The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Vand om aftenen.. } Daniel I_vote_lcapVand om aftenen.. } Daniel I_voting_barVand om aftenen.. } Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Vand om aftenen.. } Daniel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 8:56 pm

S: søen
T: 21:53
O: søen, skoven
V: koldt, overskyet, trækker op til regn

Syrenia gik rundt nede ved søen. Hun havde gået her lidt tid. Hun tænkte over hendes liv og over hendes længsler. Hun savnede lidt at hun bare kunne ta' det med ro. Men efter hun var startet på klubben gik alt næsten op i sex. Det var ikke det hun ville med livet. Men på den anden side, var det bedre end at sidde og stene derhjemme. Desuden havde hun planlagt at udfordre Tess, og stige i rang. Hun vidste Alfaen var svag for tiden, det ville være oplagt. Men igen, hvis det gik galt kunne hun lige så godt forsvinde fra byen. Hun satte sig ved vandet og sukkede. Så ombestemte hun sig og begyndte at smide tøjet. Hun tænkte ikke på at der kunne komme nogen. Lige nu skulle hun bare i vandet, uden at få vådt tøj. Hun trådte forsigtigt ud i vandet og lod det dække hendes nøgne krop. Hun nyd det, og kunne kort skimte månen bag skyerne. hun lo lidt i glæde.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:01 pm

Daniel havde fået den idé at han ville gå sig en lille aftens tur ved vandet. Det var ikke fordi at vejret var perfekt til det, men han havde bare brug for at komme lidt ud og få noget frisk luft. Han havde været på arbejde, de sidste par weekender og han havde endelig en fri weekend, og han ville ikke bruge den på bare at sidde der hjemme.

Daniel nærmede sig vandet, og da han var få meter, derfra fik han øje på nogen, der var på vej ud i vandet. Han kunne se at personen ikke havde noget tøj på. Han tænkte at det måtte være forfærdelig koldt og han var glad for at det ikke var ham. Lidt efter kunne han se at det var Syrenia, en pige han havde mødt på caféen. Han vidste ikke om han skulle råbe hej til hende, eller om han bare skulle lade hende være. Han bestemte sig for det første, så hvis hun så at han stod der, at hun ikke troede at han stod og belurede hende, når hun nøgnbadede. "Syrenia" råbte han pg løftede hånden til en hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:11 pm

Syrenia svømmede rundt og nød det. Hun lo igen lavt og sukkede. HUn hørte Daniel og blev først overrasket så hun kom under vand. HUn kom hurtigt op og knurre irriteret over hendes våde hår. HUn svømmede mod kanten igen. "Hej Daniel" vrissede hun lidt muggent. Hendes make-up løb ned af kinderne og hendes hår klaskede om hendes ansigt. Hun kom op og trak i en t-shirt på, for Daniels skyld. Hvis han havde været single, havde det været noget andet. Hun så på ham. "Øhm.. Det er koldt, og bliver snart vådt.. Hvad laver du her?" spurgte hun, stadig lidt i dårligt humør. Hun tørrede sig kort under øjnene, men hendes make-up blev bare værre. Hun knurrede irriteret og opgav. Det var ikke Daniel hun var sur på, men hun tænkte ikke over det kunne opfattes sådan. Hun kunne bare ikke klare når hendes hår blev vådt.


//ingen krea.. Sry!
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:37 pm

Daniel lagde med det samme mærke til hendes sure tone. Han vidste ikke om det var ham, eller hun bare ikke lige var i det bedste humør. Han regnede lidt med at det var fordi at han var kommet og havde afbrudt hendes svømmetur. "Jeg ville ikke forstyre dig, men jeg syntes lige at jeg ville sige hej" sagde han lidt i et undskyldende tonefald. Han ville jo ikke havde sagt hej til hende, hvis hun hellere ville være fri.

"Jeg så dig bare lige, og jeg ville lige sikre mig at du ikke troede at jeg stod og belurede dig. Ikke fordi at du ikke er værd at belurere" Daniel stoppede sig selv og rystede lidt på hovedet af sig selv. "Jeg mener, hej Syrenia" sagde han stille og sendte hende et lille smil. "Hvis du gerne vil være alene igen, skal jeg nok lade dig det. "Sagde han stille og smilte venligt til hende igen.



//Gør ikke noget, er hellere ikke selv helt høj på det :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 9:48 pm

Syrenia flyttede hende våde, klaskende hår væk fra ansigtet og så på ham. Hun forstod nu hvad han troede. HUn sukkede ign. "Daniel.." sukkede hun opgivende og krammede ha, selvom hun var våd. "Hej.." lo hun lidt og smilte til ham. Hun var glad for at se ham. han var den mest normale dreng hun kendte i byen. Det var rart at se ham igen. "Tak.. Du siger i princippet, at jeg er lækker, men fordi du har en kæreste vil du ikke se sådan på mig?" sagde hun drillende og blinkede lidt.

"Du har ikke hørt om Reifarim, vel?" sagde hun sålidt forsigtigt. HUn trak hurtigt i resten af tøjet, og så på ham. Hun kunne ikke lade vær med at elske hvad hun så. Han var altså lækker. Selvom hun selv mente hun ikke selv så værst ud. Men han var forbudt område, det respekterede hun. Hun vred sit hår lidt for at få vandet ud.

//damn, og det fortsætter... xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:15 pm

Daniel mærkede med det samme at hun tøede lidt mere op. Han vidste stadig ikke om det var på grund af ham, eller hvad det nu var. Men hans mistanke blev afvist da hun krammede ham. Han lagde armene omkring hende og gengældte varmt hendes kram. Han smilte stort over det hun sagde. Han var glad for at hun ikke drillede ham med hans lille dumme kommentar. For han syntes virkelig at Syrenia så godt ud, men igen han havde jo en kæreste, som han elskede højt. Men derfor var det vel tilladt at syntes at andre så godt ud. Daniel skubbede de tanker til side og lyttede til hende, da hun stillede ham et spørgsmål.

Daniel rystede på hovede, som svar på hendes spørgsmål. "Nej det har jeg ikke" sagde han stille og ventede på at hun ville uddybe hendes spørgsmål.



//Vi må bare finde noget kreativitet sammen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:38 pm

Syrenia så på ham og smilte lidt. "Godt.. Det skal du heller ikke" sagde hun drillende. Hun så på Daniel. "Det var ikke dig jeg var sur på. Det var mit hår forresten" sagde hun undskyldende. HUn krammede ham igen. Bare for at gøre det. Det føltes så venskabeligt og så hyggeligt. HUn havde ikke nogen. Kun klubben. Han var sød til at være.. Sød. HUn lukkede øjnene og sukkede. "Daniel? Synes du jeg er billig?" spurgte hun. Hun vidste ikke hvad han ville svare, hun håbede bare at han vile være ærlig. Hun følte sig billig, og som en genstand. Måske så Daniel hende sådan. Hvis han gjorde, måtte hun finde på en måde at leve på, så hun ikke var billig.


//det bliver værre og værre for mig.. Undskyld! xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeFre Sep 16, 2011 10:45 pm

Daniel prikkede hende drillende i siden. "Hvad er der med ham" spurgte han så og grinte lidt. "Er det noget hemmeligt ulveting" spurgte han og smilte igen til hende. Han nikkede, da hun sagde at det ikke var ham, hun var sur på. "Det er jeg glad for, jeg var lige bange for at det var mig du hadede" sagde han og grinte lettet.

Daniel blev ret overrasket over hendes spørgsmål. Han vidste ikke noget til at hun arbejde i klubben, sammen med Kristen. Faktisk så vidste han ikke at Kristen og Syrenia kendte hinanden. Det var ikke særlig længe siden at Kristen havde fortalt ham at hun arbejde som stripper på klubben. Han var blevet meget overrasket og vidste ikke rigtigt hvad han skulle syntes om det. Han ville allerhelst have hende for sig selv, men der var ikke rigtigt noget han skulle have sagt i det. "Overhovedet ikke. Hvorfor har du fået den tanke" spurgte han, hende.



//Har du kigget under din seng, efter kreativitet? Very Happy Jeg bliver desværre nødt til at logge af nu, men vi skrives :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeLør Sep 17, 2011 5:25 pm

Syrenia lo lidt over hans prik, hun var utroligt kilden, hvilket hun ikke håbede Daniel ville udnødte. Måske opdagede han det ikke. "Nej, der er intet ulvehalløj over det, det vil bare ikke gøre dit syn på mig bedere" svarede hun ærligt, og smiler blidt til ham. Hun ville ikke fortælle ham det, så ville han sikkert bare blide bange for hende. Det ville hun ikke have. Hun rystede blidt på hovedet. "Dig kan man ikke hade. Din duft gør det svært" sagde hun henkastet.
HUn så trist på ham. "Du.. Du kender mig ikke.." sagde hun lavt. Hun så trist ned i jorden. Hun var aldrig trist foran andre. Det var for sårbart. Men lige nu blev det lidt for meget for hende. Hun rystede lidt på hovedet. "Det er en lang forklaring, jeg vil ikke bruge hele din nat. Du gider alligevel ikke høre på mig" sagde hun og smilte kort. Det sidste var ikke anklagende, det var bare en konstatering. Det var svært at forestille sig han ville høre alt muligt om hende, der bare fik ham til at hade hende. Hun fortrød selvfølgelig det meste af det.
Hendes blik ændrede sig, og hun smilte til mere lumsk. Hun lagde sine hænder på hans skuldre og så ham ind i øjenen med et uskyldigt blik. " Det er lidt koldt, sepcielt med vådt tøj.." sagde hun lavt og lidt lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 2:21 pm

Daniel smilte til hende. "Jeg tvilver på at jeg vil kunne syntes noget dårligt om dig" sagde han, til hende. Han syntes rigtigt godt om Syrenia, trods det at de ikke havde kendt hinanden i forfærdelig lang tid. Men hvordan skulle han ikke kunne lade være med at kunne lide hende. Hun var sød, sjov, venligt og smuk. Han smilte endnu en gang til hende.

Han lo lidt da hun sagde at hans duft, gjorde det svært at hade ham. "Min duft" spurgte han og undrede sig om, det mon også var en eller anden ulveting, som han hellere ikke kendte til.

Daniel rystede på hovedet. "Selvfølgelig vil jeg lytte til dig. Hvorfor vil du da føle dig billig" spurgte han, hende igen. Da hun lagde hænderne på hans skuldre, smilte han til hende igen, og lagde hænderne på hendes hofter. "Det vil jeg gerne tro" sagde han og lo kort. Han så hende i øjene og smilte igen, han kunne slet ikke lade være. "Her" sagde han og slap hende igen, for at tage sin jakke af. "Tag min jakke på, den er nok lidt varmere" sagde han og lagde jakken om hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 4:15 pm

Syrenia lo lidt over ham. "Du ville hade mig. Men skal vi ikke bare sige jeg er den mystiske ulve pige med hemmeligheder?" sagde hun drillende og smilte lidt skævt. Hun ville ikke fortælle ham det hele. Det ville være dumt og hun ville fortryde det igen. HUn var helt sikker. Hun nikkede. "Din duft er fantastisk. Jeg kunne spise dig" sagde hun drillende. Ulve spiste ikke mennesker, de beskyttede dem. Men hun vidste ikke hvor meget Daniel vidste om den slags. "Ulve næse" sagde hun og blinkede til ham. Hun kunne godt lide at ha' hemmeligheder, det gjorde at folk ikke bare kastede hende ud når de havde fået hvad de ville. De ville stille spørgsmål. Hun brugte tit det kneb, for ikke at blive svigtet.
Hun så på ham* "Okay, jeg kommer med ét krav så" Sagde hun med et smil om læberne. "Vi taget et sted hen, hvor det er tørt. Det begyndet snart at regne" sagde hun og lo lidt. "Hjem til dig, eller mig, eller et skur, what so ever, bare det er tørt" sagde hun blidt og med et skævt smil om munden. Hun smilte til ham og tog hans jakke på. Det var dejlig lun, og duftede af ham. Hun lagde igen hendes hænder på hans skuldre. "Tusind tak. Det var sødt" sagde hun, den her gang virkelig takkende helt fra hjertet. HUn så ind i hans øjne og smilte. Han kunne se den rigtige hende nu. Ikke den hun viste til alle andre. Hun smilte og krammede ham blidt, som tak. "mange tusind tak.." hviskede hun blidt. Hun kunne mærke regnen begynde.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:05 pm

Daniel smilte lidt drillende. "Okay, så siger vi det. Men jeg skal nok finde ud af det på et tidspunkt" sagde han og grinte lidt. Han vidste ikke helt hvordan han skulel finde ud af det, men på en eller anden måde, skulle han nok. Om han så skulle kilde hende til hun fortalte ham det. Han smilte lidt, ved tanken om det.

"Det lyder fair nok" Sagde han og nikkede. "Hvor vil du gerne hen af. Vi kan godt tage hjem til mig, men hvis du vil have noget tørt tøj på, vil det nok være smartest at tage hjem til dig, så får du i hvert fald noget tøj du kan passe" sagde han. Daniel så hende i øjene da hun igen lade armene på hans skulder. Han blev overrasket over den "ærlighed" der lige pludselig var over hende. Den gjorde hende bare endnu mere smuk. Han rødmede sig selv, for at slippe hendes blik. "Det var så lidt" sagde han da hun krammede ham. Daniel mærkede regen begyndte at falde ned over dem og han lo lidt. "Vi må hellere skynde os, inden jeg også bliver helt gennemblødt. " sagde han og tog hende hånd og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:26 pm

Syrenia så på ham. "Jaja, det siger du nu" sagde hun drillende. Hun så op i himlen på regnen. Hun lo og trak ham afsted mod hendes hjem. "benene på nakken menneske!" sagde hun drillende til ham. Hun løb selvfølgelig ikke alt hvad hun kunne. Det ville være synd for ham, og han ville ikke kunne følge med. Hun havde det godt lige nu. HUn ønskede hun kunne beholde den her glædesbobel, og at det altid ville være sådan. Men når hun kom hjem ville det ændre sig igen. Hun ville komme hjem, og alt ville minde hende om tingene ikke var perfekte. Men lige nu var det.
Hans jakke var en smule for stor til hende, men det gjorde intet, så gik den længere ned og varmede mere af hendes krop. Hun så på ham med et smil. Han kunne stadig se den rigtige hende. Lidt endnu.

//Krean døde lige oO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:33 pm

Daniel smilte lidt til hende, men lod hendes kommentar glide ham forbi. Han ville bare finde en måde at få det ud af hende. Han smilte lidt ved tanken.
Daniel fulgte efter hende og løb så hurtigt han kunne. Han vidste ikke hvor hun boede hen af, så han holdt sig bare tæt på hende, og lod hende føre vejen frem. Han var faktisk lidt spændt på at se hvordan hun boede, for der var engang en der fortalte ham, at ens hjem kunne se meget om personen. Og Daniel ville meget gerne lære mere om Syrenia.


Daniel holdt sig stadig tæt på hende og prøvede at ignorere den kolde regn, der ramte hans ansigt og gennemblødte langsomt hans tøj. "Hvor langt er der endnu" spurgte han og smilte til hende, men var dog ikke helt sikker på at hun ville se det.



//Mit blev hellere ikke så langt Surprised
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:48 pm

Syrenia så på ham og smilte. "Få meter.. Faktisk" HUn stoppede og så på et hus. "Er vi her" sagde hun lavt og smilte. HUn gik hen til døren og låste op. "Damerne først" sagde hun drillende og trådte til side så han kunne komme ind. Det regnede godt, og hun kunne se han var våd. Hun havde noget tøj liggende han kunne låne hvis han ville. Men igen ville hun ikke fortælle ham hvorfor hun havde tøj til drenge liggende, hvis han spurgte. Hemmelighederne skulle fortsætte. Der var ikke nogen der kendte hende, udover hendes forældre. Selvom de ikke vidste hvad hun arbejdede med. Hendes far ville flippe og hendes mor ville hive hende hjem. Så hun havde mange hemmeligheder.
Hans jakke sørgede for en smule ly, så hun blev ikke så våd, selvom hun stadig var våd efter svømmeturen. Hun skulle skifte uanset hvad, og hun skulle ha' hendes hår tørret godt og grundigt. Hun kunne ikke fordrage når det var vådt.


//det går x3
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 5:59 pm

Daniel standsede op, da hun gjorde det og så på huset foran dem. "Hold da op. Det er flot" sagde han og smilte til hende. Det var vidst godt at han ikke havde taget hende med hjem til hans lejlighed, hvis hun var vant til at bo så fint. For hans lille lejlighed var ingenting i forhold til hendes hus. Da hun holdt døren for ham og sagde damerne først, lo han og gik hen og samlede hende let op. Han grinte lidt. "Sådan her" sagde han og trådte indenfor, med hende i armene. "Damerne først" gentog han og satte hende så ned igen, med et lille drillende smil om læberne.
Daniel så ned af sig selv og sukkede lavt. Hans tæj var godt gennemblødt, og han vidste ikke helt om hun havde noget tøj han kunne låne, eller han måtte tage hjem efter det. Han havde jo håbet at de kunne være nået hjem til hende, før det gav sig til at regne. "eehm, du har vel ikke noget tøj jeg kan låne, eller skal jeg smutte hjem og skifte" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 6:11 pm

Syrenia smilte over han reaktion på huset. Hun var ud af rig familie. Hun grinte da han løftede hende. "Hay!" lo hun og holdte sig lidt ind til ham for en sikkerheds skyld. Hun havde ikke lyst til at blive tabt ned på gulvet nu. HUn tog hans jakke af og hængte den op. HUn nikkede til ham. "jeg har tøj. Kom med" sagde hun med et smil. Hun tog igen hans hånd og gik ovenpå, til hendes værelse. Ingen havde før været her. Hun tog normalt ikke folk med hjem. Men hun havde heller ikke nogen at ta' med, andre end de klamme fyre fra klubben. Det var ikke noget hun ønskede. "Hvad størrelse bruger du?" spurgte hun og så ham ind i øjnene. Hun stod tæt på ham igen. Et sødt smil sad på hendes læber. Det var svært ikke at smile når han var her. Hun kunne mærke hendes tøj og hår dryppede ned på gulvet, men det tørrede jo igen, så hun var ligeglad. Lige nu var det Daniel og hans tørre tøj der var vigtigst.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 6:18 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smile lidt over hendes fine latter. "Bare rolig, jeg er ikke så slap at jeg taber dig" sagde han inden han havde sat hende ned.

"Så hvem gemmer du tøj til, siden du kan låne ud til mig" spurgte han og fulgte efter hende, da hun tog hans hånd og førte ham ind til hendes værelse. Han så sig omkring, og sytes virkelig at hun havde indrettet sig godt. Det havde hun virkelig forstand på.
"Large, er fint nok til mig" sagde han og smilte til hende. "Og mange tak, fordi at jeg må komme med dig hjem og blive tør" sagde han stille.




//Bliver desværre nødt til at logge, men vi skrives :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Sep 18, 2011 7:55 pm

Hun lo lidt. "Hvem siger det ikke er dig jeg gemmer tøj til?" sagde hun og smilte hemmelighedsfuldt. Hun så på ham. "Large? Jaja, så får du det" sagde hun med et lille smil. HUn strejfede kort hans kind med et par fingre inden hun gik hen til hendes skab. Hun fandt et hvid t-shirt, et par jeans og endda undertøj frem til ham. Hun gav ham det med et smil. "Ikke brugt før. Du kan skifte herinde, med mig, eller ta' badeværelset. Du vælger det selv, men jeg kan godt fortælle hvad jeg håber du vælger" sagde hun blidt. Hun smilte igen sødt og så ind i hans øjne. Det var ikke for at være pervers, det var faktisk bare for at være ærlig, og for at drille lidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeTirs Sep 20, 2011 8:31 pm

Daniel smilte lidt over hendes kommentar og tog i mod tøjet da hun rakte det til ham. "Mange tak" sagde han og smilte igen. "Det bliver dejligt at komme i noget tørt tøj" sagde han lidt efter. Det våde tøj var ret koldt, og han skulle slet ikke vente med at få det af, og i det tørre tøj. Han så på hende og rystede lidt leende på hovedet.

"Jeg må nok hellere tage badværelset" sagde han og smilte til hende igen. "Hivlken vej" spurgte han og hentydede til hvilken vej han skulle gå, for at finde badeværelset.



//Ej, det var godt nok ikke meget jeg kunne skrive. Håber at du overlever det :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeOns Sep 21, 2011 8:00 am

Syrenia lo lidt over ham. "aha, playing safe?" sagde hun drillende til ham. Hun vidste godt han havde Kristen, men teknisk set kunne hun jo være ligeglad. Hun var det ikke, men hun kunne godt. "Bare gå ind af den dør" sagde hun og pegede på en dør henne i den ene side af værelset. Hendes badeværelse lå lige ved siden af hendes værelse. Hun gik hen og fandt tøj til sig selv. Hun trak tøjet af uden at tænke videre over det. Hun var trods alt stripper, så hvis han så noget, var det hans problem, ikke hendes.

//samme her, ingen krea.. Sidder så også midt i skolen, med Kris, Zoe osv.. xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeOns Sep 21, 2011 8:25 pm

Daniel lo svagt. "Det er nok det bedste" sagde han og gik ind på badeværelset som hun havde peget ud for ham. Da han havde lukket døren bag sig, begyndte han at trække tøjet af og tage det tørre på. Det var dejligt at få skiftet og mærke at nu varmen begyndte langsomt at komme tilbage. Da han var færdig samlede han sit tøj sammen og gik ind til hende igen. "Hvor kan jeg hænge det her" spurgte han og smilte venligt til hende.



//Hyggeligt! Går i alle sammen i klasse sammen? :p Så logger jeg på i morgen, i time, hvis i er på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeTors Sep 22, 2011 7:19 am

Hun lo lidt. Hun trak resten af det våde tøj af, og fik selv noget tørt på. Det var dejligt, og hendes hår var også ved at tørre. Hun tørrede den ødelagte make-up væk, og lagde ikke en ny. Det ville hun normalt gøre når der var andre. Men hun gad ikke nu. Hun rettede lidt på sit tøj og så på Daniel med et smil da han kom ud. "Bare hæng det på kanten af badekarret" sagde hun smilende. Hun tog sit eget våde tøj i hænderne, og gik hen til badeværelset. Hun hængte tøjet over kanten som hun havde sagt og vendte sig mod Daniel. "Sådan" sagde hun smilende og gik ind i værelset igen. Et højt tordenbrag lød, og hun blev ekstremt overrasket. Hun kom et lavt skrig og så ud af vinduet. "Fedt..." sagde hun og sukkede lidt.


/Ja vi gør, men.. Idag er jeg syg xD



P: http://www.contactmusic.com/pics/mb/gossip_girls_230209/taylor_momsen_5253403.jpg
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeLør Okt 01, 2011 9:59 am

Daniel vidste ikke helt om han skulle vende ryggen til mens hun trak det våde tøj af. Det ville jo nok ikke genere hende at han så på hende for hun arbejde jo i klubben, men det vidste Daniel ikke endnu. Han regnede med at hun gik i skole eller havde et andet lidt mere normalt arbejde. Så for ikke at kigge på hende, gøre Daniel som hunhavde sagt. Han gik ud på badeværelset for at hænge sit våde tøj til tørre på kanten af badekarret. Han så smilende på hende da hun også kom ud for at hænge sit våde tøj til tørre.
Da det kom et ordenligt tordenbrag og Syrenia gav et lille skrig fra sig, så han mod vinduet. Det kunne nok blive noget voldsomt vejr den aften. "Er du bange i tordenvejr" spurgte han med et lille smil på læben.


//Nårh, det var da træls, men du er vel blevet rask igen? :p
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitimeSøn Okt 02, 2011 8:30 pm

Syrenia tænkte ikke over at han ikke vidste hun var stripper. Det faldt hende meget naturligt at smide tøjet for folk, det havde det faktisk altid gjort. Hun så på Daniel og sukkede opgivende. "Jeg er bare en smule utryg for det.. Ikke andet" svarede hun, og prøvede at lyde henkastet. Hun for sammen det et nyt brag slog over himlen og alt lys gik ud. Hun så heldigvis godt i mørket. Det var ret praktisk at være halv ulv nogle gange. "Super skønt, strømafbrydelse.." sagde hun ironisk og så lidt rundt i hendes værelse. Det var ikke lige det her hun havde håbet på. Men måske var det godt nok alligevel. Det gav da en mulighed for at lære Daniel at kende, med mindre han ville ud i dét vejr. Et eller andet sted håbede hun på at han ville blive hos hende. Hun kunne ikke fordrage torden vejr, og hun ville helst ikke være alene lige nu.


//ingen krea, sry
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vand om aftenen.. } Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Vand om aftenen.. } Daniel   Vand om aftenen.. } Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vand om aftenen.. } Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vand ¤åbent emne x3¤
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: