The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søger emner ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søger emner ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søger emner ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søger emner ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søger emner ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søger emner ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søger emner ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søger emner ^^ I_vote_lcapSøger emner ^^ I_voting_barSøger emner ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søger emner ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:49 pm

Ja, nu er Frederik jo så væk.
Men nu er Jack kommet til Very Happy
Nu vi alle glade! Razz

Jack er en vampyr som ikke er bange for at dræbe, og er en slags Bad Boy ^^

Jeg er ikke HELT færdig med profil, men mon ikke det går?

Ja, jeg søger også relationer... Smile

Hvis i har ideer så sig endelig til C:
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:52 pm

jeg er heller ikke selv færdig med at lave profil, men vi kunne blande det sammen, hvis du f. eks kunne have lyst til en lille søster ? eller måske noget andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:52 pm

Ava er nu ældre end Jack xD... Men kun nogle få år kan jeg se^^
Men det ville skam være dejligt med en søster C:
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:54 pm

altså vi kan korrigere alderen så den er som den skal være, hun kan jo være 18 ? og ja det kunne være sjovt med en bror, så hvordan er deres forhold, tæt, er han sådan en beskyttende en overfor sin søster ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:55 pm

Hm, det kunne vi godt Smile.
Ja, det vil jeg mene, men han er jo også en slags Bad Boy.
Men hvis man krummer et hår på en af dem han holder af, så... Ville de nok ønske de aldrig var blevet født xD.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:56 pm

okay, så hvor gamle skal de være leve alder og hvor gammel skal hun være i forhold til ham, måske 18 eller også kan de være tvillinger ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:57 pm

Hmm tænker lidt at de skal være over de 600 år, og om de er tvillinger...Så synes jeg at Ava kunne være 18, og han 19 men at de blev forvandlet samme nat.
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 1:59 pm

okay, hvad med at de leve alders mæssig er 678 år ? og er hun som hans søster, betydningsfuld for ham og ikke kun fordi hun er familie, men jeg mener, kan hun få ham til at lægge den slemme side på hylden og være sig selv, mens hun kun er i nærheden ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:00 pm

Kan de godt ^^ Betydningsfuld for ham, men tænker nu også lidt at han stadig er en smule slem selvom hun er der. Smile
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:02 pm

det er hun jo også selv, måske høre det til familien Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:03 pm

Uhhh, ja! Sådan at de begge er slemme, men er venlige mod hinanden? Very Happy
Skal dog lige spørge om hvordan de blev vampyrer? xD
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:05 pm

god ide Very Happy

jeg tænkte på at hun måske havde været ude og optræde (Hun er skuespiller) og han kom som publikum, da hun ikke kom ud fra sit omklædnings rum, kom han ind for at se til hende, ser hende ligge død med enten en mand eller kvinde over sig, og hurtigt efter bliver han selv forvandlet?

man kunne sige de har en pagt, de hjælper hinanden ligegyldig hvad, bliver sammen forevigt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:07 pm

C:

Hmm... Nu skal vi jo tænke på at de over 600 år gamle, og at elektronik sikkert ikke fandtes denne gang Smile
Jeg har overvejet lidt med at Jack var i skoven da han pludselig blev overfaldet af en vampyr, men så kunne Ava også have været der?

Det kan vi godt C:
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:08 pm

okay, man kan sige at de havde været ude og gå måske, eller et eller andet også blev da hun blev overfaldet bag fra og som den helt han skulle spille, blev han så bagefter ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:09 pm

Hm... Ja det kan vi godt sige Smile
Plus: Jeg har skrevet hans nye alder ind 678 år. C:
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:11 pm

super, og samme her Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:11 pm

Super ^^
Men, jeg skriver lige historien, og så må du selvom du kopiere, og skifter det til hendes synsvinkel eller hvad du gør C:
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:12 pm

det kan vi godt sige Very Happy

men hva med efternavne ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:14 pm

Ok Smile

Hmm, altså Jack hedder Jack Nightshade. Jeg tænker også lidt at de ikke behøver at have helt samme efternavne, så Jack kan hedde Jack Grey Nightshade så du behøver ikke at ændre noget omkring det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:16 pm

jo jeg vil gerne

men hvad så med fødested, jeg har skrevet at Ava kommer fra den græske ø Kithnos
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:17 pm

Okay.

Lad os tage alt det her over PM xD
Tilbage til toppen Go down
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:17 pm

okay, du skriver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:21 pm

Flere der vil emne med søde mig C:?
Tilbage til toppen Go down
Amelia
Heks
Heks
Amelia


Fulde navn : Amelia Nicole DiLaurentis
URL Alder : 16 år..
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Hmm.. Prøver mig frem med magien?
Humør : Oh oh oh, it's magic!?

Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:38 pm

Ja da! Du siger bare til, hvad du kan bruge mig til! ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 2:38 pm

Puha Amelia...
Hvad kunne du tænke dig? xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner ^^   Søger emner ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger emner ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Søger emner ..
» Et eller flere emner??
» Søger dig?!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Jeg søger....-
Gå til: