The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Friday night! - Constance I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Friday night! - Constance I_vote_lcapFriday night! - Constance I_voting_barFriday night! - Constance I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Friday night! - Constance

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Jonathan.
    Menneske
    Menneske
    Jonathan.


    Fulde navn : Jonathan James Smith
    URL Alder : 22 år
    Antal indlæg : 42
    Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
    Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
    Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:19 pm

    Stedet: Mystic bar
    Tiden: Lidt over 9 om aften
    Omgivelser: En del unge, men også gamle mænd
    Vejret: Mørkt og køligt, men ingen vind
    Påklædningen: Sorte bukser og en grå t-shirt og sin elskede sorte læderjakke over
    Jonathan havde siddet hjemme foran fjernsynet for at få tiden til at gå. Det var weekend og han skulle derfor ikke op på arbejde den næste dag, derfor ville han ikke være så kedelig og gå i seng kl 9. Han var stadig ung, og det ville han gerne nyde lidt. Derfor havde han taget sko og jakke på og var gået ned til baren.
    Han havde været der et par gange, for at få en fyraftensøl sammen med nogle fra arbejdet. Men denne gang var han alene og han var ikke sikker på at han ville møde nogen han kendte.
    Jonathan åbnede døren ind til baren og gik direkte op til bardisken, hvor han slog sig ned på en af barstolene, der var ledig. Han havde haft ret, der var ingen han kendte. Der var en del unge og ellers var resten bare ældre mænd, der sad og nød en øl. Jonathan bestilte bare en øl til at begynde med.
    Han sad stille og betragede nogle af de unge, mens de diskuterede hvem af dem, der kunne drikke mest. Dette fik Jonathan til at ryste på hovedet, han havde aldrig været en af dem der drak mest, men han holdt dog af en øl eller et glas whisky en gang i mellem. Han vendte sig om mod bardisken og tog en slurk af sin øl.
    Tilbage til toppen Go down
    Constanze
    Menneske
    Menneske
    Constanze


    Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 52
    Geografisk sted : en meget meget stor villa
    Job/hobbies : Hun er professionel pianist
    Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:27 pm

    Påklædning En smuk sort kjole, der går til knæene, samt med bar ryg også et par sort højhælede.

    det var efterhånden begyndt at blive mørkt, da hun endelig nåede hjem fra sin løbe tur, det var ikke fordi det skræmte hende, men minder om gamle dager dukkede op, nogle som hun fortrængte så dybt og hårdt at stort set ingen ville kunne se det på hende, faktisk var det kun hendes søster der kendte til den store hemmelighed. hun fik hurtigt smidt træningstøjet, for så at tage et hurtigt bad, hvorefter hun fik nyt tøj på, for så igen at forsvinde ud af døren, hen mod endnu et nyt sted hun havde hørt en masse godt om.
    med en selvsikker gang gik hun ned af de mørke gader, hen mod et sted som åbenbart skulle være en bar, ikke at hun havde den fjerneste ide om hvad en bar var...hendes søster havde vidst nok prøvet at forklare det for hende, men alt dette amerikanske det var virkelig underligt og nyt. hun åbnede forsigtigt døren og lod sig først se stedet an før hun til sidst lod sig selv gå ind, med hoved højt gik hun op mod baren og på trods af hendes forsøg på at se naturlig ud, var det tydeligt at hun ikke ligefrem brød sig om at være på dette sted, det var for fremmed...men hun skulle prøve.
    hun satte sig stille ned i stolen, ved siden af en mand på omkring hendes egen alder, mens hun smilede svagt til bartenderen "excusez-moi" sagde hun med en kraftigt fransk dialekt og accent, hvilket måske gjorde det halv om halvt svært at forstå hvad hun nu sagde. med et suk lænede hun sig tilbage i stolen, fuldkommen ignoreret fra den mandlig bartender
    Tilbage til toppen Go down
    Jonathan.
    Menneske
    Menneske
    Jonathan.


    Fulde navn : Jonathan James Smith
    URL Alder : 22 år
    Antal indlæg : 42
    Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
    Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
    Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:36 pm

    Jonathan havde lukket af for alt larmen fra de unge, de ældres snakken og bartenderen der klirrede med flaskerne. Han sad stille i sin egen verden og tænkte på sin søster, som han ikke havde hørt fra i to uger. Dette var ikke noget han var glad for, også selvom han vidste at hun havde travlt med skole, lektier og så passe sit arbejde. Men efter som deres far ikke ligefrem var den bedste til at holde sig fra sprut, gjorde det Jonathan endnu mere nervøs.
    Han blev revet ud af hans tanker, da en kvinde satte sig ned ved siden af ham. Han så ganske kort på hende. Hun var meget smuk og virkede selvsikker. Da hun snakkede til bartenderen blev hun desværre ignoreret af ham. Jonathan rystede på hovedet og stak hånden ned i lommen, hvor han hev en pengeseddel op.
    Han lænede sig en smule frem og rakte hånden op, og som han havde forudset, blev bartenderens opmærksomhed rettet mod ham. Eller det var nu mere mod pengene han holdt i hånden.
    Jonathan så på kvinden ved siden af sig, da bartenderen spurgte om hvad hans bestilling lød på. "Tja, hvad vil du gerne have" spurgte han. Han havde lagt mærke til at hun havde snakket fransk før, men håbede virkelig at hun også snakkede engelsk.
    Tilbage til toppen Go down
    Constanze
    Menneske
    Menneske
    Constanze


    Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 52
    Geografisk sted : en meget meget stor villa
    Job/hobbies : Hun er professionel pianist
    Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 1:42 pm

    hun sukkede og lod blikket i stedet køre rundt, for igen at sætte sig ind i hvilket sted hun var i, Claudia havde virkelig ret, der var ikke noget synderligt specielt over stedet, bare et helt almindelig sted, præcis som der var et million andre steder i Frankrig. dog fangede manden ved siden af hende, hendes opmærksomhed og hun hævede nysgerrigt øjenbrynet ved synet af ham, hvorfor trak han penge frem, men hun fandt hurtigt ud af at det åbenbart var den eneste måde at komme i kontakt med bartenderen...penge elskende idiot, hun rullede med øjnene af ham. men da manden snakkede til hende, blinkede hun overrasket og smilede forlegen "Merci...jeg ville gerne have noget rødvin...noget fransk, men de behøver ikke betale, det er alt for meget" hun bed sig svagt i læben og kørte noget hår om bag øret, hvorfor hjalp han hende dog, Claudia havde ellers sagt at de fleste amerikanere var egoistiske og tænkte kun på penge og mad, slet ikke som derhjemme i Nice.

    //undskyld længden Very Happy
    Tilbage til toppen Go down
    Jonathan.
    Menneske
    Menneske
    Jonathan.


    Fulde navn : Jonathan James Smith
    URL Alder : 22 år
    Antal indlæg : 42
    Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
    Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
    Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 2:02 pm

    Jonathan havde ingen bagtanker med at hjælpe hende. Han syntes bare at det var en skam at hun skulle sidde der længe for at vente på en dum bartender, der åbenbart ikke gad at passe sit arbejde.
    Han rystede på hovedet da hun sagde at han ikke behøvede at betale. "Det er helt fint, jeg har ikke noget i mod det." sagde han og så derefter over på bartenderen mens han klargjorde hendes bestilling. Jonathan smed penge på bardisken, da bartenderen satte et glas rødvin foran kvinden. "Jeg må sige at du er den første der har bestilt rødvin her. De fleste er unge, der bestiller de stærkere varer og så er der de gamle der drikker øl. Og jeg er desværre at jeg hører ind under de gamle i aften" sagde han venligt og sendte hende et lille smil, men han løftede sin øl op til læberne. "Jeg hedder forresten Jonathan" præsentrede han sig selv og endnu en gang smilede han venligt til hende. Han syntes ikke at han havde set hende i byen, måske var hun ny. Ellers havde han bare ikke været alt for opmærksom, selvom han næsten var sikker på at sådan en skønhed ville man have lagt mærke til.

    //Det gør ikke noget. Mit svar er heller ikke for langt!//
    Tilbage til toppen Go down
    Constanze
    Menneske
    Menneske
    Constanze


    Fulde navn : Constanze Remedios Trinidad Martyr Patricio Ruiz
    URL Alder : 17
    Antal indlæg : 52
    Geografisk sted : en meget meget stor villa
    Job/hobbies : Hun er professionel pianist
    Humør : I realize you can’t please everyone. Sometimes when people are constantly wanting the fantasy or the illusion, you have to break it to them that it’s not real.

    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 2:09 pm

    hun hævede øjenbrynet og skulle til at sige ham imod, men til sidst nikkede hun, måske var han ikke som alle de andre, dem der kun forventede en ting af kvinder, det var afskyligt når mænd var sådan "jamen mange tak, det er meget venligt af dem" hun grinede stille og rystede på hoved, men tog imod vinen med et smil og et nik. hun betragtede den røde farve og lod smagen hænge lidt i munden før hun sank, denne vind mindede meget om hendes hjemland. hun rettede igen sin opmærksomhed mod manden "hvad skal jeg sige...jeg er fransk, stort set alle franskmænd holder af vin engang imellem, men så gammel ser de da ikke ud" hun betragtede ham kort, han så ud til at være på alder med hende, så var det nok 20-23 år, eller et sted i midten, ville hun nok hellere passere ham.
    hun lagde benet over kors, tog endnu en lille tår af sin vin, mens hun betragtede ham, okay hun måtte vel et sted indrømme han var køn, anderledes end hvad hun var vant til at se fra dem i Frankrig "Jonathan, hvilket traditionel amerikansk navn" klukkede hun og rystede på hoved "men mit navn er Constanze" hun lagde hoved på skrå og vendte sig mod ham, måske ville han være den første amerikaner hun faktisk ville ende op med at snakke med, også den første mand, ville man kunne sige
    //det bliver vel nok bedre Very Happy
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Friday night! - Constance Empty
    IndlægEmne: Sv: Friday night! - Constance   Friday night! - Constance I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Friday night! - Constance
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » what a beautiful night...don't you think? -Mike-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
    Gå til: