The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_lcapDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_voting_barDriiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3

    Go down 
    ForfatterBesked
    Brianna
    Vampyr
    Vampyr
    Brianna


    Fulde navn : Hedder rigtigt Jaqueline Cordella Danielle le Fontaine, men de fleste kender mig under navnet Brianna Monique Bevaeroux.
    URL Alder : Jeg tæller ikke længere..
    Antal indlæg : 50
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : You'll see soon enough x3
    Humør : Raauw!

    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 Empty
    IndlægEmne: Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3   Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3 I_icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 5:41 pm

    Sted:: Mystic Bar.
    Tid:: Omkring kl. 23..
    Omgivelser:: De sædvanlige?
    Vejr:: Aner det ikke, er indenfor.
    Påklædning:: Jakke + Outfit

    Døren til baren blev åbnet, og Brianna kom slentrende selvsikkert ind. Hun bevægede sig altid med en ynde højt over menneskenes standard. Men hun prøvede dog alligevel, ikke at skille sig alt for meget ud. For selvom hun var ligeglad med det meste - og de fleste - vidste hun altså godt hvad der var bedst for hende selv. Og hun skulle jo gerne lade være med at afsløre sin sande identitet. Ikke sandt? Hun kiggede lidt rundt i baren, inden hun satte sig på en af barstolene og ventede på bartenderen. Hun var ikke overdrevet tørstig lige nu. Og desuden var hun efterhånden utrolig god til at styre sin blodtørst. Hun gik ikke fuldstændig amok, når hun så eller duftede blod. Det var skam et meget overstået stadie! Fuldkommen. Det eneste hun havde problemer med, var at lukke folk ind. Tillid. Det fandt hun noget nær umuligt. Men det var heldigvis ikke så slemt et problem. Hun havde trods alt selv valgt ikke at lukke nogen ind under hendes hud. Eller hvad end man nu ville kalde det for. Ikke engang hendes egen mor, var hun særlig tæt på. Og ja. Hendes mor levede endnu, selvom Brianna var flere århundreder gammel. Men det var hendes mor nu også. Årtusinder. Hun havde levet meget længere end Brianna. Og hun var en Oprindelig. En af de mægtigste der fandtes. Så man kunne vel sige, at Brianna havde lært fra den bedste. Selvom hun aldrig ville indrømme noget som helst, der kunne hentyde til at hun ikke var den bedste til noget. Hun var en smuule selvglad. Og det vidste enhver der kendte hende - eller hvad man nu skulle sige.. Havde mødt hende? Men det ragede hende nu ret så meget, hvad alle de idioter syntes om hende. Deres problem. Ikke hendes. Right?
    Tilbage til toppen Go down
    http://daemonernes-by.danskforum.net
     
    Driiiiiiiiiinks!!!! - Bonn x3
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Ældgammel. Præcis ligesom mig. Godt nok er jeg ældre, meen.. - Bonn xD

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
    Gå til: