The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Justin (429)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Anna (418)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Stille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_lcapStille og rolig dag  ~ Grace. I_voting_barStille og rolig dag  ~ Grace. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Stille og rolig dag ~ Grace.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeMan Apr 18, 2011 12:19 pm

Tid :: Ca. ligesom irl; 12:23
Sted :: Caféen.
Vejr :: Solskin og varmt! :3
Omgivelser :: Folk på gaden, folk i caféen.

Charlie gik med hænderne begravet i lommerne og blikket vendt nedad. Hun savnede egentlig at arbejde i skobutikken. Men hun havde været væk i et stykke tid, og måtte derfor sige op. Hun havde ikke rigtig nydt ferien, men alligevel; hun kunne jo prøve at søge igen.
Hun sukkede, idet hun skubbede døren op ind til caféen. Hun lukkede forsigtigt døren efter sig og rettede lidt på hætten på sin hvide hættetrøje. Hun rystede let på hovedet, så pandehåret trak sig lidt til den ene side. Hun smilede, inden hun gik hen og satte sig ved et lille bord, godt gemt inde i caféen. Hun havde ikke rigtig lyst til, at sidde ved et vindue denne gang. Det var ellers noget, som hun plejede, men ikke i dag. Hun så lidt rundt; hvad skulle hun bestille? Hun var bare tørstig, intet andet, så det var i hvert fald ikke et måltid, hun skulle have gang i. Bare noget enkelt at drikke, og så måske bare videre igen.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeMan Apr 18, 2011 12:37 pm

Grace åbnede døren til Caféen. Hun havde sine Coyboyshorts på, og hun tæt siddene bluse på, samt et par clippers, og hun havde det stadig varmt. Hun undertrykkede et lille suk. Der var lidt køligt, inde på caféen. Hun så rundt. Var der nogen pladser der ikke var ved vinduet. Ja et.. Men der sad en pige. En tanke strejfede hende. Måske skulle hun går igen. Hun tænkte lidt, men smed den væk. Hun kunne vel sagtens snakke med pigen. Hun gik hen til pigen, og smilte venligt. "Er pladsen optaget?" spurgte hun direkte, før hun kunne nå at tøve, og gå igen. Hun så kort rundt, og før hun igen smilte til pigen.

Måske ikke helt så langt... Men det var da en start Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeMan Apr 18, 2011 12:43 pm

Charlie så hen imod døren, idet en pige trådte ind. Hun smilede kort, inden hun kiggede rundt i caféen. Det var længe siden, sidst hun havde været derinde. Hun smilede for sig selv, men så så op, da pigen, fra før, stod ved hendes bord. Charlie kiggede op på pigen, inden hun smilede bredt og venligt op til hende. "Nej, den er ikke optaget," svarede hun med en lettere britisk accent. Hun smilede til pigen. Det ville da oven i købet være lidt rart med noget selskab. Hun nikkede så kort og hentyede imod stolen overfor sig. "Bare slå dig ned." tilføjede hun så og smilede fortsat venligt til pigen.

//Heh ;D
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeOns Apr 20, 2011 9:43 am

Grace smilte til pigen. "Tak" sagde hun, og satte sig. Hun smilte lidt. Skulle hun præsenter sig med det samme? Ja hvorfor ikke? "Jeg hedder Grace" sagde hun, med et smil. Hun var ikke så genert som hun havde været i starten, da hun lige var kommet tilbage. Alting var ligesom blevet normalt igen. Hun og Beuatie var begge faldet godt til. Hun havde fået en masse nye venner, og Beautie havde fået hun baghave at løbe. Hun kiggede på pigen, med et roligt blik, der skyggede at hun afventede at høre hendes navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeLør Apr 23, 2011 10:19 am

Charlie kiggede på pigen, da hun satte sig. Hun smilede venligt imens. "Hyggeligt at møde dig, Grace." sagde hun lidt efter og sendte pigen et venligt, bredt smil, samt en nikken. Hun kiggede lidt på hende, inden hun rettede lidt på sit pandehår. "Jeg er Charlie. Charlie Jackson." præsenterede hun sig og rettede lidt på sin siddemåde, mens hun sad og betragtede Grace overfor sig med sine brune øjne.

//har ikke lige så meget kreativitet o_O
Tilbage til toppen Go down
Grace
Varulv
Varulv
Grace


Fulde navn : Grace Brisbane
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Er lige flyttet tilbage til Mystic Falls, efter at være flyttet væk sammen med mine forældre..
Job/hobbies : Synger, spiller guitar og ryger lidt i smug..
Humør : Tja.. Normalt ville jeg sige..

Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeSøn Apr 24, 2011 9:35 pm

Grace smilte stille. Hun nikkede roligt. "Det er også hyggeligt at møde dig Charlie," sagde hun, med et smil. Hun ser sig lidt omkring. Hun så på Charlie igen, og smilte stille. "Har du boet her i byen længe?" Hun smilte lidt mens hun spurgte. Hun spurgte ikke så meget indtil folk, men hvorfor ikke starte en samtale? Hun folede hænderne i skødet. Hun så lidt mod baren. Kom der mon en tjener? eller skulle hun gå op efter noget? Hun valgte at blive siddende. Hun Smilte lidt til Charlie igen.

Mit blev heller ikke lige det længste Neutral
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitimeMan Apr 25, 2011 11:51 am

Charlie rettede lidt på sig selv. Sendte hende et smil, og et nik. Hun hvilede så albuerne på bordet og hvilede hovedet i begge håndflader. Hun rettede sig dog hurtigt op igen, da hun syntes, at den siddemåde var alt for.. stirrende. Hun kiggede lidt på Grace. "Ehm, et stykke har jeg vel boet her. Ikke i et helt år endnu, i hvert fald." svarede hun og kiggede kort rundt, men så så på Grae igen. "Hvad med dig?" spurgte hun og kiggede ned imod bordet, så op imod baren, da hun egentlig var blevet en del tørstig.

//Hehe n.n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille og rolig dag  ~ Grace. Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og rolig dag ~ Grace.   Stille og rolig dag  ~ Grace. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille og rolig dag ~ Grace.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mmmhm....//Grace
» Dejlig, stille aften? ~ Let
» En stille tur til søen - Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: