The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 4 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Et underligt stunt~ Sam

    Go down 
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
    ForfatterBesked
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Maj 25, 2011 9:51 am

    Han så roligtpå hende og lukkede roligt døren efter dem. "Ja, jeg kan selv bestemme hvornår jeg vil forvandles, men jeg har mine instinkter hele tiden" Han klukkede lidt og smilte roligt til hende. Han gik roligt op mod baren og satte roligt sit krus i en kasse til opvask.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Maj 25, 2011 10:06 am

    Hailey satte sit krus ved siden af Sams, hendes tanker var stadig optaget af hvad Sam lige havde betroet hende hvilket var grunden til hun var ved at snuple og i farten tabte hendes taske, der røg ned på gulvet .
    En masse ,helt vildt meget nødvendige ting som Hailey så det, røg ud på gulvet.
    Børste,bog,solbriller, toilettaske, pung,nøglering med en blomst og meget andte...også en lap papir..nej ..flere sedler...der så ud til at have været læst mange gange. Hailey knælede og begyndte at rage det hele sammen i en bunke så hurtig hun kunne...imens hendes øjne søgte gulvet efter sedlerne *hvor er de..hvor er de * og pludselig så hun dem et stykke derfra på gulvet.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 6:53 am

    Da Han så hvad der skete satte han sig roligt ned på hug og samlede sedlerne sammen og rakte hende dem roligt, uden at læse dem eller noget andet. Han sad roligt og ventede på hun skulle tage mod dem. "Det er okay, alle taber deres taske, jeg kan mærke du er nærvæs og pinlig berørt, men bare rolig, jeg tager ikke noget eller nager i det" Han smilte roligt til hende og så hende i øjnene samtidig med han stadig havde armen rakt frem.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 8:29 am

    Hun kiggede op på Sam, der allerede sad med sedlerne i hånden, hun rakte ud efter dem og så ham i øjnene "tak Sam, det er pænt af dig " Hendes øjne lyste af taknemmelighed,og hun var sikker på han kunne læse hende, at det var et tak både for hjælpen og for ikke at læse dem.
    Hun stoppede det hele ned i tasken igen, og forsøgte ikke at tænke på brevene. "Du Sam...du kan da ikke læse tanker vel?...er det mere noget aura noget du fanger op på eller hvad" Hun kiggede interesseret på den høje lyse fyr.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 1:10 pm

    "Han stilte sig roligt op iogen da hun havde taget sedlerne og smnilte roligt til hende "Nej, jeg kan ikke læse tanker, det er mere din lugt der forandre sig når du er bange eller nærvøs, det er mere det jeg opfanger. Aura? Nej heller ikke rigtig, men nogle gange kan jeg godt se den på folk, men det er meget sjælent..." Han smilte roligt og stod også roligt. Han gik så roligt mod hende og forbi hende ned mod døren til gangen.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 01, 2011 1:42 pm

    Hun blev stående et par sekunder efter han var gået forbi hende.
    *Lugtede anderledes??...Hun rynkede hendes bryn lidt og løftede hurtigt en arm og sniffede lidt ind...ej, hun lugtede heldigvis ikke..pyha..det havde da virkeligt været dårlig stil havde hun gjort det , hun rystede på hovedet og skyndte sig efter Sam igen *
    " Gode sanser du har der Sam" drillede hun ham lidt " Er det aldrig generende?"
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 9:01 am

    "Jo, de er tit generende, men de er også rare at have. Det mennesked kan lugte er kun en brøkdel af hvad jeg og hunde kan, det burde du vide..." Han så roligt på hende mens han gik. Han smilte blidt og havde mest bare lyst til at svare på hendes spørgsmål lige nu.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 9:07 am

    Burde og burde, mumlede hun, nu det jo ikke sådan at jeg dagligt vælter mig i varulve og bare ved den slags....jo ,altså med hunde,men det kunne jo være de evner kun var tilstede når du var ulv.
    Hun så nysgerrigt på Sam, det var svært at forstille ham som ulv,han var garanterer flot.
    Kan man kæle med dig når du er ulv? Så rødmede hun svagt,da hun hørte hvor åndsvagt det spørgsmål lød når det blev sagt højt.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 9:13 am

    Han grinte lidt af hende og så hende smilende i øjnene "Det kommer så sandelig an på hvem det er, en jæger med gevær, han rør mig ikke, men normale mennesker og hekse, tjo...hvorfor ikke" Han smilte stort, men havde aligevel alvorlig stemme.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTors Jun 02, 2011 11:15 am

    Sam hvor ofte er du ulv...jeg mener er det i lange eller korte perioder, eller skifte du flere gange i dagens løb? Hailey håbede ikke hendes spørgsmål var for krænkende,nærgående eller noget i den stil, men hun anede intet om den leve vis, og da hun kunne lide Sam...meget, og stolede ..nogenlunde da... på ham, var hun oprigtigt interesseret i hvordan det var for ham.
    Hun kiggede på ham og smilede igen,lidt undskyldende.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jun 03, 2011 9:06 am

    "Det er meget forskelligt, en årgang var jeg ulv på fuld tid,men nu er jeg leder for mit cobbel og er faktisk mest menneske" Han smilte roligt til hende og gik roligt. "Jeg kan jo skifte som det passer mig, så jeg kan også finde på at skifte flere gange om dagen" Han syntes ikke nogen af hendes spørgsmål var krænkende eller for tæt på, hun havde nærmest krav på at vide det nu de skulle arbejde sammen, syntes han.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeFre Jun 03, 2011 10:08 am

    Hailey kiggede i smug på Sam.Det var dejligt at se ham lidt mere afslappet,det var dom han bevidst havde valgt at lade hende komme lidt tættere på ...altsår lukke lift op for hvem han virkelig var.
    Hailey kunne ikke lade vær med at føle sig lidt stolt at at han synes hun var hans tillid værdig, for hun synes han var....prægtig!
    "Samba....fik jeg spurgt hvilke fag du skal undervise i , nogle faste ? " hun smilede lidt og så de nærmede sig kontoret igen.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeLør Jun 04, 2011 9:28 am

    "Samba?" Han kiggede på hende med et stort smil og grinte kort "Jeg skal undervise i nogle af tilvalgsfagende" Denåede kontorets dør og han åbnede den elegant og gav tagn til hun skulle gå ind "Det lyder nok mærkeligt, men jeg skal undervise i digte og kunst" Han gik roligt ind efter hende da hun var gået ind.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 6:47 am

    Hun kiggede på ham med et drillende udtryk i øjnene * hvordan mon det er at få Sam bragt helt ud af fatning?, ud på gyngende grund?*men hun slog hurtig tanken væk, og vimsede igennem døred han havde åbnet.
    Da han svarede ,vendte hun sig omkring og stod næsten næse til næse med ham ."Digte og kunst siger du?". Jamen Sam ,jeg vidste da ikke...øhm at du ...altsår nu skal du ikke misforstå mig...men jeg tænkte måske historie eller sprog?" Hun smilede og lod hendes blik hvile på ham, han var åbenbart fyldt af overraskelser.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Jun 06, 2011 1:48 pm

    Sam så hende i øjnene og lod hende stå tæt på sig. "Ja...det kunne jeg også have søgt ind på, men nu blev det de fag jeg bedst kan lide" Han så roligt på hende og flyttede hende ikke, han holdte på sig selv. "Men er du lære? Eller er du bare hjælper?" Han smilte roligt og så hende stadig i øjnene.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Jun 06, 2011 6:06 pm

    "jeg er bare assistent, jeg har ingen fag jeg selv skal undervise, men skal være behjælpelig for alle jer der skal.Så man kan ligge billet ind på mig...altsår hvis man har brug for hjælp."Hun kom til at grine og lagde en hånd på hans arm da hun sagde " det er derfor jeg har den dejlige stak stile på engelsk jeg skal rette ", så slap hun hans arm og trådte forlegent et skrit tilbage, det havde ikke været hendes hensigt at stå så tæt, det var døråbningen der gjore det, beroligede hun hurtigt sig selv. Hun så undersøgende på hans ansigt,men han virkede ikke til at have bemærket noget, gudskelov. "Du Sam, kender jeg flere som dig...måske nogen fra dit kobbel? "
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 1:38 am

    "Det ved jeg ikke, de fleste er for det meste ulve..." Han havde hurtigt lugtet sig frem til der ikke var andre på kontoret end dem lige nu. Han så roligt over på hende og smilte. "Jeg ville gerne hjælpe dig med stilene, men jeg har en anden ting jeg lige skal have tjækket" Han smilte skævt og gik så hen til en computer der stod henne i et hjørne og var tændt. Han loggede hurtigt ind på en kode han havde fået til den. og gik ind på et skrive program og en hjemmeside.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeLør Jun 11, 2011 10:58 am

    Haily satte sig tilrette med sin bunke af stile ved et bord .Hun sad med fronten mod Sam og kunne se han blev optaget af computeren.
    Hun smilede ,rakte ud efter den første stil og slog op, parat til at bruge hendes røde kuglepen, hvis det blev nødvendigt.
    Hendes blik flakkede dog hele tiden mod Sam og efter ca 5 min, der for Hailet havde føltes som 45, spurgte hun med nysgerrig stemme " okay Sam, jeg er nysgerrig...hvad er det du laver? "
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 10:55 pm

    Sam vendte sig i stolen og så på hende med et stort smil "Jeg skriver...." Han vendte sig igen og kendte enlig godt det næste spørgsmål, men ville høre det fra hende inden han svarede på det. Han skrev et par linjer på et Word og gik så ind på en hjemmeside og skrev en masse, inden han gik tilbage til Word og skrev lidt igen. Under det hele havde han et roligt og tilfreds smil på sine læber, bare afventende på det næste spørgsmål. Han elskede og svare på spørgsmål, og drille dem der spurgte.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 7:27 am

    Hailey så på hans drillende smil, og løftede øjenbrynene lidt.
    Når hun tænkte på hendes første indtryk af Sam, burde det faktisk ikke undre hende at han små tirrede hende lidt, han ville med garanti have hun skukke spørge igen. Mænd og magt!,tæbnkte hun og besluttede ikke at lade ham få sin vilje.
    hun rettede igen opmærksomheden mod stilen og prøvede hårdt at koncentrerer sig om den.
    Men Sam vidste udmærket hvilke knapper han skulle trykke på, for naturligvis kunne hun ikke samle tankerne.
    Hun kiggede igen op på ham og "krøb så til korset ". " Ok, Sam....Jeg har luret ud du skriver noget,med mindre du øver klaverspil...men hvad er det skriver ?"
    Hailey var lidt irriteret på sig selv over hun ikke kunne modstå den madding han lagde ud. Men...det var jo Sam, han udstrålede bare...noget.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 7:08 am

    Sam så over på hende med et roligt og venligt smil "Jeg skriver digte..." Han vendte sig kot til computerskermen igen og skrev det sidste, han gemte og vendte sig så med kontorstolen han sad i mod hende. "Som sagt skal jeg undervise i digte og kunst. Jeg skriver selv og maler også selv" Han sad roligt tilbagelænet og smilte venligt til hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:27 am

    Hailey sad et øjeblik og betragtede Sam.Hun havde store problemer med at 'få ham til at passe i en kasse'.Men måske var det tiltrækningen ved ham ?Sam var klart alfa han, og at han kunne være pokkers arogant og gøre hende helt ude af flippen, havde han også bevist.
    Men han var også tillidsvækkende og super rar...og han lignede...okay. lad nu det ligge !
    Og nu sad han så og skrev digte...Damn han var...interessant.
    " okay...så lad mig høre hvad du har begået Sam ?" sagde hun stille og meget spændt på om hun fik lov.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 10:48 am

    Sam vendte sig roligt mod computeren og begyndte at læse det digt han lige havde skrevet højt for hende

    En Taage staaer over Elverkrat;
    Ei mindste Vindpust nu Bladet rører,
    En Bonde hen ad vejen kjører,
    Han driver paa Hesten, der trækker Karmen,
    Mens Konen holder Barnet i Armen.
     

    "Ei Elverfolket du frygte her,
    I Engen de dandse ved Maanens Skjær;
    Lad Natteravnen fra Mosen skrige,
    Du kun dit Fadervor skal sige.
    I hvad Du end seer, lad Dig ikke skræmme,
    Hold fast på Barnet, snart er vi hjemme!
     

    Afsted, afsted! alt seer jeg forvist
    Vor Landsbykirke bag Høien hist!
    Afsted! — dog holdt! — Du lidt maa vente.
    En Luntepind jeg først vil hente;
    Skjør er den gamle, den let kan knække,
    Hold Barnet, lad Dig ikke forskrække!
     

    En Stund hun sidder saa ene her;
    Det rasler i Busken — "hvem er der?"
    En kulsort Hund — hun Varulven kjender,
    Den stirrer paa Barnet og viser Tænder, —
    Hun slaaer den med Forklædet i sin Qvide,
    De skarpe Tænder deri monne bide.
     
    "O Herre Jesus, forlad mig ei!"
    Saa beder hun. Ulven flyer sin Vei.
    Med foldede Hænder fast om den Lille,
    Hun sidder Iskold, bleg og stille.
    Snart Manden atter er ved hendes Side;
    Han driver paa Hestene: "Nu skal det lide!"
     
    Alt er' de hjemme og Lyset tændt.
    Nu først hun siger, hvad der er hændt.
    "Men, Mand! hvad er det? Om dine Tænder
    Mit Forklædes Traade!— jeg dem kjender.
    En Varulv Du er!" — "Det Ord Du sagde,
    I det vor Herre Forløsning lagde!"

    Han vendte sig så roligt mod hende igen med et roligt smil på sine læber. Han ville ikke sige over før han havde hørt hendes komentar.

    //rigtige forfatter, H.C Andersen, Fra 1879//
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 7:48 am

    Hailey sad og stirrede på Sam.Stirrede var en meget nøjagtigt udtryk.
    Nu forstod hun hvorfor Sam skulle undervise i det.Manden var jo et poetisk geni.
    Digtet havde rørt hende...meget! Han havde valgt at skrive om varulve, og ingen i klassen ville vide hvor stor en del af ham selv han faktisk gav / delte med dem.
    Hailey var positivt overrasket , hun vidste han ville være god...men SÅ god!
    Hun så ham ind i øjnene og sagde stille "Sam...det er jo..helt enormt smukt ", hendes øjne ville formentlig sige alt andet.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 10:50 pm

    Sam lukkede roligt siden med det han havde skrevet og så på hende "nu ikke tabe underkæben.." han kunne godt se hun var imponeret, og han viste selv det var et af de bedste digte han havde skrevet. Det var om ham selv en af de første gange han var ulv. Han smilte roligt og venligt og sad med fronten til hende. "jeg løg lidt, det var ikke det digt jeg sad og skrev lige nu, det sigt jeg læste er et af de længste jeg har skrevet og jeg skav det lige efter jeg havde angrebet en familie....jeg kunne sætte mig ind i mandens sted, han beskyttede sin kome og børn, og horet kobbel var sultne og udhungrede. Jeg skrev det sommeren efter den håreste vinter nogensinde for vores kobbel..." han så ned og længe sig frem og styrtede sine arme på hans ben mens han talte, så så op på hende med et skævt smil. "den sommer blev jeg plejeunkel, Ella fik hvalpe..."
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Et underligt stunt~  Sam - Page 4 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 4 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Et underligt stunt~ Sam
    Tilbage til toppen 
    Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
     Lignende emner
    -
    » Det her bliver mere og mere underligt... ~ Kristen

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
    Gå til: