Jeg kan bare ikke forestille mig hende sammen med en som dig" sagde hun blidt, og blødte en smule op. Hun lo lidt. "Er du nu helt sikker på at det er hans børn? I havde måske sex?" sagde hun drillende. Hun havde ikke så mange grænser, så hun var ikke bange for at sige det lige ud.
Hun lo en smule. "Okay. Det er på en måde sandhed eller konsekvens. Jeg spørger dig f.eks. om du har været sammen med Tessie. enten skal du svare ja, som er sandheden, eller også skal du drikker tre shots, hvis du altså ikke vil sige sandheden. Giver det mening?" sagde hun og smilte frisk. Hun havde leget det lidt for mange gang, og var tit endt i en masse underligt. Men det var altid sjovt. "Okay, du starter med at spørger mig om noget" sagde hun ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 10:17 pm

Daniel så igen overrasket på hende, da hun fortalte hendes mening om Tessie. "Nej hun var ikke irriterende overhovedet" begyndte han. "Vi var godt nok ikke sammen i super lang tid, men hold da op hvor jeg elskede hende. Hun var bare helt sig selv og var ligeglad med hvad alle andre syntes. Hun var hård og stærk, hun fandt sig ikke i noget fra nogen. Det er noget jeg godt kan lide ved piger, selvom at det ikke skader en gang i mellem at bløde lidt op vise at man faktisk ikke er lavet af sten" lo han og prikkede hende på næsen. "I minder faktisk meget om hinanden. I finder jer ikke i noget lort fra nogen, i er begge mere selvstændig , stræke og hårde, dog super søde og fantastisk" sagde han med et smil. "Og det skal tages som en kompliment" "jeg er 100 procent sikker, for nej vi havde ikke sex. Vi var slet ikke sammen så længe, men det får det til at lyde som om at det kun havde været et par dage. Men vi have brugt tiden på at lærere hinande at kende, men så kom der noget i vejen. Jeg var taget til Spanien for at begrave min farmor og da jeg kom tilbage var hun halvvejs gift med ham Will" sagde han og nærmest vrissede ad Will's navn.
Daniel tog i mod udfordringen. "Okay. Har du nogensinde været en kæreste utro" spurgte han og smilte spændt til hende. "Må det kun være ja/nej spørgsmål eller er det alle slags spørgsmål?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 2:46 am

Syrenia så på ham da han forklarede om Tessie. Hun kunne slet ikke forestille sig ham og hende sammen, overhovedet ikke. De virkede alt for forskellige, slet ikke som nogle der kunne ha' det sjovt, men det var mest på grund af Tessie. Hun havde aldrig set hendes alfa smile, ikke en eneste gang. Hun vrissede altid af Syrenia, havde travlt med at hade hende. Syrenia var ikke vild med at blive sammenlignet med Tessie, og det værste var at hun kunne se havd han mente. Alligvel fastholdte hun. "Vi minder så overhovedet ikke om hinanden. Jeg kan, f.eks., feste. Det tror jeg aldrig hun har gjort. Ud over det, er der udseendet" sagde hun og smilte skævt. Hun kunne ikke lige komme på flere forskelle, hvilket hun ikke var helt glad for. "Så det havde i ikke? Hvor trist.. Så kan du ikke engang svare på om hun var god.." sagde hun drillende til ham. Han var tit under bæltestedet når hun havde fået lidt at drikke.
"wauw, hårdt.. Hvorfor gjorde hun det? Kunne hun ikke ha' ventet eller noget?" Hun vidste hun selv havde været en sæk mange gange, men hun kunne vist aldrig gøre som Tessie havde gjort der.
Hun så på ham og lo lidt. "Du må ikke tro jeg er en kælling nu, men ja det har jeg.. Will faktisk" sagde hun og lo lidt over sammentræffet. Det gik op for hende at Tessie og hende havde samme smag i drenge også. Hun sukker lidt opgivende. "Vil du ha' historien, eller bare hurtigt videre?" spurgte hun og smilte helt uskyldigt til ham.
"Alle spørgsmål, ingen grænser her" sagde hun og smilte. Hun elskede den her leg.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 11:52 am

Daniel vidste ikke om han skulle grine eller være sur, for han kunne se hvor megete det gjorde hende at han sammenlignede dem. For han havde jo elsket Tessie rigtigt højt og han elskede hende selvfølgelig stadig, for hun havde jo været så stor en del af hans lev, ikke kun det stykke tid de havde været sammen, men også efter. Efter han havde taget sig sammen og opsøgt hende var hun blevet en af hans bedste venner. "Jeg tror at den eneste grund til at i ikke kan lide hinanden er at i er alt for meget konkurence mennesker. I vil sikkert begge to være den bedste" sagde han og trak på skulderne. "Men det er ikke så slemt at blive sammenlignet med Tess. I hvert fald ikke i mine øjene. Huske nu at jeg var forelsket i hende" sagde han og smilte drillende til hende.
Daniel lo lidt og rystede på hovedet. "Nej det kan jeg vel ikke" svarede han kort. Han trak på skulderne da hun spurgte om hun ikke kunen vente. "Hun var vel bare forelsket og kærlighed venter ikke sådan på sig. Er det ikke det man siger" spurgte han og smilede svagt.
Daniel så overrasket på hende "Så du har været sammen med Will? Det måtte være før Tessie? Og ja kom med hele historie" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 12:14 pm

Syrenia så på ham. "Jeg bryder mig ikke om hende. Men du har sikkert ret, det er fordi vi minder for meget om hinanden, hvilket bare pisser mig mere af.. Det er ikke din skyld, hun-ulve har et stort temprament, det er sjældent vi kan sammen" sagde hun og smilte uskyldigt. Det var ikke løgn, stort set alle ulve hun havde mødt af hunkøn havde afskyet andre af deres egen race og deres eget køn. Det lå sikkert i generne, det gik hun i hvert fald ud fra, andre forklaringer kunne hun ikke lige se. Hun lo en smule og rystede på hovedet. "Ja forelskelse.." Hun kunne stadig ikke se noget som helst der mindede om kærlighed, kunne ha' bundet Daniel og Tessie sammen.
"Ja, jeg har været sammen med Will. Inden Tessie. Vi var vel sammen et halvt års tid.. DU må virkelig ikke tro jeg er ond og nyder at såre folk, men jeg var faktisk sammen med alle hans venner på det halve år vi var sammen. Han fandt selvfølgelig ud af det og slog op. Det havde ikke så meget med ham at gøre, jeg elsker ham, men det var et slags adrenalin kick. Det lyder virkelig slemt.." Hun grinte lidt over sig selv og kunne godt høre det lød sindssygt og koldt. Men nu hvor Will havde taget Tessie fra Daniel, havde Daniel vel intet imod Will var blevet såret godt og grundigt.
"Min tur" sagde hun og smilte lumsk. Hun tænkte en smule og overvejede virkelig hendes spørgsmål. "Har du nogensinde gjort noget overfor Kristen du har fortrudt?" Hun krympede sig en smule da et nyt højt brag lød udenfor, men hun reagerede ikke så voldsomt den her gang. Hun så ud af vinduet som om hun kunne se om det var slut, hvilket det selvfølgelig ikke var. Hun så på Daniel igen og smilte lidt undskyldende
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 12:31 pm

Daniel smilte lidt. "Så længe at I ikke skader hinanden, er det vel ikke noget problem for mig" sagde han og smilte lidt til hende. "Så Tessie ville sikkert sige det samme om dig, til mig" sagde han og puffede drillende til hende. Daniel grinede lidt. "Så du tror stadig ikke på jeg godt kunne lide hende" sagde han og lo kort igen. Han havde helt sikkert være vild med Tessie, faktisk havde han været mere end vild. Han elskede hende.
"Det gør jeg hellere ikke. Du er min ven så jeg vil da ikke kunen syntes noget dårligt om dig" svarede Daniel hende og lyttede derefter til hendes forklaring. Det var ret ondt af hende, men han havde faktisk ikke noget i mod at Will blev såret, hvilket var ligeså ondt som det syrenia havde gjort. Så de passede vel godt sammen. "Nej det gør mig ikke noget. Jeg er ikke lige den største Will-fan" sagde han og smilte kort til hende.
"Hmm" sagde Daniel tænkende. Han kunne hurtigt komme i tanke om noget. Det var i starten af deres forhold. "Ja. Første gange hun fortalte om sit job. Hun arbejde som stripper nede på klubben" sagde han hurtigt og lod som om at han ikke havde noget i mod det. Men det havde han lidt, for det var jo hans kæreste. "Og da hun havde fortalt om det til mig, var jeg så dum at spørge om hun også var sammen med nogle af kunderne. Altså om hun blev betalt for at have sex med dem. Og det freakede hun, forståligt nok, ud over. Så det fortryder jeg meget. Så det er vel ikke noget spændende for dig. Du havde vel håbet at jeg havde været hende utro" drillede han hende. Da braget lod smilte han lidt. Han tog hendes hånd. "Får det her dig til at falde mere til ro" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 12:44 pm

Syrenia så på ham. "Jeg lover intet, jeg går efter at være Alfa, og det kan ikke ske uden en kamp. Men jeg skal nok være sød" sagde hun uskyldigt som om hun aldrig kunne gøre en flue fortræd. "Nej, hun vil sige at jeg er en skændsel for ulve, jeg er ustyrlig og at jeg er skide stædig.. Tro mig, det er det hun altid råbe når hun bliver sur på mig. Det er som en ekstra mor, forfærdeligt" Hun skar en grimasse så det tydeligt kunne ses hun ikke brød sig om at folk bestemte over hende. "Jo du kunne vel lide hende, men jeg tror ikke på hun kan føle den slags, hun er altid så kold" sagde hun. HUn kunne godt forestille sig Daniel forelske sig i Tessie, bare ikke at det var gengældt, slet ikke.
Hun så på ham og lo lidt. "Er du stadig sur på Will? Efter Kristen og det hele? Uh! Du gav mig lige et perfekt spørgsmål til næste runde" sagde hun og smilte hemmeligheds fuldt. Hun elskede at lære folk at kende, finde deres små hemmeligheder. "Han er altså ikke så slem igen. Men den er vel en smags sag" sagde hun. Hun var personlig selv forelsket i Will, men det behøvede Daniel jo ikke at vide lige nu.
HUn lyttede til da han fortalte. "Ja hun hjalp mig faktisk på klubben det er rigtig nok.." mumlede hun lavt. HUn tænkte ikke over at Daniel ikke vidste hun var stripper. Hun så på ham som om han havde smidt koldt vand i hovedet på hende. "Daniel! Det tror jeg altså ikke om dig. Den type er du slet ikke. Du er alt for sød. Bare fordi jeg selv har gjort det tror jeg ikke alle gør det" sagde hun og lo lidt over ham. Hun kunne aldrig tro at Daniel havde gjort noget så slemt som at være nogen utro.
HUn nikkede lidt og smilte til ham. "Jaer.. Tak" sagde hun og gav hans hånd et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 12:55 pm

"Hmm, så længe at I selv kan finde ud af det" sagde han og smilte til hende. Han ville ikke have at nogen af dem komme til skade, og han ville ikke blandes ind i det for han vidste ikke hvilken side han skulle tage så. "Godt godt" sagde han og lo lidt da hun lovede at hun nok skulle vøre sød. Daniel lo lidt igen. "hun er jo også mor, men hun har ikke rigtigt noget med børne at gøre mere. Så det kan være at hun mangler nogen at beskytte" sagde han og forsvarede Tessie lidt. Han trak på skulderne. "Nu varede det jo hellere ikke så længe og hun havde hurtigt fundet en anden, så jeg vil ikke kunne svare på hvad hun syntes om mig. Men hun er ikke kold" han smilte til hende.
Daniel trak på skulderne. "På en måde er jeg. For selvom at jeg har fundet Kristen så savner jeg nogen gange stadig Tessie. Og nu da Tessie og Will ikke er sammen er Tess meget ked af det, og hun har mistet kontakten med sine børn. Og jeg har bare valgt at give Will skylden" sagde han og trak på skulderne.
"Wait what" udbrød han overrasket da hun snakkede om klubben. "Arbejder du der også" spurgte han forvirret. Han kunne ikke bestemme hvad Syrenia skulle gøre, men han kunne bare ikke lide tanken om at hun smed tøjet foran en masse gustne mænd. Hun var jo hans ven og han ønskede ikke det for hende.
"Jeg er alt for sød?" spurgte han lidt efter. "Nogen gange kan det være belastende at være for sød" sagde han og slog blikket ned på deres hænder. Men kun for et kort øjeblik. "Min tur" smilte han. "Hvis du kunne få lov til at ændre en ting i dit liv, hvad skulle det så være" spurgte han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:11 pm

Hun så på ham. "Vi plejer at kunne finde ud af det.. Eller jeg plejer faktisk bare at gå... Men det er da en løsning, det er det eller at slås" sagde hun roligt. Hun gik altid fra Tessie når det trak op til for meget ballade, hvilket hun tit fik fordi hun var god til at blande sig i ting der egentlig ikke kom hende ved. Syrenias syn på hvad der var nødvandigt var ikke altid det samme som Tessies. Det skabte af og til lidt problemer. "Når ja, hendes unger.. Ulven og Iglen.. Det kan ikke helt nemt at se ens datter blive til det vi er skabt til at dræbe.. HUn må være rædselsslagen for at dræbe hende" sagde hun og fik pludselig en smule medfølelse med Tessie, men kun en smule. HUn kunne godt se problemet for hende. Men hun var stadig ikke vild med hende, slet ikke. "William er ikke så slem når man lære ham at kende.. Han er bare lidt forvirret og skrøbelig, ikke ond" sagde hun lidt i forsvar. Men hun kunne godt forstå ham, Will havde taget hende han elskede. Det kunne ikke være rart.
Hun nikkede en smule. "Jep, jeg arbejder der også. Det er altså ikke så slemt" sagde hun beroligende til ham. HUn vidste at Kristen også kunne lide det, så måske kunne hun selv berolige ham lidt omkring det.
"Det var en kompliment Daniel, men hvis du ikke vil være sød kan vi da godt slås?" sagde hun drillende. HUn havde altid haft nemt ved at komme i slåskampe, men hun slåsede også for sjov, gerne. Hun elskede at overraske folk med hendes styrke, da hendes udseende ikke afslørede en stor farlig dræber. "Én ting? Hmm.. Det er svært" sagde hun og tænkte lidt. "Okay, der er mange ting jeg gerne ville ændre. Men jeg tror det ville være at jeg ikke dræbte den dreng da jeg var mindre.. Så var jeg ikke blevt ulv, og det hele ville være nemmere" sagde hun og tænkte. HUn elskede at være ulv, når det ikke var fuldmåne. Men det havde givet en masse problemer for hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 1:23 pm

"Ja, det er vel bedre end at slås, men jeg kan godt forstille mig at det ikke er noget Tessie er vild med" sagde han og smilte lidt. "Og hendes søn vil ikke have noget med hende at gøre. Han vil være sammen med Will" sagde han lidt efter. Det måtte virkelig være svært for hende. Det var da ikke så underligt at hun var så hård en gang i mellem, hun var vil bange for at blive såret igen. Daniel kom til at smilte da han kom til at tænke på da børnene var små. "det er så underligt at tænke på at de er så store nu, for de var så søde som små. Nu ser jeg dem næsten ikke mere" sagde han og bed sig kort i læben.
"Det er han vel ikke, men jeg har bare ikke rigtigt haft muligheden for at lære ham at kende" sagde han og trak på skulderne. Han havde tit været hjemme ved ham og Tessie, men heldigvis havde han aldrig været hjemme.
"Virkelig. Jeg ville ikke selv være vild med det. Men så længe at i lover at passe på jer selv. Hvis ikke det var fordi at jeg er nødt til at stole på Kristen, ville jeg bede dig holde øje med hende." Lo han. "hmm, jeg må bare lærere at være bedre til at tage i mod komplimenter. "mumlede han.
Daniel kunne godt forstå at hun havde lyst til at ændre denne ting, for det ville ændre meget i hendes liv.
//Jeg bliver nødt til at logge :/
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 20, 2011 2:06 pm

Syrenia lo lidt. "Hun hader når jeg gør det.. Jeg er nok lidt teenager på det område" sagde hun og smilte. Tess plejede at flippe når hun bare gik midt i en skideballe. "Lupus, ik?" hun så på ham. "HUn har det ikke helt nemt.. Men han er nu meget flink hendes søn.. Og køn" sagde hun lidt tænksomt. Hun havde snakket med ham et par gange. "Jeg så dem desværre ikke som små, jeg har kun set dem som teenagere. Men hvorfor ser du dem ikke mere? Fordi de er blevet store eller vil du ikke se dem?" spurgte hun nysgerrigt. Hun plejede altid at have utroligt mange spørgsmål, så det var ikke noget nyt.
HUn lo lidt. "Mission forstået sir!" sagde hun drillende. "Jeg kan sige jeg er langt 'værre' på klubben end Kristen er. Men se det på den lyse side Daniel, du kan få dine egne private shows" sagde hun drillende til ham. Han kunne lige så godt nyde godt af at hans kæreste var stripper. HUn brugte det tit hvis hun ville score. Fyre plejede ikke at kunne stå for deres danse bevægelser, noget hun selvfølgelig udnyttede til hendes fordel.
Hun nikkede lidt. "Jep. Det handler om at huske på det man kan, og så glemme alt andet. Det er sundest" sagde hun og smilte. Hun skulle til at stille ham sit spørgsmål da et nyt lysglimt og et højt brag lød. Hun klemte hårdt om hans hånd og så ud af vinduet. "Hvor længe kan det blive ved?" sagde hun lidt lavt. Hun hadede torden vejr. Hun rystede lidt på hovedet og vendte tilbage til hendes spørgsmål. Hun smilte. "Føler du stadig noget for Tessie?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 6:35 pm

"Det kunne jeg godt forstille mig" svarede Daniel og lo lidt ved tanken om det. Han havde aldrig rigtigt set Tessie vred eller voldsom. Han havde set hende glad, trist og ulykkelig, men aldrig vred. Han kunne dog nemt forstille sig at hun kunne blive vred, hun fandt sig ikke i nogen lort fra nogens side, hvilket var et plus i hans øjene. "Ja det er han vel nok" lo han og elskede at Syrenia havde lagt mærke til det. Daniel trak på skulderne. "jeg så dem kun fordi at jeg var så gode venner med Tess at når vi var sammen havde vi børnene med. Hun kunne jo ikke rigtigt lade dem blive hjemme, men da de blev større og Lupus valgte Tessie fra, mistede jeg bare kontakten med dem, desværre" Sagde han og trak igen på skulderne og smilte svagt til hende.
Daniel lo lidt. Han var ikke rigtigt til det med strip - altså han kunen jo godt lide delen med at smide tøjet, men alle de syge dansemoves havde han aldrig rigtigt forstået - men ellers var det ikke rigtigt ham. "Du er overhovedet ike uskyldig, du snyder bare nogen gange med dit udseende" sagde han og prikkede drillende hende i siden, men sin frie hånd.
Daniel så ned i bordet og viste at hvis han ville tage de shorts istedet, ville han havde afslørret sig selv alligevel, så han kunne jo ligeså godt svare. "ja det har jeg. Jeg elsker hende stadigvæk meget" svarede han ærligt.
//Okay der er sket ret meget siden det her emne, Daniel og Kristen er gået fra hinanden, så Daniel kunne være sammen med Tessie Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vand om aftenen.. } Daniel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Vand ¤åbent emne x3¤
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: