The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Rose's Baggrund I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Rose's Baggrund I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Rose's Baggrund I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Rose's Baggrund I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Rose's Baggrund I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Rose's Baggrund I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Rose's Baggrund I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Rose's Baggrund I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Rose's Baggrund I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Vampira (833)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Daniel (796)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Kristen (683)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Gideon (535)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Justin (429)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Anna (418)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Tessie (391)
Rose's Baggrund I_vote_lcapRose's Baggrund I_voting_barRose's Baggrund I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Rose's Baggrund

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Rose's Baggrund Empty
IndlægEmne: Rose's Baggrund   Rose's Baggrund I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 5:00 pm

Rose's Baggrund 2ih1jbmRose bagrundshistorie.

*-,.-*¨-.,-¨'♥️-_.-♥️ Rose's Baggrund ♥️-._-♥️'¨-,.-¨*-.,-*


Rose er meget bange for folk, efter som hun blev myrdet, af sin allerbedsteven. Det er et år siden, og hun er nu genopstået. Hun er bange for at møde ham igen... Hvad hvis han dræber hende igen? Hun græder tit, men det er i smug, for hun vil ikke have nogen se det. Hun græder fordi hun savner sin familie i Italien... Hun kan aldrig se dem igen...

Rose's Baggrund 2ih1jbmRose's sidste dag i live/Rose's Død.

Rose's Baggrund 2ih1jbmI Skolen.


Skoleinspektøren kom ind i klassen, som alle de andre dag. Rose vidste det var hende, han skulle snakke med. Hun rejste sig op, og gik hen til skraldspanden. Hun havde den sedl i hånden som han gav hende igår. Hende rev den i stykker foran ham, og smid den ud.
"Hvor er du dog langt ude!" sagde hun, og gik tilbage på sin plads. Inspektøren kiggede rasene på hende.
"Kom med unge dame! Jeg har en alvorlig ting at fortælle dig!" Hun lo højt, og provokerene.
"Tror du, du kan true mig?" spurgte hun, og rejste sig op. Hun væltede stolen, og satte sig på bordet.
"Rose Manganella Blue! Kom med nu!" sagde han vredt. Hun lo igen.
"Aldrig!" Hun lo igen. Der var ingen i klassen der turde sige hende imod. Alle så op til hende. Alle synes hun var sej, og hård. De ville alle være sådan. Selv hendes allerbedsteven. Hun havde ham lige hvor hun ville have ham. Inspektøren gik ned til hende, og hev hun med. Hun lo bare af ham. Han fik hende med op på kontoret. Han smide hende ind. Hun lo bare, og smilte hånligt til ham.
"Du er smidt ud af skolen!" sagde han, og kiggede alvorligt på hende.
"Ja så det er jeg! Fuck dog af med dig! Du kan bare ikke klare jeg har mere magt end dig! Men Okay! Jeg forlader skolen... Nu!" Hun rejste sig, og gik ud af kontoret. Hun smækkede hans dør, og gik sin vej.

Rose's Baggrund 2ih1jbmDer hjemme.


Rose kom hjem, og smed sin taske på trappen. Hun gik ud i køkkenet, og tog et æble. Hendes mor kom ud i køkkenet.
"Rose!? Hvad laver du hjem nu?" spurgte hun, og tog æblet ud af hånden på hende.
"Jeg skulle bruge æblerne," sagde hun surt. Rose kiggede bare på hende. Så svingede hun armen og gav sin mor en lussing, som hun altid gjorde når hendes mor sagde hun imod. Hun tog æblet, og gik. Hendes far ned af trappen.
"Rose hvad laver du her?" spurgte han. Hun trak på skulderne.
"Jeg er blevet smidt ud af skolen!" sagde hun, og gik forbi ham, for hun skulle op på sit værelse. Han greb fat i hendes arm, op hev hende tilbage. Et slag var på vej! Hun vidste det før han gjorde det. Rigtigt nok. Han smækkede hende en, så hun fald ned på trappen.
"Din utaknemmelige møgunge! Du er aldrig tilfreds med det du har!" Han fnøs og gik videre. Hun mærkede tårerne, og løb op på sit værelse. Hun smækkede dørene. Hun kunne ikke klare mere. Hun fandt et torv frem, og smid det ud af vinduet. Hun kravlede ud af vinduet. Hun løb ud i skoven.

Rose's Baggrund 2ih1jbmRose's død.


Rose løb og løb. Hun ville væk. Hun væltede over en gren. Hun hoppede op, og løb videre. Hun løb ind i Donkan. Donkan var hendes allerbedsteven. Hun smilte til ham.
"Donkan!" sagde hun, og kastede sig om halsen på ham.
"Nelly!? Jeg var ved at blive bekymret! Du mødte ikke op til timen! Hvorfor ikke?" spurgte han, oprigtigt bekymret. Hun begyndte at smile.
"Jeg er blevet smidt ud!" sagde hun, og lo lidt. Donkan kiggede forvirret på hende.
"Er du glad?" spurget han. Hun nikkede. Hun havde altid hadet skole nu var hun fri. Hun krammede ham.
"Jeg skal aldrig mere i skole," sagde hun, og tog ham i hånden. "Kom." De gik igennem skoven. Det var ved at blive mørkt, og de kom ud til en vej.
"Hvad lavede du egentligt i skoven?" spurgte hun, og så på ham. Han trak på skulderne.
"Jeg ledte efter dig... Nelly? Jeg hørte noget over i skolen... Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det.... Der var nogen der sagde du havde planlagt at myrde mig!" Rose kiggede forvirret på ham. Hun forstod det ikke.
"Donkan!? Det ville jeg aldrig gøre!" sagde hun. "Jeg kan bevise det!" Hun lagde armene om hans nakke, og kyssede ham. Hun elskede ham. Han kyssede hende igen. Han afbrød pludselig deres kys.
"Nelly!? Jeg har noget til dig! Kom," sagde han, og trak hende over vejen. De hoppede over grøften. Han stoppede op, og smilte til hende. De stod i på en mark.
"Lig dig!" sagde han, og pegede på jorden. Rose gjorde det.
"Luk øjnene!" sagde han, og satte sig ved siden af hende. Hun vidste at han ikke ville gøre hende ondt, så hun gjorde det. Hun mærkede hans læber. Så mærkede hun et smertefuldt stik i maven. Hun ville skrige, men Donkan pressede hans læber mod hende. Hun åbnede øjnene, og så følelserne i hans øjne. Der var: Smerte, længsel, hævn, had, kærlighed, og tilsidst kulde. Det var en kulde som man kun så i en morders øjne. Hun slå ham. Hun løftede hovedet. Han havde stukket en kniv i maven på hende. Hun skreg. Han vred kniven rundt, med et morderisk smil. Hun skreg igen. Han løftede kniven, og stak igen. Rose skreg, og skreg, men lige meget hjalp det! Hun skulle dø. Frygten vidste sig. Det var første gang nogensinde.
"Farvel Nelly! Jeg har altid elsket dig, Du har taget mig fornar! Nu er det slut for-evigt! Farvel mig elskede Nelly!" hviskede han. Han kyssede hende, og stak kniven i hjertet på hende. Rose gispede, og blev slugt i et sort hul. Rose var død.

Der kommer måske nogle tilføjelser og sådan Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Rose's Baggrund Empty
IndlægEmne: Sv: Rose's Baggrund   Rose's Baggrund I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 1:01 pm

Wauw...
Det er godt Rose Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Rose's Baggrund Empty
IndlægEmne: Sv: Rose's Baggrund   Rose's Baggrund I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 7:30 pm

Sød historie Rose.. og trist.. men god xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Rose's Baggrund Empty
IndlægEmne: Sv: Rose's Baggrund   Rose's Baggrund I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rose's Baggrund
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bonnies baggrund ¤¤, ♥
» Baggrund til en mystisk Vampyrsild! x3
» Nogen som har lyst til baggrund med djævlen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Baggrunds historie-
Gå til: