The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Jeg smutter på bar (Anna)  I_vote_lcapJeg smutter på bar (Anna)  I_voting_barJeg smutter på bar (Anna)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Jeg smutter på bar (Anna)

Go down 
ForfatterBesked
Jeremy
Menneske
Menneske
Jeremy


Fulde navn : Jeremy Coates
URL Alder : 17
Antal indlæg : 116
Job/hobbies : Spiller guitar og synger!
Humør : Føler mig for første gang rigtigt glad, og det er der én person der er gruden til :)

Jeg smutter på bar (Anna)  Empty
IndlægEmne: Jeg smutter på bar (Anna)    Jeg smutter på bar (Anna)  I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 4:49 pm

Sted: Byens bar
Tid: Lidt i 11 om aften
Omgivelser: Der er ikke kommet så mange mennesker endnu
Vejr: Køligt og blæsende
Påklædning: Sorte bukser og en hvis skjorte, og en sort vest over
Jeremy havde gået ned gennem gaderne i byen. Han kede sig for meget til at være der hjemme, plus hans stedsøster havde inviteret en del piger fra hendes klasse over til overnatning og han vidste at de ville grine og larme det meste af natten, så han kunne lige så godt gå sig en tur. Han gik med hænderne i lommen, for det var en ret kølig aften.
Jerey standsede udenfor baren og kiggede på døren, hans underbevidsthed havde nok mente at han skulle have et par drinks inden han ville kunne sove for tøserne, der ville ligge på den anden side af hans værelse. Han trak på skulderne og gik indenfor. Han forsatte op i baren og bestilte whisky som han stort set altid drak, ligesom hans far. Da han fik sit glas nippede han lidt til det og lod derefter blikket glide rundt i lokalet. Der var ikke så mange mennesker inde på baren lige nu, men han vidste at om en times tid ville der være godt gang i den. Så hvis det var fordi at han ville have stilhed var baren nok ikke lige stedet, men han havde brug for noget at drikke. Han satte sig godt til rette på barstolen og sit glas mellem sine finger.
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg smutter på bar (Anna)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Anna, vær sød... ~ Anna
» Doven dag ~ Anna
» En trist og kedelig tur ~ Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: