The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
den ensomme vandring..  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Vampira (833)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Daniel (796)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Kristen (683)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Gideon (535)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Justin (429)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Anna (418)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Tessie (391)
den ensomme vandring..  I_vote_lcapden ensomme vandring..  I_voting_barden ensomme vandring..  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 den ensomme vandring..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Case
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Case


Fulde navn : Charmaine Case Petrova
URL Alder : Født i 1700 tallet så regn selv frem
Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Mystic Falls?
Job/hobbies : Det finder du jo ud af en dag :3
Humør : Han tog min fra min mor, fortalte jeg var død og bagefter efterlod han min spidet midt ude i ingenting! Hvad fanden ville du lige have det var!?..

den ensomme vandring..  Empty
IndlægEmne: den ensomme vandring..    den ensomme vandring..  I_icon_minitimeFre Okt 28, 2011 9:19 pm

Sted • Ved søen tror jeg.. Men jeg er ikke sikker.. Men hvad skulle den store vand-ting sså være hvis det ikke er en sø?
Tid • Tidligt om morgenen
Omgivelser • Tja, natur?
Vejr • Solen er ved at stå op, så skyerne er en smule lyserøde, men ellers bliver der kastet mange lange skygger.
Humør • Forvirret og tænkende.
Årstid • Starten af sommeren.
Påklædning • Et par - måske lidt for - korte cowboyblå shorts, en lidt for stor grå t-shirt, nogle løbesko og ellers mine sædvandlige smukke - så som: halskæde, armbånd og øreringe. Har også en ipod på mig.

En brunette kom løbende. Hun havde musik i ørene og løb i et ganske normalt menneske-tempo. Hun virkede som et ganske normalt menneske, der var på løbetur. Hun nynnede med på musikken, uden så meget som at lyde forpudstet. Hun var lige kommet til byen og kendte derfor ikke nogen. Hun var egentligt kun kommet for at finde sin mor og hævne ham som kidnappede hende som helt lille. Hun vidste jo overhovedet intet på grund af ham. Hun vidste ikke engang hvem han var og det gjorde hende vred hvergang hun tænkte på det. Hun løb nynnende videre.

Pigens navn var Charmaine men hun var altid blevet kaldt Case. Hendes navn og hendes mors stemme var det eneste hun kunne huske fra dengang hun var en meget lille pige. Hun hade ikke at kunne sætte ansigt på folk. Hun stoppede langsomt op med at løbe. Hun gik lidt videre, og kom ud af skoven. Hun stod længe bare og kiggede. *Er det søen? Wauh* tænkte hun. Hun smilte lidt. Hun gik hen til kanten og satte sig ned. Hun så ud over vandet og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Fulde navn : Elena Julia Maria Madeline Swann
URL Alder : Jeg ligner en 19 årig.. Men jeg er ældre end du nogensinde kan forstille dig :}
Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Jeg bor her xD
Job/hobbies : At jage, Forfører mænd på stripklubben og være vildt ond!!!! :}
Humør : You can't switch your humanity off for ever... When you get older you just have to pretend, that you can't feel anything.

den ensomme vandring..  Empty
IndlægEmne: Sv: den ensomme vandring..    den ensomme vandring..  I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 1:03 pm

På; http://shessmart.com/wp-content/uploads/2010/09/nina-dobrev-style-guide.jpg
_____________

Elena kom langsomt gående. Hun tænkte. Denne gang var det ikke på hvem hun snart skulle pine og dræbe. Nej, det var om Robert og det barn han første gang stjal fra hende. Hun havde aldrig fortalt Matthew eller Cat noget. Det var idag 7443 år siden Robert havde stjålet det lille barn der var en dag gammelt. Hun huskede tydeligt pigens navn. Det lå altid lige på hendes tunge. Hun kunne ikke alt bære tanken. Hun var sikker på allerede dengang at barnet skulle dø og nu var dødt. Hun sukkede trist og dybt. Hvordan kunne hendes egen bror gør det mod hende?
Noget stoppede Elena. Hun havde gået og kigget ned i jorden hele tiden, men nu så hun op. Hun stod cirka fem meter bag pigen. Hun stirrede på hende. Hvem var den pige? Hvorfor sad hun bare der? Elena lukkede kort øjnene, før hun så på pigen igen. "Hvad sidder du og kigger på? Har du ikke noget bedre at give dig til?" spurgte hun lidt hæst, men meget roligt. Der var noget over den pigen der fik Elena til at blive blød. Var det dét faktum at pigen bagfra lignede hendes mor? Eller var det bare det i det at hun menede om hende selv da hun var yngre. Hun blev helt fjern. Hun huskede pludseligt hendes mor der sad og lavede mad til hendes og hendes ene brors far. Den konsentrerede måde hun sig om at det skulle blive helt perfekt. Hun huskede da hvordan hendes mors hår blafrede i vinden. Elena sukkede lydløst og fokuserede på pigen igen.

//Hopper lige ind Wink
Tilbage til toppen Go down
 
den ensomme vandring..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: