The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Justin (429)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Anna (418)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_lcapFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_voting_barFart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)

Go down 
ForfatterBesked
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) Empty
IndlægEmne: Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)   Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 11:10 am

Sted. skoven
Tid. eftermiddag
Omgivelser. dyr, træer, og alt det der plejer ^^
Vejr. perfekt vandring vejr (det vil sige at det er sol på himlen og fine hvide skyer
Påklædning En kjole det er hvid, med sorte prikker, en blå cardigan, samt et par hvide ballarina sko.
____________________________________________


Alice gik gennem skoven. Hun havde armene om sig selv. Hun gik meget langsomt, mens hun tænkte. Hun havde det ikke så godt fortiden. Hun var plaget af skyldfølelse. Hvorfor havde i ikke gjort det? Hvorfor var ham det skulle væk, og ikke hende? Hun sukkede og lod armene falde. Hun ser rundt. Naturen var virkeligt smuk, og det fortjente den at være. Det var mere end hun havde. Hun stoppede op ved et træ. Hun kiggede på det. Havde hun ikke været her før. I sin lange tænkene vandring, havde hun fart vild. Det gjorde hun normalt ikke, da hun havde boet i denne by, i et par år. Hun begyndte at gå igen. Hun syntes selv hun var gået i lang tid da, hun igen stoppede op. Hun så op træet. Tredje gang hun så det.. Hun måtte være gået i ring. "HALLO?" råbte hun. Hun kunne ikke høre bil. Kun skridt fra dyr i den fjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)   Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeMan Aug 15, 2011 7:13 pm

En pige stod lidt for sig selv i skoven. Det var Veronica.
Hun havde sin telefon i den ene hånd mens den anden hånd var fri. Hun havde den ene arm ned langs siden, som sørede for at hendes taske ikke faldt af hendes skulder. Hun stod stille for at ringe til sin ven, det havde hun så gjord. Men han tog den ikke, der var telefonsvare på. Hun hørte noget eller nærmere nogen. "hallo?" sagde hun en smule nysgerrigt og lod blikket glide rundt. Hun kunne ikke helt se nogen i starten. Hun gik lidt rundt og så så en person. "Hej.." Hun smilte venligt til pigen og gik lidt tættere på hende. "Er du faret vildt?" spurgte hun og smilte lidt, hun kunne ikke helt lade være. det var ikke for at være ond, men hun tænkte ikke en gang over det.

//Håber jeg må svare xD
Tilbage til toppen Go down
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)   Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitimeMan Aug 15, 2011 7:57 pm

Alice havde stillet sig op af træet, og rystede på hovedet. Hun fattede ikke hun var faret vild. Hun hørte nogen. Var der virkeligt nogen? Hun så rundt. "Ja?" Hun fik øje på en pige, og smilede. "Hej.." Hendes kinder var blevet en smule rødlig, fordi hun var lidt flov. Hun lo lidt. "Jah.. En lille smule," sagde hun, lidt lavt. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle reagerer på sin lille fejltrin. Hun skyndte sig at stille et spørgsmål. "Du ved vil ikke hvordan mig kommer væk fra denne cirkle vel?" spurgte hun, og rødmede lidt mere.

(Det er helt okay xD)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)   Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fart vildt! Hjælp! (til alle der har lyst ^^)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp tak :D
» HJÆLP FOR POKKER!
» AVATAR hjælp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: