The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:19 pm

Kristen lyttede stille og smilre skævt. "kan man ikk? men jeg har altid lignet min mor.. med personlighed" ser på ham og smiler skævt til ham. Bider sig lidt i læben "tak.." ser op i loftet og fortsætter "Hvorfor siger du det så tit? at der er noget ved mig du elsker.." lyder en smule undrende og nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:23 pm

Owl så roligt på hende og klukkede lidt "Fordi jeg har lyst og at det er sandt..." Han lagde sig roligt om på siden med front mod hende "Uanset hvad du gør eller siger kan du ikke stoppe mig i at elske dig.." Han smilte roligt og lidt kærligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:42 pm

Kristen smilte stort til ham, hun skulle koncentrere sig for ikk at holde om ham. "det er noget af det sødeste du nogen sinde har sagt.." svarede hun overrasket og smilte stort. "Jeg vil ikk stoppe dig.. hvis du elsker mig, så elsker du mig.." hun smilte stort igen. "Du vil også altid være i mit hjerte Owl.. det har jeg ikk lyst til at lave om på.."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:44 pm

Owl smilte roligt og kærligt til hende og åbnede sine arme da han godt kunne se hvad hun havde lyst til at gøre "Dejligt..." Han lå stadig på siden og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 5:06 pm

Kristen smilte skævt til ham og rykkede indtil ham. Hun lagde hovedet på indmod ham så der alligevel var en smule mellemrum mellem dem. Hun vidste jo aldrig, med ham. Hun smilte skævt til ham og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 19, 2011 4:43 pm

Owl lagde roligt armene om hende og lukkede så øjnene. Han var lidt usikker, men han nød at ligge sådan med hende. Han sukkede afslappet og blundede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 19, 2011 10:42 pm

Kristen lå stille lidt og kiggede ind mod hans bryst. Hun viste ikke hva hun skulle sige eller gøre så hun lå bare stille lidt. Hun løftede sit hovede en smule og så ned på ham. HUn smilte skævt og bed sig så tænksomt i læben. Hun ende med den teori at han sov, så lagdehun sit hovede afslappet ned igen. Hun rykkede helt indtil ham så hun faktisk lå op af ham. Hun smilte lidt tilfredst og puttede sig godt indtil ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeMan Sep 05, 2011 7:20 pm

Owl sov roligt og havde sine arme om hende. Han var allerede nede i en ret dyb søvn. Aligevel nød han at ligge med hende i sine arme.

//Spuler vi?//
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeMan Sep 05, 2011 7:50 pm

// Jeep xD



Kristen lå og drejede sig lidt i hans arme. Hun var stadig rigtig træt, og hun orkede ikke at stå op. Hun løftede hovedet lidt og skullede til ham. Hun kunne dog ikke se om han var vågen eller og han sov. Hvis hun skulle gætte, så sov han stadig. Hun puttede sig indtil ham og gemte sit ansigt helt væk i puden. Hun lå godt og havde ikke nogen planer om at rejse sig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 5:56 pm

Owl vågnede roligt. Han havde stadig sien arme om Kristen og han fik et smil på sine læber af sig selv. Han kunne mærke hun ikke sov, og undrede sig lidt over hun ikke var stået op lige som sidst de var sovet sammen. Men han nød det og ville ikke slippe hende vis hun ikke ville have det. Han havde det okay, ivertfalg godt nok til at være klar i hovedet. Han havde ikke undt i det eller andre steder som han normalt havde når hen havde været fuld på clubben, det var en befrielse og han kunne endelig slappe helt af. Han så roligt på hende og nød at kunne have hende i sine arme uden modstand. Det var lang tid siden efterhånden. Han lå og havde næsten et lykkeligt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 8:09 pm

Kristen lå stadigvæk med ansigtet ned i puden, så hun kunne ikke se at han kiggede på hende. Hun havde lukket sine øjne da hun lagde hovedet på hans brystkasse. Hun gav en lav lyd fra sig og gned sig lidt i øjnene. Hun havde ingen idé om at Owl var vågen, hvis han var det, ville hun nok ikke have lagt såden. Hun var bange for at han ville opfatte det forkert, for hun prøvede jo virkelig ikke på noget. Hun var bare træt og hun lå virkelig godt sådan.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 8:30 pm

Owl smilte da hun lagde sig som hun gjorde. Han misforstod det ikke, han kunne godt forstå hun kunne lide at ligge sådan og han kunne ikke lade være at ligge sig lidt bedre, det vil sige ligge sig på ryggen. Han havde stadig en arm under hende og så også stadig på hende med et roligt og glad smil. Han gabte og viste hun nu ville vide han var vågen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 9:12 pm

Kristen lå virkelig godt, hun brugte ham vel lidt som pude. Hun plejede altid at ligge og omfavne en pude, men denne gang blev det så ham i stedet for. Hun smilte lidt for sig selv, men da hun hørte han gabte, løftede hun hurtigt hovedet og kastede et blik på ham. Hun så han havde åbne øjne og det gjorde hende en smule nervøs. "Øhh.." hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun fniste kort og smite skævt til ham. "Har du været vågen hele tiden?" spurgte hun så og klukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 9:42 pm

Owl smilte og så på hende "Siden du lagde dig tæt op af mig ja..." Han aede hende kort over håret så det ikke faldte ned i hendes øjne og lagde så hovedet ned igen "Men bare bliv lggende vis du vil, det gør mig ikke noget..." Han smilte og så roligt op ig loftet og havde en arm lagt om hende. "Jeg kan rent faktisk huske det hele der skete igår....det plejer jeg ikke når jeg har været på clubben" Han talte mens han så op i loftet med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 9:50 pm

Kristen fniste kort og så på ham med et smil "og du siger intet?" hun slog en latter op, der ikek var så lang. "Klart.. det regnede jeg heller ikk med" svarede hun så og så lumsk ned på ham. Hun lagde sig dog alligevel godt til rette igen hos ham. Hun lå lidt tavs og stirrede på ham, så lyttede hun med et halv stort smil, da han igen talte. "Sååe.. er det godt eller skidt?" hun rettede lidt på sig så hun kunne ligge helt roligt og se hans ansigt sammentidigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeOns Sep 07, 2011 9:56 pm

owl smilte stort "Det er godt, eller det er ivertfald rart at kunne huske det" Han fik et oprigtigt glad smil på sine læber og nød hun lå som hun gjorde og stolede på ham. Han holdte lidt om hende og så så ned på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Sep 09, 2011 1:50 pm

Kristen smilte lidt og fniste kort, hun kunne ikke rigtigt lade være med at tænke tilbage til hvad der var sket i går. Hun lå godt hos ham så hun var glad for at hun bare kunne blive liggende sådan. Hun havde ikke noget i mod at han holde lidt om hende, hun var tryk ved ham og hun stolede på at han ikke ville gøre noget. I hvertfal ikke mod hendes vilje. Hun smilte skævt til ham og ullede hans hår mens hun bed sig lidt i læben. "Det ser bedre ud.." sagde hun med en lav og træt stemme. Hendes mave gav lyd fra sig, da hun var begyndt at blive ret så sulten. Hun ignurrerede den bare og lænede panden mod ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeFre Sep 09, 2011 3:10 pm

Owl klukkede lidt over hende og skulede op til sit hår "Du skal få din vilje, det var aligevel ulet..." Han havde sin arm roligt om hende og lagde så sit hovede ned igen med et afslappet suk.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 11, 2011 4:30 pm

Kristen smilte tilfredst og bed sig kort i læben. "Måske.. men det ser bedre ud nu" Hun smilte venligt til ham. Hun puttede sig igen en smule indtil ham, selvom hun nu godt vidste at han var vågen. Hun fniste lidt over hans suk, "bliv nu ikke alt for afslappet" drillede hun og gav sig til at kærtegne hans kind.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» In need! (Folk der arbejder her, men andre er også velkomne d: )
» Endnu en arbejdsaften i klubben.. - Alle er velkomne ^^ Om de arbejder her eller ej xD
» Første dag på arbejdet *Kristen og andre*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: