The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_lcapEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_voting_barEr jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 6:08 pm

Sted ~ Den gamle kirkegård
Tid ~ Sent på eftermiddagen, omkring halv 6
Vejr ~ Køligt, overskyet, men kun en smule vind
Omgivelser ~ Ingen andre end Justin indtil videre
Påklædning ~ Klik
Justin befandt sig på den gamle kirkegård. Her havde han brugt mange timer før i tiden, men det sidste halve års tid havde han ikke rigtigt været der. Grunden til at han kom her så tid, før i tiden, var at hans kone lå begravet her. Eller faktisk var det bare en gravsten sat op for udsynets skyld, for hun var vampyr.
Han nærmede sig langsomt den gravsten, hvor hans kones navn stod på. Normalt ville han havde taget blomster med her op, men ikke denne gang. Han var kommet tom hændet, han var bare kommet forbi for at se om andre havde lagt blomster, men som han havde forventet var der tomt. Ikke engang visne blomster lå ved gravstenen, men det undre ham ikke. Han vidste at hans kone ikke ligefrem havde mange venner da hun boede i byen, og hun havde ikke efterladt sig noget familie, så hvem skulle også "besøge" hende. Han smilte svagt, mens han stod stille og lyttede til naturen omkring ham. Den smule vind der var denne sene eftermiddag, var svagt og fik træernes blade til at vippe ganske svagt. Luften var kølig, men han mærkede den ikke. Solen over ham var gemt væk bag mange tunge skyer og fik det hele til at virke som en kold efterårsdag, trods det kun var en kold sommerdag. De sidste par dage havde vejret ikke været det bedste, men sådan var det jo en gang i mellem.
Justin lod sine tanker løbe mens han stod der helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:20 pm

Bonnie sad som det store dyr, med den fantastiske fjerdragt, på gravstenen der tilhørte hendes skaber. Hun vidste lige så godt som alle andre, at han ikke var død, hun ville bare ikke sidde et fremmede sted. Det var også her hun altid sad, hver gang hun var her, hvilket var ret tit. Det havde det altid været. Hendes venner i de lige så sorte fjerdragter, som hendes, sad også altid i træet tæt ved, så hun havde altid selvskab når hun sad her.
Der var nok ikke ligefrem mange som ville genkende hende mens hun sad her som krage, men det var intet problem for hende. Hun kastede lange blikke ned mod den tunge sten, som kun sad oven på jord og intet andet. Hun savnede Matthew, hans støtte og hjælp. Det var længe siden hun havde fået noget ud af ham, han var ikke til meget lige nu. Kun ude på at være sammen med sin elskede og gøre skade på de fleste andre.
Men han var den eneste som forstod Bonnie på den måde, det var det hun savnede. Hans bløde, faderlige side, som kun hans egne vampyrer havde set. Den side der ville gøre alt for sin "familie" og ikke lod som om det gik lige forbi ham, når en af dem kom til skade eller være. Hun huskede kort den gang hun rissede "Stone" ind i gravstenen, ved synet af det.
Hun fik et lille sim frem, men det kunne selvfølgelig ikke ses, da hun stadg sad i krage skikkelse på stenen. Hun havde lagt mærke til en meget kendt fært, og hun vidste hvem den fært tilhørte. Det kunne kun være én person. Justin. Hun kunne godt lide at han var i nærheden, bare følelsen af at han var tæt på hende, selv om der var flere meter mellem dem, gjorde hende glad. Hun gjorde intet for at afbryde ham, det var tydeligt at han lille skulle have kørt noget gennem hovedet. Det havde Bonnie intet imod. Hun sad bare stille på Matthews sten og lod sit hovede dreje i ny og næ, så hun kunne se rundt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 6:39 pm

Påklædning: Clicky ;D

Lamia kom gående hen imod kirkegården. Egentlig vidste hun ikke rigtig hvorfor. Den dragede hende vel bare. Men måske var det også bare fordi hun lidt regnede med at der ikke rigtig ville være nogen her. Hun gik videre igennem skoven og var der næsten. Idag havde hun igen høje hæle på. Denne gang var det bare støvler. De gik hende til lidt under knæet. De passede egentlig meget godt til vejret idag. Altså. Personligt påvirkede vejret hende jo ikke det mindste, men hvis andre folk så hende gå i shorts og top på en kølig og overskyet dag som denne, ville de nok blive en anelse mistroiske. Eller mistænksomme. Og måske ville de endda tro at hun var Zoey, hendes dobbeltgænger. Hun ville virkelig ikke ødelægge noget for Zoey. På nogen som helst måde. Faktisk var hun ret glad for hende. Hun var en sød pige med mange talenter. Lamia gik stadig og nåede nu til kirkegården. Dette var den gamle kirkegård. Endnu en god grund til at der ikke burde være nogen her. For man kunne umuligt kende de folk der lå her. Med mindre selvfølgelig at man var en Vampyr. Så var det jo straks noget helt helt andet. Hun kiggede rundt eftersom hun både kunne mærke og lugte to bekendte personer i nærheden. Den første hun fik øje på var Justin der sad på en gravsten ikke ret langt fra hende. Den næste var Bonnie. Hun var en smule svær at få øje på - hvis man altså ikke havde mega godt syn, selv om natten og som i dette tilfælde: en overskyet og ret mørk aften/eftermiddag - men Lamia fandt hende hurtigt. Hun kunne lugte hendes fært, fornemme hendes tilstedeværelse og svagt høre hendes tanker. Den eneste grund til at hun ikke hørte hendes tanker fuldkommen klart - hvilket hun skam sagtens var i stand til - var at hun hadede at snage i andre folks privatliv. Og hvad kunne måske være mere privat end ens sind? Selvom Lamia efterhånden var så god til det at ingen kunne fornemme når hun gjorde det, havde hun stadig ret meget imod det. I hvert fald i de fleste tilfælde. Hvis der var en mistænksom person, eller en af hendes fjender, gjorde hun det skam lige med det samme. Hun gik hen til Justin. Havde han mon overhovedet bemærket Bonnie? Han virkede som om han var ret meget i sine egne tanker. Og skulle hun virkelig forstyrre de tanker? Nå.. Pyt da. Hun smilte venligt og prikkede ham let på skulderen. "Hej Justin. Forstyrrer jeg dig?" Hun så en anelse spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:08 pm

Sam, en lyshåret pige med top på maven, kom gående ind på den gamle kirkegård. Hun var gået derhen, fordi at hun synes det gav en anerledes følelse når man vandrede blandt de døde, som man aldrig ville have kendt til hvis der ikke var dette gamle sted. Hun kom klædt i en sort stroptrøje der var store nok til at hun kunne have sin mave i den, mørkeblå jeans og en halvstor sort jakke der var specielt beregnet til gravide kvinder. Hun gik langsomt op af en lille sti, mens hendes blik gled hen over navnene og datoerne. Nogle af dem var der dog kun navn på. Noget der fik hende til at sukke, var synet af de trist tomme gravpladser. Der var ingen blomster, ingen små lys eller figurer, som man plejede at se på nyere kirkegårdere. Hun var i den anden ende af kirkegården end hvad de andre var, så hun så dem ikke. Hun var oveni dybt optaget af sine egne tanker.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jun 08, 2012 9:32 pm

Roxanna kom gående inde fra skoven af, med hænderne dybt begravet i lommerne på sin læderjakke. De stramme jeans sad som malet på, mens så ikke ud til at genere hendes raske gang. Hovedet var vendt ned mod jorden, og så som altid, ret så køligt ud. Blikket var en anelse for hårdt til at være tilfældigt, og var sat på efter mange, mange år med ensomheden. Hun så først om, da lugten af død og oldskab ramte hende. Hun sukkede dybt, helt nede fra maven, og så kedsommeligt rundt. Havde hun virkelig bragt sig hertil?.. Af hvad grund. Minde sig selv om, at hun ingen eller intet havde at sørge over. At selv hvis hun fik en gravsten, ville det nok kun blive bemærket, af folk der ville komme for at brække den i tusind stykker, sammen med resterne af hendes lig? Den 'positive' tankegang, fik hende til at knurre højlydt, og lyne jakken op omkring sig. Den bløde hvide top blev trykket ind mod hende, og gav hende en følelse af, at hun var lukket af. Præcis som hun kunne lide det. Hun standsede op, da velkendte lyde og færte strømmede ind over hende. Hun orienterede sig hurtigt omkring, og fik øje på Lamia, der snakkede med en eller anden fyr. Hun kunne mærke hadet brænde indenvendigt, og glemte helt tanken om at Sam var i nærheden. Hun ønskede ikke at Sam skulle se på, hvis det endte i slagsmål.. igen.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 11:22 pm

Justin var opslugt af sine tanker og var for en gangs skyld ikke helt på mærkerne, derfor havde han ikke opdaget at Bonnie var i nærheden. Men dog havde han hørt Lamia der nærmede sig. Han bevægede sig ikke ud af stedet, og blev stående med ryggen til Lamia, indtil hun prikkede ham på skulderen. Han vendte sig halv om mod hende med et lille smil. "Overhovedet ikke. Jeg besøger bare gamle bekendtskaber" svarede han, og undgik at fortælle at det var hans kones gravsten. "hvad får dig på disse kanter" spurgte han lidt efter og nu vendte han sig helt om mod hende og vendte ryggen til gravstenen.
Eftersom han var blevet revet ud af sine tanker og han stod sammen med Lamia, opfangede han Bonnies fært og han vidste derfor at hun var i nærheden. Han kunne også nemt gætte hvor hun ville være henne ad. Hun sad som krage henne på Matthews gravstend. Han lod blikket søge efter hende og sendte hende et stort smil. Et af de smil, som kun hende kunne få frem på hans læber. Efter det vendte han igen blikket mod Lamia, indtil han blev opmærksom på menneskepigen og lidt efter Rozanna.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 11:10 am

Bonnie lod sine kuldsorte øjne sende et blik der kunne dræbe, til Lamia. Hun var ikke vild med hende, og det at hun så ud til at komme tættere på alle dem hun holdte af, var ikke noget der hjalp på hendes humør. Dog så vidste hun at hendes skaber, havde et sært forhold med hende. Bonnie kunne lige høre hans ord for sig: "Hun er.. en ven."
Måske en af hans venner, og måske en af Zoeys venner, men Bonnie kunne ikke lide tanken om at hun nu også kom tæt på Justin. Det næste ville vel være, at hun tog hjem til hendes forældre, som Bonnie ikke engang selv kunne se. Hun holdt godt øje med hende, hun havde sin grense og den måtte ikke overtredes. Bonnie opfangede Justins dejlig, varme smil og ville have smilet igen, hvis det ikke krevede at hun skulle skifte form. Hun kunne godt lide at være krage, det var nemmere somme tider, når det blev for svært at stå imod.
Bonnie rykkede lidt på sig og satte de skarpe krogede klør godt fast i Matthews gravsten. En fært ramte hende, og så endnu en. De var ikke alene. Roxanna, endnu en af dem, hun kendte godt da hun havde været en del af samtalerne i hulen, når klanen var samlet. Og.. et menneske. Bonnie kunne ikke genkænde hendes fært, men hun duftede ganske godt. Det var svært at holde ud. Hvis man i dette øjeblik lod blikket hvile på kragen med den kuldsorte fjerdragt, ville man opdage, at den kun var få sekunder fra at lette og sætte kursen mod menneskepigen.
Bonnie vidste ikke om der var nogen blandt den lille flok som var på vej, der ville hjælpe hende hvis det gik helt galt. Men inderst inde ville hun jo heller ikke have hjælp. Hun ville bare have fat på blodet!
Kragen gav et skringerne højt og i ørefaldene skrig fra sig, inden den lettede fra den kendte gravsten og gav sig op ad. Den cirklede kort rundt hvor den, lille flok nu var samlet, og lod blikket hvile mod Justin. Derefter baskede den ivrigt med vingerne så den fik godt med fart på. Bonnie havde lært nogle gode triks af Matthew, og nu ville hun afprøve, om de var gode nok. HUn fløj i krageskikkelse hen mod menneskepigen og afgav endnu et skrig inden hun dykkede ned mod hende. Med klørene foran sig og parat til at hugge med det store næb, gav hun sig til at angribe pigen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 12:36 pm

(Hurtigt spørgsmål. Køre vi nu i den rækkefølge: Justin, Bonnie, Vampira, mig også Rox? For så kan alle jo nå at svare ^^' Ville bare lige høre, for ellers svarede jeg da bare nu (: )
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 12:41 pm

//Ja det vil jeg mene ^^
Ellers bliver det simpelthen for kludret! Så lidt system bliver vi nødt til at have xD
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 12:44 pm

//Jeps, det gør vi Sam (: Så er alle med ^.-
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 1:09 pm

(Super så venter jeg på Lamia ^^)
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 1:10 pm

//Great plan xD
Tilbage til toppen Go down
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 10:44 pm

Lamia smilte venligt tilbage til ham. Så nikkede hun kort. Hun var ret sikker på at han ikke ville uddybe det. "Aha. Hey Justin, må jeg spørge dig om noget? Hvor gammel er du egentlig? Altså.. Jeg mener hvor længe du har levet.. Du behøver ikke svare, hvis du ikke vil.. Jeg er bare lidt nysgerrig af natur." Hun smilte stort og en smule skævt. Og det var jo sådan set rigtigt nok. Så trak hun lidt på skuldrene. "Hmm.. Det ved jeg faktisk ikke helt. Stedet her virker bare underligt.. Dragende på mig.. Giver det nogen mening?" Hun så en anelse spørgende ud, stadig med et venligt smil på læben. Så opfangede hun små glimt af Bonnie's irritation og tanker om hende - Lamia. Hun rynkede på panden og sukkede let. Så begyndte hun med tanketale at snakke til Bonnie. *Du ved Bonnie. Jeg er altså virkelig ikke ude på at overtage dit liv. Eller din kæreste. Jeg prøver bare at skabe nogle nye bekendtskaber her i Mystic Falls. Du ved.. Muligvis få nogle venner. Og desuden. Jeg har skam ikke tænkt mig at finde mig en fyr i.. Ja. Lang tid endnu. Så du kan være helt rolig..* Hun fik et lidt dystert udtryk i ansigtet ved det sidste. For det første fordi hun kom til at tænke på Andrew. Den fyr der havde knust hendes hjerte for både første og sidste gang - både fordi han var død, men også fordi hun ikke ville tillade at det skete igen - og den fyr som hun havde elsket mere end nogen anden. Den anden grund til det dystre ansigtsuftryk var en fært og en fornemmelse. Der var kommet to mere i nærheden. En pige. En menneskepige. Og så.. Roxanna. Hadet brændte flammende klart indeni hende. Hun følte endda at man kunne se det i hendes øjne - det flammende, brændende og meget inderlige had til denne forbandede møgtøs af en Hybrid at være. Hun så igen på Bonnie - i skikkelse af en krave - da hun fløj op over dem. Hun dykkede ned imod pigen, der var i den anden ende af kirkegården. Lamia spærrede øjnene en smule op. Deja-Vu. Dette havde hun oplevet mange gange før. Og hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Stoppe Bonnie? Hmm...
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sam
Menneske
Menneske
Sam


Fulde navn : Samantha Cat Olivia Caroline Jane Marie Darkness
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Mystic Falls i mit hus sammen med mine børn.
Job/hobbies : Går rundt, passer på Peter og Cadenza, synger og spiller på guitar.. Skriver sange af og til.
Humør : Meet me x3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeMan Jun 11, 2012 11:37 pm

Sam gik roligt videre. Hun havde ikke bemærket de andre, da hendes opmærksomhed var trukket af de gravsten hun passerede forbi. Men hendes opmærksomhed blev hurtigt afledt af et kraveskrig, der fik hende til at lægge hænderne for ørene. Hun hen med den lettende krave, og derefter fik hun øje på to. En mand og en dame. På denne afstand kunne hun ikke vurdere om det var nogen hun kendte. Men en anden der stod et andet sted genkendte hun med det samme. Roxanna. Et lille smil dukkede op på hendes læber, men forsvandt hurtigt og blev erstattet med et skrækslagen skrig. Hendes instinkter skreg at hun skulle løbe, alt ved hendes ben kunne bære, men.. Noget i hende skreg også at hun måtte beskytte sin mave, sine børn. Hun lade armene om sin mave og gav sig til at løbe. "HOLD DIG VÆK!!" skreg hun alt hvad hendes lunger kunne. Noget i hende fortalte hende, at det var umuligt at stikke af. Det var som at en mus løbe fra en musvåge der havde indprintet sit bytte. Men hun forsøgte alligevel, i håbet om at kunne komme væk.
Tilbage til toppen Go down
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeTors Jun 14, 2012 11:06 am

Roxanna havde egentlig godt noteret sig, at en anden vampyr også befandt sig. Dog i krageskikkelse. Hun mindedes dog ikke lige til kendskabet med Bonnie, og havde også forstået at dyreformene ofte betød at de ville have fred. Roxanna satte igang igen med små skridt, mens hun fastholdt blikket på Lamia. Hun var tydeligvis blevet opdaget. Både af Justin, og Lamia. Men det sagde, eller gjorde hende intet. Hun sendte, hvad der kunne tydes som et hoverende smil til Lamia, med alle de kridhvide tænder blottet. Hun var ret 'fanget' i sin samtale med Justin, og kunne umuligt bare ryge i flæsket på hende selv. Om det var godt? Det anede hun ikke.. Hun havde aldrig haft noget imod at kæmpe. Hun havde altid måtte slås for sit liv, og ville hellere end gerne bevise sin styrke og sit værd. Hun stak aldrig af. Medmindre det var direkte latterligt. Selv med maven flået op, og rallende på en skovbund, havde hun fortsat indtil hun næsten var dejset om af udmattelse. Hun fik et skulende udtryk på, ved tanken om Jonas. Hendes opmærksomhed blev svagt rettet mod et krageskrig. Det måtte være Bonnie, der havde taget sig sammen til at flyve væk. Men da et andet skrig, denne gang af skræk, nåede hende, så hun direkte over på Sam som en opmærksom hund. Armen om maven, og de løbende ben. Hun så en anelse op, og fik øje på en jagende Bonnie. Øjnene blev knebet en smule sammen, og fik et drabeligt skær over sig. I en dyb snerren satte hun af, og styrtede mod dem. I et enkelt velplaceret spring, fløj hun op mod Bonnie, med både negle/klør og tænderne blottet.
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeSøn Jun 17, 2012 3:06 pm

Justin behøvede ikke at tænke over hvor længe han egentlig havde levet. Han havde tallet i hovedet, så han kunne svare hende rimelig hurtigt efter. "Jeg har overhovedet ikke noget i mod at svare" begyndte han og smilte lidt. "Jeg har levet i 219 år, så det er ingenting i forhold til dig og så mange andre. Jeg er rimelig ny" sagde han og lo lidt. Det var ikke noget man hørte i en normal samtale dette, men de var jo hellere ikke normale. "Jeg kender det godt. Men jeg syntes mest at det er gamle kirkegårde, alle de nye er ikke spor spændende. Sådan opfatter jeg dem i hvert fald" sagde han lidt efter.
Justin så i retningen af Bonnie da hun lettede og fløj mod pigen der befandt sig i den anden ende af kirkegården. Han havde tænkt sig at lade hende tage hendes bytte, men da Justin opfattede at Roxanna satte af efter Bonnie, sikkert for at forsvare menneskepigen, måtte Justin også reagere. Han sagde ikke noget til Lamia, han sendte hende bare et kort blik, inden han satte af og styrtede i retningen af menneskepige, Roxanna og Bonnie. Han frygtede ikke for pigens liv, men for Bonnies. Han vidste ikke hvor meget Roxanna ville gå i gennem for at beskytte mennesket, og hvis den eneste måde der var at holde Bonnie sikker var at få hende til at holde sig fra mennesket, var det alt hvad han havde tænkt sig at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jun 29, 2012 2:37 pm

Efter at folk havde opdaget Bonnies angreb, kunne hun se at hendes forsøg på at dræbe Sam, ikke gik så godt. Hun opdagede at nogle af de andre var ude på at stoppe hende, men hun tog sig ikke af det. Hun var i blodrus og hun kunne ikke tænke klart så længe hendes instinkter havde overtaget hende. Hun landede på jorden efter lidt tid og blev til sig selv, hvilket fik den fine sorte fjerdragt til at forsvinde. Men hun var stadig i blodrus. Hun så mod Sam med med vilde og ustyrlige øjne. Der var kun en ting hun var ude efter, blod. Sams blod. Hun gav et rasende skrig fra sig og kastede sig over sams nakke. Hun satte tænderne i hende hurtigere end nogen kunne nå at forhindre det.

//Sorry, men har virkelig krea svigt lige nu ^^' Håber i overlever xD
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Roxanna
Admin
Admin
Roxanna


Fulde navn : Roxanna Mirale Dreadweep
URL Alder : 223 år
Antal indlæg : 151
Geografisk sted : Mystic Falls - Fuego Palæet.
Job/hobbies : Ødelægge dit liv & finde dagens næste måltid.
Humør : They call me Homewrecker.

Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitimeFre Jun 29, 2012 5:11 pm

//Kort spørgsmål! Hvad sker der med mig, som angriber dig, BonBon? xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)    Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er jeg stadig fucked up? ~ Sam, Roxanna, Vampira og Bonnie :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så det er sådan en skov ser ud - Roxanna
» Stadig ret ny.. Fokzz? *alle er velkommen ^^,
» it's very nice to meet you -Vampira-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: