The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Justin (429)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Anna (418)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_lcapBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_voting_barBack to school ~ Alle der har lyst ^^  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Back to school ~ Alle der har lyst ^^

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:35 pm

Sted: Skolens område
Tid: Til første time
Omgivelser: elever og ansatte
Vejr: Fyldt med mørke skyer og køligt
Påklædning: Sorte bukser, hvid t-shirt og en lysegrå skjorte over, som ikke er knappet og foldet på til albuerne. Og sit sort/hvid ternet tørklæde, sorte slidte sneakers

Daniel stod på skolens parkerings plads, og snakkede kort med nogle af sine bekedte fra skolen. Han ville ikke kalde dem sine venner, men nogen af dem han sagde hej til og snakkede kort med. Han havde ikke været i skole i lang tid og da han modtog et brev om at han var på grænsen til at blive smidt ud, tog han sig sammen og tog afsted. Han havde haft så mange problemer og for mange tanker til at ville bruge sin tid i skolen. Men på det sidste var det blevet bedre, en del bedre faktisk. Han var blevet mere som sig selv og han mente nu at han kunne koncentrere sig om skolen. Han vidste at han var langt bagud og at de næste par dage, hvis ikke uger, stod den vel på lektielæsning. Daniel sagde farvel til den flok han stod og snakkede med og gik mod skolens hovedbygning. Han havde 2 fritimer, så han skulle først have kemi i 3. time, men han mente at det var bedst at han brugte lidt af sin tid på at indhente bare lidt af det forsømte. Daniel åbnede døren ind på skolen og så sig om, alt lignede sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:15 am

Kristen løb frem og tilbage i sin lejlighed efter alle hendes bøger. Hun fandt det endelig og kørte til skolen i en fart.
Hun stod ud af bilen på parkeringpladsen, hun rettede hurtigt på sit hår og smilte selvtilfreds. Hun gik i retningen af selve skolen i en kort nederdel, som altid, og en liidt piget t-shirt uden ærmer. Hun havde ikke ligefrem glædet sig til endnu en dag i skolen, men hun havde ny energi til det. Hun så sig omkring og gik ind af hovededøren og direkte hen til en bænk på gangen, hun vidste at deres lære var kommet til skade, så hun havde lidt til til at koncentrere sig skole ting. Hun gik dog hurtigt fra den idé og så sig omkring, hun kunne ikk' lige få øje på nogen hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:27 am

Daniel tog en dyb indånding og gik så i retning af sit skab. Det var længe siden at det var blevet åbnet og det var sikkert fyldt med opgaverog rapporter han ikke havde skrevet endnu. Noget han ikke glædede sig til at indhente, men noget som var nødvendig. I hvert fald hvis han ville fortsætte i skole og det havde han lovet sin søster at han ville. Et løfte han havde tænkt sig at holde.
Daniel åbnede sit skab og greb nogle af paprierne og gik så i retning af skolen biblotek. Da han drejede af på en af gangene fik han øje på en velkendt person der sad på bænken. Daniel kunne slet ikke lade være med at smile stort. For personen på bænken var Kristen. Han gik med hastige skridt i retning af hende. "Om det ikke er den smukke pige i verden" sagde han og satte sig ned ved siden af hende. "jeg håber ikke at jeg forstyrrer eller at du venter på nogen" sagde han efterfulgt af et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:56 am

Kristen kiggede ned i bordet for at samle tankerne.
Hun hørte en stemme, hun så straks op og smilte, hun var spændt på hvem det kunne være. Hun var dog ikk' upopular eller noget blandt drengene, men de fleste havde bare set hende på klubben og håbede på noget. Hun havde dog ikk' lige regnet med at det var den fyr, som hun nu stirrede ind i øjnene med et kæmpe smil. "Daniel!.." udstødte hun og smilte liidt større. "Sååe.. du er tilbage i skolen?" spurgte hun, hun vidste det jo godt for han stod jo lige foran hende. Hun kunne ikk' få øjnene fra ham før en af skolens store fodbold stjerne kom forbi, og flojtede af dem. Hun smilte skævt til ham og rystede på hovedet af ham. Kristen rejste sig så lidt og lænede sig ind over bordet så hun kunne give Daniel et kys. Hun smilte skævt til ham og svarede så: "Øhh.. nej du forstyrre ikk'. jeg sad bare lige og samlede tankerne om skolen.." Smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 1:04 am

Daniel lo lidt og nikkede som svar på hende retoriske spørgsmål. "Jep! Efter alt for mange timer der hjemme og mit savn efter at se dig igen, fik mig ud af døren" sagde han og lo lidt. "og så fik et et spark fra rektor, via brev" tilføjede han og hentydede til det brev han havde modtaget.
Daniel ignorerede personen der havde fløjtet efter dem, for han regnede med det var efter hende. For hvem ville ikke fløjte efter hende, hun var jo helt klart den smukkeste pige på hele skolen. "Skole? Lyder seriøst" sagde han og satte sig ned ved siden af hende ligesom de havde siddet på caféen den anden dag. Han bøjede sig en smule frem og trykkede blidt sine læber mod hendes.

//Jeg logger af nu, men vi skrives i morgen Smile
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 7:01 pm

Kristen smilte skævt og nikkede roligt, "Så du har nok at se til hva'?" spurgte hun drillende. Hun tænkte lidt over om hun enlig havde 2 eller 1 time fri, det havde hun jo faktisk ikke tjekket. Hun kom frem til at hun bare ville tjekke det inden den 2 time startede, men hun ville også nyde liidt til med Daniel. Hun vidste ikk' om han havde fri eller hva' han lavede her hos hende nu, men hun kunne ikke tro på at han var en af dem der pjekkede.
Hun smilte og nikkede til ham da han igen sagde noget "Uhh.. year.. uderst seriøst.. det gælder liv eller død.." smiler igen drillende til ham. Kristen smilte lidt og kyssede ham blidt og hurtigt igen, men dog inderligt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 8:27 am

Hailey der lige havde forladt lærernes kontor, havde mavepine.
Hun havde troet der var tale om en fejl, så hun havde ville udrede den men var blevet...sat grundigt på plads, nærmest skældt ud.Hun havde bare at gøre som hun havde fået besked om!
Hailey stod på gangen nu, lidt modløs. Hvordan skulle hun kunne assisteret en klasse i spansk?
Hun havde gentagende gange prøvet at forklare at hun ikke kunne ET ord på spansk....men hun havde talt for døve øre.
Så her stod hun , iført sin sorte figursyet kjole og gule all stars sko, på vej til spansk...ondt i maven og nervøs...de havde sendt hende ud på en kamikaze ekspidition.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 10:57 am

Daniel nikkede til Kristen. "Jeg har rigtigt meget at se til" sagde han og sukkede lidt opgivende. "men det skal jeg nok få indhentet, hvis jeg bare tager mig lidt sammen" sagde han stille, men sendte hende et varmt smil.
Daniel kunne ikke lade være med at grine. "Liv og død." gentog han. "Det lyder til at du har en stor opgave for" sagde han og grinede igen.
Daniel så på en der gik længere henne af gangen. Han kunne ikke rigtigt se hvem det var, men det lignede Hailey. Men han var ikke helt sikker, så han ville ikke råbe hej til hende, hvis det var en helt anden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 12:11 pm

Kristen smilte og nikkede forståligt til ham. "Det skal nok gå, det er jo dig ikk'.." hun smilte blidt til ham og bed sig liidt i læben. Hun tænkte lidt på det hun selv skulle i gang med, hun måtte nok også tage sig en smule sammen. Selv havde hun dog aldrig fået under 10 og hun fuldte godt med, det var bare idræt hun ikk' kunne. Hu tænkte kort på allle de skoleopgaver hun nok kom til at lave, inden hun skilte til Daniel igen. Hun nikkede lidt "Year.. Det har jeg.. det er ikk' næmt at overleve idræt" Smilte hun og klukkede lidt.
Kristen undrede sig liidt over hva' han kiggede på, hun så i hans retning og så en pige. Hun kunne se at det var Hailey så hun smilte skævt og vinkede kort til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:55 pm

Da Hailey endelig så op fra papiret, opdagede hun at Kris vinkede til hende, gosh det var rart med lidt opmuntring.
Hun vinkede straks tilbage og sendte et stort smil.Det så ud til hun havde selvskab af Daniel.Daniel havde en stor stjerne hos Hailey men hun vidste at Kris havde noget i gang med ham..så hun ville give dem lidt fred.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 4:31 pm

Daniel kunne ikke lade være med at smil da Kristen sagde at det nok skulle gå, og det regnede han da også med at det ville for han havde jo et løfte at overholde. Han skulle bare nok have lidt hjælp med at indhente det forsømte.
"Idræt? Så det er det fag der taget livet af dig" spurgte han med et lille smil på læben. "Jeg elsker idræt, det er det eneste fag jeg syntes om" sagde han og trak på skulderne. "Man behøver ikke at være god til det, bare man viser at man gør alt hvad man kan, får man bedre karakter end dem der er bedre end en selv, men ikke giver alt hvad de kan" sagde han opmuntrende. Men selvfølgeli hvis man ikke gad var det stadig et problem.
Da Hailey kom lidt tættere på og vinkede tilbage til Kristen var Daniel sikker på at det var hende, så han smilte til hende. "Hej Hailey" sagde han i en munter tone.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 5:19 pm

Kristen så igen på Daniel, hun kunne ikk' lade være, hans smil gjorde at hun kom helt væk fra om verden for en tid. Hun smilte skævt og klukkede lidt, "hmm.. jeg kan godt lide det men.. jeg er aldrig rigtig med" hun så lidt flovt ned og så på ham igen, hun kunne ikk' holde sig fra det. "Jeg får altid en bold i hovedet.. lige meget hva' vi spiller.." fortsatte hun og sukkede lidt, før hun rystede på hovedet af sig selv. Hun så på Hailey og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 7:46 am

Da hun var få skrit fra dem standsede hun op og smilede lidt.Hun var stadig lidt blegnæbet grundet mavepinen...eller rettere grundet spansktimen, men hun fandt sit bedste smil frem til dem alligevel.
"Hej Daniel...du her?...hvor hyggeligt...og Kris godt at se dig igen." små chattede hun lidt.
"Ved nogen af jer precis hvor spansk lokalet er...der har jeg en aftale ?" spurgte hun og tilføjede i tankeform "en aftale fra helvede nærmest".
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 4:25 pm

Daniel smilte lidt da Kristen sagde at hun altid fik en bold i hovedet. "Din stakkel. Du tiltrækker bolden" sagde Daniel i en drillende tone.
Daniel så smilende på Hailey da hun var lidt fra dem.
"Spansk lokalet er ned af den gang og så den første dør på højre hånd" sagde han og pegede ned af den gang hun havde retning i mod. "Skal du have hjælpe til Spansk eller noget" spurgte han og sendte hende et nyt varmt smil.


//Sorry men min kreativitet er ikke helt i orden Surprised
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:02 pm

Kristen Smilte skævt til Daniel og lavede et lille nik. "Year.. det er sikkert det.." svarede hun efterfuldt af en kort fnisen. Det gav jo ikk' nogen mening, men hun var også sikker på det var for sjov. Hun lod blikket stå fast ved ham et øjeblik og rystede så kort på hovedet. Hun smilte venligt til Hailey, "Tak.. i lige måde.." svarede hun munttert. Hun tænkte liidt over hendes spørgsmål men, hun kunne enlig ikk' huske det, hvilket fik hende til at føle sig dum. Hun skulle lige til at svare, at hun beklageligvis ikke kunne huske det, men så svarede Daniel. Hun smilte lidt, hun var glad for at hun ikk' havde været nød til at gøre sig selv til grin, ved at svare.
- Det gør ikk' noget, det sker jo ^.-
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeLør Jul 16, 2011 9:22 pm

Hailey smilte og kløede sig lidt i nakken og sagde så "med mindre du kan gøre mig til en spansktalende mamacita på 35 min. Så er jeg vist kastet for løverne " lo hun stille, men havde
dog et lidt fortabt ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 6:44 pm

"Kan du ikke spansk" spurgte Daniel hende. For hvor lagde idéen i at sende en lærer ned til en spansk time, hvis hun ikke kunne sproget. Nogle gange var det bare ikke logik til i verden.
"jeg kan snakke flydende spansk, men jeg ved ikke hvormeget det hjælper dig" sagde han stille. Daniel havde boet en stor del af hans liv i Spanien og var derfor meget god til sproget. Da hans forældre var i live snakkede de også Spansk derhjemme, selvom de boede i New York.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 8:14 pm

Kristen lyttede til Hailey, hun undrede sig over hva' grunden var til at hun skulle derned når hun ikke kunne undervise i sproget. Hun lyttede til Daniel, mens hun så undrende ud igen. Hun fik heller ikke lige fat i meningen bag det. Hun sad stille lidt mens hun bare lyttede, for hva' skulle hun sige til det?
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 10:37 am

Jeg har ligt tilbragt 45min. med at forsøge at forklare dem det.Jeg skulle bare hjælpe Mr. Munez med timen, al det praktiske med film fremviser og sådan, men nu han syg og de insisterer jeg skal dække ham ind. Tåbeligt ! Og ydmygende...måske skulle jeg bare opgive og gå hjem ?
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 10:49 am

Daniel bed sig i læben, for han ville gerne hjælpe hende, men hvordan. "Kan du ikke bare sætte filmen på og så sige at de skal tage noter og at i gennemgår den næste gang, og så håbe på at mr. Munez er rask til den tid "spurgte han stille.
Daniel havde i hvert fald ikek bedre idéer, for hvordan skulle hun kunne undervise i et sprog hun ikke kunne tale.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 2:13 pm

Kristen lyttede og tænkte over det. I hendes øre lød det liidt umuligt. Hun kom til at tænke på noget andet og lod tankerne vandre i den nye retning. Hun tænkte først lidt på idræt og alle de bolde, men så kom hun i tænke op alle de venner hu ikke havde set længe. Hun ville jo gerne se dem, men hun var ikke sikker på hvor hun kunne finde dem. Hun ville vente til frikvateret, eller hvis det bliv nød venligt, efter skolen. Men hun skulle også op arbejde så hun havde ikke meget tid der..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 6:53 pm

Hailey smilede og sagde stille " Jo det med filmen kunne jeg godt gøre, men jeg tænker faktisk på at der ligger en Amorin udlejnings butik, hvor festtøj og udklædningstøj bliver udlejet. Måske kunne jeg nå at kontakte dem og se om jeg kunne lave en aftale på klassene vejne.Så skulle vi forsøge at klæde os på i ægte traditionelt spanks flamingo stil. Om ikke ander,vil det være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 9:32 pm

Daniel lyttede til Haileys idé og kunne ikke lade være med at grine lidt. "det lyder som en rigtigt sjov idé" Sagde han og smilte til hende. "Det er jo lige for at jeg overvejer om jeg skal hoppe med til din time istedet. Det er sikkert meget sjovere end mine kedlige timer"

Daniel så over på Kristen der havde været ret stille det sidste stykke tid, så han smilte til hende og prikkede hende drillende i siden. "Hvad tænker du på" spurgte han og smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 10:20 pm

"just say the word...så klarer vi det " grinede hun og synes tanken var morsom.
Det ville nok udløse et par grin såvel som spekulationer.
Hun så på Kris og tænkte på om hun mon var ok, hun virkede så ...fjern
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitimeOns Aug 03, 2011 10:04 pm

Så fik hun et lidt eftertænksomt udtryk i øjnene. Smilede lidt pudsigt og kiggede på hendes to venner der hver især betød noget "Ved i hvad...jeg Finder ud af det " smilede hun og lagde an til at gå videre "men lov mig at passe godt på hinanden " sagde hun og blinkede til dem og så var hun ellets afsted ...rundt om hjørnet og ude af syn.

// out.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Back to school ~ Alle der har lyst ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: Back to school ~ Alle der har lyst ^^    Back to school ~ Alle der har lyst ^^  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Back to school ~ Alle der har lyst ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Flash back - Alle der har lyst til at svare :)
» First day of school
» Lyst til blod - Elena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: