The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Vampira (833)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Daniel (796)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Kristen (683)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Gideon (535)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Justin (429)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Anna (418)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Tessie (391)
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_lcapWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_voting_barWelcome Home, mi hilja ~Dimitri I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Welcome Home, mi hilja ~Dimitri

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:29 pm

Tid: Tidlig aften
Sted: Desmadonnas hus
Omgivelser: Skoven der omkrænser huset (Kan ses på profilen)
Vejr: Solen er næsten gået helt ned og det er ved at blive køligt efter en varm dag.

Desmadonna var gået længere ind i skoven med sin lille datter, Ava, i hånden. Hun så varmt og kærligt ned på sin lille datter og førte vejen op til den mere eller mindre skjulte sti der førte op til hende palæ. Huset var stort og man kunne mildt sige, at det havde set bedre tider. Det engang så smukke og prægtige palæ var nu falmet til en svag gul og grumset hvid farve. Det ærgede hende og hun måtte snart få palæet malet på ny og fået sat det i stand. Men nu, selvom det så slidt og brugt ud udenpå, var det lukseriøst indeni. Man måtte nu godt forkæle sig selv en gang imellem. Hun så varmt ned på Ava igen og smilede. "Velkommen hjem," sagde hun blidt og førte hende op til døren, som hun åbnede og afslørede et blankpoleret gulv og en trappe lidt fra indgangen i cedertræ. Alt var nyt og elegant.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:34 pm

Hun grinede og fulgte lydigt med, ville helst ikke gøre andet, hvorfor dog gøre det, hun var sammen med sin mor. hun hvilede kinden mod hendes albue og så rundt overalt, nysgerrig efter at se hvordan moderens hus nu så ud, hun bed sig i læben og stoppede op da hun så det "mange tak maman" hviskede hun og smilede stort til hende, hvorefter hun krammede hende og gemte sig ind i hendes favn "det minder mig om noget, jeg nok skulle havde sagt til dig, i den tid jeg var alene, efter jeg forlod Matthew og levede på egen hånd, så prøvede jeg mig an med at lave mine egne vampyrer, Louis er min favorit, han er næsten som et menneske. så var der Antonio, ham kunne jeg ikke lide, så jeg slog ham ihjel, men så er det Matthew, han lever stadig men jeg kan ikke lide ham" hun så op på sin mor med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:53 pm

Desmadonna nød sin datters latter og kunne ikke lade være med at le sammen med hende. Hun så kærligt ned på sin lille datter. "Alt for dig, [/i]mi hilja[/i]," sagde hun med et varmt smil. Hun klukkede blidt over sin datter og holdte hende tæt ind til sig da hun gemte sig ind imod hendes favn. Hun strøg hende blidt over håret for at sige, at hun lyttede. Hun så ned på hende imens hun lyttede til hendes ord og nikkede kort. "Så du har i alt lavet tre vampyrer, hvor der er to tilbage af dem," sagde hun lidt mumlende og så hovedrystende ned på sin datter, dog med et lille smil spillende om læben. Hun løftede blidt og let sin datter op og holdte hende ind til sig. Istedet for at blive sur, som hun egentlig burde, bar hun sin datter ind i stuen, som var lige så lukseriøst indrettet som resten af huset med antikke møbler og et stort fladskærms tv. Hun satte sig i sofaen med sin datter siddende på sig. "Fortæl mig om dem, alle sammen, også om din skaber," opfordrede hun blidt og nysgerrigt. Hun strøg samtidig sin datter over håret med et varmt blik.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:04 pm

Hun grinede og lagde armene om moderens hals, da hun så let som ingenting blev løftet op i hendes favn, et sted hun følte sig tryk, ligeså tryg som hos Julius og som hos Louis. da de kom ind så hun sig omkring og nikkede anerkendende "hvor er her smukt, har du et klaver, jeg holder sådan af at spille klaver" hun smilede og hvilede kinden mod moderens skulder, lukkede svagt øjnene og lyttede til hendes hjertes banken. hun åbnede dem igen da moren havde sat sig og spurte ind til dem "Matthew min skaber, han er speciel, så vidt jeg ved så er han en oprindelig, en af de stærkeste, han er meget ond, men han tager sig af dem han har lavet eller skabt, jeg har altid opfattet ham som noget anderledes, han var god også alligevel ikke, han tog sig af mig til jeg gik fra ham, men han lærte mig også at dræbe og nyde det" sagde hun stille og rystede på hoved "Så er der den anden Matthew, ham jeg skabte først, han var en fejl og jeg har aldrig kunne lide ham, jeg hader ham. den næste er Louis, Louis blev perfekt i mine øjne, han er så god, på trods af at han er en vampyr bevarede han stadig sin menneskelige side, han er så følsom og smuk" hun smilede drømmende og huskede hvordan han havde lært hende at danse, spille klaver og meget mere "Antonio ham hade jeg virkelig, i starten var han speciel, men han var for magtsyg, troede han kunne styre mig, så til sidst skar jeg halsen over på ham og rev hans hjerte ud" hun stoppede og så derefter på sin mor med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:15 pm

Desmadonna smilede over sin datter. "Jeg har et gammelt flygel stående ovenpå, hvis det kunne være noget," sagde hun blidt og holdte sin datter beskyttende ind til sig og strøg hende blidt over hendes krøllede hår. "Jeg vidste ikke, at du kunne spille." Hun så smilende ned på sin datter og kyssede hende kort på panden. "Vil du spille for mig senere?" Spurgte hun så, nysgerrig over hvor og af hvem hendes datter havde lært at spille, og hvor god hun var. Hun elskede selv 'gamle' ting, antikke ting, og flyglet ovenpå var godt og grundig gammelt og havde set bedre tider, men det virkede stadig perfekt.
Hun tav og lyttede opmærksomt til sin datters ord og stemme og til hendes historie.
Hun nikkede lidt til sidst da hun var færdig med at snakke. "Ham Louis var et godt fund, det er de færreste der efter sin forvandling som kan holde fast i sin menneskelige side, de fleste giver op og giver slip," sagde hun beundrende og ville meget gerne møde ham. Hun så ned på sin datter med et varmt smil. "Og du handlede klogt med Antonio." Hun nikkede lidt for sig selv og strøg sin datter over håret. "Magtsyge æder én indefra." Hun sukkede stille og så kort tomt imod tv'et inden hun så mod sin datter igen med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Zane
Vampyr
Vampyr
Zane


Fulde navn : Zane Hill Conley
URL Alder : kropsalder 19, levealder 934
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Lidt overalt
Humør : Lykken er at kende sine grænser...også derefter elske dem

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:20 pm

Hun nikkede og smilede "jeg lærte det af Louis, han lærte mig meget, at læse, skrive, regne, danse...ja alt faktisk, jeg savner ham sådan" hun bed sig i læben og puttede sig ind mod moderen trygge favn, en favn hun aldrig ville ud af igen "jo det vil jeg meget gerne, hvis det er det du har lyst til, så vil jeg med glæde" hun smilede stort og var pludselig mere glad end for tre sekunder siden, hvor hun mindede sit savn til Louis, at spille klaver og få andre ting, var det hun elskede, det der faktisk fik hende til at grine og smile.
hun så op i luftet og nød at ligge hos sin mor "det var han, han brød sig virkelig ikke om at drikke fra mennesker og når det endelig kom at han gjorde, så spurte han om lov først og slettede derefter deres hukommelse så de ikke ville huske...han var nu god, min Louis" hun grinede og så på sin mor med varme øjne, øjne der sjælden havde været så varme som lige nu
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:30 pm

Desmadonna smilede lidt. "Det er jeg glad for at han gjorde, det er meget vigtigt at kunne," sagde hun blidt og så varmt ned på sin datter. "Jeg forstår godt, at du savner ham, det gør man oftes når der er en person der har betydet en del for en." Hun trak lidt på skuldrene da hun selv aldrig rigtigt havde haft sådan en person. Faktisk var den sidste mand hun nogensinde havde elsket Ava's far. Hun var aldrig rigtig kommet sig over ham, selv ikke efter så mange tusinder år.
Hun klukkede blidt over sin datter og nød hendes smil og glæde. "Skal vi så sige, at vi gør det klar senere, mi hilja?" spurgte hun blidt og smilede varmt til hende imens hun strøg hende over håret og holdte hende tæt ind til sig. "Lige nu vil jeg gerne høre hvad du har lavet i dit liv."
Hun smilede stille. "En sand gentleman, hva'?" spurgte hun blidt og smilede blidt og varmt ned til sin datter. Hun gengældte sin datters blik med en øm varme i sine ellers normale kolde, blå øjne. "Mi hilja," hviskede hun blidt og kyssede ømt hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Welcome Home, mi hilja ~Dimitri Empty
IndlægEmne: Sv: Welcome Home, mi hilja ~Dimitri   Welcome Home, mi hilja ~Dimitri I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Welcome Home, mi hilja ~Dimitri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It can't be you ... ~Dimitri
» Fuck it. I'm gonna try. Who knows? Maybe i won't regret it - Dimitri
» I'm drunk an far away from home - Alexander <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: