The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_lcapsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_voting_barsmukt (Alison ^_^) - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 smukt (Alison ^_^)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 7:02 pm

Alison så på Zoey igen, da hun begyndte at tale. "Natalie?!" udbrød hun. "Natalie.. Den Natelie?" Hun så ned på sine negle. Hvis det var hende som boede i Fell's Church, så.. kunne det virkelig være hende? Hun havde aldrig tænkt over det før, men Elias og Natalie lignede faktisk en smule hinanden. Både på deres udseende, deres aura og ikke mindst deres personlighed. De var begge iltre, og søgte altid efter en fest.
"En ræv sagde du?" mumlede hun, og prøvede at sætte et par brikker sammen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 22, 2010 8:44 pm

Zoey kiggede undrende op hende.
"Det er ikke hende vel?" spurgte hun, og sukkede.
"Jeg kan prøve igen, hvis det kan hjælpe?" spurgte hun, og smilte et lille smil.
Hun havde aldrig taget fejl før, så hun ville gerne prøve igen....

//Krea svigter hele tiden nu Oo//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:20 pm

"Okay, lad os prøve igen." sagde Alison alvorligt, og så ind på flammen igen. Det virkede underligt, hvis det skulle være Natalie. Men hvorfor ikke? Hvorfor skulle hun ikke være lige her, her i Fell's Church. Svaret var nemt nok: Det ville være et mærkeligt sammentræf.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 9:48 pm

Zoey stirrede i ilden, og lukkede sin øjne.
Hun søgte igen, og fandt noget underligt.
Hun ville ikke tage changen, så hun søgte længere ud.
Hun så igen fra Natalie's synspunkt, hun kunne ikke finde nogen anden.
Hun blev igen lukket ude.
Et suk slap over hendes læber.
Hun rystede på hovedet.
"Det nøtter ikke. Det er kun hende, og hun er meget stærk.
Hun lukker mig ude, og jeg kan ikke gøre noget ved det," sagde hun, og sukkede opgivende.
Hun så ned i lyset, og kiggede bagefter på Alison...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 11:16 am

Alison rejste sig i én hurtig og elegant bevægelse. Hendes ansigt var svært at tyde, det var rimeligt følelseskold. "Tak for hjælpen." sagde hun, og smilede pludselig.
"Jeg bliver nød til at gå. Jeg håber at vi snart ses igen, Zoey." Hun rakte hånden frem imod hende, som et slags farvel.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 11:51 am

Zoey rejste sig, og tog Alison hånd.
"Undskyld jeg ikke kunne hjælpe dig, mere end jeg har gjort.
Hvis du mangler hjælpe en anden gang, så er jeg altid i byen," sagde hun, med et smill.
Hun bøjede sig ned og pustede lyset ud.
Hun drybede den ikke af!
Det havde hun fået af vide af sin bestemor at det måtte hun ikke.
Og i så ikke vand.
Zoey rystede på hovedet, og tog lyset op....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Gæst
Gæst




smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 5:02 pm

"I så fald, skal jeg nok finde dig, heks." tilføjede hun, med et skævt smil om læberne. Hun nejede, og sprang op i et træ oven over Zoey, og forsvandt i mørket. Efter så lang tids øvelse, var hun ved at blive ret så god til at forsvinde lydløst.

// Out.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 8:22 pm

Zoey pakkede sammen, og gik ud til sin bil.
Hun ville hjem, og det kunne ikke gå hurtigt nok.
Hun frys. Hun pakke på hele ind i bilen og køret hjem.

//Færdig.... tror jeg xD//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





smukt (Alison ^_^) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smukt (Alison ^_^)   smukt (Alison ^_^) - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
smukt (Alison ^_^)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En tur i skoven (Alison og Robyn)
» Det er nu engang et smukt sted ~Chase Ravenhood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: