The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_lcapEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_voting_barEt besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 10:55 pm

Owllå helt stillenogen sekunder, rejste sig så påcene og tog tøjet på igen og tog og drak resten af sin øl inden han gik hen til hende og kyssede hende på halsen bag fra "Du er ond,men det var dejligt, tak..." Han trak stadig vejret påvirket og havde endlig lyst til mere.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:03 pm

Kristen hoppede i sit tøj igen og stod stille lidt da han stod bag hende. Hun smilte kort og vendte sig om mod ham. "det er mit job.." hun gik så forbi ham og op til baren efter en øl. Hun var blevet tørstig efter alt det, der lige var sket. Hun lænte sig igen ind over baren og smilte skævt. "Heys Jonny.. må jeg få en øl?" spurgte hun og sendte ham et skævt smil. Hun fik en øl af ham og lavede et luft kys til ham. "Tak" sagde hun pænt og blinkede lidt til ham. Hun lod øllen stå og gik kort om bag ved, for at vaske sin mund. Hun kom hurtigt tilbage, tog sin øl og smilede skævt til Owl.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:14 pm

Owl hoppede ned fra cenen og togden tomme flaske og gik også op til baren, han var mere rolig nu. Han så på bartenderen "En bytter, og jeg betaler for Lita..." Han tog roligt sin pung frem "Jeg har også en gæld jeg kan betale i aften..." Han fik at vide hvad det blev og batalte, tog så sin øl og stilte sig med ryggen til baren og tog en stor tår af den "Og jeg troede ikke der skete noget i aften.." Han mumlede det lidt da han allerede var oppe på tre øl og det ramte dobbelt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:22 pm

Kristen satte sig hen på senen og svingede lidt med sine ben, hun havde ikke sine støvler på, de lå et eller andet sted ude ved hendes jakke. Hun tog en stor slurk af sin øl og sad lidt og talte ned inden hun lagde hovedet bagover og hældte det meste at sin øl ned. Hun bøvsede kort efter og klukkede derfor.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:24 pm

Owl stod roligt lænet op af baren og drak roligt af sin øl, han viste han ikke skulle have meget mere i aften, ellers ville det gå galt og han forvandlede sig. Han så roligt hen på Kristen med et smil og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:33 pm

Kristen lå på senen død af grin, hun vidste ikke helt hvorfor hun fandt det så morsomt men det gjorde hun. Hun smilte skævt til Owl og vinkede til ham mens hun bed sig i læben for ikk at grine. Hun sukkede lidt og satte sig op igen. hun så kort på sin øl og tromede lidt med fingerne mod senen, før hun kastede sig over sin øl igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:37 pm

Owl stod roligt og så så lidt rundt og drak der sidste af sin øl. Der var ikke så mange kunder tilbage, måske han skulle.....nej...*Han stilte den tomme øl på baren bag sig og kunne mærke besværen med at holde panteren tilbage,han fik kort katteøjne men blinkede demvæk.Han stak hænderne i lommerne og så roligt rundt,viste ike helt hvad efter, havde mest lyst til at gå med Kristen hjem når hun gik og så bare sovemed hende uden at gøre noget,me han viste ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:43 pm

Kristen så rundt og rejste sig så op. Hun hoppede lidt rundt på senen og snoede sig omkring pælen. så drak hun det sidste af sig øl og gik op og satte den tomme flaske på barbordet. Hun lænede sig lidt ind over bordet og smilte skævt til Johnny der stadig stod i baren. Hun lavede en pegende gestus til ham. "jeg hopper hjem ad nu Johnny mus" hun smilte skævt og sætte kurs mod det baglokalet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:47 pm

Owl hørte godt hvad Kristen sagde og gik så roligt efter hende. Han gik lidt bag hende og ville ikke sige noget før de var ude. Han viste allerede nødagtig hvad han ville sige til hende og han havde overhovedet ingen bagtanker om at sove med hende. Bare sove og vis hun tilod det have hende i sine arme.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:54 pm

Kristen tog sine lange støvler og tog en på af gangen. da hun havde fået dem på tog hun jakken på og vendte sig om og gik mod døren. Hun så godt at Owl var bag hende og hun smilte lidt da hun vende om og gik mod døren. Hun ventede til hun var helt udenfor klubben, for hun kunne godt se at han fulgte efter hende. Hun smilte skævt til ham og tøvede lidt. hun regnede med at han havde noget af sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 12, 2011 11:59 pm

Owl gik efter hende, havde hænderne i lommerne og nåede op på siden af hende ret hurtigt "Må jeg sove ved dig i nat? " Han spurgte lidt som et lille barn og følte sig også som det. Han havde taget lidt fat i hendes ene arm "Jeg kan ikke klare at sove alene.." Han så på hende med katteøjne og blinkede dem så hurtigt væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 12:52 am

Kristen så på Owl og smilte lidt mens hun ventede på at han skulle sige noget. Hun klappede lidt på sine lår mens hun lyttede, til hva han havde at sige. Hun fniste kort da hun hørte hans måde at sige det på, hun tøvede lidt da hun ikke helt forstod. Hun havde ikke noget imod han sov hos hende, men han havde jo sin egen seng i sit eget hus. Hun lyttede igen og så ham i øjnene, hun kunne igen ikke holde en fnisen tilbage. "Øhh.. hva sker der for de øjne? og stemmen?" hun bed sig lidt i læben og smilte så "Kay.. self. må du det.. men må jeg spørgde hvorfor?" hun var begyndt at gå mod hendes lejelighed da hun spurgte om dette. Hun så kort ned og så på ham igen, hun smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 7:15 am

Owl så roligt på hende og gik sålige bag hende "Jegkan ikkeklare at være alene..." Han stak hænderne i lommerne og gik roligtlige bag hende " Vis jeg forvandler mig har jeg brug for styrte, og jeg kan nok ikke rigtig styre det...." Han så ned da han sagde det og gik lige efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 5:44 pm

Kristen smilte skævt og lyttede nysgerrig mens de gik. Hun kunne godt forstå ham, men hun vidste bare ikke helt hva hun skulle sige til det. Hun nikkede lidt med et smil "kay.." hun så på ham og smilte så skævt "hey.. det er okay.. du behøver ikke blive trist.." hun smilre stadig da hun løftede hans hage og tvang ham til at se på hende. "hmm.. kom" hun lagde sig arm om hans og gik en smule hurtigere med ham. Ikke fordi hun ikke nød at gå hjem men det var blevet mørkt og hun havde før prøvet at være ude mens det var mørkt. Ikke gode minder efter hendes opfattelse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 5:48 pm

Owl så på hende og fulgte roligt efter hende og så på hende. Han sagde ikke noget da hun gik lidt hurtigere end før. han holdte bare roligt i hendes arm og fulgte efter hende. Han havde heller ikke goe minder ved at være ude i mørke, og slet ikke efter han havde været på clubben.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 6:10 pm

kristen smilte skævt af ham. Hun kom hurtigt til sin lejelig hed, den lå ikke over langt fra klubben, hvilket vel bare var en fordel. Hun fandt sine nøgler frem og låste roligt døren op. Hun lod bare døren gå op og gik ind. det første hun gjorde var at tænde lyset over alt. Hun smilte en smule uskyldigt til Owl, "jeg kan ikk lide mørke.." hun lod så en hånd glide gennem håret før hunsprang op på borden for at få sine støvler af.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 6:21 pm

Owl lukkede roligt døren efter dem og så roligt rundt og så på hende. "Det er helt okay, jeg er heller ikke så glad for mørke...." Han satte sig roligt hen på hendes seng og så stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 6:35 pm

Kristen smilte lidt og så på ham "virkelig?" spurgte hun en smule nysgerrigt, det havde han aldrig fortalt hende. Hun lænede sig lidt ned over hendes støvler og lynede dem op før hun smed dem på gulvet. Hun hoppede så hurtigt ned. Hun smilte skævt til Owl og gik ud efter noget at drikke, "vil du have noget?" spurgte hun ham mens hun åbnede sit køleskab.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 6:52 pm

"Ja virkelig, har du mælk? Jeg har det ikke så dårligt imorgen så..." Owl sad roligt på hendes seng og tog så roligt sine sko af. Han så roligt ud mod hende med et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 7:18 pm

Kristen stod og smilte lidt for sig selv "mælk? hvordan skal det hjælpe?" hun lød nysgerrig da hun spurgte ham men også forvirret. hun fniste kort da hun ærlig talt ikke kunne se meningen i det. Hun tog dog alligevel mælken med og og to selv bare et glas vand. Hun havde tænkt sig at tage noget andet men hun ombestemt sig da hun følte sig en smule svimmel, hun ville ikke gøre det være. Hun helde noget mælk op i et glas og gik ind til ham med det. Hun smilte lidt og datte sig ved siden af ham, med sit vand. Hun drak det hurtigt og lagde sig ned tilbage i sengen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 10:19 pm

Owl tog roligt mod mælken og så så ned på hende "Jeg er ikke menneske, det neutralisere noget af alkoholen, og jeg ender op med ikke af have håndværkere på besøg imorgen..." Han drak roligt noget af mælken og så så ned på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 10:39 pm

Kristen smilte lidt. hun så på ham og vendte sig så rundt så hun lå med hovedet op ved ham. "Du mener, det søre for jeg ikk har håndværkere på besøg i morgen? Hun smilte drillende til ham "du befinder dig i min lejlighed.." hun så roligt på ham og ventede at han ville sige noget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 10:45 pm

Owl så lidt grinende på hende "Er du total væk? Der gør jeg ikke har tømmermænd imorgen..." Han drak roligt det sidste mælk og stilte sit glas ved siden af hendes. Han så så ned på hende igen og aede hende kort over håret. "Du er altsår dejlig..."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:08 pm

Kristen så lidt på ham og begyndte så at grine. hun kunne ikk holde det tilbage. "Year.. jeg er helt væk.." klukkede hun og smilte så stort og skævt på samme tid. Hun så roligt på ham igen og smilte så stille. "Hmm.. tak. det har jeg arvet" hun smilte skævt og så lidt tavs på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 13, 2011 11:10 pm

Owl lagde sig ned på armene og så roligt på hende "Det tror jeg ikke på, man kan ikke arve personlighed..." Han smilte roligt og lagde sig så helt ned på ryggen. Han så stadig på hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)   Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der) - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et besøg på clubben (Kristen og andre der arbejder der)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» In need! (Folk der arbejder her, men andre er også velkomne d: )
» Endnu en arbejdsaften i klubben.. - Alle er velkomne ^^ Om de arbejder her eller ej xD
» Første dag på arbejdet *Kristen og andre*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: