The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Bonnie (970)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Vampira (833)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Daniel (796)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Clarissa (761)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Kristen (683)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Gideon (535)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Justin (429)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Anna (418)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Tessie (391)
i could maybe use a maker and something els I_vote_lcapi could maybe use a maker and something els I_voting_bari could maybe use a maker and something els I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 i could maybe use a maker and something els

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

i could maybe use a maker and something els Empty
IndlægEmne: i could maybe use a maker and something els   i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 5:33 pm

Hej alle Tvd fans.
jeg vil meget gerne søge et par små ting, ikke det store bare et par få ting, det har jeg set man gør her, så det ville jeg også Razz

i could maybe use a maker and something els Blake-blake-lively-city-gg-gossip-girl-Favim.com-369519

En skaber
Det skal være en der har forstand på fest livet, da det nok er den skaber som har vidst hende hvordan man kan have det sjovt, skaberen skal samtidig også være en smule ond, kort sagt skaberen skal kunne lære fra. vedkommende skal jo også være gammel, hvem ved måske har de to et tæt bånd, måske ikke, måske de familie, i hvert fald et eller andet.

Familie
Og med dette mener jeg ikke kun biologisk familie, det kan være tætte venner som i sidste ende er så tætte at man anser dem for familie, det kan være af den ene eller anden race, hvis det er udødelig, har de måske kendt hinanden længe.

Kærligheden
Hun har måske ikke let ved det, men en der for hendes ellers så døde hjerte til at hoppe og springe, ja en som hun jo elsker og forelsker sig stærkt i, uagtet race.

En rejse partner
Hun har job i New York og somme tider også England, men dette ville så være en hun er tæt på, en hun rejser måske over alt med og ikke kun til de to lande hvor hendes arbejde er. Da hun jo holder af at arbejde og rejse, plus venner og fester kan det være den perfekte person, en veninde (måske bedste) som hun tager på disse ture med og oplever verden med.
Tilbage til toppen Go down
Amber
Menneske
Menneske
Amber


Fulde navn : Amber Robyn Caroline Moore
URL Alder : Nitten år
Antal indlæg : 16
Geografisk sted : England
Job/hobbies : Sang, arbejde, løb
Humør : Fint nok, tror jeg

i could maybe use a maker and something els Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use a maker and something els   i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 7:28 pm

Hej, Ophelia.
- Jeg vil gerne emne med dig - Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til nogle af de ting, som du søger, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne emne med dig. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Robert
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Robert


Fulde navn : Robert Petrell
URL Alder : Jeg er meget gammel..
Antal indlæg : 1
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At holde øje med mine søskende..
Humør : The only point of being a vampire is that you can live forever. If you wanna live forever you have to know your enemies better then they know them self. When you do that you'll have a good chance to live forever.

i could maybe use a maker and something els Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use a maker and something els   i could maybe use a maker and something els I_icon_minitimeTors Mar 27, 2014 9:55 am

Hej Ophelia.

Jeg kan se du søger skaber. Hvis det stadig er tilfældet, så kan jeg sagtens være din skabe.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i could maybe use a maker and something els Empty
IndlægEmne: Sv: i could maybe use a maker and something els   i could maybe use a maker and something els I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i could maybe use a maker and something els
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: