The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Justin (429)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Anna (418)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_lcapTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_voting_barTil festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 4:25 pm

Natalie kiggede på Zack.
Hun smilede til ham.
Sangen stoppede og de gik hver til sit.
Natalie gik hen til Scarlet og Angelina.
"Keder i jer?" Spurgte hun.
Lidt efter snakkede hun sammen med dem om alt muligt mærkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 4:34 pm

Som sagt stod Scarlet og Angelina sammen med Natalie og snakkede..
Scarlet bemærkede Angelina kigge frem og tilbage både på Natalie og en person, som Scarlet så ikk noget at se hvem.

til sidst gik Angelina væk..
Scarlet så helt igennem forvirret ud,
hun havde ingen anelse om hvad der foregik..





// blank Neutral //
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 4:37 pm

Natalie var blevet nysgerrig.
Hvor skulle Angelina hen?
"Scarlet ved du hvor hun skulle hen?" Spurgte Natalie.




//Du kan da finde på mere end mig T____T
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 5:14 pm

Scarlet kiggede alle veje og rundt af forvirring, og svarede :" Jeg ingen idé, men jeg finde ud af det"...

Scarlet løb ud for at finde Angelina, men hun var allerede stukket af..
derefter løb hun hurtigt ind igen og hen til for at fortælle Richard det... Shocked
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 7:24 pm

Zoey stod og stirrede på en underlig mand, da hun blev væltet af Angelina, der kom løbene ud.
"Hey," sagde hun, efter at have slået en kolbutte.
"Undskyld, undskyld..." sagde Angelina, og løb videre hen mod manden.... Som var forsvundet. Hun nåede kun lige at rejse sig, da hende igen lavede en kolbutte. Denne gang var det Scarlet der skubbede hende.
"Heeey, lad dog vær, jeg gider ikke blive væltet af alle!" sagde hun, men talte for døve øre. Hun rejste sig på for trede gang, og gik lidt væk, så ingen kunne skubbe hende igen. Hun børstede sin kjole af og fandt først nu ud af, at Angelina var stukket af. Hun løb ind til Scarlet, og gik videre over til Scarlet & Richard.
"Hvad skulle Angelina. Hun skubbede mig om kuld og løb videre," sagde hun, og kiggede spørgende fra Richard til Scarlet...


Sidst rettet af Zoey Tors Nov 18, 2010 3:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 17, 2010 11:18 pm

"Så er jeg alene." Sukkede Natalie og løb over til de andre.
"Ja Zoey det ville vi andre også gerne vide!."Fnøs Natalie.
"Næste gang må i godt lige sige at i har tænkt jer at gå eller stikke af eller hvad i nu gør!" Udbrød Natalie.
"Skal vi se om vi kan finde Angelina også følge efter hende?" Spurgte Natalie kækt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 18, 2010 3:35 pm

Zoey stivnede da hun kom til at tænke på hvilken vej Angelina var løbet. Hun kiggede fra Scarlet, til Natalie, og sluttede med at for øjnkontakt med Richard.
"Hun... Hun løb... Hen til...." Zoey vendte sig rundt og skulle til at gå, men Richard hev hende tilbage.
"Hvor løb hun hen?" spurgte han, da han havde vendt hende om så han kunne se hende i øjnene. Zoey kiggede væk.
"Jeg ved ikke hvem det var hun løb hen... jeg mener efter... Jeg... hun... Hvad skulle jeg gøre? Jeg nåede ikke at løbe efter dem, for så blev jeg væltet af Scarlet," sagde hun uskyldigt, og kiggede på ham.
"Jeg er ked af det! Jeg kan godt...." Hun gik i stå, da han tyssede på hende.
"Du er heks ikke?" spurgte han så. Zoey nikkede, men sagde ingenting.
"Kan du ikke bare gøre et eller andet, så er hun her?" spurgte han. Zoey åbnede munden, men fik det mærkeligt.
"Jeg kan ikke!" sagde hun, og forsvandt i den blå luft. Hun dukkede på ude i en skov. Angelina så totalt skræmt på hende.
"Hvordan endte du der?" spurgte hun. Zoey nåede ikke at svare, før en forfærdelig smerte, kunne mærkes i hendes arm. Zoey skreg alt hvad hun kunne, og hoppede over til Angelina. Zoey var sikker på at hendes skrig kunne høres helt over i hallen.
*Bare Scarlet, Bonnie, Mathew, Stefen, Tessie, Natalie & Richard kan høre det, og så kommer og hjælper os* tænkte hun, og kiggede på sin arm. Der var to huller hvor hendes blod drybbede fra. Hun kiggede væk. Angelina stivnede.
"Jeg har drømt dette, og det endte galt i min drøm," hviskede hun.
*Okay nu er jeg da meget mere rolig!* Tænkte hun stenhårdt og irritabelt, og rettede tanken direkte mod Angelina.
"Undskyld," hviskede Angelina....

//Undskyld længden.... Jeg kede mig Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 18, 2010 7:39 pm

Da Zoey kom tilbage...
så Scarlet helt chokeret ud over Zoeys blik og hendes ansigtsudtryk..
Scarlet spurgte overraskende "Hvad skete der Zoey?! Hvor er hun?! Hvad handler det her om?!"

*Scarlet tænkte at det enlig var hende selv der skulle vide det efter som Scarlet er Angelinas søster, men de havde aldrig nogensinde haft et godt forhold til hinanden...De har aldrig vist kærlighed*
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 18, 2010 8:14 pm

Zoey pressede hånden for de to huller.
"Hun er sammen psyko-ting... jeg han bider!" sagde hun, og så ned på sin arm.
"Jeg kan ikke rigtigt hjælpe hende. Men det kan i! Jeg bliver bare ædt i forsøget," sagde hun, og kiggede mod døren.
"Hun sagde noget om at hun havde set det i en drøm, og at det ville ende galt... Jeg forstod det ikke så sagde bare: 'okay nu er jeg da mere roligt' I en rimelig strid tone. Men hvad skulle jeg sige? Jeg er altså ikke en superhelt, som ikke har nogen frygt!" Hun sukkede dybt og gik hen efter en serviet, til at ligge for de to blødene huller.
"Kan du bringe også der ud?" spurgte Richard, og Scarlet i munden på hinanden.
"Jo hvis jeg ville dræbe mig selv! Men det har jeg desværre ikke tænkt mig skulle være idag!" Scarlet, og Richard kiggede på hinanden.
"Vi skal nok beskytte dig," sagde de, igen i munden på hinanden. Zoey sukkede.
"Kom med," sagde hun, og gik udenfor. Det gik jo ikke at de bare forsvandt, for anden alle de mennesker....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Nov 19, 2010 2:30 pm

"Hey vent på mig." Råbte Natalie og løb efter dem.
Da hun kom uden for løb hun i sin vampyr fart.
Hun kom hurtigt hen til dem.
"Tak fordi i spurgte om jeg ville med." Sagde Natalie lidt bittert.
"Det kan godt være jeg ikke kender Angelina så godt men jeg er ikke ond og jeg har føelser." Sluttede Natalie.
Hun forvandlede sig til en ræv.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Nov 19, 2010 5:39 pm

"Natalie!? Jeg.... Du.... Vil du med?" spurgte hun... Hun kiggede surt på ræven.
"Skal jeg tage det som et Nej?" spurgte hun, og gik surt videre. Angelina var i fare og der var ikke tid til pjat... ikke efter Zoey's mening. Hun kiggede på Natalie.
"Skal du med? Eller har du tænkt dig at være fornæmet resten af livet. Vi for måske brug for dig," sagde hun...

//No krea >.< //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 11:10 am

Ræven pep et lille ja og fulgte efter den sure Zoey.
Skal jeg altid blive efterladt? Tænkte Natalie muntert.
Hvorfor var Zoey så sur?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 5:24 pm

Zoey kiggede over skulderen.
"Du biver nødt til at skift," sagde hun, og gik videre. Hun stoppede op, da de var kommet væk fa døren. Hun vendte sig mod de andre.
"Dette er altså bare et forsøg! Okay Vi skal tage hinanden i hænderne, lukke øjnene, og tænke på at vi var hos Angelina. Scarlet tror du, du klare det?" Spurgte hun, bare for at være sikker på at kylingen (Undskyld Scarlet Wink ) ikke kom op i hende.
"Okay Natalie stil dig her," sagde hun, og pegede på der hvor hun lige havde stået.
"Scarlet stil dig her, og Richard stil dig her." Hun fik dem til at stå i en slags ring.
"Jeg stiller mig her, også at vi hinanden, i hænderne." Zoey tog Scarlet, og Richard i hånden.
"Luk så jeres øjne, og tænk på at vi er hos Angelina," sagde hun, og lukkede øjnene...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 10:26 pm

Natalie gik hen på sin plads og forvandlede sig tilbage med et suk.
Natalie tænkte på Angelina.
Natalie begyndte at se et rædselsfuldt sted.
Var det her Angelina var?


//No krea T___T. Men det har Zoey vist XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 24, 2010 5:20 pm

Scarlet så sig rundt omkring..
Derefter over på Zoey. Og spurgte:
"Zoey...er du sikker på at det her er det rigtige sted?"
Scarlet råbte efter sin søster, men der var ingen lyd af Angelina.
Hendes hjerte begyndte at slå hurtigere,
hun var nervøs, bekymret og bange..
Tænkte for sig selv hvad mon der har sket..






Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 24, 2010 5:46 pm

Zoey kiggede rundt.
"Bliv her, og skynd jer hvis i høre mit skrig!" sagde hun, og satte i løb i den retning hun fornemmede nogen. Hun nåede stedet. Hun kiggede rundt. Noget landede bag hende. Hun skreg, men en hånd greb omkring mund.
"Shh..." hviskede Angelina. "Han finder os bare." Angelina slog armene om Zoey's mave, og hoppede op i træet. Zoey kunne ikke trække vejret, så stramt var Angelina's greb. Angelina satte Zoey ned på en gren, og satte sig derefter ved siden af hende.
"Undskyld jeg bare forsvandt... Men... Din bror og Søster var bekymret... De er her for at hjælpe," hviskede Zoey. Angelina spildede øjnene op.
"Hvad er de! Det må de ikke være!" hviskede hun, og skulle til at hoppe ned.
"Nej du skal ingen steder uden mig! Jeg kan ikke komme ned!" hviskede Zoey surt. Angelina hørte det ikke hun hoppede ned, og løb i retning af hvor Zoey var kommet fra. Zoey blev sur, og svang benene op på grenen. Der blev hun siddene længe....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 24, 2010 7:07 pm

Scarlet fortrød hun ikk gik med Zoey, da hun hørte et kort men højt skrig fra Zoey. Hun vil ikke miste en søster og en bedste ven..
Men tænkte igen...
*hvad nu hvis de har fundet hinanden?*
Alligevel tvivlede hun sine egne tanker.
Og godt nok plejer Scarlet at ha en nogenlunde god fornemmelse..
men det er nu som om hendes fornemmelse havde svigtet hende.

Hun begyndte at lede efter dem, men det lykkedes ikke for hende at finde dem.. der var gået lang tid nu..

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeOns Nov 24, 2010 8:06 pm

Zoey begyndte at nynne en lille sang. Pludselig kom hun på en julesang alle kendte. Hun begyndte at synge:

"(x2) Last christmas I give you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year to save me from tears,
I'll give it to someone special. (x2)

Once bitten and twice shy,
I keep my distance but you still catch my eye.
Tell me, baby, do you recognize me?
Well, it's been a year, it doesn't surprise me!

'Happy Christmas', I wrapped ip up and sent it,
With a note saying 'I love you', I meant it.
Now I know what a fool I've been,
But if you kissed me now, I know you'd fool me again.

(x2) Last Christmas I gave you my heart,
But the very next day you gave it away.
This year to save me from tears,
I'll give it to someone speciel. (x2)

A crowded room, friends wiht tired eyes,
I'm hiding from you and yout soul of ice.
I thought you were someone to rely on,
Me, I guess I was a shoulder to cry on.

A face on a lover whit a fire in her heart.
A man undercover, but you tore me apart.
Now I've found a real love, you'll nevver fool me again...."

Zoey sang stille, men en vampyr ville kunne høre hende. Hun nynnede dette sidste omkvede, med et smil på læberne ( Very Happy )

//Kede mig så skrev teksten ind Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 8:49 pm

Scarlet og nogle af de andre var blevet delt op i små grupper for at lede efter Zoey og Angelina..
Da de havde ledt i et stykke tid igen kunne Scarlet høre en meget stille lyd.. som en smuk sang i hendes øre som hun kendte..
Scarlet begyndte at smile ^^
Sangstemmen lød som Zoey, og Scarlet prøvede at finde det sted hvor sangen kom fra..
men det var svært at høre det, efter som der blev snakket lide bag ved hende..
"shhh! hør.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 9:00 pm

//forresten Zoey...glad for at du tog sangen med i historien Smile elsker den! selvom man hele tiden høre den i klassen Wink //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 9:24 pm

Zoey sang en ny sang, som hun nogen gang sang hvis hun havde det dårligt. Hun havde det ikke dårligt... hun havde bare ikke synget den i lang tid. Ikke højere en den anden:

"Say you're sorry, that face of an angel
Comes out just when you need it to
As I paced back and forth all this time
cause I honestly believed in you

Holding on, the days drag on
stupid girl, I should have known
I should have known

I'm not a princess, this ain't a fairy tale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell

This ain't Hollywood, this is a small town.
I Was a dreamer before you went and let me down
Now it's too late for you and your white horse, to come around

Baby I was naive, got lost in your eyes
And never really had a chance
I had so many dreams about you and me
Happy endings, now I know

I'm not a princess, this ain't a fairy tale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell

This ain't Hollywood, this is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now it's too late for you and your white horde, to come around

And there you are on your knees
Begging for forgiveness, begging for me
Just like I always wanted but I'm so sorry

Cause I'm not your princess, this ain't a fairytale
I'm gonna find someone someday who might actually treat me well
This is a big world, that was a small town
There in my rearview mirror disappearing now

And it's too late for you and your white horse
Now it's too lat for you and your white horse, to catch me now

Oh, whoa, whoa, whoa
Try and catch me now
Oh, it's too late to catch me now..."

Zoey kiggede rundt... Ingen...

//Er jeg glad for at høre Scar Very Happy Her er en mere Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 9:40 pm

Scarlet kunne høre hun var tæt på pga sangen..
alligevel var det som om hun havde gået lige forbi det flere gange o.0
pludselig trådte Scarlet i en hundelort..
"Neej! ikk på mine nye sko!"
Scarlet begyndte at holde hendes ende fod oppe, og det så ud som om hun ikke kunne holde balancen særlig godt..^^
hun kiggede tilbage tilfældigt, og underligt nok fik hun øje på Zoey og Angelina..
de var bag et træ, og man kunne lige se Zoeys ene sko og noget af Angelinas hår..Scarlet gik over til dem øjeblikkeligt da hun så det...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 1:31 pm

Zoey var blevet revet ned fra træet, og tysset på af Angelina. Hun kiggede frem fra træet. Det var bare Scarlet... Som havde trådt i en hundelort. Zoey ville gå frem, men snublede over noget... Zoey rullede over bag et andet træ... Hun lå fladt på jorden. Scarlet nåede hem til dem. Zoey løftede hoved
"Scarlet!" Hviskede hun, og smilte. Zoey hørte noget i busken, og hoppede op og om bag Scarlet og ind foran Angelina.
"Du for mig ikke igen!" hviskede hun. Så tog hun sig sammen, og forsvandt. Angelina kiggede forvirret rundt. Zoey dukkede op bag busken.
"Hvem er du?" Spurgte hun, og rev ham på benene. Det var Manden i jakken. Zoey gik rundt om ham, og løftede hans hage. Hans ansigt blev synligt. Hun kiggede undersøgene på det, da det gik op for hende hvem det var...
"John!?" (Se ham på min profil Very Happy = John Black Bird/ Zoey og Bonnie's bror ) Hun gik tilbage, og vældtede over en gren, der lå på jorden. John nåede kun lige at grebe hende.
"Zoey? Hvad i alverden laver du her? Jeg kunne ha dræbt dig!" John rejste dem op. Zoey rakte armen frem, og de to små huller kom frem.
"Jeg tror du er godt i gang!" Sagde hun surt. "Hvad laver du her? Du lovede at komme til festen!" Han rystede bare på hovedet.
"Jeg bed dig!" sagde han totalt fraværende. Han tog fat i hendes arm.
"Zoey! Jeg bed dig! Hvornår bed jeg dig?" Spurgte han og kiggede på hende.
"Da jeg stod sammen med Angelina! Eller retter da jeg stod overfor hende!" Zoey så på Angelina, som stirrede skræmt på John. "Okay..." sagde hun, og kiggede tilbage på John. Han stirrede frem for sig, og stramede pludseligt sit greb.
"Det var altså dig!? Du... Du..." Hans øjnene skiftede. Zoey forsvandt og dukkede op bag ham.
"Træk vejret. Stille og roligt," sagde hun, med en beroligende, og magtfuldstemme. Hun rystede næsten af nervøsitet. John blev rolig, og trak vejret stille og roligt. Hun sukkede dybt.
"John jeg ved det," sagde hun, og kiggede på Den uforstående Scarlet ( Wink )

//Jeg anede altså ikke hvem der skulle gemme sig... og ham der Angelina løb efter... Ja det blev altså bare Zoey's Bror Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitimeFre Nov 26, 2010 11:44 pm

Natalie kom ud fra en busk.
"Godt i har fundet hende." Smilte Natalie.
"Men hvorfor ser i så skræmte ud?" Spurgte Natalie.
Natalie ville gerne vide hvad de var bange for så hun vidste hvad der måske ville angribe hende.



//Jeg kan altså ikke skrive lige så langt som jer/
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)   Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD) - Page 8 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Til festen og alle er inviteret på vise bekostninger. Ingen må blive ædt eller drænet!!! (Alle må svare xD)
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD
» Her vil ingen andre komme - Bella
» Wills polderarben ~Alle drenge der er inviteret

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole :: Gumnastik Salen-
Gå til: