The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Vampira (833)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Daniel (796)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Kristen (683)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Gideon (535)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Justin (429)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Anna (418)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Tessie (391)
party i want a party -Georgina- I_vote_lcapparty i want a party -Georgina- I_voting_barparty i want a party -Georgina- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 party i want a party -Georgina-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:15 pm

Påklædning party i want a party -Georgina- Tumblr_mer8ipFylg1qej8bro1_500
plus hendes dag lys ring også et par sorte høje hæle.
Tid 22:30.
Sted Et eller andet sted inden i skoven.
Omgivelser En masse unge der danser, musik og alkohol.
vejr Månen står højt, men er dog endnu ikke fuld endnu, så er det en smule køligt.

Musikken brød skovens stilhed og havde gjort det siden klokken 8, dybt inden i skoven var der samlede 20 unge mennesker okay i bland dem var der dog en der var meget ældre end dem alle til sammen, men i dette øjeblik dansede hun tæt op af en dreng og festede som var hun en 18-årig pige fra den 21. århundrede og ikke over 600 år gammel.
Hun havde sin øl i hånden, så flirtende på drengen, mens hun med en hånd om hans hals, sin ryg mod hans bryst, dansede op af ham. Efter lidt tid klappede hun ham på kinden før hun bevægede sig over mod bordet hvor al alkoholen var, hun grinede stille, kørte hånden igennem det lange blonde hår, mens hun tog en ny øl og vendte sig om mod de andre.

//jeg undskylder det virkelig korte indlæg
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:36 pm

På: kjole: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m62zgc6zfY1r9gxfzo1_500.jpg sko: støvletter med kilehæl og snørre bånd Leggings: sorte. Blazer: sort med glitrende effekter.

Gina kom gående mellem træerne og ud til resten af festen. Hun var lige ankommet og en smule nervøs. Hun kendte ikke rigtig nogle af de andre. Man kunne ikke se på hende at hun var nervøs, for hun smilede venligt til enhver der kiggede på hende da hun satte kursen over mod alkoholen. Hun fik hurtigt bælet den første drink i sig, og var også godt igang med den næste. Hun kiggede sig lidt omkring og så en høj smuk blond pige lidt fra hende, som også stod ved bordet. Gina vidste godt selv at hun var pæn for ellers ville hun nok aldrig have været model. Men hende her, hold da op hvor var hun smuk! men også lidt farlig at se på, af en eller anden grund, som hun ikke kunne gennemskue.

//gør ikke så meget, mit blev vidst heller ikke specieeelt langt ^^
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:42 pm

Hun smilede og dansede en smule også selvom hun faktisk bare stod det samme sted, så vrikkede hun lidt med hofterne og drak af sin øl. Hun elskede at lave små fester dybt inde i skoven og gjorde det tit, faktisk så tit hun kunne, hvilket jo var næsten altid.
Hun fornemmede straks pigen der kom mod hende for at få noget øl, smilede blændende til hende og holdte sin falske op som en skål "jamen velkommen til det sejes fest" drillede hun og talte med måske den blødeste stemme, klokkeklart og fin "aj jeg laver bare sjov" grinede hun og drak af sin øl "men i hvert fald velkommen, så må jeg spørge hvad du hedder" hun hævede øjenbrynet og kørte hånden igennem håret, der satte sig perfekt i takt med at hendes hånd redte igennem det

//hehe, jeg synes det så fint ud Smile
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:51 pm

Hun smilede venligt til pigen der snakkede til hende og lo"Det er da helt klart den sejeste fest!"sagde hun muntert"Det er jo inde i en skov! Al den plads, ingen klagende naboer, og hvem ved hvad der kan ske"Sagde hun med et let grin."Jeg er Georgina sparks"Svarede hun venligt og rakte hende hånden som man nu gør når man hilser på andre.
Gina slog blikket ud over forsamlingen."Du har gjort det godt, folk ser virkelig ud til at more sig, og jeg har endnu ikke opfanget nogle drama'er eller optakter til det"sagde hun med et blink i øjet. Georgina elskede drama, og var nok altid den første på stedet. Ikke til at blande sig, men til at høre alt hvad der foregik."går du på skolen?"Spurgte hun nysgerrigt og kiggede på pigen da hun perfekt redte håret med fingrene, som ingen anden kunne, men som alle pigerne drømte om at kunne.

//Er vant til at skrive meeeget meget mere. Det er bare svært som menneske sys jeg xD
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 3:59 pm

Hun grinede stort og nikkede "hvad havde du da regnet med, det er Mystic falls, her er da altid seje fester" hun slog ud med hænderne og rystede på hoved, hendes smil var blidt og alligevel drillende, det lå i hendes natur, nok var hun virkelig sød og den slags, men hun var også drillende og elskede at drille folk når hun kunne "Georgina, mig en fornøjelse, jeg hedder Ophelia" Hun trykkede sin egen fine kolde hånd i Georgina's og gav den et blidt klem før hun igen trak sin hånd til sig.
Hun nikkede "jeg er 20, så nej, jeg har job, men er du da ny her" spurte hun og lagde hænderne mod hofterne, hvis denne Georgina var ny ville hun da gerne hjælpe hende på vej, selv havde hun ikke set hende i byen, men det var nok fordi hun stort set altid festede også var der hendes arbejde og den slags
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 4:26 pm

hun nikkede og grinte, det var rigtigt nok, det var aldrig svært at finde en fest i denne by!"hyggeligt at møde dig Ophelia"sagde hun smilende og trak hånden til sig efter Ophelia havde trykket den og givet slip."ny og ny...altså vi flyttede hertil for et år siden, mine forældre og jeg, men jeg har været model indtil..for en måned siden?..Der sagde jeg stop, det tager så utrolig meget af ens tid, og man har ikke rigtig nogle veninder, udover de andre modeller og det er falske venskaber, fordi at man altid skal konkurrere mod hinanden. Så til sidst sagde jeg stop også kom jeg hjem hertil holdte jul og sådan lidt. Jeg har rejst meget og jeg har hele tiden gået på skolen her i byen, men det meste af tiden har jeg faktisk selv læst fordi at jeg har enten været i Europa eller i nogle af de andre stater. Jeg tror at jeg har været i skole i alt...3 måneder til sammen her inde for det sidste års tid."sagde hun med et smil og kørte en lok hår rundt om den ene finger og smilede stadig. Hun smilede nærmest altid. Hendes motto var nemlig "Smil til verdenen, og verdenen smlier tilbage" det var bare ikke altid sandt.
"så hvad arbejder du egentlig med?"spurgte hun med et smil og et nysgerrigt blik inden hun nippede til sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 4:38 pm

Hun nikkede og smilede "jeg har boet her hele mit liv, men jeg har også selv model job i New York" hun smilede og elskede virkelig sit job, faktisk havde hun haft det de sidste 400 år, men det var et speciel selvskab, der englelig startede som en hemmelig gruppe med magiske væsner, men nu var de modeller, de fik jobs og hun havde mange gange prøvet at stå model for både vogue og mange flere "det lyder ikke så godt, du fik måske ikke det rigtige selvskab, vi er som en familie der hvor jeg er, men vi har også kendt hinanden siden vi var hvad 15 år" hun trak på skulderne og smilede automatisk bredere. hun lagde hoved på skrå og betragtede Georgina "som jeg sagde før jeg er model, har været det siden jeg var 15 år og har altid elsket det, at se sig selv på forsiden af bladende, de venner man får ud af et" hun trak på skulderne "det er specielt, hvis du ønsker kunne du komme med mig til New York næste gang jeg skal afsted, hvis Jean kan lide dig, kunne du få dig et job" forslog hun og tømte sin øl
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:28 pm

Georginas ansigt lyste op"Ej det ville være fedt! Men jeg er jo slet ikke lige så..Smuk som dig! jeg kommer nok ikke på de helt store blade! jeg var mere model for almindelige tøj forretninger, og catwalks som ikke havde de store navne! Og jeg er jo slet ikke høj nok!"sagde hun og forstod ikke hvordan hun ville kunne komme til at få lov til at komme i nærheden af så smukke modeller og deres arbejde som Ophelia her. Hun smilede varmt til hende og følte sig glad. Hun havde opgivet drømmen om at være model fordi at hun ikke gad konkurrencen."Men jeg vil rigtig gerne med dig i hvert fald! Skolen er alligevel så vant til at jeg er model, så det bliver intet problem at få lovligt fravær der"sagde hun med et bredt smil og glædede sig allerede.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 6:43 pm

Hun smilede blidt og grinede stille "mange tak, men søde du er smuk, dine øjne er nok dem der skal i mest fokus" hun trådte hen mod hende og lagde hoved på skrå, rynkede brynet "jeg har da heller ikke altid været på de store navne, men okay måske lidt" hun trak på skulderne og trådte et skridt tilbage, tog en ny øl og tog en stor tår af den.
Hun nikkede "selvfølgelig, så kan du være min rejse partner, nogle gange er det ikke New York, så er det England eller andre stedet" hun smilede blidt til ham, hun var vant til det, vant til at flyve på første klasse, men hun kunne ikke holde det blide smil tilbage da hun så Georginas glæde
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:57 pm

Hun blev overrasket over at ophelia som var så smuk kunne se noget smukt ved en som hende selv. Men hun var glad for at det var sådan, hun havde altid lært at man skulle tage komplimenter til sig og ikke modsige dem eller stille spørgsmåls tegn ved dem." Tak det er rigtig sødt af dig" sagde hun smilende og tog endnu en tår af sin øl.
" det ville være rigtig fedt at være din rejsepartner!" Sagde hun. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige! Hun var mundlam af glæde og hendes smil gik fra øre til øre."skål!!" Sagde hun glad og hævede glasset mod Ophelia.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:05 pm


Hun nikkede "det var skam så lidt" hun grinede kort og tog en tår af sin øl, man skulle næsten tro at hun var dranker sådan som hun kunne hælde i sig også ikke blive påvirket af alkoholen, men det var nok af den grund hun teknisk set var død og derfor ikke blev påvirket af sådan noget.
Hun smilede og skålede med hende "jamen det er godt, men jeg håber du kan leve med at vi tager første klasse, nogle gange privat jet og ja vi bor i stor suite og skal nok dele...håber ikke det gør noget" spurte hun drillende, hun vidste at de ting var gode, en suite det var fedt, og med den smukke udsigt og bare selve værelset, de gange elskede hun virkelig Jean og den luksus han gav hende og alle de andre modeller
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:42 pm

Gina troede ikke sine egne ører, hun smilede stort og tog en tår af sin øl for ligesom at fordøje alle de luksuriøse ting Ophelia ramsede op"Ej får du slet ikke nogen eskorte når du flyver!? det kan jeg altså ikke leve uden!"Sagde hun for sjovt og grinede glad. Hun var nærmest overbevist om at hun drømte lige nu."Det er virkelig sødt gjort af dig! jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke dig eller gøre igen! Hvis du en dag har brug for en tjeneste..et eller andet! så bare sig det til mig!"sagde hun og mente det sidste, hun sagde det hele med en oprigtig stemme! Hun kunne ikke helt fatte det, hun drak ud og fyldte op igen."Ej det er virkelig sødt af dig!"sagde hun og smilede/grinede så meget at man skulle tro hun ville begynde at græde lige om lidt.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 8:50 pm

Hun grinede "jo selvfølgelig, Jean er lidt overbeskyttende når det gælder hans modeller, tro mig det får du af se, men du vil elske ham, han er virkelig sød også er han bøsse" hun smilede bredt og elskede Jean som sin bror, han var som sin ældre bror, da han jo var en hybrid på hvad 800 år, han var gammel efterhånden og dog lignede han af krop en på 20 og han så virkelig godt ud. hun nikkede "det skal jeg nok huske, men det var så lidt, jeg er kun glad for at kunne hjælpe dig" hun gav hende et hurtigt kram og smilede bredt til hende "jeg er bare sød, men det var så lidt, jeg er glad for at kunne hjælpe dig" hun smilede bredere og trak på skulderne som om det ikke var noget det hun lige havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:29 pm

"Jeg ved ikke hvorfor men jeg synes altså at bøsser er de bedste inden for mode branchen! altså! de kan det der ekstra tvist fordi de er mænd men feminine..hvis man kan sige det?"sagde hun og grinte let, det lød vel lidt mærkeligt, men hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle forklare det. Hun gengældte krammet og smilede"Jeg håber virkelig at der er en dag hvor jeg kan hjælpe med noget! så længe det ikke er ulovligt eller umoralsk..f.eks slå ihjel eller sådan noget. Men det håber jeg heller ikke du vil have gjort?"sagde hun og mente det sjovt og grinede."Det er altid rart at vide at der stadig finde søde, rare og hjælpsomme mennesker i denne verden endnu. Synes der er kommet så mange egocentrerede mennesker..Det er lidt syndt"Sagde hun og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 2:43 pm

hun nikkede "ja jeg må give dig ret, men Jean er en vidunderlig fotograf, han er som en bror for mig" hun trak på skulderne, hun vidste godt hvad Georgina mente og håbede virkelig at de andre kunne opføre sig hvis det kom til stykket og hun blev ringet op igen, de have det med nogle gange at holde meget vilde fester der indgik en masse blod rundt omkring, hvilket ville afsløre dem overfor hende og det ville hun helst ikke have. Hun tav et sekund og brast så ud i latter "nej kære det vil jeg ikke ligefrem mene jeg gør, ligner jeg en der dræber folk" spurte hun og hævede øjenbrynet spørgende, hun lagde armene over kors og betragtede hende i stilhed. Hun smilede taknemlig og tømte endnu en gang øllen "mange tak, men ja der er mange egoistiske mennesker i denne verden" med gjorde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 3:13 pm

"ej det lyder fantastisk!"sagde hun og ville ønske hun havde haft det på den måde med nogle af sine fotografer eller de andre modeller. Men det havde desværre ikke været tilfældet.hun kunne ikke lade være med at le højt"Jaa du ligner den helt store seriemorder!"sagde hun grinende. En meget fuld pige kom væltende forbi dem og Gina kunne ikke lade være med at trække svagt på smilebåndende. Den måde hun nærmest faldt over sine egne ben. Men Gina havde selv været i den situation mange gange og det var altså ikke sjovt! men sjovt at kigge, det var det i hvert fald."Det er en skam"sagde hun stille.

//sry krea'en is running xO
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 3:22 pm

hun grinede og hævede øjenbrynet så direkte på hende med de drillende krystal blå øjne "uhh ja, min lejelighed er også fuld af alle dem jeg har dræbt" grinede hun og trådte væk da den fulde pige kom, hun nåede hurtigt at gribe hende inden hun væltede, hun så hende dybt i øjnene, før hun hviskede noget i hendes øre, noget der fik pigen til at nikke og forsvinde igen "nogle kan bare ikke tåle at drikke" hun grinede stille og trak på skulderne af pigen

//samme her Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 4:04 pm

"Jeg VIDSTE det!"sagde hun og lød helt forfærdelig med munden formet som et O og blanke øjne så hun lignede en dum blondine.Hun grinede let og bakkede lidt bag ud af ren overraskelse da pigen var at falde."Jah, eller også kender hun bare ikke sin grænse!"sagde hun lettere forvirret, hun havde ikke helt forstået hvad der var sket, eller hvad hun troede der var sket..eller....Hun var forvirret, og hun gav alkoholen skylden for det. Og nu da hun stod og tænkte på alkohol. hendes glas var faktisk tomt. Hun fyldte det endnu en gang op.

//det så feedt xD
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 4:08 pm

Hun grinede og tog sig til maven, rystede på hoved "åhh ja og hvis du ikke passer på, har jeg en kæler og der opbevarer jeg dem jeg endnu ikke har dræbt" drillede hun og blinkede til hende, nok var hun vampyr, men hun slog ikke ihjel, hende og resten fra cirklen, det havde måder at forbeholde sulten, bland andet var det derfor at deres fester var lidt blodige, da de drak fra donere af den ene eller anden slags "ja det er meget vigtigt man kender sine grænser, ellers ender man som hende" hun trak på skulderne og tog en ny, i mellem tiden var der en fyr på vej hen mod dem "jeg tror han kigger på dig" hviskede hun til hende og skævede til fyren der stirrede åbenlyst på Ophelia, hun havde bare endnu ikke set det

//præcis cheers
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 4:32 pm

Gina grinede og prøvede at ligne en der lige havde set et lig rejse sig op og gå sin vej. Hun var dog ikke så god til det så hun begyndte at grine igen."Aaaaargh..Det var rigtig rigtig hyggeligt at møde dig Ophelia...men jeg bliver DESVÆRRE nødt til at gå nu...HEJ HEJ"sagde hun grinende og lavede en grimasse inden hun begyndte at grine igen.
Gina kiggede åndssvagt på Ophelia.."Jeg tror mere han kigger på dig!"sagde hun med et smil, hun havde ikke noget i mod det. Ham fyren var ikke hendes type alligevel."hun fnes lavt og puffede lidt til Ophelia.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 4:39 pm

hun grinede igen og sukkede "uhh er du virkelig så bange" hun rystede på hoved og kørte hånden igennem håret. da hun igen så mod fyren, smilede hun blidt "hvorfor skulle han se på mig, når smukke dig står ved siden af mig" spurte hun og lagde armene over kors, efter at havde taget en tår af sin øl, i hendes øjne forstod hun ikke helt hvorfor han skulle se på hende, hvorfor ikke Georgina med de smukke mystiske øjne
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 5:07 pm

"ja for helved man!" sagde hun grinende. Hun trak grinenede på skuldrene"fordi at du har et smukkere smil en jeg har? tror jeg "sagde hun med et smil"Men det er okay, for han er ikke min type"hviskede hun fnisende. og betragtede drengen. med et venligt blik. han så en smule halv fuld ud, men ellers sød nok, havde bare lidt det der baby face, og det var lidt af en turn off hos hende..hvorfor vidste hun ikke. men sådan var det vel?
Gina tog endnu en tår af sin øl, en stor en faktisk. Hun valgte at tømme resten af koppen og fyldte den op igen med det samme for så at tage endnu en tår."Jeg har ikke godt af al det her øl! det her bliver mit sidste glas i et stykke tid. Jeg skulle jo nødigt ende som pigen fra før"Sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 5:13 pm

Hun rynkede brynet "smukkere smil nu fjoller du altså" hun rullede med øjnene og vendte sig væk fra fyren, hun lavede ikke noget med fyre, medmindre det var at drikke fra dem og ham her var helt klart ikke hendes type, hun ville ikke engang være i nærheden af ham, så da han endelig var henne ved dem, rynkede hun brynet og rystede på hoved, hvorpå drengen vendte om og gik "for ung til min smag...alt for ung, han må være 16 eller der omkring" hun rystede på hoved og smilede stille
Tilbage til toppen Go down
Georgina
Menneske
Menneske
Georgina


Fulde navn : Georgina Claire Silverfox
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : MC
Job/hobbies : går i skole :)
Humør : Got a secret Can U keep it?

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 5:37 pm

"vel gør jeg da ej! jeg lyver aldrig! du har et meget smukt smil!"sagde hun med et venligt smil og begyndte lige så roligt at synge med på den sang der kørte lige nu. hendes stemme lød helt unik i forhold til sangen pga hendes texas accent og hæse stemme som høre til i et tilrøget værtshus med en guitar og et gult spotlight.
"Ja det er jo det jeg siger! slet ikke min type..ingen små drenge til mig!"sagde hun med et grin og rettede lidt på kjolen.
Tilbage til toppen Go down
Ophelia
Vampyr
Vampyr
Ophelia


Fulde navn : Ophelia Lovegood
URL Alder : Krop 20, Sind 699
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hun arbejder som model, har faktisk gjort det i mange år, men det er et speciel selvskab som arbejder med det overnaturlige
Humør : A girl never reveals her secrets

party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitimeFre Jan 25, 2013 5:43 pm

hun smilede blidt til hende "og du har meget specielle øjne" mod gjorde hun og lagde den ene hånd mod sin hofte. hun lagde sin hånd i Georgina's og trak hende med sig, selvfølgelig lagde hun ikke sine fulde styrke i, men det var alligevel overraskende hvor stærk en så tynd pige var "dans med mig Georgi" hun grinede og gav slip på hende, begyndte selv at danse, hvilket så anderledes ud, da hun var virkelig god til at danse, så hendes bevægelser var flydende og smukke "ha, han er 4 år yngre end mig og hvad 1 år yngre end dig" hun grinede og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





party i want a party -Georgina- Empty
IndlægEmne: Sv: party i want a party -Georgina-   party i want a party -Georgina- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
party i want a party -Georgina-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
» Vampire party ~Kun for klanen.. i ved hvis det er jer ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: