The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_lcapJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_voting_barJeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD

Go down 
ForfatterBesked
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD Empty
IndlægEmne: Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD   Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 6:46 pm

Sted; Wickery Brigde.
Tid; Sent på aftenen. Solen er ihvertfald gået ned.
Omgivelser; Vand... Broen? Lidt skov for enderne af broen.
Vejr; Månen titter frem nu og da fra sit skjul bag skyerne. Et par enkelte dråber er begyndt at falde hist og her.
Årstid; Sommer
Påklædning; https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/98/50/f9/9850f923eadc884def9a2566a9f1affa.jpg

Månen tittede kort frem fra skyerne. Dens hvide lys spejlede sig i den blanke vandoverflade fra floden der strømmede igennem Mystic Falls. Eller var alting mørkt og stille. Vinden susedde i skovens træer på bredene. For mennesker ville det virke uhyggeligt og give trang til at kigge sig over skulderen. Men ikke for mange overnaturlige væsner.
En skikkelse lå på vejen. Den så død ud. Der var ingen vejrtrækning, ingen puls. Skikkelsen var af en kvinde. Hendes hud var bleg og kold. Hende hjerte slog ikke. Hendes hår lå bredt ud over hendes hovedet som en vifte. Hun lå på ryggen. Hendes brystkasse bevægede så ikke, som menneskers gjorde når de trak vejret. Kvinden så helt død ud. Hendes navn var kendt af mange. Både gamle som unge. Engler som mennesker. Hybride som vampyre. Kitsunier som varulve. Hendes ry var ikke godt. Det kom sig måske af hendes lange live. Et liv som ville ødelægge en hver person. Hendes navn var Elena.
Elenas tanker var langt væk. De var fanget i minderne om sit sidste møde med sin datter og forhenværende forlovede. Det havde chokeret hende at hendes datter havde tilgivet hende. Det havde været det sidste hun havde forventet efter alt det Charmaine havde været udsat for. Med en mental håndbevægelse skubbede hun mindet væk, blot for at et nyt kunne overtage. Eric. Hun havde tilbragt tid med ham. Meget tid. Det havde været som i gamle dage. Dengang hvor hun både havde haft Matthew og Eric ved sin side. Før hun måtte flygt for ikke at de kom til skade. Det sidste luft hun havde i lungerne forlod læberne som et stille suk. Idag var alt anerledes. Intet var som før. Det var derfor hun havde planer om at slukke for sin menneskelighed igen. Det ville var svært og det ville blive hårdt, for hun var jo ælgammel og kunne ikke gøre det så ment som nye vampyrer kunne.
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg spankulerer bare lidt rundt.. - Felicia xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille tur rundt i naturen, er du frisk? [Aiko ;D]
» Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:
» Se hvad katten har slæbt ind - Felicia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Wickery Bridge-
Gå til: