The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_lcapEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_voting_barEt underligt stunt~  Sam - Page 2 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Et underligt stunt~ Sam

    Go down 
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
    ForfatterBesked
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 4:50 pm

    Sam smilte mere roligt til hende og tog konvolutten igen og gik mod hende og en gang om hende og så undersøgende på hende og sagde mens "Hvad prøver du på her?" Han spurgte roligt og smilte roligt til hende da han stansede foran hende igen.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 12, 2011 5:06 pm

    For pokker...hailey kunne mærke varmen stige i kinderne og resten af kroppen.
    Hvad var hun ude på? Hvad var HAN ude på ! Da han gik omkring hende følte hun sig som en lille pige til inspektion ...eller noget i den stil. Hun forsøgte virkelig ikke a t lade ham få al magten og smække hendes næse i asfalten og sagde derfor " bare rolig,jeg æder dig ikke ,ville bare have lidt selskab" og mere kunne hun ikke få presset over sine læber.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 11:50 am

    Sam smilte anerkendene til hende og nikkede kort "Jamen okay da, du viser vej" Han gik roligt hen mod døren og åbnede den ud mod gangen og holdte den for hende og ventede på hun ville komme. "Kommer du?" Han spurgte roligt ig smilede blidt til hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 12:57 pm

    Hailey samlede hurtigt nogle papir sammen og stak dem i tasken.
    Hun var taknemmelig over det smil han sendte hende da han åbnede døren....for helt ærligt..... hendes følelser fløjtede rundt og hendes normalt så skarpe hjerne , blev kraftigt udfordret når Sam stod og bare så på hende.
    " kommer nu " svarede hun hurtigt inden Sam kunne nå at fortryde og tænkte * du gode ...hvad har jeg nu rodet mig ud i ..Nå men det jo midt i kantinen så hvor galt kan det gå *
    Hun gik ud af døren og vendte sig om mod ham " jeg tror der er frikvarter..men mon ik vi kan finde et bord alligevel ? "
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 7:24 pm

    Sam lukkede roligt døren bag dem. Han så roligt på hende og smilte "Ja det skal nok gå" Han gik roligt hen til hende. "Vis du prøver på noget, så drop det, jeg har en kæreste" Han smilte roligt til hende og puttede sine hænder i lommerne. Han smilte og så hende i øjnene, for hun var ret forudsigelig.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 13, 2011 7:32 pm

    Hun kiggede vantro på ham,som havde hun lige set et spøgelse... da hun fik sundet sig gispede hun næsten sit svar " helt ærlig ,tror du jeg vil kaste mig over dig nede i kantinen.... så hot er du altsår ikke "
    * ok ,afsat og et kæmpe ego....ligesom jeg regnede med * " men fin kæreste tillader vel du drikker kaffe ? " kæmpede hun for sin ære.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 14, 2011 7:34 pm

    Sam smilte roligt til hende og gik roligt mod kantinene, han havde gået på skolen da han var yngre, så han regnede med den lå det samme sted. "Næ endtlig ikke, og jo, hun giver mig lov. Jeg må selv bestemme hvad jeg laver" Han gik roligt så hun også kom med og han kiggede roligt på hende samtidig.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne:    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeLør Maj 14, 2011 8:31 pm

    Hailey havde også særdeles vanskeligt ved at forstille sig Sam blive holdt i en kort ....hell..i nogen snor og hun smilede lidt ved tanken.Hvordan mon han var som kæreste?
    De trådte ind i kantinen og mange blikke faldt på Sam ,bemærkede hun.
    " Hmm, Sam.... din fanklub er her vist også " hviskede hun drillede
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 10:17 am

    Sam gik roligt ind i kantinene sammen med Hailey, han så godt blikkkende og smilte roligt og overvejet. "Nej, det er ikke min fanclub, det er nogen jeg kan fortelle dig om senere, og så er der nok også nogen der har set gamle billede fra skolen, jeg har jo gået her" Han talte roligt, men også kun lige så Hailey kunne høre det, for der var i forvejen megen larm i kantinen.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 11:57 am

    " så gammel er du jo heller ikke..... gamle dage ! " vrængede Hailey lidt på næsen.
    * deres beundrede blikke ser han ikke, men MIG tror han vil overfalde ham, hvor vidunderligt*
    Hvad vil du ha Sam... jeg henter " sagde hun venligt og så på ham med hovedet lidt på sned.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:55 am

    "Jeg tror jeg går med, det er ikke helt normalt det jeg spiser" Han smilte skævt og gik roligt med hende "Og jo, de er gamle de billeder, men jeg forklarer senere" Han gik roligt ved siden af hende og så roligt på hende. Han Talte ikke ret højt, kun så hun kunne høre det. Han var ikke så glad for larm eller mange mennesker på et sted.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 12:44 pm

    Hailey kiggede på ham, han var vel ikke også vampyr ?
    En lille fristende tanke sneg sig ind på hende og hun greb hans arm og ligesom aede lidt på den i det hun sagde " ok, kom så bedstefar...så henter vi hvad vi skal have " * han er varm, maget varm...vampyr? NO way"
    Hun stak sin arm under hans og begyndte at trække ham op mod disken.
    Hun så godt de mange blikke og hvisken der fulgte dem.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 2:41 pm

    Sam smilte roligt da hun aede ham på armen, men også lidt undrende. Han tog højtideligt hendes arm under sin, somom vi var til bal i gamle dage. Han var lige glad med hvem der kiggede, han gik bare roligt med hendes arm under sin op mod disken og smilte højtideligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 3:42 pm

    Hailey betragtede ham i smug....et pragt eksemplar af en mand og lige nu så han ud til at...more sig lidt? Havde hun brudt igennem lidt a hans forsvar,det var ikke til at sige, men skønt at være den der lige nu fik et smil ud a ham.
    "nå hr.lære...hvad skal du så have ?" Spurgte hun nysgerrigt og så ham i øjnene.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:42 pm

    "Jeg tror jeg vælger noget råt kød" Han så tilbage i hendes øjne "Nej jeg driller bare, jeg er ikke til kaffe, jeg er the drikker" Han smilte roligt til hende og slap roligt hendes arm. Han tog roligt en kop og et nøje udvalgt thebræv og tog det i hånden "Det er nok lidt nærkeligt at jeg drikker the, men jeg kan ikke fordrage smagen af kaffe, så jeg vælger en urtethe" Han så ikke på hende mens han arbejtede med theen. da han havde fundet noget varmt vand hælte han roligt og på en speciel måde op i kruset og sinkede roligt thebrævet ned i det. Det var som et ritual for ham, og det var en af grundene han ikke ville have hun havde lavet den. Da han var færdig så han roligt på hende og smilte roligt "Find hvad du vil have, jeg skal nok betale" Han så hende i øjnene,og følte sig en smule afsløret med hvad han var, da hans øjne ikke ligefrem var normale. Gule med en smule grøn og brun inderst.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:01 pm

    Hun kiggede forundret på ham, te drikker...det havde hun nok ikke gættet.
    Hun grinede lidt og gav armen et klem " så den store stygge ulv, drikker te,hva ' og så kiggede hun i hans øjne og studsede lidt.... de var anderledes, hvad havde han lige sagt om rødt kød ? ! Og hun vidste med sikkerhed han ik var vampyr.....åh nej, hun gik et skrit baglæns og stirrede på Sam,.....flotte,arogante,tiltrækkende og flinke Sam......hvad var han...en varulv?
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 6:45 am

    Sam vendte sig og så lidt spørgende på hende da hun gik et skridt tilbage "Hva er der? Jeg bider ikke, og jeg vil gerne forklare, men ikke her" Han talte roligt og kontroleret og så hende i øjnene og viste nødagtig hvad hun tængte på, bare ved at se hendes blik og kropsholdning. Han vendte sig igen om mod theen og så lidt rundt, spurgte så igen "Hvad vil du have?" Han viste ikke rigtig hvad han skulle sige, og han ville ivertfal ikke sige det han havde tænkt sig her inde i kantinen, der var for mange vidner.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 8:44 am

    Hun svejede lidt men genfandt hurtigt balancen... hvis hun havde ret, så ville han vel ikke overfalde hende i midt i kantinen og han havde faktisk overhovedet ingen grund til at have et mellemværende med hende.... men hvad vidste hun om varulve? At de var utilregnlige!
    Men sam.... Sam virkede så meget i kontrol.... Hun trak vejret dybt, smilede og sagde " bare en stor sort kaffe, tak " og valgte at stole på ham...for nu ihvertfald.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 10:04 am

    Han vendte kort hovedet og smilte til hende og lavede det så hurtigt til hende og gik mod betalinganordningen. Han betalte og vendte sig så mod hende og ragte hende kaffen "Skal vi gå uden for?" Han så hende roligt i øjnene og da hun havde taget kaffen gik han roligt igennem kantinen og åbnede døren ud til en tom lille gårdsplads.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 12:37 pm

    Hvorfor hun bare fulgte med, måtte guderne vide, men der var noget over Sam der gjorde at man bare adlød når han talte.
    Hailey smilede, hun satte pris på mænd der var en smule...bestemmende, det gav hende indtryk af de havde styr på tingene.
    "Den næste omgang er min " sagde hun og tog en tår af kaffen...
    "For pokker da " udbrød hun og dansede en hel lille dans da hun brændte tungen på den nybryggede kaffe.Hun viftede løs med hånden foran hendes mund, forsøgte at undlade at grine samtidig, da hun vidste hun måtte se helt åndsvag ud og pegede istedet mod et træbord med nogle stole omkring et stykke fra dem.
    " der ?" spurgte hun Sam.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 10:45 am

    Sam smilte stort over hendes lille dans over den varme kaffe. Han gik hen og lukkede døren efter dem og sørgede for der ikke lige var andre i gården. "Ja der" Svarede han roligt da hun pejede på boret og stolene. Han gik roligt hen til det og trak en stol ud og henvente sig til hende om at side sig. Han smilte høfligt og ventede på hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 1:43 pm

    Hailey sendte et stort smil til ham, hun syntes på en måde at det var dejligt at Sam der kort tid forinden havde så arogant, nu stod her og var nærmest....galant?!
    " Nå, er det den slags national hemmelighedder du skal fortælle mig om der gør at du så er nød til at dræbe mig bagefter Sam?" drillede hun og takkede da hun satte sig ned.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 18, 2011 9:09 pm

    Han hjalp hende roligt ind til boret med sin stol og gik over og satte sig over for hende "Det er ikke nationale hemmeligheder, det er mi egen. Og den kunne nu godt måle sig med den nationale" Han tog roligt en tår af sin the og så roligt på hende "Jeg ved stadig ikke helt om jeg kan stole på dig, men vis du siger det til nogen på skolen, så ja, så dræber jeg dig" Han sagde det roligt og mente det alvorligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Hailey
    Menneske
    Menneske
    Hailey


    Fulde navn : Hailey Blanchard
    URL Alder : 18
    Antal indlæg : 220
    Geografisk sted : FC
    Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
    Humør : Altid disse spørgsmål

    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 19, 2011 9:09 am

    Hun grinede højt af Sam, han var jo faktisk sjov og vildt god til at holde masken.
    Men.. så fik hun taget et ordenligt kig på ham.
    Han sad fuldstændigt roligt, kiggede på hende og der var ikke antydning af et glimt af sjov i hans øjne , da han sagde " for ellers må jeg dræbe dig ".
    Hailey satte sin kaffe kop fra sig og prøvede at ignorerer den voksende følelse af angst i hendes krop, for helt ærligt..hvor slemt kunne det være...det var jo ikke sådan at han dræbte små piger og gravede dem ned i sin have,vel.
    Hailey kæmpede også lidt med at bevare en ligeværdig fordeling af "magten" mellem hende og Sam..for hun vidste godt at han på en eller anden måde have et hold på hende , så hun sagde derfor bravt
    "Sam...jeg reagerer ikke godt på trusler om at tage mit liv så lad lige vær med det ik ?! , men når det er sagt, så er jeg ikke typen der løber med sladder og naturligvis kan du stole på mig " hendes øjne gav genskær af bekymring for Sam.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 20, 2011 11:15 am

    Sam smilte mere roligt til hende og rørte fraværende lidt rundt i theen. "Jeg er dybt alvorlig over det med at dræbe dig, og lige nu har jeg faktisk svært ved at holde mig tilbage. men der ville være for mange vidner her, så du er heldig" Han lagde skeen på boret og tog en tår af theen og så så på hende " Du har sikkert en anelse om hvad jeg er, og den er måske sand. Hvad er dit gæt?" Han så på hende med et udtryksløst ansigt.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Et underligt stunt~  Sam - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: Et underligt stunt~ Sam   Et underligt stunt~  Sam - Page 2 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Et underligt stunt~ Sam
    Tilbage til toppen 
    Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
     Lignende emner
    -
    » Det her bliver mere og mere underligt... ~ Kristen

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
    Gå til: