The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Vampira (833)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Daniel (796)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Kristen (683)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Gideon (535)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Justin (429)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Anna (418)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Tessie (391)
En stille tur til søen - Anna I_vote_lcapEn stille tur til søen - Anna I_voting_barEn stille tur til søen - Anna I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En stille tur til søen - Anna

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeFre Dec 16, 2011 11:22 pm

Sted: Søen.
Tid: Aften.
Omgivelser: Natur ville jeg sige.
Vejr: Roligt, tørt, godt i forhold til at det er aften.

Eric stod ved søen og kiggede ud over vandet. Han havde stået der længe, uden at rykke sig en milimeter. Han stod bare og tømte hovedet. Han havde haft et så indviklet lidt. Han gik på en uge fra et have mistet sin forlovede fordi hun døde og fundet hans elsker fra gamle dage, til at have to børn som var teenager og få to kærester - hans forlovede og hans gamle elsker.Det var meget forvirrende. Han lukkede øjnene. Han fattede det stadig ikke.. Det var bare sket på en uge! Hvad kunne der så ske på en måned?
Han sukkede dybt og åbnede øjnene. For første gang i et kvarter tog han et skridt, bare for ikke at ligne en statue. Han vendte blikket mod jorden. Han slog alt ud af hovedet igen. Han havde svært ved at holde dem på afstand, men han kunne. Det ville hjælpe hvis han havde haft en at snakke med, om et eller andet der ikke indgik samtale emnet hans familie og hans kærlighedsliv.
Han begravede hænderne længere ned i hans cowboy bukser. Han kiggede lidt på sine sorte convers. Han var kun lige begyndt at gå i dem, i stedet for hans normale tennisko. Han havde i længe bare gået i det samme. T-shirt, cowboybukser og tennisko. Men nu ville han følge lidt med. Han beholde dog sine cowboybukser, men nu havde han i stedet en grå langærmet trøje på. Han vidste at det virkede mere normalt til den årstid de befandt sig i. Han havde lynet sin læder jakke halvt.. Ikke fordi han frøs.. Det havde han ikke kunne i rigtigt mange år.
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeLør Dec 17, 2011 8:57 am

Anna var på vej ned til søen. Hun havde meget at tænke over og håbede virkelig det ville hjælpe. Hendes måder at komme af med tanker var ved enten at snakke med nye mennesker eller nogle hun allerede kendte. Hun nåede endelig til søen men så en skikkelse nede ved den. Hun gemte sig bag et træ og kiggede ellers på stift på skikkelsen.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:05 pm

Eric stod stille lidt. Sukker lidt. Hun lagde mærke til at der var nogen på vej. Han blev stille stående. Da han mærkede at person stoppede bag nogle træer. Han mærkede hurtigt at det var et menneske. Hun sukkede kort.. Han vendte sig om. "Gemmer du dig?" spurgte han, højt nok til at personen kunne høre det.

//Min krea forsvandt fuldstændigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeLør Dec 17, 2011 9:33 pm

Anna stivnede helt. *hvorfor gud?* Tænkte hun. Hun kom frem og smilede bare en smule nervøst. "heeeeeeeeej" Sagde hun nervøst og gik stille frem mod skikkelsen som lidt efter lidt begyndte at forme sig som en person. Og da hun havde gået flere skridt så hun det var en dreng.... eller mand.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeTors Dec 29, 2011 2:19 am

Eric så på personen, han havde identificeret som en pige.. Han gik roligt frem mod hende. "Forskrækkede jeg dig?" spurgte han roligt, da han kom tættere på hende. Han så roligt på hende. Havde han mon forskrækket hende? Det fik han snart af vide. "Jeg hedder forresten Eric," sagde han, med et smil. Han rakte hånden frem, som et hey.
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitimeTors Dec 29, 2011 10:52 pm

"Tjha min mor siger jeg ikke må lyve så ja jeg blev forskrækket." Sagde hun og tog imod hånden. "Jeg hedder Elena. Jeg er okay ny her i byen." Sagde hun med et bredt smil på læberne. Hun elskede at smile og møde nye mennesker så hvorfor ikke gøre det hele på engang?

// ingen krea sry :/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En stille tur til søen - Anna Empty
IndlægEmne: Sv: En stille tur til søen - Anna   En stille tur til søen - Anna I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille tur til søen - Anna
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Anna, vær sød... ~ Anna
» En dag ved søen ~ Justin
» Jeg smutter på bar (Anna)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: