The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Vampira (833)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Daniel (796)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Kristen (683)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Gideon (535)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Justin (429)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Anna (418)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Tessie (391)
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_lcapStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_voting_barStip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 7:07 pm

S: Strip Clubben
T:Aften, omkring kl.20-21
O: Tja, en bar, drinks, kvinder og selfølgelig Kristen♥
V: Stjerneklart, men er sommer så lunt i vejret


Owl kom gående hen af vejen, han viste den førte hen til clobben, for han havde været der før. Han når clubben og smiler, han går roligt ind, *der er mange i aften* tænker han inden han går op til baren og bestiller en øl. Han sætter sig i en bar stol ved baren og kigger rundt på alle de gamle mænd der sidder rundt omkring. Han tager en slurk af sin øl, har den i den ene hånd og infager en afslappet stilling, med fronten ud mod de andre, og begge arme lænet mod baren. Kigger roligt rundt på pigerne, leder efter en speciel, en virkelig speciel, Han kigger efter Kristen. Han tager en lurk mere af sin øl, kigger stadig rundt, men kan ikke finde hende.

//Okay, er relativ go start xD
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 7:37 pm

Kristen var ovenpå med en mand, manden var mit i 40'ne. Kristen gik ned af trappen med manden i hælende. Hun stansede på trappen og kiggede på ham "jeg vil have mine penge!" manden kiggede på hende og sukkede, da han ikke kunne komme forbi hende uden at give hende pengene. Kristen havde nemlig blokerede trappen. Manden mumlede noget uforstående og gav hende pengende i hånden. Han skubbede sig forbi Kristen og gik hen til baren, Kristen kiggede surt efter ham, inden hun selv gik ud så folk igen kunne se hende.
Hun smilte da hun så en af hendes venner oppe i baren, hun gik op til baren og lænede sig stille ind over barbordet. "hey Jackie.. må jeg få en øl?" spurgte hun stille og smilte til hende. Jackie smilte stille igen og gav hende en øl, Kristen tog den og fik øje på Owl. Hun smilte stort og gik hen til ham, han sad i den mod satte ende end hun lige havde stået i. "hey.." sagde hun og smilte skævt til ham, "såå.. så kom du enlig og besøgte mig" siger det med en snært af drillerig.

Ja det er det faktisk ^^,
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 8:00 pm

Owl ser stadig rundt, kan ikke finde hende. Pludselig hører han hendes stemm og vender sig i retning af den, han kan se hun srår på den anden side af baren. Han vender sig om igen. Som håbet kommer hun om til ham, og han lyser op. Han griner lidt da hun spørger ham "Endelig, Ja men okay, Ja endelig kommer jeg og besøger dig" Sidder i min afslappede stilling, han smiler lumsk, men tager så en slurk af øllen. Ser så op på hende igen og smiler "Hva så? Hvordan er aftenen gået? Tjænt nogen penge?" Han smiler stadig lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 8:22 pm

Kristen smiler skævt til ham, "year.. jeg har lige tjent 20 dollors" svarede hun glad og smilte. "dagen har været liidt hård.. men" sagde hun, kiggede stille på ham og trakker på skulderne. hun satte sig på senen foran ham, der var kun et par få dansere, i den anden ende. Hun smilte til ham, "hvordan har din dag været?" ligger sig lidt ned og sætter benene op på hans stol. Hun kigger kort på de piger der danser, "Annie? skulle du ikke arbejde?" spurgte den ene af dem, hun smilte bare op til hende og svarede stille med et lille fnis "jeg har besøg." Pigen rystede bare på hovedet og dansede videre.

Okay det blev heller ikke så langt.. :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeTirs Mar 29, 2011 7:10 am

Owl grinte lidt og lænte sig igen op mod baren "Stressende, har selv været på arbejde, men det ligger langt herfra, så er lidt træt af at køre frem og tilbage" Han smilte skævt da hun lagde sig op på scenen, han tog en sjurk mere af sin øl og holdt den doven i den ene hånd, så bare skævt smilende på Kristen.


~Pis krea svigt x.x
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 1:52 pm

Kristen så lidt på Owl med et lidt nysgerigt blik. Hun åbnede munden som for ar sige noget, men sagde ikke en lyd. Hun bed sig kort i læben og smilte skævt til ham. Så rejste hun sig op og gik hen til ham igen, hun tog hans øl ud af hans hånd og tog en slurk af den. Så satte hun den på bar-bordet, og Smilte igen.
Hun svingede det ene ben over på den anden side af ham og hoppede op på hans ben. "Sååe.." Hun stirrede lidt på ham med et drillene smil. "Hvad vil du?"

Endlig svaret xD undskyld tiden :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 4:24 pm

Owl sad stadig helt afslappetog lænte sig op af baren, han lod hende tage hans øl og smilte blidt til hende "Det ved jeg ikke helt" Han lagde sine hænder på hendes hofter "Hvad vil du?" Han smilte lidt lumsk op til hende og trak hende lidt ned til sig.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 4:40 pm

Kristen smilte og fniste lidt da han trak hende ned til sig. Kigger stille på ham og og hvisker så: "kom med.." Smiler og rejser sig op, tager ham i hånden og trakker ham med ned gennem rummet til trappen i den anden ende.
går stille op af trappen med ham i hånden. da vi kommer op går jeg igennem gangen med de mange rum. Smiler lidt da vi når til et ledigt rum. Lukker døren bag ham.
Smiler lidt igen og skubber ham blidt ned på en stol. Sætter mig på ham ligesom før.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 5:21 pm

Owl fulgte roligt med hende og gav hendes hånd et lille klem da han så hvor de var på vej hen, men han folgte are roligt efter. Da de gik ind i et rum oppe oven på smilte han stort og lod hende gøre hvad hun ville. Da hun satte sig oven på ham lagde han sine hænder på hendes hofter og smilte op til hende. "Hva så? Hvad er du ude på?" Han spurgte roligt og lidt lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 5:45 pm

Kristen så hans store smil og smilte selv lige så stort.
Hun kiggede på ham og lyttede stille. "Jeg er sikker på du har en anelse.." sagde hun så og kyssede ham stille på halsen inden hun så gik videre til hans læber.
Hun rykkede lidt længere indtil ham og åbnede stille hans bukser, mens hun stadig kyssede ham. Hun håbede at han ikke gjorde modstand, for hun havde jo ikke rigtigt spurgt ham. Hun smile lidt igen og var derfor nødtil at slippe kysset.
Hun rejste sig og gik ned på knæ foran ham, hun smilte lidt inden hun forsigtigt hev hans bukser ned.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 5:50 pm

"Jeg har en anelse, ja" Han sagde det på samme måde som hende og kyssede hende igen da hun kisser ham. Da hun rejser sig slipper han hende og lader sine arme hænge ned. Han læner sig lidt tilbage i den stol han sidder i. Han smilte roligt til hende og viste nærmest godt hvad hun ville da hun satte sig på knæ og trak hans bukser af ham.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:03 pm

Trakker hans bukser helt af og smiler. Stiller sig op igen på en lidt sexede måde, trakker hans bluse af og går om bag ham. Lader sine hænder glide ned af ham. Strakker det ene ben over ryglænet og sætter det på den ene side af ham. Svinger så hele sin krop over og sætter sig ned på ham igen, endnu en gang så hun har et ben på hver side af ham.
Rykker lidt frem og tilbage på ham, sørge for at han kan mærke at hun kun har en g-streng under nederdelen. Begynder at kysse ham igen og holder mig indtil ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:08 pm

Owl sukker let da hun tager hans trøve af og ser lumsk op på hende da hun tager sit ben over stolen. Han ligger sine hænder på hendes hofter da hun sætter sig igen og trækker vejret i et kort ryg da han mærker hendes gstreng, nærmest stønnen. Han lukker sine øjne og ligger hovedet lidt tilbage da han er tændt.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:23 pm

Kristen smilte lidt over hans reaktion, og rykker sig frem og tilbage igen. Slipper kysset og kysser ham på halsen. Kan mærke han er tændt og er også selv rigtig tændt.
Lader igen sine hænder glide ned af ham, men lader dem gå lidt længere ned denne gang. Holder fast i kanten af hans underbukser og hiver dem stille af. For dem ikke helt af men nok. Rykker mig indtil ham og smiler til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:29 pm

Owl stønnede lavt og lagde sit hovede tilbage og lod sine hænder glide under hendes nederdel og tog hendes gstreng af.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:36 pm

Kristen nyder ham og smiler igen da hun kan mærke hans hænder.
Lader ham tage den af og rykker igen indtil ham, bevæger sig lidt frem og tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:39 pm

Owl vippede sit hovede op og smiler til hende, stønner lavt da hun bevæger sig igen. Han lagde sine hænder i hendes talje og holdte hende lidt fast. Han slap med den ene hånd og førte sig op i hende. Han stønnede kort og lagde så hånden i hendes talje igen og hovedet bagover.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:54 pm

Kristen smilte skævt igen. Hun nød følsen af hans hænder. Hun stønnede lavt da han føre sig op i hende, så lagde hun sine arme om ham og rykkede sig igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 6:58 pm

Owl stønnede da hun begyndte at bevæge sig. Han lagde sit hovede tilbage og holdte hende på hofterne.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 8:46 pm

Kristen lukkede øjnene og blev ved med bevægelserne. Hun kunne høre ham stønne og smilede lidt. Hun vidste ikke helt hvorfor, hun åbnede øjnene og så han havde lagt sit hovede tilbage. Hun holdt ham indtil sig og fortsatte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 8:57 pm

Owl stønnede og trak hende med tilbage i stolen og holdte hende på hofterne, lader hende om bevægelserne.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 9:07 pm

Kristen bed sig i læben og lod ham trakke hende ned til ham, fortsætter med bevægelserne og stønner af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 10:20 pm

Owl stønnede og holdte hende på hendes hofter. Har lagt sit hovede helt tilbage over stolen og nyder det hele.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 10:27 pm

Kristen lagde sit hovede helt indtil hans og smilte lidt inden hun kyssede ham. Fortsætter bevægelserne men sætter farten lidt op. Nyder det og holder ham indtil mig. Stønner igen, da jeg sætter farten op.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitimeOns Maj 11, 2011 10:48 pm

Owl stønnermod hendes læber da hun sætter farten op Han kysser hende ivrigt og holder hende ind til sig. Lader hende have hele føringen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der Empty
IndlægEmne: Sv: Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der   Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stip club? Hvorfor ikke? ~Alle der er i baren, men mest dem der arbejder der
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Maske aften i natte ravnenes club - alle er velkomne
» Endnu en arbejdsaften i klubben.. - Alle er velkomne ^^ Om de arbejder her eller ej xD
» Skal på ferie, så hvorfor ikke give jer noget info inden turen. ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Strip club-
Gå til: