The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_lcapOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_voting_barOh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 8:26 pm

S: Skoven i Mystic Falls?
O: Æh, træer, og ingen væsner? Tjo, udover Jack... Og hans aftensmad.
T: Nat, så... 12:47 ? C:
V: Køligt, men det kan ikke mærkes på Jack.
P: En sort skjorte, sorte jeans, og sorte converse sko.

Selvfølgelig var det skoven at denne pige tog hen til... Jack havde jo 'tvunget' hende til at komme hen til skoven, alene. Han havde ikke været sulten da han havde mødt hende, og derfor besluttet at han fik hende til aftensmad om natten... Jack havde en dagslys ring, men foretrak natten. Der fandtes de vampyrer som hadede at være det... Men Jack elskede at være vampyr! Han elskede friheden, følelsen af magt... Han var ikke spor ked af at dræbe, som nogle vampyrer var. Han dræbte mennesker med et smil, og gjorde det gerne til en langsom død. Jack havde rejst en del rundt med hans lillesøster Ava, så han var ny i Mystic Falls. Og han elskede byen allerede, der var masser af ofre der bare ventede på ham... Han havde ikke mødt mange vampyrer siden han var kommet til, så han så ingen konkurrence. Jack hoppede ned af træet, og greb pigen om halsen. Årerne under øjnene kom frem, og han blottede de hvide hugtænder. Han greb fat i hendes nakke i stedet for halsen, og stak tænderne i hendes åre på halsen. Grådigt drak han hendes blod, men spildte ikke på tøjet... Og dog kom en enkelt bloddråbe på den sorte skjorte. Hans mørkebrune hår hang ud til alle sider, og pjuskede en del.
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 3:56 pm

Felicia der hele dagen havde tilbragt tid med sin gamle ven Constanze var nu på vej mod skoven for at gå sig en lille tur. Hun boede faktisk hos Constanze her for tiden da hun stadig ikke havde fundet den villa hun ville have tæt ved skoven. Hun overvejede dog stadig den mulighed at hun kunne hyre et lille mandskab som byggede villa'en for hende. Hun var igang med at lære Constanze om den amerikanske kultur og hun måtte indrømme at hun lærte meget hurtigt. Der var stadig en masse hun skulle lære men de kom hurtigt fremad og Felicia regnede ikke med at det ville tage så lang tid før hun havde det hele på plads. Som hun gik mod skoven kom en stærk lugt af blod hende i møde. Hun smilede skævt og gik hurtigt mod færten af blod. Som hun kom tættere og tættere på kunne hun også mærke noget andet i nærheden og en anden fært blandede sig med færten af blod. Hun genkendte færten men hun kunne ikke sætte en finger på hvad det var. Den mindede hende om hendes fortid. Det var en velkendt duft som hun tit kunne mærke før i tiden. Hun var blevet van til den. Men nu hvor det var så længe siden var den fremmed for hende. Men nu hvor den blandede sig med blod blev den blot mere og mere velkendt. Hendes skridt blev hurtigere og da hun endelig kom til stedet hvor lugten var stærkest så hun sig omkring hvor hun fik øje på en pige der var igang med at blive drænet af en skikkelse bag hende. Hun kunne ikke se vedkommendes ansigt men hun kunne kende personen på håret. "Jack...?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 4:27 pm

Jack lagde ikke mærke til den nye fært der spredte sig, og havde til sidst drænet pigen helt tom for blod. Han sank det sidste af blodet, og slap pigen. Han lagde mærke til færten da han slap pigen, men kunne ikke helt finde ud af hvem det var. Han kunne dog lugte at det var en vampyr, han smilede skævt, og var klar til at springe på vedkommende. Men da en kvindes stemme sagde hans navn vendte han sig mod vedkommende, og begge øjnebryn blev hævet. "Felicia?" Det skæve smil var der dog stadig... "Længe siden." Han grinede kort. Han så ned på pigen, og smilede undskyldende. "Ja undskyld... Hvis du nu ville have lidt..." Han trak lidt på den ene skulder, og så på hende igen. "Hvordan går det?" Spurgte han, og smilede skævt, og charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:35 pm

Felicia så på skikkelsen da den svarede hende med den velkendte stemme. Hun gik hen mod ham og og så overrasket ud hvorefter hun så ned på den nu drænede pige. Hendes overraskede udtryk skiftede til et skævt smil og et legende udtryk i hendes øjne. Hun skubbede lidt til liget med sin ene fod og grinede selv lidt. "Sådan at jage uden mig. Hvad er det for noget Jackie?" sagde hun og så op på ham med et drillende og skævt smil. "Det går fint. Og dig? Jeg gætter vel på at du har dræbt en masse flere mennesker uden mig" tilføjede hun og løftede det ene øjenbryn. "Jeg har drukket ellers tak" sagde hun og så igen ned på pigen. Stolt over ham blev hun da hun så på den døde pige. Så havde hun alligevel lært ham en masse og måske var han ikke så dum som hun ellers troede han var. Hun kom til at tænke på at han faktisk havde en søster som hun også havde forvandlet og et lille smil bredte sig på hendes læber. "Hvordan har din søster det? Er hun også i byen?" spurgte hun. Hun havde faktisk savnet Jack meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 6:03 pm

Jack så drillende på hende. "Jeg har ikke set dig i lang tid, så jeg ved ikke... Regnede med vel at du var død eller helt forsvundet." Sagde han, og trak lidt på den ene skulder. Han grinede." Det går udmærket, men har dog også dræbt en del engle, og hekse... Og dig? Har du dræbt nogle engle? Smukke væsner i hvert fald." Han sukkede, men grinede så igen. "Meget vel." Det undrede ham nu lidt at hun spurgte omkring hans søster, men han havde jo nævnt hende. "Ja det et hun, og jeg vil mene hun har det godt." Svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 6:37 pm

"Mig? Død? Åh kære Jack. Langt fra" sagde hun og lo. "Jeg har dræbt engle før du blev født kære. Selv vampyrer har jeg dræbt" tilføjede hun og smilede til ham. I alle de år Jack og hende havde jaget sammen havde hun altid set ham som sin bror. Han var som en erstatning for hendes egen bror som hun fik skræmt væk sammen med sin tvillingesøster den samme dag som hun fik dræbt sine forældre. Men hun var jo også som en mor for ham. Hun passede på ham og ville ikke have der skulle ske ham noget under hendes kommando men hvis han irriterede hende eller hvis han ikke gjorde som hun sagde så blev hun streng og hård imod ham. Hun kunne op til flere gange få den følelse af bare at pande ham én så han kunne tie stille. Hun løftede det ene øjenbryn og så undersøgende på ham. "Ser du da ikke meget til din søster?" spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 1:18 am

Åh ha, han havde savnet en som Felicia. En der dræbte for sjovs skyld, en der kunne finde ud af at være... Ja, som det han sagde, en rigtig vampyr. De havde deres kampe, men da Felicia var ældre end ham, og dermed stærkere undgik han dem helst. Han var en slags ekstra søster for ham, da han jo allerede havde Ava... Som sin rigtige søster. Han havde savnet Felicia, en der ville dræbe med ham... Og på en måde male byen rød. "Det kan jeg se." Han smilede skævt. "Selv vampyrer? Puha, jeg er glad for jeg ikke er din fjende." Han grinede, og foldede hænderne bag ryggen. Åh jo, han så en del til hans søster. De havde jo svoret en ed på at være der for hinanden efter at blive vampyrer... "Jo, det gør jeg. Men jeg ved da ikke hvordan hun har det nu." Svarede han, og trak lidt på den ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: Empty
IndlægEmne: Sv: Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:   Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C: I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh... A vampire... Awesome. //Felicia// C:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Your slave? You got to be kidding me...?! //Felicia//
» Se hvad katten har slæbt ind - Felicia
» New vampire? ~ Ivy.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: