The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_lcapOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_voting_barOh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Feb 22, 2012 8:02 pm

Sted ~ På skolen.
Tid ~ Det har lige ringet ud fra sidste time.
Omgivelser ~ Elever der pakker sammen og forlader skolen.
Vejr ~ Solen skinner, men det er køligt.
Påklædning ~ http://25.media.tumblr.com/tumblr_lft9iwYbWq1qgai1xo1_500.png
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~


Katherine skrev de sidste notater til det de havde fået for. Hun var ofte den sidste der gik. Det var hun også idag. Hun lagde roligt sin blyant ned i sin taske og så rejste sig. Hun samlede sine bøger sammen og tog dem op i favnen. Hun sendte læren et venligt smil og gik ud af klassen. Hun kørte en tot hår om bag det ene øre og lod blikket glide rundt på gangene. Folk nærmeste løb for at komme ud og hjem.. eller hvad det nu var de skulle. Kath havde ikke nogen der ventede hende - ikke så vidt hun vidste. Hun gik ned af gangen og kiggede efter sit skab. Efter at have prøvet at mase sig gennem mængden et par gange kom hun endeligt hen til sit skab. Hun låste det op og puttede sine bøger ind.
Kath stod lidt dybt begravet i tanker, da hun kom i tanke om at hun nok måtte se at komme ud. Hun tog sin jakke ud af skabet og tog den på. Hun lukkede skabet og gik mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTors Feb 23, 2012 9:51 pm

Jeremy havde lige fået fri fra musik og han havde haft en super time, så han var i godt humør. Han pakkede sine sine bøger ned i sin taske og forlod klasselokalet. Han nynnede stille en sang for sig selv, en han var ved at skrive. Faktisk var han begyndt på den aften før, så den manglede en del.
Jeremy så op da han nærmede sig døren ud til skolens parkerings plads og smilede stort da han fik øje på en velkendt person. Hver gang han så hende kunne han ikke lade være med at smile, det var bare en virkning hun havde på ham, og han kunne vældig godt lide hende. Det var Katherine, han havde fået øje på. Han skyndte sig over til hende, stadig med sit store smil på læben. "Katherine, hey! råbte han efter hende, da de var et stykke fra hinanden. "Har du også lige fået fri" spurgte han da han var kommet tættere på hende, så han ikke behøvede at råbe til hende. Han betragtede den smukke pige der stod foran ham, og han var glad for at han var på baren den aften, hvor han mødte hende.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTors Feb 23, 2012 11:19 pm

Kath kørte en hånd gennem sit hår. Hun strammede let grebet om sin taske og så ned i gulvet mens hun gik. Hun skulle til at gå ud da hun hørte en velkendt stemme. Et smil bredte sig på hendes læber, da hun vendte blikket mod ham. Hun kunne ikke lade være at smile, for hun var glad for at se ham. Hun løftede hånden og vinkede til ham. "Hey Jeremy!" råbte hun tilbage, da de alligevel var et stykke fra hinanden. Hun var stoppet op og stod og ventede på at han kom tættere på. Hun lagde begge sine hænder på taskestroppen, uden at tænke over det. Hun nikkede. "Ja, det har jeg," sagde hun og smilte til ham. "Og det gætter jeg på du også af."

//min krea er liidt død ^^'
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 12:05 pm

Jeremy smilede og nikkede. "Jeps, jeg har også fri nu" sagde han lidt efter. Det var ved at være længe siden at Jeremy havde set Katherine, hvilket han var rigtig ked af, for han havde det godt sammen med hende. "Øhhm, jeg tænkte på at hvis du ikke skal noget nu, at du måske havde lyst til at lave et eller andet. Snakke lidt, se en film, vi kan lave lige det du har lyst til" sagde han en smule genert. Han ville gerne bruge mere tid sammen med hende, og han var ret ligeglad med hvad de lavede, bare de var sammen.
Jeremy så forhåbningsfuld på hende med et lille smil.
//Det er okay, det samme er den her Sad //
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 6:53 pm

Kath smilte til ham. Hun nikkede lidt. "Det tænkte jeg nok," sagde hun. Hun overvejede lidt om hun skulle give ham et kram, de havde det jo vildt godt sammen, men de havde bare ikke kendt hinanden så lang tid. Hendes tanker blev skubbet væk da han spurgte hende om hun ville lave noget. Hun kom til at tænke på den dag de mødtes.. De havde stået på wc'et og han havde spurgt hende om hun ville på date med ham og hun havde svaret at det ville hun gerne. Det var det samme svar hun havde nu. Det ville hun meget gerne! Hun nikkede en smule ivrigt, men ikke noget man ville ligge vildt meget mærke til. "Ja!.. Ehm.. Jeg mener: Ja, det vil jeg gerne.." Sagde hun, med et smil. Det første kom lidt for hurtig. "Altså lave noget med dig," tilføjede hun kort efter. Hun smilte til ham, et lidt genert smil. Hun tænkte lidt. "Vi kunne.. Ehm.. Gå en tur?" spurgte hun efter lidt tænken.

//Lad os håbe den kommer tilbage.. (:
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:06 pm

Jeremy kunne ikke lade være med at smile når han så hende, for det første var hun rigtig sød, for det andet var hun rigtig smuk og så havde han abre lyst til at smile hver gang han var i selskab med hende. Det var nærmest en magt hu nhavde over ham, men han havde ikke noget i mod det.
Og igen smilte Jeremy da hun sagde ja til at finde på et eller andet at lave sammen med ham, og han kom til at tænke på at han vil snart skulle få taget sig sammen til at få hende med på den date. Han nikkede da hun forslå at de kunne gå en tur. Den var han helt med på. "Det lyder som en god idé, så det kan vi da godt" svarede han og smilte igen til hende. "Hvor skal vi gå hen ad. Du fører an" sagde han og var glad for at hun overhovedet gad at bruge noget af sin tid sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:28 pm

Kath smilte og kiggede ned, så en masse af hendes hår gled ned over hendes ansigt. Hun tog sig sammen og så på ham. Hun køre en hånd gennem sit hår, for at få alle de små totter hun havde ned i ansigtet væk. Hun lo lidt. "Skal jeg? Ehm.. Kan vi ikke bare gå og se hvor vi ender?" spurgte hun og smilte uskyldigt. Hun ville ikke lige fortælle ham at det bare havde været en idé, som hun mest af alt havde håbet han sagde nej til at og havde forslået noget bedre. Hun åbnede døren og holde den for ham. "Jeg ved det plejer at være drengen der holder døren for pigen, men nu er plejer død," sagde hun og lavede en armbevægelse for at han skulle gå ud.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:34 pm

Jeremy kunne godt lide idén med at bare gå og så ser hvor de endte. Som det berømte citat - ingen ved hvor det ender, men det starter her. Han begyndte at le da hun åbnede døren for at holde den for ham, total modsat af hvad rigtigt skulle være sket. Det var ham der skulle have holdt døren for hende, men han kunne godt lide at hun var ligeglad, og så at hun lavede lidt sjov med det.
Så Jeremy gik ud af døren og vendte sig om for at vente på hende, men han vidste at hun ville være lige bag ham. "Hvordan har din tviling det?" han havde mødt Elena en dag til en fest, og først havde han troet at det var Katherine, men da hun lige pludselig også dukkede op til festen blev han lidt forvirret, for Hun havde fortalt ham at hun ikke havde nogen søskende. Men så stod der jo bare lige pludselig en pige foran ham, som lignede Katherine på en prik og som siger at hun er Kathrines tvilling. "Var det Elena hun hed" spurgte han lidt efter for at være sikker på navnet.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:01 pm

Kath lo lidt og gik væk fra døren. Hun kunne høre at den gled i bag dem. Hun tog sin taske på skuldren og så på Jeremy. Hun blev overrasket over hans spørgsmål. "Min tvilling?" Hun forstod det først ikke., men så tænkte hun tilbage på festen. Elena havde taget hendes rolle. Men da Kath selv var dukket op havde Elena præsenteret sig som hendes søster. Kath var indvendig blevet rasende, da hun havde fortal Jeremy sandheden om sig selv. At hun ingen søskende havde tilbage. Men Elena havde gjort det lidt til at det blev en løgn.
Kath gik op på siden af ham. Hun kiggede rundt. "Jah. Elena," sagde hun lidt stille. Hun ville helst gerne fortælle ham sandheden, men hvordan? Hun vidste hvordan hun selv havde reageret første gang hun havde hørt om alt det overnaturlige. Hvordan ville han så ikke tage det? Hun ville på den anden side også holde ham ude af det hele. det ville være det bedste for ham. "Hun... Det ved jeg ikke.. Jeg har ikke set hende siden. Jeg har heller ikke tænkt mig det.." sagde hun og rystede på hovedet. Hun smilte lidt. "Vi kan ikke rigtigt sammen i længere tid så.." Hun trak let på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 10:17 pm

Jeremy var overhovedet ikke blevet sur eller noget over det med at hun ikke havde fortalt om sin tviling, selvom det nu ikke var rigtig. Men det troede han jo at det var, for hvorfor skulle hun ikke ville fortælle ham at hun havde en søster. Men han var gået ud fra at hun havde en god grund for ikke at fortælle om Elena. Og det lød det også til, for hvorfor hvis hun ikke rigtigt havde noget godt forhold til hende, så var det vel hellere ikke så meget at fortælle. Så var det nemmere at sige man ikke havde nogen frem for at skulle fortælle hvorfor man ikke kunne sammen. Han smilte til hende.
"Jeg kender godt til det med ikke at have det så godt med et familiemedlem. Man ville helst leve uden" sagde han lidt og trak på skulderne selvom det lød meget hårdt. "Men I lignede godt nok hinanden meget" sagde han og trak lidt på smilebåndet. "Jeg er bange for at jeg ikke ville kunne kende forskel på jer." sagde han og lo lidt. Det kunne nemt blive rodet og forvirret når de lignede hinanden så meget.
//Jeg logger af nu, så vi skrives bare ^^
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:04 am

Kath slog tanken om at fortælle ham det hen. Hun under alle omstændigheder fortælle ham det. Fortælle ham at hun ikke var et normalt menneske, men en dobbeltgænger. Det endte jo også du i af at hun så måtte afsløre Elena, hvilket nærmest fik en frydende følelse til at glide gennem hele hendes krop. Men det måtte vente. Måske fortalte hun ham det senere.. Eller måske en helt anden dag. Hun stoppe helt alle tænkerne omkring det.
Et medgivende nik kom gav Kath ham. "Jeg er helt enig," sagde hun. Hun kunne sagtens leve uden Elena, som overtog hendes liv gang på gang. Det ville ikke være et problem overhovedet. Hans næste kommentar fik hende til at ryste på hovedet. "Alt for meget hvis du spørg mig," sagde hun og smilte lidt til ham. Hun lo lidt sammen med ham. Hun kunne ikke lade være. Hans latter var smittende. Men det han sagde var ikke noget hun ville le over. "Hey!" Hun puffede til ham og smilte. Hun måtte vende det om og se det sjove i det, selvom det var svært. "Jeg er da meget kønnere end hende," sagde hun med et drillende smil plantet på hendes læber.
Kaths blik gled kort rundt omkring dem. Der var næsten igen folk tilbage. De måtte ha' haft meget travlt. I dette tilfælde var Jeremy og hende lige modsat alle andre. De skyndte sig ikke. Hvorfor skulle de? Hun havde ikke noget hun skulle nå, og hun regnede heller ikke med at Jeremy havde det efter som at han gerne ville tilbringe tid sammen med hende. Hun så på ham igen og sendte ham et smil. "Skal vi går og se hvor vi ender?" sagde hun og lagde hovedet ubetydeligt lidt på skrå.

//Jeg blev en lille smule kreativ Wink
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 7:02 pm

Jeremy så på Kath med et lille smil. Siden han havde mødt hende og var flygtet ud på badeværelset for at gemme sig for en fra skolen, havde han nødt hver en eneste time de havde delt sammen. Han kunne ganske godt lide hende, og var virkelig glad for at han havde mødt hende. Det var længe siden han havde haft det sådan og det skræmte ham en smule. Han var vant til at være alene og ikke have nogen at snakke med, men det havde han nu, og det bedste af det hele var at hun forstod ham.
Jeremy kunne ikke lade være med at grine da hun puffede til ham. "Du har selvfølgelig ret" sagde han kort. "Du er den smukkeste" gav han hende ret med et smil. Han havde sat sig selv for at han ville finde en måde at kunne kende forskel på Katherine og Elena, så han ikke ville kunne forveksle dem igen.
"Hmm, vi kan godt fortsætte med at gå hvis du har lyst" sagde Jeremy med et lille smil. "Men hvis du ikke har lyst til det, har jeg måske en anden idé som er meget skæg" begyndte han og smilte lidt smørret. Han var engang forvildet sig op på loftet af skolen. Et sted hvor der ikke var klasselokaler, hvor han så fandt en gammel brandtrappe eller noget som førte ud på taget. Taget var fladt på det område og man ville derfor, uden problemer, gå rundt derude. "Kunne du tænke dig en tur ud ¨på skolens tag" spurgte han med et stort smil. Det eneste de skulle sørge for, var at ingen fik øje på dem, for de ville nok få lidt problemer, hvis de blev pådaget på taget.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 7:33 pm

Kath smilte og lo lidt. Hans latter smittede hende. Hendes kinder blussede svagt. "Tak," sagde hun med et smil plantet på læberne. Hun var nu glad for at hun havde mødt ham den aften på baren. Han havde - for første gang siden ulykken - fået hende til at føle, at hun ikke var så alene som hun troede. Han kunne forstå hende og hun forstod ham. "Men det hjælper dig ikke rigtigt til at kende forskel på os.. Hmm.. Vi kan.. Ja.. Sige at du kalder mig Elena når du ser mig eller Elena. Bliver der rettet på dig så er det mig?" Det var den eneste løsning, hun lige kunne komme på.
Hun så på ham med et nysgerrigt blik. "En anden idé?" Nysgerrigheden lyste næsten ud af hendes brune øjne og hun smilte lokkende. De kunne sagtens gå og gå uden at vide hvorhen, men hvis han havde en idé ville hun gerne høre den. Da han fortalte ideen så hun mod taget. Hun lagde hovedet let på skrå. Så lod hun atter blikket glide hen på Jeremy. Hun smilte og nikkede. "Det vil jeg da meget gerne," sagde hun og lo lidt. Hun kørte en hånd gennem sit hår, da en lille vind tog fat i det og flyttede det om foran ansigtet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:19 pm

Jeremy nikkede da hun sagde at han bare bruge navnet Elena for at finde ud af hvem der var hvem, og det var jo også den eneste måde man ville kunne kende forskel på dem, for de var som to dråber vand. Jeremy havde ingen rigtig søskende og han undrede sig kort over hvordan det måtte være. De fleste sagde at en bror eller søster var det mest irriterende i verden, men at de ikke ville kunne leve uden. Det eneste Jeremy havde var en stedsøster, som han ikke syntes om. Hun var snobbet og mindede alt for meget om hendes far, som Jeremy hellere ikke kunne lide.
Han kunne ikke lade være med at smile da hun sagde ja til hans lille idé. Han vidste bare at de ville kunne sidde alene på taget uden at nogen ville afbryde dem, og så kunne man se et godt stykke væk derfra. "Taget, det bliver" sagde han og lo kort´. Han vendte omkring og begyndte at gå tilbage mod skolen, den vej de var kommet fra. "Så hvordan går det med de fyre der var efter dig, den gang på baren" spurgte han lidt efter. Han var lidt nysgerrig efter at vide om de stadig var efter hende, eller om de havde fundet nogle andre at genere i stedet. Det gjorde ham en smule sur at de sådan gik og ydmygede hende, for hun var jo virkelig en sød pige og han kunne ikke forstå at nogen ville gøre hende ondt.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:33 pm

Kath smilte lidt da han nikkede. Han var altså enig i at de kunne gør det på den måde. Elena ville nok ikke forstå det men det var også lige meget. Bare hun ikke hørte det nu, og så rettede på ham nå han sagde det rigtigt nok. Det ville hun ikke have, for hun ville have at hun overtog dette i hendes liv. Dette venskab med Jeremy og distruerede det fuldstændig. Det ville hun ikke kunne bære.
Et medgivende nik gav hun ham. samt et smil. Hun kiggede kort mod taget, før hun fulgte ham, tilbage hvor de var begyndt. Hun lyttede stille til det han sagde, men svarede ikke lige med det samme på hans spørgsmål. Hun rømmede sig. "Tja.. Toni er stadig lidt efter mig, men det er ikke så slemt som det har været," sagde hun, en smule lavere end hun normalt ville have snakket. Det var ikke helt sandt. Toni var meget efter hende. Og hans gutter fulgte med. Det var så rigtigt nok det med at det ikke var så slemt som det havde været. Hun bed sig kort i læben. "Men det er ligemeget. Møder jeg ham så møder, og der er intet jeg kan gøre. Intet andet end at gemme mig på toilettet," sagde hun og smilte lidt, med en meget kort latter.
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 11:50 pm

Jeremy så afventende på hende, men hun tøvede med at svare på hans spørgsmål. Men da hun havde svaret vidste han ikke helt hvordan han skulle reagere. Han var glad for at det ikke var så slemt mere og at det måske var ved at gå i sig selv igen, men på den anden side burde ham Toni at få en lærestreg som han aldrig ville glemme, for at gøre sådan noget i mod hende. Men han vidste at når det kom til slåskamp og sådan noget, var han ikke den rette til jobbet. Han havde bare aldrig været særlig godt til at slåes, hvilket han ikke havde haft problemer med før.
Men dog tøede Jeremy lidt op da hun sagde at hun kunne gemme sig på toiletterne- Det tog ham tilbage til den dag de mødtes, hvilket var ret sjovt, trods hun var på flugt fra Toni og hans slæng. "Toiletterne lyder som en god idé." svarede han lidt efter. "Har du ikke nogle gode hemmeligheder om ham Toni som du kan afpresse ham med at fortælle alle hvis han ikke holder sig fra dig" spurgte han efterfulgt af en lille latter.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 12:09 am

Kath lagde armene om sig og så kort rundt før hun så på Jeremy. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige da, han nok grublede lidt over et eller andet. Hun blandede sig derfor ikke. Hun tænkte lidt på Toni og den dag på Baren, hvor de havde gemt sig på toiletterne. Det havde været akavet, men også komisk, og han havde jo også spurgte der om daten. Egentligt et underligt sted at spørge, men hvad pokker.
En lille latter gled over hendes læber. "Ja ikke? Det er da egentligt et meget hyggeligt sted," sagde hun med en kort latter som følge. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. "Jo, det har jeg vel egentligt," sagde hun eftertænksomt. "Men han har også mange hemmeligheder som han kan bruge mod mig hvis jeg begynder, og så ender vi bare med at have en muderkastningskrig," sagde hun og rystede på hovedet. På trods af hvad Toni kunne finde på, tog hun det meget roligt nu som de snakkede om ham.

//Skal logge. Godnat ^^ Vi skrives ^^
Tilbage til toppen Go down
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 12:33 am

Jeremy lo lidt da hun lod den bemærkning om toiletterne falde. Når han var sammen med hende var det sikkert at han ville le. Det var dejligt og befriende, for normalt havde han ikke for mange ting at le over i sin hverdag.
Han så på hende da hun snakkede om hendes hemmeligheder og at det ille rigtigt ville hjælpe at afpresse ham. Han kunne ikke rigtigt se nogen udvej for hende, i hvert fald ikke lige i øjeblikket. Han ville meget gerne hjælpe hende. "Okay, så er det nok ikke nogen god idé at begynde på det" sagde han lidt eftertænktsom.
Jeremy smilte lidt da de nu var tæt på skolen. Da de kom hen til den dør hvor de mødtes denne dag. Han åbnede døren og holdt den for hende, og da de var kommet indenfor lod han døren lukke efter dem. Der var ikke så mange tilbage på skolen eftersom de fleste vel havde fri nu. "Næste gang du skal gemme dig på toilettet igen, vil jeg med glæde gøre dig selskab" sagde han med en lille latter.


//Undskyld, det blev ikke lige det bedste svar, men jeg håber at du overlever det Smile Og ja vi skrives. Godnat (: //
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitimeOns Jun 13, 2012 3:07 pm

Kath var glad for at høre hans latter. Det gjorde at det hele ikke var akavet eller underligt. Det var derimod rart. Hun sendte ham et smil.
Hun rystede på hovedet. "Nej, det giver jeg dig skam helt ret i. Det er ikke en så god idé at starte ud med.." sagde hun tænktsom. Hun forsøgte at finde en anden måde, men hun kunne ikke komme i tanke om nogen. Overhovedet ikke faktisk. Et lavmælt og opgivende suk flød over hendes læber.
Kath så på ham da han åbnede døren. Hun smilte lidt skævt til ham. "Når denne gang bytter vi var?" sagde hun med en drillende stemme. Hun gik indenfor og ventede pænt på at han fulgte med. Hun gav sig til at bevæge sig mod trappen, til første sal. Hun så på ham. "Du er den første jeg trækker med mig der ud, hvis jeg gemmer mig der," sagde hun med et smil og en lille latter.

//Det er da et fint svar ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy Empty
IndlægEmne: Sv: Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy   Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh! Hey.. Længe siden! (: ~ Jeremy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Længe siden. ~ Tess ;)
» En længe ventet ankomst ~ Will
» Halvguds siden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: