The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Vampira (833)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Daniel (796)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Kristen (683)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Gideon (535)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Justin (429)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Anna (418)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Tessie (391)
 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_lcap •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_voting_bar •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

  •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*

Go down 
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

 •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* Empty
IndlægEmne: •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*    •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨* I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 4:53 pm

Zoey's Fortid....

Zoey start:



Zoey har altid været en glad og imødekommende pige. Hun har også set den dårlige side af livet. I vil høre om den her:

Zoey livede i en midlkasse familie. Hun Var den yngste af sine søskende. De var tre. Bonnie, John, og hende selv. Hendes mor Susan arbejdede i byen, og hendes far Stefan arbejdede på en kro ikke langt fra deres hjem. Zoey, Bonnie, og John havde et godt forhold til hinanden... Der var Self. Søskende kærlighed... Men det er der jo i alle familier... Nå men De var en stor lykkelig familie ind til Bonnie fik problemmer. Zoey havde i lang tid været bekymret for hende. Hendes verden gik under da hun forsvandt. Zoey voksede derfor op i en trist og ulykkelig familie.


Zoey's kendskab til vampyrer:


Da Zoey blev 13 stak hun af ligesom Bonnie. Hun opsøgte nogle mystiske væsner. Hun havde ikke den fjerneste anelse om hvem det var, men de var venlige mod hende. Efter nogle måneder blev de anerleds. De begyndte at tage af hendes blod, og slette hendes hukommelse. Men uanset hvad de bildte hende ind huskede hun det altid efter nogle dag. Det ende med at hun blev ligeglad. Hun gav dem selv lov, og sådan.

John som helt:


Zoey blev 14 inden John fandt hende. Hun er totalt forandret, og hun kan ikke rigtigt huske ham. Han for hende dog med sig. Zoey ville ikke men, John var meget stærker. De tog hjem, og hendes forældre var lykkelige for at se hende. De var flyttet til Fell's church igen. Det var der Zoey var blevet født. Hun og John tilbrakte enormt meget tid sammen. De snakkede om alt det hun havde været igennem. Zoey startede op en frisk, og fik arbejde som bartender. Der arbejdede i langt tid... Det var der hun opdagede alkohol og cigareter... Og stoffer. Som 15 Begyndte hun at ryge, og drikke. John prøvede at få hende fra det, men han kunne ikke...

Tilbage til Dem:


Zoey blev træt af altid at slåse med John, så hun rejste.... Igen. Hun tog tilbage til vampyrene, og blev deres Donor. Hun blevet en smuk 15 årig på alkhol, og Stoffer, med vampyrene siddende i sig. Der begyndt dog at skal mærklige ting for hende. Hun begyndt at gå i trance, og se underlige ting, så som: Farve omkring mennesker, modtage forskellig signaler fra folk. Hende misbrug, holdte det dog ned. men en dag to de underlig ting overhånd.

Lyset: (Er som en Historie ^^)


Zoey sad en dag helt alene. Alle vampyrene kom ikke når det var dagslys... Kun John, der stadig forsøgte at tale hende til fornuft. Hun var ved at blive træt af ham. Han sad overfor hende, mens hun så ind i et sterinlys. Han blev ved med sit: "Kom nu hjem Zoe" "Mor og far er ud af det" og "Dette er ikke godt for dig" Men hun ignorrede ham. Hun så op da John fortiede. Hun så en lækker fyr stå foran dem med et charmerende og vildt tiltrækkende smil. Hun rystede på hovedet, da John sagde: "Hun har ikke tid!" Hun så ham trække på skulderne. "Det passer jo ikke John... Jeg har jo masse af tid til at ignorrer dig," sagde hun, med en hæs stemme. Hun hørte ham snerrer af hende. "Du skal ikke snerrer af mig John Black Bird," bed hun af ham. Hun havde helt glemt at en fremmede kiggede på ham. "Bare fordi du ikke kan lide andre kan lide mig, sig behøver du ikke vise det," lo hun. Det hun mente var: "Du kan ikke klare at jeg vinder, bare fordi jeg giver blod istedet for at drikke det"

Hun lagde sig på gulvet, og rullede øjne af John, da Drengen sagde noget. "Jeg er Ian, og jeg er da glad for at søskende stadig kan skændtes." Zoey løftede øjnbrynet da han sagde det.
"Jeg er Zoey Black Bird, og som jeg lige er sagt er det John Black Bird," sagde hun, og så stadig undrende ud. Hun så John tage lysestagen op i hænderne. "Den tager jeg," sagde hun, og tog det ud af hans hænder. Hun så ind i den og helt tungt ned på gulvet... For første gang så hun ting i lyset. Hun så en dreng, John, Bonnie, Hendes forældre... og tilsidst så hun sin Bedstemor med et smil i sit ansigt. Hendes bedstemors smil forlod hende en dejlig varme, men også en stor bekymring. Hun tabte stagen, og stirrede tomt ud i luften. I det fjerne hørte hun bekymrede og uforståelige ord. Pludselig hørte hun John.
"Hun faldt! Hun stod med en lysestage og faldt, så sammen og hun stirrer ud i luften." Der blev stille lidt. Så talte han igen. "
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
 
•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• Zoey Black Bird's Baggrund *¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bonnies baggrund ¤¤, ♥
» Angel Smiths Baggrund
» Nogen som har lyst til baggrund med djævlen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Baggrunds historie-
Gå til: