The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg beklager dybt. I_vote_lcapJeg beklager dybt. I_voting_barJeg beklager dybt. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg beklager dybt.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg beklager dybt. Empty
IndlægEmne: Jeg beklager dybt.   Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 1:05 pm

Hej, guys.


Jeg er meget ked af dette, men jeg sletter min bruger.
- Jeg har ikke været på i et par uger, pga. jeg ikke har haft lysten til nogen rs-hjemmesider, selv ikke mine egne få. Jeg loggede på her i dag og indså, eller faktisk har jeg tænkt på det i et stykke tid, at jeg vil starte forfra og derfor slette Percy fuldkommen.
Dette sker mest pga. jeg ikke rigtig kender til ham mere, fordi jeg slet ikke har tænkt på ham i længere tid og jeg har bare ikke lyst til ham mere.

Jeg opretter derfor en ny bruger. Jeg ved endnu ikke hvad den bruger skal hedde, men det bliver en dreng....

Jeg vil bare lige sige, at det intet har at gøre med nogen personer herinde, da alle dem jeg har talt og snakket med, holder jeg af og finder rigtig søde. Dem jeg er gode venner med eller bare bedstevenner med eller min søde pige, Nala, elsker jeg højt - det er ikke nogens skyld.


Kærligst, Percy Houston.


Sidst rettet af Percy Tors Jul 05, 2012 10:13 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Anna
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Anna


Fulde navn : Anna Cold Pierce Soul Maslow Johnson. Bruger dog stadig mit gamle fornavn Annabelle
URL Alder : Ligner en på 17-18 men det er da ligemeget....
Antal indlæg : 418
Geografisk sted : Mystic Falls I Min Villa Men Man Skal Være Inviteret Hvis Man Skal Ind. Bor sammen med Perzzy Og Sophie
Job/hobbies : Forskellige. Synger Faktisk Ret Meget
Humør : I miss my bestfriend and my boyfriend...

Jeg beklager dybt. Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg beklager dybt.   Jeg beklager dybt. I_icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 7:29 pm

Det er jeg da ked af... Men det er jo op til dig selv og hvis du mener at det er smart at slette Percy respekterer jeg det fuldt ud. Jeg kommer til at savne Percy meget men jeg vil heller ikke holde dig tilbage Smile

Mange kram fra

Anna Johnson
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg beklager dybt.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Fravær-
Gå til: