The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vand om aftenen.. } Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 5:59 pm

Daniel smilte lidt til hende. "Det havde jeg ellers ikke troet" sagde han og smilte stadig. "Du virker bare som at du er meget hård og kan klare alt. At du ikke er bange for noget, men det er der altså" sagde han og smilte nu lidt drillende til hende. Daniel har ikke kunne lade være med at beundre hendes hårde aditude. Han syntes det var fedt at møde en pige der ikke var alt for pige og pjevset.
Daniel begyndte at le da strømafbrydelsen kom. "Nå, det ser ud til at vi skal finde nogle lommelygter eller sterinlys" sagde han og blev stående, for han kunne overhovedet ikke se noget. Han vidste ikke om hun, som ulv, ville kunne se i mørket. Faktisk vidste han ikke særlig meget om ulvene, trods det at han kendte et par stykker.




//Har godt nok hellere ingen :/
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 6:11 pm

Syrenia smilte til Daniel med et skævt smil. "Mange tak. Jeg er hård. Og tro mig, bare fordi det tordner, skal du ikke føle dig på sikker bane" sagde hun drillende. Hun rejste sig og gik hen til ham. Hun kunne nok se i mørket, men det gjorde hende faktisk også lidt utryg. Hun stod helt tæt på Daniel. "Faktisk.. Er det nu det sjove begynder" sagde hun drillende og lod hendes læber strejfe hans, uden at kysse ham. Hun trådte væk og gik hen til døren og mod trappen. "Kommer gentlemanen ikke med og beskytter mig mod monstrene i huset?" spurgte hun drillende og gik ned af trappen. Hun var bange, men viste det selvfølgelig ikke. Det ville bare være dumt.


//stadig ingen krea oO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 6:24 pm

Da Daniel ikke kunne se hende nøjes han med at lytte til hendes stemme, for at bedømme omkring hvor i rummet hun befandt sig. Da hendes læber strejfede han, blev han meget overrasket, men sagde ikke noget. Daniel smilte lidt, da hun slog over i det drillende tone. Nu lød hun helt som sig selv igen. Daniel vendte sig om og fulge i retningen af hende, mens han famlede sig vej med hænderne. Han gik lidt langsomt, så han var sikker på ikke at sparke foden i mod et eller andet, eller vælte noget ned fra hyder og andet. "Kan du se noget" spurgte han lidt efter. Han var ret sikker på at hun var tæt på ham nu, for han kunne nærmest fornemme at hun var i nærheden. "Det er dig der er ulven, er det så ikke dig, der skal beskytte mig" svarede han tilbage i samme drillende tone.

//Jeg får gæster så jeg bliver desværre nødt til at logge af o.O
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 6:35 pm

Syrenia lo lidt over ham. Hun så på ham mens han fumlede sig frem. HUn fik lidt ondt af ham. Da han stoppede gik hun hen og tog hans hænder. "Ja, jeg kan godt se noget.. Ikke meget, men jeg kan se hvad der er omkring mig" sagde hun ligegyldigt. Hun førte ham forsigtigt ned af trapperne, så han ikke faldt og brækkede noget. Hun var ikke god til førstehjælp og den slags. "Jeg er ulv, men jeg er faktisk.." hun stoppede da et nyt brag lød udenfor og hun af reaktion knugede sig ind til Daniel for at føle sig sikker. Skundet efter trådte hun væk fra ham igen. "Uhm.. Ja.. Lommelygter" afsluttede hun og gik ind i stuen, uden at tænke over han stadig intet kunne se. HUn sukkede over hendes latterlige frygt, og sparkede til en stol.

//Kom snart igen! ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 7:36 pm

Daniel lod hende føre ham ned af trappen, og han kom også ned uden den mindste skade. Han kunne ikke lade være med at le lidt over denne morsome episode. Hvor tit fik man lige strømafbrydelse når man havde nogen med hjemme. Han blev lidt overrasket over hendes reaktion, men havde dog ikke noget i mod det. Han gav hende et blidt klem, uden at kommentere det. Han gik ud fra at hun ikke ville drilles med det. Det ville også være ondt hvis det var et af hendes ømme punkter.
"Hey, du må da ikke efterlade mig her, helt alene" sagde han og lo lidt igen. Han famlede sig stille og roligt frem efter hende, eller han regnede i hvert fald at det var i hendes retningen han gik, men han var dog ikke helt siker, så han stoppe og gav sig til at vente på hende. "Du er faktisk hvad?" spurgte han og hentydede til den sætning hun ikke fik fuldendt.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 9:51 pm

Syrenia gik ind i stuen uden at sige noget. Hun fandt en lommelygte og tændte den. Hun lyste over på Daniel for sjov. "Buh!" lo hun og gik hen til ham. "Gider du holde den? Jeg finder nogle stearinlys" sagde hun blidt. Hun gav ham lygten og gik hen til et skab. Hun åbnede det og ledte efter lys. "Daniel, når man ikke færdiggøre en sætning, er det meningen den ikke skal færdiggøres" sagde hun drillende. HUn hev et par lys frem og en lighter. Hun stillede dem på sofa bordet og tændte dem. HUn nåede lige at tænde det næste da et nyt brag lyd og hun af overraskelse skvattede ned på gulvet og sidde. "Grgh!" udbrød hun irriteret. Hun så på ham med et virkelig hjælpeløst blik, næsten som om hun var på grådens rand. Noget andre aldrig havde set. Hun sukkede lidt og så slukøret ned. Det her var langt fra som planlagt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:41 am

Daniel lo lidt af hendes svar. "Okay hvis du er bange for at fortælle mig det, er det fint" sagde han drillende, og håbede at hun ville hoppe i hans lille fælde. Den man altid lavede da man var lille, den gang hvor man hadede at folk gjorde nar af en og man ville gøre hvad som helt for at modbevise hvad de sagde.
Han rystede lidt på hovedet. "Det er okay, det er bare en masse larm, der sket os ikke noget" sagde han og gik hen til hende og satte sig ned ved siden af hende. "Skal vi ikke sætte os hen i sofaen og tænde lysene og se om det ikke bliver lidt bedre" spurgte han hende og smilte beroligende til hende. Han havde lidt ondt af hende, for hvis det virkelig gik hende så meget på, var det synd at han så på hende i mens. Men han kunne jo ikke rigtigt efterlade hende, for det ville nok være lige så skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 12:53 am

Syrenia så på Daniel og nikkede lidt. Hun rejste sig sukkende op. "Jeg hader tordenvejr.." hun sagde det lavt og irriteret. Hun rystede trangen til at græde af sig og så på Daniel med et skævt smil igen. "Godt forsøgt. Men jeg er altså stædig. Og ikke helt som andre piger.." sagde hun drillende til ham. Hun kunne lige så godt nyde det nu hvor det ikke larmede udenfor. Hun vidste at næste brag ville være højere og hun ville blive lige så forskrækket. Hun tændte lidt stearinlys rundt omkring og satte sig så i sofaen. "Så, hvad laver mennesker når de ikke har andet end hinanden at underholde sig med?" spurgte hun roligt. Hun kunne ikke huske sin tid som menneske, hun var blevet ulv meget tidligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 1:00 am

Daniel smilte lidt. "Ja, det kan jeg se." han rejste sig på og fulgte efter hende over i sofaen og satte sig ned ved siden af hende. Han så på hende mens hun i stilhed tændte alle sterinlysene. Han kunne ikke holde sin latter tilbage. "Øv, jeg havde elleres lige håbet at jeg kunne snyde det ud af dig, og jeg er glad for at du ikke er som andre piger. Det er det der gør dig så speciel" sagde han og smilte stort til hende. Det var utroligt let at snakke med Syrenia, hviket var rigtig dejligt.
"Jeg holder meget af at løbe, men jeg ved ikke rigtigt om mange ville sætte det ind under underholdning, men jeg kan godt lide det" Sagde han og trak på skulderne. "Hvad får i ulve tiden til at gå med" spurgte han lidt efter.
//Logger af nu, så vi skrives ved Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 1:08 am

Syrenia så ondt på ham for sjov da han sagde han kunne se hun ikke kunne lide det. Hun så på ham og smilte lidt. "Speciel.. Ja det kan man vel godt kalde mig. Bare husk jeg ikke er så sød og uskyldig som jeg kan se ud.. Du skulle bare vide.." sagde hun drillende. Hun så på ham da han snakkede om at løbe. Hun havde gjort det engang, men hun synes ikke det var sjovt når der ikke var udfordring i det. "Jeg løb engang.. Men som ulv er det lidt hver dag" hun smilte drillende til ham. "Jeg laver ikke noget specielt.. Jeg bruger det meste af min tid på sjov og ballade. Der er masser af krudt i mig. Hay nu vi snakker om sjov! Vil du ha' noget at drikke?" Hun smilte skævt til ham. Nu skulle han testes og se hvad han kunne holde til. Hun elskede at 'lege' på den måde. Det endte altid med noget sjovt. Hun for sammen da et nyt brag lød, men hun skreg ikke den her gang.

//jep, skrives xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:19 pm

"Du vil ikke kunne i nogen verdens del blide mig ind at du er sød og uskyldig, du ville helt sikkert have spist mig, hvis ikke det var fordi at der var nogen der ville savnet mig. Eller det håber jeg i hvert fald der er" sagde han drillende og prikkede hende, ligeså drillende, i siden. Daniel kunne ikke lade være med at le, da hun spurgte om han var med på at drikke. "Du ved godt at jeg er bartender og at jeg er meget større end dig? Så jeg tager gerne i mod udfordringen" sagde han og smilte lidt. "Hey vent lidt. I ulve har vel ikke et eller andet sygt gen, så alkohol ikke har nogen virkning på jer vel?" spurgte han lidt efter, noget tøvende. For det ville være total typisk og så vidste han at han ikke havde nogen chance. Hvis hun havde været en normal pige, ville han nemt kunne drikke hende under, specielt efter at han drak meget inden han kom til Fell's Church. Efter hans forældres død og hans søsters forsvinden.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:33 pm

Hun så på ham og smilte. "Undskyld, jeg har stil. Jeg dræber kun blodsugere" sagde hun drillende. Hun var halvvejs ude i køkkenet da han spurgte om det med ulve gener. Hun vendte sig om og smilte drillende til ham. "Lad os bare sige vi ca. står lige smukke" sagde hun drillende og blinkede til ham. Skæret fra lysene inde i stuen lyste køkkenet en smule op. Det gjorde hende lidt mere tryg, specielt når hun vidste Daniel sad i stuen, selvom han ikke ville være til meget hjælp ved en anden varulv, eller en vampyr. Men ved en syg morder eller en voldtægs mand var han måske meget nyttig. Hun var ret paranoid. Hun tog en flasken med det aller stærkeste hun havde, noget hjemmelavet fra nogle venner der smagte utroligt godt, og et par glas. Hun vidste ét glas var nok til at få Daniel bare en smule rundt på gulvet, men det samme galt hende selv. Hun gik ind i den oplyste stue igen, åbnede flasken og skænkede op i begge glas. "Tør du?" sagde hun drillende og rakte ham et glas.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:51 pm

Daniel kunne slet ikke lade være med at le lidt, men da hun havde nævt vampyrerne, kom han til at tænke på sin søster. Han syntes det var underligt at tænke på at hun var en del af dem nu. Så underligt at hun ikke var den samme som hun altid havde været. Han vidste at det ikke ville være specielt fedt at have triste tanker når man gav sig til at drikke, så han skubbede hurtigt tankerne væk, og skjulte sit halv triste smil afvejen og erstattede det med et venligt.
Daniel tog glasset hun havde skænket op i til ham og holdte det frem mod hende til et skål. "Skål for nye venner" sagde han og begyndte at le lidt. " det gør de altid i filmene" sagde han og lo kort igen.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:02 pm

Syrenia så på Daniel og lo en smule over ham. "Du har stil.. Jeg skal vist snart på baren hvsi du arbejder der.." Hun smilte skævt til ham. Hun kunne godt mærke der skete noget inden i ham, men hun ville ikke spørger. "For nye venner" sagde hun drillende og begyndte at drikke af sit eget glas. Hun elskede det her. Det havde ikke rigtigt et navn, det i glasset, men det smagte godt og hun fik det jævnligt af en ven. Hun drak kun halvdelen da hun ikke ville være helt væk lige med det samme. Hun stillede glasset på bordet og smilte til ham. "Så! Hvem er du? Hvad er din historie?" spurgte hun drillende til ham. Hun elskede at lære folk at kende.


//og kreaen forsvandt.. xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:12 pm

Daniel smilte til hende. "Du kan bare komme forbi en aften, så må du selv bestemme om du har lyst til at mødes med mig mens jeg står bag baren eller på den anden side" sagde han med et lille smil. Han gjorde lige som hende, drak af glasset, men han drak det hele. "Mhh, det er godt. Hvad er det" spurgte han lidt efter. Han satte glasset på bordet og vendte blikket mod hende igen. "Hvem er jeg? Jeg har boet i skiftevis Amerika og Spanien. Det meste af mit liv har dog være i Spanien, men da mine forældre døde for nogle år tilbage, syntes jeg at det var på tide at komme lidt væk hjemmefra. Jeg havde hørt at Fell's Church var et sted med masser af magi, hvis du forstår. Jeg håbede at jeg ville kunne finde min søster her, men i stedet fandt jeg en masse venner og nu kan jeg ikke få mig selv til at flytte herfra" Sagde han og smilte igen til hende. "Hvad med dig, hvordan bestemte du dig for at det lige skulle være her"
//Går nok, min er hellere ikke ligefrem i top Surprised
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:20 pm

Syrenia smilte til ham og lo lidt. "Hmm.. Den anden side bliver vist sjovest" sagde hun drillende. "Det har ikke noget navn... Jeg får det af en ven. Jeg kan skaffe dig noget hvis det er" sagde hun og smilte hemmelighedsfuldt. Hun vidste det var ulovligt at lave noget hjemme der var så stærkt, men hvem skulle sige noget?
Hun drak lidt mens han fortalte. Hun var vildt nysgerrig over hvordan hans forældre var døde, men hun spurgte ikke. Hun var vild, men ikke ond og uhøflig. Hun satte glasset fra sig igen da han spurgte hende. "Den korte version er jeg blev ulv meget tidligt, mobbet i skolen, var for besværlig og fik hjemme undervisning, og flyttede hjemmefra fordi jeg ikke kunne klare mine forældre. For at få detaljer må du spørger" sagde hun drillende til ham. Hun spændte skræmt i hele kroppen da et nyt tordenbrag lød udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:37 pm

Daniel nikkede muntert til hende. "Det tror jeg også ville være sjovest" sagde han og smilte stort til hende. Han kiggede på flasken og nikkede. "Din ven? En her fra byen eller holder du dine kontakter skjulte" sagde han drillende.
Daniel lyttede til hende, da hun hurtigt løb igennem de vigtigeste ting omkring hvorfor hun flyttede til. "Mobbet? Med hvad dog, jeg kan umuligt tro at de kunne finde noget at mobbe dig over" sagde han forfærdet. Han havde selv været lidt.. misforstået da han flyttede til, for han gik rundt med Zoey og Tessie og så det med at han var blevet sendt på kontoret den første dag, fordi han var kommet i et slagsmål. Men det hele havde rettet sig til, nu var han på okay talefod med de fleste i skolen.
Daniel lagde en beroligende hånd på hendes arm. "Der sker ingenting, det er bare larm" sagde han og smilte ligeså beroligende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 9:48 pm

Syrenia smilte skævt til ham. "Nej han bor ikke i byen.. Han bor et par kilometer væk. Sig til hvis du vil ha' noget" sagde hun drillende og drak lidt mere af sit glas. "Jeg blev mobbet med hvad jeg var. Vi forvandler os når vi bliver vrede, så de fandt hurtigt ud af det. Jeg har et stort temprament. Så jeg har skiftet en del skole. Alle steder det samme" svarede hun ligegyldigt og trak på skuldrene. Hun var ikke ked af det, det havde gjort hende til hvem hun var, og det var hun faktisk helt okay med. Hun lænede sig en smule ind til ham efter braget, for at finde tryghed. "Jaer klart. Med torden følger regn og lyn. Mine to hade ting. Regn gør dit hår vådt, og lyn skaber ild.. hunde kan ikke lide ild.." Hun så lidt hjælpeløst op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 10:13 pm

"Var der ingen der var skræmt over hvad du var? Jeg mener vidste de i forvejen til alt dette sindsyge" spurgte han lidt efter og han fortød det med det samme. "Jeg mente ikke at du er sindsyg eller noget. Jeg mente bare at det er sindsygt at det er virkelig, hvis du forstår" det var overhovedet ikke ment som en fornærmelse mod hende.
Daniel lod hende nærme sig og han lagde en beskyttende arm om hende. "Jeg kan se din pointe" sagde han smilende. "Men hey kan du virkelig skaffe noget til mig, det er vildt godt" spurgte han lidt efter.
//Logger af nu så vi skrives :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 3:54 pm

Syrenia så på ham og lo lidt. "Wauw, du er virkelig god til det med ord, hva'?" sagde hun drillende og skubbede til ham. Hun rystede så på hovedet. "Nej. De voksede lige så meget op med det som mig.. Det var en del af deres liv. De elskede når jeg forvandlede mig. og de gjorde alt hvad de kunne for at det skete. De vandt for det meste" sagde hun og trak lidt på skuldrene.
Hun så på ham. "Jeg kan ikke fordrage vådt hår.." sagde hun dybt alvorligt. Hun kunne virkelig ikke klare når hendes hår blev ødelagt af regn. Hun nikkede med et smil. "Sagtens, hvornår og hvor meget?" sagde hun frisk. Hun puttede sig en smule ind til Daniel for at finde tryghed.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:35 pm

Daniel smilte lidt og nikkede. "Jep, det er bare min gave her i livet" lo han stille, mens han betragtede hende en smule. "Hvor må det have været forfærdeligt. At blive mobbet for noget du på en måde at født med. Der er bare nogle forfærdelige mennesker til" sagde han lidt efter. Hvis han havde kendt hende den gang, ville han helt sikkert have forsvaret hende, for selv om at de ikke havde kendt hinanden særlig længe, var hun blevet en af hans gode venner. Og når man først var en af hans venner, så forsvarede han dem altid. Men Syrenia havde sikkert ikke brug for hans hjælp, hun var stræk og selvstændig. Hun ville sikkert godt kunne klare sig selv.
"Bare 2 flasker til at starte med" lo han. "Og bare til når din ven har tid, og så må du lige spørge ham om hvor meget jeg skal give for det" tilføjede han og smilte til hende da hun puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 24, 2011 9:44 pm

Syrenia smilte over hans elskelige humor. Hun nikkede lidt til ham. "Tjo.. Så uskyldig er jeg jo ikke.. Det kræver ligesom drab at blive som mig.." sagde hun og smilte uskyldigt. Hun havde dræbt et lille barn den gang hun selv var et. Det havde være fuldmåne tid, så hun havde ikke kunnet styre sig. Mere kunne hun ikke huske, det var mange år siden, og der var sket en masse. Desuden havde hun kunne klare sig selv. Hun elskede at overraske store mænd der har troet hun var uskyldig. Hendes lille syge form for humor. Hun nikkede. "Du skal skam ikke betale. Jeg får det selv gratis. Det er resterne jeg får, han sælger det til et lille gusten sted i den mere.. udsatte del af byen. Resterne får jeg, og der er sikkert rigeligt til dig også. Men pas på, det er meget stærk" sagde hun og smilte drillende. Hun drak selv lidt af sit glas. hun nåede lige at stille det og sætte sig tilbage da et nyt og virkelig højt brag lød og et lysglimt fulgte. Hun kom med et spjæt og knugede nærmest panisk Daniels trøje ind til sig. "Ik. Sjovt."
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:29 pm

Daniel vidste ikke særlig meget om ulvene, for han havde ikke rigtigt haft lyst til at sætte sig mere end nødvendigt ind i det. Han prøvede at leve et normalt liv uden for alt det overnaturlige der var til, men det var næsten ikke muligt mere. Og da en del af hans venner selv var en del af det, var det jo umuligt at ungå. Og han vidste at han ville ikke kunne leve uden sine venner, så han måtte jo selv deltage lidt i det.
"Mange tak" svarede han og smilte lidt. Han havde jo hellere ikke ligefrem så mange penge at gøre med. Hvis ikke det var fordi at han snart var færdig med gymnasiet, ville han arbejde fuldtid, for at spare flere penge sammen. "Jeg skal nok være varlig" sagde han og grinte lidt af det.
Da der lød endnu et brag så han på Syrenia med et lille smil, men gemte det hurtigt for at hun ikke ville blive sur. "Jeg siger sørme ingenting" sagde han og spillede uskyldig. "Det var godt at du ikke var alene hjemme i det her vejr, du ville da være død af skræk" sagde han og smilte lidt til hende, dog ikke for at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 9:41 pm

Syrenia så på ham og smilte uskyldigt. Hun var normalt meget vanskelig omkring fuldmåne tid, og den gang var det bare gået for vidt. Selvom hun var lille. Hun ville virkelig ikke skræmme ham med de klamme ulve ting, hun vidste sle tikke om han kendte forvandlingen. Det var ikke ligefrem dejligt. "Så.. Du har været sammen med min alfa?" sagde hun drillende. Hun vidste rigeligt om Tessie, men ikke så meget i detaljer.
HUn lo lidt. "Tag det med på arbejde en aften.. Det kunne være sjovt at se en masse unge mennesker drikke hjerne ud" sagde hun drillende. HUn mente det ikke, selvfølgelig, kun at han skulle ta' det med. Det smagte jo godt, og det var jo en bar. HUn ville gerne se om andre folk kunne lide det.
Syrenia så på Daniel med øjne der kunne dræbe, men hun smilte blidt til ham. "Ih min helt? Er det det du vil høre?" sagde hun drillende til ham. Hun gav slip på hans trøje igen, da braget ligesom var forbi, og hun ikke ville være alt for påtrængende. Kun lege lidt. "Nu vi er fanget her, skal vi så ikke lege?" sagde hun og smilte frisk. Hun var virkelig nat- og aftentypen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 9:50 pm

Daniel så overrasket på hende da hun nævnte Tessie, men efter lidt forandrede til sig til et lille grin. "Ja, det har jeg." han gled tilbage til den tid han var sammen med hende. Han havde virkelig elsket hende havde meget højt, men da hun havde fortalt ham at hun havde fundet en anden, var han knust. Han var næsten blevet smidt ud af skolen og sin lejlighed, blevet fyret fra sit job, hvis ikke fordi at Zoey reddet ham. Og det knuste ham endnu mere da hun fortalte ham at hun skulle gifte og at hun ventede tvilinger. " Men bare rolig, det er Wills børn" jokkede han. For det kunne nemt være at nogen mistænkte Daniel for at være faderen, for det var jo ikke særlig længe efter at de var gået fra hianden, men dog var der ingen der havde sagt noget, så måske var det hele bare i hans hovede.
Daniel kom til at le ved tanken om hvis han tog det med på jobbet. "Det kunen være ret så sjovt" sagde han og nikkede lidt. Han så overrasket på hende da hun spurgte om han var klar til en lille leg. "Jeg er frisk! Du fortæller bare hvad det går ud på" sagde han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vand om aftenen.. } Daniel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vand ¤åbent emne x3¤
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: