The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Vampira (833)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Daniel (796)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Kristen (683)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Gideon (535)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Justin (429)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Anna (418)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Tessie (391)
Sport~Alle der har lyst I_vote_lcapSport~Alle der har lyst I_voting_barSport~Alle der har lyst I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Sport~Alle der har lyst

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeSøn Jan 23, 2011 11:52 am

S: Gymnastik Salen
T: Eftermidag, næsten aften
P: Træningsbukser, bar overkrop og trænings/løbe sko
O: springbræt, trampolin og andre trænings rekwisitter
V: Solskind og varmt, en rigtig sommerdag


Jasper elskede at springe, så det var selvfølgelig det han var igang med inde i hallen. Han øvede back flip, flickflack, og så videre. Han kedede sig lidt for han var den eneste der var i hallen. Han plejede at træne sammen med sine gamle venner inde i byen, men nu var han jo flyttet til Fell, det var ivetfal det han havde forstået fat i byen hed. Han sprang frem og tilbage på den lange måtte som lige kunne nå fra den ene væg til den anden, på den lange led af salen. Han plejede også at lave bacur på gaderne, men der var ligsom ikke noget sjovt i det uden vennerne til at konkurere om hvem der var bedst. Han blev bare hved med at øve, og håbede der ville komme nogen ind i salen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sv: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 7:25 pm

Melinda åbnede døren ind til gymnastiksalen og fik hurtigt øje på drengen der befandt sig i det store lokale. Hun havde et par løse 3/4 bukser på og en sorte top og løbesko, og over skulderen havde hun en sort sporsttaske. Melinda havde været ude at løbe. Hun var lige flyttet til og kendte derfor ingen i byen, hun ville se sig om på skolen inden hun klædte om før at tage hjem. Melinda elskede at løbe og havde gjort det tit med hendes mor, inden hendes død.
Melinda havde sat sig lysebrune hår op i en høj hestehale som svang fra side til side, når hun gik og hendes kinder var stadig svagt rosa efter løbeturen. Melinda ville ikke forstyre drengen, så hun blev stående i døren uden at sige et ord. Han var god, og hun stod og ønskede at hun kunne bare gøre lidt af det han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sv: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeSøn Jan 30, 2011 9:06 am

Jasper kunne mæreke at der var en der kiggede på ham, han standsede op, og kiggede over mod døren og så en pige der stod og kiggede. Han blev lidt genert over at der var en der kiggede, men det gjore ikke noget, det var jo det han havde håbet på. Han vinkede til pigen og gik stille over mod hende. Da han kom hen til hende sagde han, let forpustet "Hej, jeg hedder Jasper, Hva med dig? jeg vil skyde på at du er ny her" Han stiller sig op af en buk og tager sin drikkedunk frem, som han havde stående hved vægen,tæt på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sv: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeSøn Jan 30, 2011 8:52 pm

Melinda løftede langsomt den ene hånd og vinkede en smule generet tilbage til ham. Han så god ud, konstaterede hun ret hurtigt. Melinda var meget generet og ikke så god til at få venner, men det havde hun besluttet sig for at lave om på, nu hvor hun var flyttet til et sted hvor ingen kendte hende. "Hej, jeg hedder Melinda" sagde hun og smilte et lille svagt smil til ham. Hun nikkede for at give ham ret. "Ja, jeg er lige flyttet her til med min far og lillebror" forklarede hun kort. "Jeg er lige kommet tilbage efter en løbetur og jeg tænkte at jeg ville se mig lidt omkring, da jeg fik øje på dig" sagde hun og slog generet blikket ned. "Du er god"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sv: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitimeTirs Feb 01, 2011 6:43 am

"Hay jeg er også ny her og er også lige flytted hertil fra storbyen. Jeg begynder først her i skolen imorgen, så jeg kender kund gangene og gymnastiksalen, mit ynglins sted." han satte sig elegant op på bukken, og tog en tår vand. "Kender du nogen her i byen i forvejen, siden du er flytted her til eller....? Jeg er fex flytted hertil på grund af min forsvundne søster, som jeg nu har fundet. Men nok om hende, hva med dig? hva skal jeg vide om dig?" Kigger på pigen med et spørgende blik. "Og tak for komplimenten, jeg har sprunget siden jegvar seks"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sport~Alle der har lyst Empty
IndlægEmne: Sv: Sport~Alle der har lyst   Sport~Alle der har lyst I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sport~Alle der har lyst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD
» Ny i byen (alle der har lyst)
» Back to school ~ Alle der har lyst ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole :: Gumnastik Salen-
Gå til: